Şimdi Ara

Turbosuz araba vs Turbolu araba (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
343
Cevap
2
Favori
21.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota Honda ve Egeacılar sinirlenmişler  

  • hocam 2.7 turbolu araç var güzel ama atmosferik birkaç kez chevrolet sürdüm eskilerden çok iyi

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Ford motorlu volvoya binmem ben .

    Ya şanzımanı kucaklama riskini göze alıp eski T6 alırım, ya da 2.0T falan. D5 bile olabilir dizeli sevmesem de fena değil o motor.

    Yeni kasanın pertten toplama olmayanlarına dehşet fiyatlar çekiyorlar artık, sırf daha yeni diye de o kadar para vermem. Hatta S90'a yetecek param olsun onu da almam, bir arabaya o kadar para vermem ben .

  • Abstraction kullanıcısına yanıt

    İletide bahsi geçen Cerato ile Megan 4 kişi ve bagaj ile 3-4 km lik bir rampayı çıkıyorlarsa durum ne olur?

  • Boş gereksiz bir başlık boş vaktime geldi.çift turboludan inincede tek turbolular zevk vermiyor🤮millet keyfinden tüplü biniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 61çağlar61 -- 26 Aralık 2020; 17:34:19 >
  • F12 Berlinetta turbosuz. Kağnı mı yani?


    @Angmarr_Ortadünya

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Biz masada mıyız

  • Maşallah forumda ne çok yarışçı ruhlu adam varmış.

    Atmosferik kullanıyorum, birileri öyle istiyor diye üretimden kalkacağını da sanmam. Araç alırken herkesin farklı öncelikleri olabiliyor.

  • Demekki hiç M52B30 gibi ciğerli 6 silindir atmosferik motorlu bir araç kullanmamışsın. Bi kere turbo lag yok. Daha ciğerli tatmin edici sesi. Yüksek devir çeviriyor. Ama düşük hacimli olup turbosuz olan ve kasası ağır olan arabalar için haklısın. Tamamen katılıyorum. Mesela Mazda 3 kullan çok hantal gelir ama MX-5 e bir bin keyiften uçarsın :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Ben de önceden uçsun kaçsın, bastın mı yapıştırsın der ve araç tercihimi buna göre belirlerdim. Keşke hepimiz turbolu yüksek tork üreten araçlara yakıt ibresine bakmadan binebilsek ancak 1.4 fire diye küçümsenen egea bugün lpg ile en tasarruflu araçlardan biri. Daha önce 1.2 tsi Golf (şehir içi 7.6 lt benzin) 1.3 Fiorino (şehir içi 7,8 lt mazot) 3008 180 ps (şehir içi 9,8 lt benzin) aracım vardı. Şu anki aracım egea ile şehir içinde 100km'de 8 lt lpg yakıyorum. Bugün benzinin litresi bulunduğum ilçede 7.35 tl, Motorin 6,78 tl, lpg ise 3,36 tl. Bu hesapla şehir içi 100km'de


    3008: 72,03 TL (180 ps 250 tork)

    Golf : 55,86 TL (105 ps 175 tork)

    Fiorino: 52,88 TL (95 ps 200 tork)

    Egea : 26,88 TL (95 ps 127 tork) yakacak. Egea ya 100km de ortalama yazacağım;5tl benzin masrafını da ekleyelim.


    Kısaca ne kadar ekmek o kadar köfte arkadaşlar. Ben az ekmek az köfteciyim. Benzin istasyonuna yanaştığınızda günün sonunda mutlu olabiliyorsanız o araç iyidir iyi. Varsın yokuşları yavaş çıksın.

    O nasıl egea şehir içi 8 litre lpg yakıyor?

    bu zamana kadar en aşağı11-12 litre lpg yakar benim bildiğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bende 1,5 sene 2.2 motor dizel makineye bindim.
    Yüksek güç ve tork insanı kendisine çabuk bağlıyor.
    Satalı 2 sene olacak, hala sattığıma pişman olurum.
    O kuvvet ve kükreme hala tadı damağımda..
    Şehir içide 8 litre mazot yakardı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    bmw 3.30ci kullandıktan sonra diğerlerini kullanasım gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radical kullanıcısına yanıt

    hakaretmiş... adamlar hızı arttırmak için nos ve turbo ekliyor ki onlar performansa önem veriyor...

  • youtubeta turbo ekleme ile ilgili kaç video var bakın...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugah6aiw -- 26 Aralık 2020; 22:37:40 >
  • Suanda en yüksek torku genelde dizeller veriyor.
  • Ne saçma bir konu. Otomatik, atmosferik, LPG'li japon. Ülke şartlarında bundan daha doğru bir seçim düşünemiyorum. Ayrıca hiçte öyle kağnı felan değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadem

    Ben de önceden uçsun kaçsın, bastın mı yapıştırsın der ve araç tercihimi buna göre belirlerdim. Keşke hepimiz turbolu yüksek tork üreten araçlara yakıt ibresine bakmadan binebilsek ancak 1.4 fire diye küçümsenen egea bugün lpg ile en tasarruflu araçlardan biri. Daha önce 1.2 tsi Golf (şehir içi 7.6 lt benzin) 1.3 Fiorino (şehir içi 7,8 lt mazot) 3008 180 ps (şehir içi 9,8 lt benzin) aracım vardı. Şu anki aracım egea ile şehir içinde 100km'de 8 lt lpg yakıyorum. Bugün benzinin litresi bulunduğum ilçede 7.35 tl, Motorin 6,78 tl, lpg ise 3,36 tl. Bu hesapla şehir içi 100km'de


    3008: 72,03 TL (180 ps 250 tork)

    Golf : 55,86 TL (105 ps 175 tork)

    Fiorino: 52,88 TL (95 ps 200 tork)

    Egea : 26,88 TL (95 ps 127 tork) yakacak. Egea ya 100km de ortalama yazacağım;5tl benzin masrafını da ekleyelim.


    Kısaca ne kadar ekmek o kadar köfte arkadaşlar. Ben az ekmek az köfteciyim. Benzin istasyonuna yanaştığınızda günün sonunda mutlu olabiliyorsanız o araç iyidir iyi. Varsın yokuşları yavaş çıksın.

    Şehiriçi 8 lt lpg tüketimi... 🤔 Peki 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sanayi bakanımız twit attı araçlar kalkıyor

  • İngilterede yasarken insanlar kucuk motorlu araclara biniyorlardi Ve kimse demiyor yok dizel ustun yok turbo benzinli.O 1.0 1.2 atmosferik araclari a segmenti kullaniyorlar.Ama bizde araba gereksiz pahali oldugu yeni ve guclu arabaya binen zekasi gorille esdeger insanlarimiz hemen bunlar araba mi ahahaha diye konusmaya basliyor.İnsallah Dacia bile 300.000 lira olurda akillarsiniz.Bizim millet arabaya tapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik alınacaksa en az 2.0 olmalı.


    2.0 altında boş iş atmosferikler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.