Şimdi Ara

Turbosuz araba vs Turbolu araba (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
343
Cevap
2
Favori
21.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atmosferik 2.0 clio rs 172 hiç de kağnı gibi hissettirmiyor. Kaldı ki atmosferik arabanın tepkiselliği çok keyifli bence.

  • Bu ülkenin bir markası bile yok.
    Diğer ülkelerin yaptıklarını övüp , eleştirmeden önce kendimize bakmalıyız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam yıl 2012-2013 bi arkadaşım alkollu araç kullanmaktan aracını bağlatmış gel sende ehliyet var kaç para istiyosan verim çıkaralım şu arabayı dedi bende para gerekmez arabayı çıkarırım bi iki saat takılırım dedim tamam dedi

    gittik işte oraya para yatır buradan rehini kaldır vs vs gittik aracın çekildiği otoparka otoparkta mafya anasını satayım gece tarifesine ayrı gündüze ayrı hangi cezadan ötürü çekildiyse ona göre para yazıyolar neyse


    aldık arabayı otoparktan çıkardım 1 den 2 ye geçtim araba bi şaha kalkar gibi oldu ama sonrası fıss gitmiyor araba zorluyorum her viteste en son dedi ki bunu bu kadar bağırtma 1.3 bu araba dedi ne dedim 1.3 mü çektim sana al dedim arabanı line bu araba dedim bidaha bedava bile verseler binmem sonra bizim peder de 1,6 r19 europa vardı ona bi bindim araba yılan geldi onuda sevmezdim ama gidiyodu işte  





  • İlginç adamlarsınız cidden. Konu sahibi ülke geneli atmosferiklerden dem vurmuş, 3.0 lt, 5 lt, v8, v12 ler havada uçmuş.
    Önce konuyu anlayın, sonra yorum yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo düşük devir sayesinde konfordur.
    3000 devirde 100km hız yapan atmosferiğe ne denir bilmiyorum. Bağır bağır bitmez o yol.
    Şehir içi fark etmiyor ama, hatta kasis çıkışlarında filan daha atak ve istekli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşey standartmı olacak , her renk var işte ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    İlginç adamlarsınız cidden. Konu sahibi ülke geneli atmosferiklerden dem vurmuş, 3.0 lt, 5 lt, v8, v12 ler havada uçmuş.
    Önce konuyu anlayın, sonra yorum yapın.
    Her ne kadar mesajın özünde haklı olsanız da ilk mesaja ve konu başlığına bakınca diğerleri hiç de haksız değil. Turbosuz araç gitmiyor deniyor, şu motor hacminde ya da ülkemiz için denmiyor. Direk genelleme var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 26 Aralık 2020; 10:0:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi aracım 1.4 turbo dizel , geçenlerde arkadasın 1.6 cruze’una bindim arabaya tapa gaz yapıyorum gitmiyo kamyon arkadan sağ şeritte selektör yapıyo. Sonra arkadaşa dedim bu ne biçim araba gitmiyo diye. gitti ecu master a yazılım yaptırdıda bişeye benzedi araba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet doğru. Atm motor eski ve verimsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabi ya bizim 1.6 atmosferik yokuş bile çıkmıyor, arabadan inip arkadan iteklemek gerekiyor.


    tipik atmosferik kötüleme konusu hiç şaşmaz. bir kaç ayda bir çıkarlar böyle konu açarlar. en son geçtiğimiz yaz açıldıydı yanlış hatırlamıyorsam.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 26 Aralık 2020; 10:19:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    tabi ya bizim 1.6 atmosferik yokuş bile çıkmıyor, arabadan inip arkadan iteklemek gerekiyor.


    tipik atmosferik kötüleme konusu hiç şaşmaz. bir kaç ayda bir çıkarlar böyle konu açarlar. en son geçtiğimiz yaz açıldıydı yanlış hatırlamıyorsam.  

    Kimse 2.0 ve üstü atmosferikleri kotulemiyor ayni güçte turbolu araç bariz çok daha performansli buda fiziksel bir gerçek ama 3.0 atmosferigin tadınida 1.0 turbodan hatta 1.6 turbodan alamazsin yine motor var motor var hangi turbolu hangi atmosferik...


    V8 s80 4.4 atmosferik bir makina birde bunun 3.0 t6 si var v8 atmosferik 315 hp iken t6 si 306 hp hissiyat olarak sanki t6 daha hızlı gibi geliyor ama v8 i kullanmak çok daha keyifli burada tapagaz kullanacaksan arabadan anlamiyorsan t6 sana daha çok keyif verir ama yok ben petrolheadim diyorsan v8'in tadını veremez tabii ki ama kıyas söz konusu olduğunda günlük kullanım için turbo çok daha performanslı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbo dizelden , benzin atmosferiğe geçtim. Yakıttan bağımsız konuşuyorum kullanmayı bilmeyen adama atmosferik motor gitmiyor gibi gelir. Atmosferik motor kullanıyorsan devir çevireceksin arkadaş. Kullanmasını bilene gayette zevkli gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mesajını halka sesleniş gibi başlayıp golf övücülüğü ile bitirmen:))) 😀😀😀😀
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Her ne kadar mesajın özünde haklı olsanız da ilk mesaja ve konu başlığına bakınca diğerleri hiç de haksız değil. Turbosuz araç gitmiyor deniyor, şu motor hacminde ya da ülkemiz için denmiyor. Direk genelleme var.

    Alıntıları Göster

    Siz de haklısınız hocam da mantıken düşünün, 2.5 lt ve üstü atmosferiğe binip de kağnı gibi gitmiyor yazılabilir mi?





  • Hele o hyundai kıa sportage larda olan gdi motor nedir öyle ya. Hem gitmiyor hem de 14 lt yakıyor. Ziyan bir motor
  • MuammA_ kullanıcısına yanıt

    Golf iyidir golf 1.5 TSİ 150 beygir candır 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aventador SVJ didnt like this topic.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuammA_

    Hocam mesajını halka sesleniş gibi başlayıp golf övücülüğü ile bitirmen:))) 😀😀😀😀

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda ne zaman turbolu atmosferik tartışmacı çıksa gelip sen hiç 3.0 4.0 litreye bindin mi de kötülüyorsun yazarlar :) sanki kendileri biniyor hergün

    Turbolu aracı bir kere deneyen insan bizdeki atmosfrik araçlardan asla zevk alamaz, dersin ki kardeşim bütçe bu kadar ona eyvallah ama gelip de komik savunmalara girmeyin

  • Turbosuz 1.6 atmosferik 105 beygir güce sahip Kia Cerato aracım, o herkesin az yakıyor çok kaçıyor dediği 110 beygir 1.5 dCi Renault Megane'ı 3 boy kadar geçiyor, yani hiçte kağnı değil.


    Yani dizel araçtaki, alt devirlerdeki tork aldatmaca, düz yola çıkıp gazı diplediğinizde o torkun size hiçbir getirisi, avantajı olmuyor, çünkü ortalama dizel motorlu bir otomobil, maksimum torkunu, 1.500-3.000 devirleri arasında üretir, maksimum performansın alınması için vitesin 4.500 devirde atıldığını, ve bir üst viteste de otomobilin 3.000 - 3.200 devirlerden itibaren gitmeye başladığını düşünürsek, tork tamamen devre dışıdır.


    Atmosferik araçta gaza basıp devir çevireceksiniz, maksimum beygir gücünü verdiği devirde hiçte gitmem demeyecektir, demez.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.