Şimdi Ara

Tüplü araçların dezavantajları var mı.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
1
Favori
3.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 60
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cemele (16 mesaj) Huseyin-ZST (12 mesaj) hakkan (11 mesaj) aykut467 (4 mesaj) Smoch (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (45 mesaj) Mobil (26 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Tüplü araçların dezavantajları var mı.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    795 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar, aile aracı olarak kullanmak üzere tüplü bir araba almak istiyorum. Ancak her yerde, herkes aman alma diyor. Neden deyince elle tutulan bir sebep söyleyen çıkmıyor.

    Sıfır alırken ya da sonradan servisinde bayiinde tip takılmış bir Astra 1.6 ya da Fiat Bravo 1.6 alınır mı alınmaz mı.

    Alınmaz diyorsanız neden ? (çekişin düşmesi hiç sorun değil, teknik, yangın, vb. riski var mıdır)

    Internette Astra 1.6 tüplü 20-25 binde bir sürü araba var. Bu arabalar neden bu kadar az kilometrede satılıyor onu da anlamış değilim.

    Konuyu detaylı bilen varsa yorum yaparsa çok sevinirim.

    Not: 10 gün tüplü kiralık Symbol kullandım, tamam çekişi düşüktü ama tüketiminden çok da memnun kaldım.



    |
    |
  • Yarbay
    3724 Mesaj
    Standart dezavantajlari zaten bilinir onun haricinde gözden kaçan detay uyumsuz motor ve kötü montaj mevzusudur.

    Ki bu ömür torpusudur , araba denen mevzudan nefret ettirir.

    Ama uyumlu motor iyi montajla birlesirse eksileri ekonomisiyle telafi eder ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1751 Mesaj
    Menzili kısa ve yedek lastiği yanında taşıyacaksan bagaj ölüyor başka bir sıkıntısı yok
  • Yarbay
    3675 Mesaj
    Tek dezavantajı kapalı otoparka girememek. Onun dışında alacağınız 2. El tüplü bir arabanın tüpten kaynaklı sorunları olabilir. Belki güvenlik konusunda açığı bile olabilir. Benzinli alıp kendiniz araştırın iyi bir bayide taktırın derim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    15687 Mesaj
    Yedek lastiği eve koy lpgde simit olacak oh mis LPG dolum geride altta gizli olacak kimse bisey dlyemez.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3932 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb

    Tek dezavantajı kapalı otoparka girememek. Onun dışında alacağınız 2. El tüplü bir arabanın tüpten kaynaklı sorunları olabilir. Belki güvenlik konusunda açığı bile olabilir. Benzinli alıp kendiniz araştırın iyi bir bayide taktırın derim.
    En büyük sıkıntısı yeni motorlarda kullanılan alüminyum subaplar. Belli bir km'den sonra LPG'nin yanma ısısına dayanamayıp erimeye, şekil değiştirmeye başlıyor. Buda aşşağı yukarı 80 bin km. Subaplar nanay olunca 2-3 bin lira gibi bir masrafla LPG'ye dayanıklı çelik subap taktırıp motor nalları dikene kadar kullanabiliyorsun.

    Yeni araçların LPG ile arası çok iyi değil. Ancak kendi kullandığım araç R9'da bagaj hacmi ve performans düşmesi haricinde hiçbir problem yaşamadım. Yaz kış tek marşta çalışıyor araba. Performans düşüşünün sebebi de özellikle az yaksın diye kısık ayarda kullanmamız. Zaten araç normalde de basınca gitmiyor en azından yakıttan tasarruf edelim

    LPG ile uyumu efsane bir diğer araçta VW'in Hitler motoru. Birde atmosferik japonlar. Atmosferik motorlu bir Japon aracınız varsa gözünüz kapalı çakın LPG'yi gitsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jason Becker -- 18 Temmuz 2014; 14:36:31 >
    |
    |




  • Yarbay
    16458 Mesaj
    Benim simit depo. Yedek lastigi aklima getiripde yanimda tasimiyorum bile. Pompa var arabada 13 liraya almistim. 2 kez sanirim, patladi sisirdim gittim lastikciye. Koca lastigi yaninda tasimaya gerek yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7201 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Yedek lastiği eve koy lpgde simit olacak oh mis LPG dolum geride altta gizli olacak kimse bisey dlyemez.
    Vurunca "Bum!". Gitmiyor. Motor çabuk ölüyor. Otoparka girmiyor. Bagajı öldürüyor. Menzil kısa. Kötü abi LPG.

    Şaka bir yana, LPG'nin nerede takıldığı önemli. Honda Civic'e yetkili servis bile takmış olsa almam. Ancak Standart motorlu Opel, Fiat olur. Dert değil.

    Honda Civic gibi hafif alaşım sübaplı arabaya yağlamasız BRC LPG'yi takıyorlar ne olacağı belli değil. 60.000km dayanmayabilir. Belli olmaz çok dayana da bilir. Tamamen bir belirsizlik... Ancak Fiat veya OPEL öyle değil. Kısaca önce arabayı bulun. "Şu nasıldır?" deyin. Daha net cevap verebiliriz sanırım. Bazı arabalar için LPG'yi kendiniz taktırmanız veya "ben de taktırsam burada yaptıracaktım" dediğiniz dükkanda takılmış LPG'li araç bulmak daha iyi. Bazı motorlar ise LPG'de keçi gibi dayanıklı. Herhangi bir marka + düzgün montaj iş görüyor. O yüzden siz araba buldukça buraya linkini yapıştırın sorun derim ben.


    Edit: ECO modeli hariç. Fıtratı gereği ECO modeli LPG'ye tam uyumludur. Yetkili servis BRC kiti kendi eliyle takar. 5 yıl garanti verir. İşbu yorumum daha eski Civic'ler için olup, bazı yetkili servislerin bu yıllarda da LPG montajı yaptığını ve özellikle ilk yıllarında çok da başarılı olmadıklarını uyarı notlarıma eklemek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 22 Temmuz 2014; 16:13:50 >




  • Yarbay
    6824 Mesaj
    Düzgün montajla sıkıntısı yok...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Menzili kısa ve yedek lastiği yanında taşıyacaksan bagaj ölüyor başka bir sıkıntısı yok
    Hyundai 1.3 MPİ motor ile Atiker marka kiti 1 yılı aşkın süredir kullanıyorum ve tasarrufundan memnunum. Uzun yolda bu tasarruf sizi daha da etkiliyor. Ayrıca simit tank kullanıyorum fakat bagajdan kazansam da bu bana kısa menzil ve yakıt ekonomisinden zarar olarak dönüyor.

    İstanbul - Edirne arası seyahat ettiğimde İstanbul'dan 2,40 TL olarak aldığım gaz Edirne'de 2,82 olabiliyor. Ben ise bir depo yakıt ile gidiyorum bir depo yakıt ile dönüyorum. Büyük tank ile tamamını buradan 2,40 TL olarak doldursam 10-12 TL arası kazancım olacaktı.

    Yani gidiş geliş 120 TL yakmak yerine 90 +- 5 TL yakmış olacaktım :)

    Sözün özü = sorunsuz motor ve iyi işçilik ile Atiker marka kit dahi sizi memnun edebilir
    |
    |




  • Yüzbaşı
    947 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Menzili kısa ve yedek lastiği yanında taşıyacaksan bagaj ölüyor başka bir sıkıntısı yok

    Katılıyrum.
    Menzil kısa oluyor ve bagaj küçülüyor.
    Başka bir sıkıntı görmedim şükür.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    795 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Düzgün montajla sıkıntısı yok...
    Cevaplarınız için çok teşekkürler.

    Simit tüplü Astra 1.6'lar var, hep 20-25 bin KM'lerde satılık. Dolayısıyla AVM'lere girme sorunu da yok.

    Ama tüp takılı bu kadar düşük km'de neden bu kadar çok satılık oluyor kafamı kurcalıyor. Yukarıda yazdığınız gibi hatalı montaj varsa başıma iş almak da istemem. Aracı alırken hatalı montajı anlamak mümkün müdür.

    Mesela aşağıdaki araçlar nasıldır, model, km ve simit tüp'le cazip görünüyor:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-acil-satilik-opel-astra-classic3-lpg-li-full-konfor-paket-172519340/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-hatasiz-boyasiz-2013-model-1.6-opel-astra-otomatik-vites-lpg-li-172348122/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sifir-ayarinda-hatasiz-kazasiz-boyasiz-astra-172487238/detay




  • Binbaşı
    1339 Mesaj

    yakıt tasarrufu dışında bi avantajı var mı
    |
    |
    hakkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    yakıt tasarrufu dışında bi avantajı var mı
    65lik tüp var bagajın bi kısmını kaplıyor ama bagaj 520lt olduğu için sıkıntı yok. Yoksa tüpsüz binilmez. Tüpte bile 13lt/100km
    |
    |
  • Yarbay
    4170 Mesaj

    Biraz arastirip sallasan.

    Aracim diye soylemiyorum zaten arastirip aldim.

    Honda nin ECO modelleri fabrikadan LPG ye uyumlu geliyor hadi gelmedigini dusunelim ayni motor la lpg kullanarak yüzbin km ler kat etmis araclar var.

    Bilmedigin en buyuk olay ise Honda nin 6 yil yada 150 bin km garanti vermesidir. Yani dedigin gibi 60.000km dayanmadigi zaman bunu halledecegin bir garanti olayi var. Kisaca belirsizlik yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemele -- 18 Temmuz 2014; 15:57:17 >
    |
    |
    Huseyin-ZST kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4170 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    Merhaba arkadaşlar, aile aracı olarak kullanmak üzere tüplü bir araba almak istiyorum. Ancak her yerde, herkes aman alma diyor. Neden deyince elle tutulan bir sebep söyleyen çıkmıyor.

    Sıfır alırken ya da sonradan servisinde bayiinde tip takılmış bir Astra 1.6 ya da Fiat Bravo 1.6 alınır mı alınmaz mı.

    Alınmaz diyorsanız neden ? (çekişin düşmesi hiç sorun değil, teknik, yangın, vb. riski var mıdır)

    Internette Astra 1.6 tüplü 20-25 binde bir sürü araba var. Bu arabalar neden bu kadar az kilometrede satılıyor onu da anlamış değilim.

    Konuyu detaylı bilen varsa yorum yaparsa çok sevinirim.

    Not: 10 gün tüplü kiralık Symbol kullandım, tamam çekişi düşüktü ama tüketiminden çok da memnun kaldım.


    Soyle son 10 yillik istatistikleri arastirma sansin varmi? Meydana gelen kaza larin % kaci lpg kaynakli. Yada haberlerde seyrederiz kazalarin kacinda lpg tupu patlar.

    Ustelik ulkemizde gelisi guzel yapilmis merdiven alti o kadar lpg montajli arac varken lpg kaynakli kazalar minimum seviyededir.

    Ben de Lpg li araca binmem diye 4 yil 1.6 motor golf e benzin yetistirecegim diye çabaladim. Sonunda baktim olmuyor. Yeni araba alma durumu olunca Civic lpg li araci aldim.

    İyi ki almisim diyorum.

    1.) Tasarruf--->630 km yolda onceki aracima göre 100 tl tasarruf ediyorum.
    2.) Cekiste ben bir fark edemiyorum bunu farkedecek kisinin cok hasir nesir olmasi lazim bu islerle.
    3.) Bagaj problemi: Simit tarzi kit takili, yedek lastik ufak ve bagaj a yapismasi icin aparati var. Hic olmaz za lastik tamir kitleri kullanilarak yedek lastik birakilabilir.
    4.) AVM lere girememe problemi: Civic lerde lpg dolum yeri benzin depo kapaginin orda farkedilmiyor ama AVM lerin cogun da da sıkıntı yok zaten. Yakin zamanda serbest olacak.

    Lpg muhtesem bir yakittir performanslidir gibi bir iddiam yok. Demek istedigim 5 tl ustu benzin alip yada 8-10 bin tl fark verip dizel arac alana kadar ekenomik acidan lpg candir. Gerisi teferruat.
    |
    |




  • Yarbay
    5558 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Menzil olayına takılanlar neyin kafasını yaşıyor anlamadım
    1950li yıllarda mıyız da istasyon bulamayacaksın. her türlü 100km içinde istasyon bulursunuz.

    simit tank kullanıyorum, 34lt ama %80ine kadar doldurulur tank 27lt. 27lt ile şehir dışı 450km gördüğüm oldu, şehir içi 325km filan oluyor. simit tankın menzili aracın tüketimine bağlı değişir. Şehir dışı yine 400km'de aşağı olacağını zannetmiyorum. 4saat kim put gibi oturup araba sürer. tuvaleti de mi gelmez acıkmaz mı

    Artık araç ecu'su ile haberleşen kaliteli kitler var, simit tank ve tampon altı dolum ağzı ile avm sıkıntısı da olmuyor. Yedek lastik yerine de ince alırsınız kaybınız en az olur. Ben aracın orijinal pompasını ve lastik tamir kitini taşıyorum 1yıldır problem olmadı, stepne yok. arıza ışığı yaktırmadıysa ve aracın lpg ile ilgili problemleri yoksa gayet iyi olur.

    Çekişte düşüş %5 belki olur ya da olmaz hissetmezsiniz bile.

    Ama bizim halka müstehak gidip 15bin TL fark vermek çok kolay dizel araba alalım. Lpg patlar, çatlar, yanar, motoru bozar, içine eder her türlü kötülüğün anasıdır, bir nevi alkol, kumar gibidir. Niye çakal ustanın işgüzar montaj ve işçiliğinden problem çıkar. ayarını yanlış yapar fakir karışıma düşer arıza ışığı yakar bozar motoru veya başka bir yerini, veya arıza ışığı yakıyor diye gidersin, lpg yaktırır diye komik bir cevap verirler. yine işgüzar halkım, taktırdım işte yeter banane der geçer bir cahilin tüpü çakmakla kontrol etmesi gibi kontrolsüz bırakır aracını. her yıl 50tl vermek zoruna gider ama hava atmak için iphone cebinden eksik olmaz. bakım yaptırmadığı için filtreler tıkanır, pislik alır motor yine bozulur veya eskiyen hortumlar gaz kaçırır, küçük gaz kaçağında yangın çıkarır.

    benim aracımın lpg'si 4yıllık ve her yıl lpg bakımına girmş, ben de sokuyorum düzenli olarak. filtreleri ve kaçak kontrolünü sürekli yaptırıyorum. geçen regülatörde bir hortum ucundan esner gibi olmuş baktırdım, çok az gaz kaçağı vardı, lastik hortum sonuçta zamanlar eskir, ucunu kesip metal ek yaparak düzelttiler. kaçak maçak kalmadı. yıllık bakımda bunu ücretsiz yapıverdiler. 50tl vermek zor gelir bizim halka ama 15bin tl dizel farkı vermek zor gelmez.

    2 defa lpg li aracım oldu şimdi dizel araca biniyorum.. Sizinle kesinlikle aynı fikirde değilim.

    Kusura bakmayın ama kimse bana sanayideki ilkokul mezunu ustanın ve yanındaki çırağının aracıma takacağı bir kitin süper olacağını dizelden bile iyi olacağını anlatmasın.. Saçmalık çünkü..

    Menzil olayına takılanlar neyin kafasını yaşıyor söyleyeyim sana. Ankaradan İstanbula simit lpg tankli bir araçla gidip gelmen için 4 defa 38 lt lik simiti fullemen gerekir. 1 kere ankaradan çıkaren , 1 kere istanbula yaklaşırken.. Dönerkende 1 kere istanbuldan çıkarken 1 kere ankaraya yaklaşırken. Ama 60 lt depolu dizel bir araçla 1 depoyla gider gelirsin. Benzinlikçilerle ahbap olmak zorunda kalmazsın. Lpg alıyorum lt si 2 lira bilmem kaç kuruştan diye sevinirken Keriz gibi her ay 100 liraya litresi 5 tl benzin alma durumu var birde oda ayrı mevzu..

    Gaz kokar,bagajda yer işgal eder,dolum ağzı bozulur,şamandırası bozulur,benzin pompasını bozar (bizzat yaşadım hemde 2 defa aracımı sabah işe gitmek için çalıştıramadım,bikeresinde de kız arkadaşımlayken çalışmadı iki defa çekici çağırdım.. yazın sıcağında çekici bekledur ki gelsin otelin önünden seni alsın çekicinin üstünde sanayi sanayi gez... rezilliğin daniskasıdır lpg) , aracın ömründen yer (Kimse aracın ömründen yemez falan demesin sabaha kadar tartışırım burada lpg aracın ömründen yer. bu kadar net), performansı etkiler, 100 km de 1-1.5 lt fazla yakarsın. Kapalı otoparka giremezsin. (özellikle istanbulda hiç bir avm almaz lpg li aracı.. ankardaki avmlerin yarısı yine almaz.. ayrıca kendi işyerimin ortak kullanımı olan kapalı garajada lpg li aracımla giremiyordum).. He bir de taktırırken gider 2 ila 4 bin tl arasında rakamlar ödersiniz..


    Kimse burada gelipde lpg yi savunmasın. O kadar otomobil firması deli gibi arge yapmış dizel araba üretmiş az yakıt isteyen için, bi biz akıllıyız ya sanayiye gider hemen bi İTALYAN LPG kiti taktırırırz... 30% tasarruf için arabamın her bi tarafını deldirtirim , manifoldunu delik deşik ettiririm.. Birde yukarıda yazdığım bütün koşullara katlanırım diyen varsa buyursun taktırsın veya lpg li bir araç alsın..

    Lpg taktırmanın tek kabul edilebilir ve mantıklı seçeneği vardır.. Hiç vazgeçemeyeceğiniz iyi bir aracınız vardır misal bmw 5.40 gibi veya mercedes s500 gibi falan böyle baba bi arabanız vardır gezmek istersiniz aracınızla satmak istemezsiniz ozaman takılır en iyi kit. Ama gidipde 20-30-40 bin tl lik arabaya lpg taktırmaya uğraşılmaz.. Dizel araba alamıyorsam giderim 0.9,1.0, 1.2 turbo benziinli araba alırım lpg yine taktırmam.

    Bu arada söylemeden edemicem.. Aracım 308 1.6 hdi. 120 bin kilometrede , üstünde 225/45/17 lastikler var ve aracımın boş ağırlığı 1400 kiloya yakın. Güzergah antalya-alanya arası.. araçta 3 kişi ve klima açık.

    Km de 13 kr ye takabul eder.. aynı segmentte km de 13kr yakabilen bir lpg kullanıcısı varsa buyursun


    https://store.donanimhaber.com/a3/5b/a0/a35ba0b9f5ff748c05c15844eb955697.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kayaalp20 -- 18 Temmuz 2014; 16:17:38 >




  • Yüzbaşı
    771 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Vurunca "Bum!". Gitmiyor. Motor çabuk ölüyor. Otoparka girmiyor. Bagajı öldürüyor. Menzil kısa. Kötü abi LPG.

    Şaka bir yana, LPG'nin nerede takıldığı önemli. Honda Civic'e yetkili servis bile takmış olsa almam. Ancak Standart motorlu Opel, Fiat olur. Dert değil.

    Honda Civic gibi hafif alaşım sübaplı arabaya yağlamasız BRC LPG'yi takıyorlar ne olacağı belli değil. 60.000km dayanmayabilir. Belli olmaz çok dayana da bilir. Tamamen bir belirsizlik... Ancak Fiat veya OPEL öyle değil. Kısaca önce arabayı bulun. "Şu nasıldır?" deyin. Daha net cevap verebiliriz sanırım. Bazı arabalar için LPG'yi kendiniz taktırmanız veya "ben de taktırsam burada yaptıracaktım" dediğiniz dükkanda takılmış LPG'li araç bulmak daha iyi. Bazı motorlar ise LPG'de keçi gibi dayanıklı. Herhangi bir marka + düzgün montaj iş görüyor. O yüzden siz araba buldukça buraya linkini yapıştırın sorun derim ben.

    bilmeden yorum yapmanın dibine vurmuşsunuz
    hondalarda eco olarak üretilen motorlar çelik subaptır ve motor tam lpgye uyumludur ayrıca lpg dahil 6 yıl/150.000 km garantisi vardır bilginize




  • Yarbay
    4170 Mesaj

    Istanbul-Ankara arasi 4 defa lpg fullemeyi neden bu kadar abarttin anlamadim.

    Hic tuvalet v.s ihtiyacin olmazmi. Bir yerde dinleneyim . Ama herhalde 60 lt mazot alinca hic durmadan 1200km gidenlerdesin.

    Aracim Km de 13 Krs yakiyor o seviyede yakacak lpg li arac bulamassin sen zaten aracim az yaksin diye baslangicta dizel farkini vermiyormusun.

    Ayrica 100.000km ustu dizellerin ulkemizde pek de itibari oldugu soylenemez.

    Her yakit sisteminin kendine gore avantaji dez avantaji var. LPG de bahsettiginiz gibi oldur vur tarzi bir yakit degil.

    Sizin onceki araclar sanirim top10 ve merdiven alti montajlardi. Verirsen 2500-3000 tl ve taktirirsan BRC-PRINS gibi markalar alirsin 6 yil -150.000km garantiyi keyfine bakarsin.
    |
    |
    Duratec kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    34576 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    Istanbul-Ankara arasi 4 defa lpg fullemeyi neden bu kadar abarttin anlamadim.

    Hic tuvalet v.s ihtiyacin olmazmi. Bir yerde dinleneyim . Ama herhalde 60 lt mazot alinca hic durmadan 1200km gidenlerdesin.

    Aracim Km de 13 Krs yakiyor o seviyede yakacak lpg li arac bulamassin sen zaten aracim az yaksin diye baslangicta dizel farkini vermiyormusun.

    Ayrica 100.000km ustu dizellerin ulkemizde pek de itibari oldugu soylenemez.

    Her yakit sisteminin kendine gore avantaji dez avantaji var. LPG de bahsettiginiz gibi oldur vur tarzi bir yakit degil.

    Sizin onceki araclar sanirim top10 ve merdiven alti montajlardi. Verirsen 2500-3000 tl ve taktirirsan BRC-PRINS gibi markalar alirsin 6 yil -150.000km garantiyi keyfine bakarsin.
    bencede avmye girememek sıkıntı




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Ko Cuce
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,533
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.