< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Toyotanın dizeli mi
toyotanın dizelini toyota ceo'su bile önermez. Toyota hibrit sistemini 25 senedir satıyor ve günümüze hep üzerine koyarak geldi. Hiçbir kronik sorunu yok |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O zaman şöyle söyliyim japonda periyodik bakım dışında servise uğramanız çok düşük bir ihtimal. Hibrit için de toyota ve honda dışında bende tavsiye etmem. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Toyota çoook uzun yıllardır Hybrit işinde. Ülkemizde çok sınırlı sayıda olan Prius modeli yıllardır ABD'de kullanılıyor. Bu araçlardan taksi olarak kullanılanların sorunsuz bir şekilde 1.000.000 mil (Km. değil, mil) yaptığı biliniyor. Ancak Hybrit sistem, uzun yolda çok ta tasarruflu değil. Ayrıca ne yazık ki ülkemizin saçma sapan MTV politikası nedeniyle bu araç 1.8 motor olarak değerlendirilip vergilendirmeye tabi tutuluyor. MTV'nin beygir gücü veya kasko değerine göre alınması için kamuoyu talebi vardı ama malumların yandaşlarının araba vergileri yükseleceğinden yanaşmadılar. Günlük şehir içi trafikli yollarda kullanılacaksa ve yılda minimum 10.000 km yapılacaksa sorunsuzluğu nedeniyle kesinlikle tercih edilir. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Haziran 2025; 19:8:32 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Efsane D-4D Motoru duydun mu hayatında? Gelmiş geçmiş en sağlam ve sorunsuz Dizel motora bir de "Toyota'nın CEO'su bile önermez" diye yorum yapıyorsun, 4 tane süper zekalı da çok doğru söylemişsin gibi, bir de (+) veriyor sana güler misin ağlar mısın? |
|
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
90 beygirlik efsane < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Efsane denilince senin aklına beygir gücü mü geliyor? Şu ana kadar üretilmiş küçük hacimli Dizeller arasında en uzun ömürlü, ve sorunsuz Motordur, biraz araştır belki bir şeyler öğrenirsin |
|
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
|
Turbosuz yaparsan daha da sağlam olur şöyle 60 beygirlik bir dizel < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynen, senin öve öve bitiremediğin Toyata'nın 1.8 Hybrid'in Turbosuz Atkinson çevirmeli, uzun yolda elektrik bitince öküz gibi çekmeyen Motor gibi mi? |
|
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
|
1.8 litre motorun hem "emsal benzinli motorlara göre" verimsiz olması hem de hibritle yaptığın tasarrufu motor hacmi nedeniyle MTV'ye vermek en büyük problem. Günlük işe gider gelirim diyen orta direk için MTV dezavantajı nedeniyle pek mantıklı değil. |
|
_____________________________
|
|
İşte o yüzden ben efsane kelimesini kullanmadım, aramızdaki fark bu. Tek bir övgü dahi yok, 25 yıldır üretilip en çok sattığı bu sistemin sorunsuz olduğunu söyledim. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum merak etme :) 1.8 hibrit de kullandım, şu anda da 326hp kullanıyorum. Gidip 90-100 beygir motorlara efsane demem < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|