Şimdi Ara

Torment:Tides of Numenera - ÇIKTI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
4
Favori
11.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet gerçek oyuna açmış ilk günden toplandı para
  • Bu sefer verecek herkes baştan veriyor gibi, ilk gün dolmadan 20.000 kişi ve 1 milyon oldu bile.
    Çoğu insan Wasteland2 de bekleneni verebileceklerini gördü, ondan keseni ağzına açtı biraz daha.
  • Ben en fazla 5 milyon $ toplarlar diyorum...
  • Jack sınıfı;

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    Ve hikayenin girişi, gelişimi,

    Biz Son Reddedilen'iz. Değişken Tanrı olarak adlandırılan varlığın yaşam zincirindeki son halkayız. Değişken normal bir insanken, eski uygarlıkların çok güçlü bir cihazını bulup kullanmayı başarıyor ve bu sayede yüzyıllara meydan okuyarak, istediği zaman yeni bir vücuda geçerek, yaşamına devam ediyor. Ama geride bıraktığı vücutların, kendisinden sonra bilinç kazandıklarının farkında değil. Şimdilerde kadim bir düşmanı olan Entropy Meleğini uyandırmış ve melek peşindeyken değişemiyor. Melek, Değişken'in arkasında bıraktığı her şeyi avlıyor, biz de dahil.

    Sürekli bu tehlike ensemizdeyken, "sahibimizi" melek ona veya bize ulaşmadan bulmaya çalışıyoruz. Geçmişteki diğer reddedilenler de kimi zaman düşman kimi zaman dost olarak karşımıza çıkıyor. İstersek "Mere" adı verilen cihazlar ile bir süre zihinlerini ele geçirip, hayatlarını kendi çıkarımıza kullanabileceğiz. Dokuzuncu Dünyayı bu arkadaşlarımızla ya da tek başımıza gezebileceğiz. Bu sırada başka boyutlardan tutun, başka güneş sistemlerine bile gidebilecekmişiz ve bazı Mere lerin kullanımı sayesinde zamanı bile bükebilecekmişiz.


    Oyunda aslında büyü yok, son derece ileri ve bilinmeyen teknolojiler var ve bunlar, bizim gibilere büyü gibi görünüyor doğal olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 7 Mart 2013; 9:56:49 >




  • http://www.youtube.com/watch?v=eq4X0AdTiSw


    hahah canlar ya :D eternityi gecerse benim aklimdaki duvarları yıkarlar ya.cunku eternityi baldurs gate serisi gibi dusnuyodum paso bunu da haliyle ps:torment gibi ve tormentin ulaştıgı kesim hep daha azdır diye dusnuyordum ama heralde bu dsunce yıkılcak gibi :D


    evet hikaye ps:tormentin gidişiyle aynı tarz gibi yine kim oldugmuzu ogrenmeye calisyoduk orda burda da vucudumuzun onceki sahibini bulmaya olayları etrafımızı anlamaya caliscaz yine bekledigim gibi bunu yparken tam felsefik konular edebi yaklsımlar fln cok dehset olcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 7 Mart 2013; 0:47:16 >
  • nereye takip edeceğimi şaşırdım cidden ; istenilen miktar şimdiden toplandı bakalım ne süprizler çıkıcak?
  • Updated my journal:

    Öncelikle bizlere teşekkür ediyorlar hem Torment'e hem de genel oalrak KS RPGlere bu kadar ilgi gösterdiğimiz için. Hem İnxile oyunlarını ve/veya Eternity'i destekleyenlere süpriz bir hediye vereceklermiş. Her iki oyununda nasıl yapıldığını, fikirlerin nereden çıktığına dair ve PS:T cilerin oyun hakkındanki düşüncelerini, bloglarını barındıran bir belgesel tadında, uzunca bir şey koyacaklar ortaya. Oyun çıkamdan önce ulaşacak bu elimize dijital olarak. Projedeki isimler;


    Chris Avellone, Lead Designer
    Eric Campanella, Artist
    Tim Donley, Lead Artist
    Scott Everts, Technical Designer
    Brian Fargo, Leader in Exile
    Adam Heine, Scripter
    Dave Maldonado, Designer
    Colin McComb, Designer
    Brian Menze, Artist
    Aaron Meyers, Artist
    Mark Morgan, Composer
    Dennis Presnell, Artist
    Dan Spitzley, Lead Programmer
    Feargus Urquhart, President, Black Isle Studios
    Scott Warner, Scripter


    1.250 yi geçtiği için oyuna otomatik olarak cinsiyet seçme de eklendi. Kadın bir karakter de açabileceğiz ve bu seçim bazı karakterlerin bize yaklaşımını etkileyecek. Sayfanın sonunda konsept çizimi var karakterin,

    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/421842?ref=activity

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI



    1.500 de (ki an itibariyle geçildi :)) Daha da zengin hikayeler ekleyecekler ve kısa bir roman yazacaklar oyunla ilgili ve iki tane iyi RPG yazarı daha eklenecek kadroya. Tony Evans ve Mur Lafferty.

    2.000 de (bugün geçilir daha 24 saat olmadı 1,5 milyon O_o) Numenera dünyasının yaratıcısı Monte Cook'da hikayeye dahil olacak, zaten ekiple direkt olarak çalışıp dünya hakkında bilgi veriyordu sürekli ve dünyanın kurallarının adaptasyonu için bi, şimdi hikayeye de katkıda bulunacak. Ayrıca Mark Morgan, orkestra ile daha çok sayıda müzik hazırlayacak oyun için ve dünya büyüdükçe hazırlamaya devam edecek.
    Ve yeni bir karakter eklenecek parti için. Başta toplamda 4 karakter düşünüyorlarmış. Bu beşinci "The Toy" (oyuncak ama isim değişecek bu bizim bilmemizi istedikleri) Toy sürekli şekilde değiştiren, yapışkan bir maddeden oluşan bir şey. Evcil bir hayvan mı, unutulmuş bir oyuncak mı yoksa çok tehlikeli bir silah mı, oyunda öğreneceğiz. Morte nin benzeri gelriyor gibi :) Bizim ona davranışlarımız ve yaklaşımımıza göre şekil değiştirecekmiş.

    Sayfalar yetmiyor diyorlar yazılar için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 7 Mart 2013; 10:19:30 >




  • Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    Bu adamı zaten seviyordum şimdi daha da saygım arttı adama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    Bu adamı zaten seviyordum şimdi daha da saygım arttı adama.

    Vay, basketi de arkasına aldı Fargo Öylesine açtığım bir tweet hesabım vardı, gidip Kaan amcanın elini öpeyim bari.

    Edit: Ayrıca "Updated my journal."

    Numenera'nın sitesinden fan çizimlerine göz atın derim fikir sahibi olmak için,
    http://www.numenera.com/numenera-art/


    Ayrıca Numenera dünyasında kickstarter ile yaratılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 7 Mart 2013; 12:09:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Birinci oyunla bağlantılı yapmaları çok zor, hem Planescape haklarını da kiralamaları gerekecekti (çoh para) hem de ilk oyundaki çok fazla olan değişken sayısına uygun, orta bir yol bulmak çok zor olurdu.
    Ama gönül isterdi Morte uçsun etrafımızda :/

    Eski takımın yerini doldurmak zor.

    />


    şu gifi görüp duygulanmamak mümkün değil
  • yuh diyorum 2 milyona yaklaşıyorlar, project eternity nin rekorunu kırabilirler.
  • 24 saatte $1.750.000 topladılar En hızlısı bu oldu galiba? Haftasonu da biraz hızlı gider ama son günlere kadar çok yavaşlar tekrar. Araya bir kaç tane güzel hedef eklerlerse çoşabilir tabii.

  • Updated my journal;


    Yeni update geldi
    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/422515?ref=activity

    Colin McComb'un anlatımı var ilk başta, gelecek haftalarda gelecekler hakkında ön bilgi ve Torment hakkında kısa bilgiler car;

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mG-aVZ_QaSc


    $28 ve üzeri için dijital strateji rehberi ekliyorlar, ayrıca yeni bir $28 destek seçeneği, içeriği şunlar;

    1.DRM-free Digital Game (PC, Mac, or Linux)
    2. Planescape: Torment Developer Retrospective
    3. Access to the Official Torment Community
    4. Digital Strategy Guide
    5. Digital copy of Colin McComb’s novella


    Ayrıca heyecandan 2.M da eklemeyi unuttukları kısımları söylüyorlar, Ossiphagan harabeleri: lav, sülfür ve dev canavarların kemiklerinden oluşan bir mekan. Ayrıca Colin KS bittikten sonra PS:T yi yorumlarıyla birlikte oynayacakmış ve nereleri nasıl yaptıklarını anlatacakmış.

    $2.5 milyon;
    Son zamanların en iyi yazarı kabul edilen George Ziets'de yazarlara dahil olacak(adam paylaşılamıyor), Monte Cook bir roman ekleyecek (dijital), 6. bir parti elemanı eklenecek(oyuncaklar ilgili çok detay verdim, bu seferki süpriz diyor), öldüğümüz zaman karşımıza çıkacak "Terkedilmişin Labirenti" eklenecek (PS:T gibi dönüşler yapabileceğiz anlaşılan) ve Colin McComb 20 yıl önce yediği halt olan 2 Edition D&D "Elflerin Kitabı" için özür dileyecek :)

    Eklenti:

    Ayrıca ilk müzik örneği olarak ;

    http://www.youtube.com/watch?v=qBc842j4vpU&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 8 Mart 2013; 9:17:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi


    Updated my journal;


    Yeni update geldi
    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/422515?ref=activity

    Colin McComb'un anlatımı var ilk başta, gelecek haftalarda gelecekler hakkında ön bilgi ve Torment hakkında kısa bilgiler car;

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mG-aVZ_QaSc


    $28 ve üzeri için dijital strateji rehberi ekliyorlar, ayrıca yeni bir $28 destek seçeneği, içeriği şunlar;

    1.DRM-free Digital Game (PC, Mac, or Linux)
    2. Planescape: Torment Developer Retrospective
    3. Access to the Official Torment Community
    4. Digital Strategy Guide
    5. Digital copy of Colin McComb’s novella


    Ayrıca heyecandan 2.M da eklemeyi unuttukları kısımları söylüyorlar, Ossiphagan harabeleri: lav, sülfür ve dev canavarların kemiklerinden oluşan bir mekan. Ayrıca Colin KS bittikten sonra PS:T yi yorumlarıyla birlikte oynayacakmış ve nereleri nasıl yaptıklarını anlatacakmış.

    $2.5 milyon;
    Son zamanların en iyi yazarı kabul edilen George Ziets'de yazarlara dahil olacak(adam paylaşılamıyor), Monte Cook bir roman ekleyecek (dijital), 6. bir parti elemanı eklenecek(oyuncaklar ilgili çok detay verdim, bu seferki süpriz diyor), öldüğümüz zaman karşımıza çıkacak "Terkedilmişin Labirenti" eklenecek (PS:T gibi dönüşler yapabileceğiz anlaşılan) ve Colin McComb 20 yıl önce yediği halt olan 2 Edition D&D "Elflerin Kitabı" için özür dileyecek :)

    Eklenti:

    Ayrıca ilk müzik örneği olarak ;

    http://www.youtube.com/watch?v=qBc842j4vpU&feature=youtu.be




    Şu müzik çok iyi oldu ya , ks videosunu izlerken direk tınıya gittiydi kulağım. Adamların birkaç milyon dolarla yaptıkları ( daha doğrusu yapacakları ) işlere bak , bir de 60-70 milyon dolar harcanan Dead Space , NFS , Far Cry , Borderlands , Hitman , Aliens , Crysis gibi yapımlara bak.Küfür gibi oyunlar.Bu adamlara öyle bir bütçe sunulsa oyun tarihine neler neler katacaklar kim bilir. Gene buna da şükür , son 1 senedir adventure - rpg alanında baya proje toplandı , ah birde Heretic 3 ' ü görebilseydik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostmourne Hungers

    Şu müzik çok iyi oldu ya , ks videosunu izlerken direk tınıya gittiydi kulağım. Adamların birkaç milyon dolarla yaptıkları ( daha doğrusu yapacakları ) işlere bak , bir de 60-70 milyon dolar harcanan Dead Space , NFS , Far Cry , Borderlands , Hitman , Aliens , Crysis gibi yapımlara bak.Küfür gibi oyunlar.Bu adamlara öyle bir bütçe sunulsa oyun tarihine neler neler katacaklar kim bilir. Gene buna da şükür , son 1 senedir adventure - rpg alanında baya proje toplandı , ah birde Heretic 3 ' ü görebilseydik

    Müzik farklı da olsa direkt PS:T havasına soktu beni de.
    Heretic 3 ü de günümüze uyarlarsa pek hayırlı olmaz gibi ama belli de olmaz. İyice RPG yedirilmiş bir Heretic/Hexen süper olur bence de.
    Benim asıl korkum Activisionın Arcanum dünyasında geçen bir CoD yapması ...

    Büyük firmaların parasının büyük bir kısmı seslendirme, gereksiz sinematikler ve abartı reklam kampanyalarına gidiyor... Bunların acısını da iyice oyunu keserek bizden çıkarıyorlar...
    Bu arada EA nın Simcity faciasını takip eden var mı bilmiyorum ama oyun zevkinden çok parayla uğraşmanın en büyük geri tepmesini yaşıyorlar şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 8 Mart 2013; 11:57:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frostmourne Hungers

    Şu müzik çok iyi oldu ya , ks videosunu izlerken direk tınıya gittiydi kulağım. Adamların birkaç milyon dolarla yaptıkları ( daha doğrusu yapacakları ) işlere bak , bir de 60-70 milyon dolar harcanan Dead Space , NFS , Far Cry , Borderlands , Hitman , Aliens , Crysis gibi yapımlara bak.Küfür gibi oyunlar.Bu adamlara öyle bir bütçe sunulsa oyun tarihine neler neler katacaklar kim bilir. Gene buna da şükür , son 1 senedir adventure - rpg alanında baya proje toplandı , ah birde Heretic 3 ' ü görebilseydik

    Müzik farklı da olsa direkt PS:T havasına soktu beni de.
    Heretic 3 ü de günümüze uyarlarsa pek hayırlı olmaz gibi ama belli de olmaz. İyice RPG yedirilmiş bir Heretic/Hexen süper olur bence de.
    Benim asıl korkum Activisionın Arcanum dünyasında geçen bir CoD yapması ...

    Büyük firmaların parasının büyük bir kısmı seslendirme, gereksiz sinematikler ve abartı reklam kampanyalarına gidiyor... Bunların acısını da iyice oyunu keserek bizden çıkarıyorlar...
    Bu arada EA nın Simcity faciasını takip eden var mı bilmiyorum ama oyun zevkinden çok parayla uğraşmanın en büyük geri tepmesini yaşıyorlar şu an.

    Twtich tv de en çok izlenenlerden birisi simcity.




  • müzik harika insanı direk transa sokuyor 20 30 milyon toplasalar ne hale gelir oyun acaba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frostmourne Hungers

    Şu müzik çok iyi oldu ya , ks videosunu izlerken direk tınıya gittiydi kulağım. Adamların birkaç milyon dolarla yaptıkları ( daha doğrusu yapacakları ) işlere bak , bir de 60-70 milyon dolar harcanan Dead Space , NFS , Far Cry , Borderlands , Hitman , Aliens , Crysis gibi yapımlara bak.Küfür gibi oyunlar.Bu adamlara öyle bir bütçe sunulsa oyun tarihine neler neler katacaklar kim bilir. Gene buna da şükür , son 1 senedir adventure - rpg alanında baya proje toplandı , ah birde Heretic 3 ' ü görebilseydik

    Müzik farklı da olsa direkt PS:T havasına soktu beni de.
    Heretic 3 ü de günümüze uyarlarsa pek hayırlı olmaz gibi ama belli de olmaz. İyice RPG yedirilmiş bir Heretic/Hexen süper olur bence de.
    Benim asıl korkum Activisionın Arcanum dünyasında geçen bir CoD yapması ...

    Büyük firmaların parasının büyük bir kısmı seslendirme, gereksiz sinematikler ve abartı reklam kampanyalarına gidiyor... Bunların acısını da iyice oyunu keserek bizden çıkarıyorlar...
    Bu arada EA nın Simcity faciasını takip eden var mı bilmiyorum ama oyun zevkinden çok parayla uğraşmanın en büyük geri tepmesini yaşıyorlar şu an.

    Bırak sürünsünler EA ye az bile ama ne yapacaksın işte




  • EA nin olayı artık tamamen bundan ibarettir.
    https://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerow -- 9 Mart 2013; 12:20:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostmourne Hungers

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi


    Updated my journal;


    Yeni update geldi
    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/422515?ref=activity

    Colin McComb'un anlatımı var ilk başta, gelecek haftalarda gelecekler hakkında ön bilgi ve Torment hakkında kısa bilgiler car;

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mG-aVZ_QaSc


    $28 ve üzeri için dijital strateji rehberi ekliyorlar, ayrıca yeni bir $28 destek seçeneği, içeriği şunlar;

    1.DRM-free Digital Game (PC, Mac, or Linux)
    2. Planescape: Torment Developer Retrospective
    3. Access to the Official Torment Community
    4. Digital Strategy Guide
    5. Digital copy of Colin McComb’s novella


    Ayrıca heyecandan 2.M da eklemeyi unuttukları kısımları söylüyorlar, Ossiphagan harabeleri: lav, sülfür ve dev canavarların kemiklerinden oluşan bir mekan. Ayrıca Colin KS bittikten sonra PS:T yi yorumlarıyla birlikte oynayacakmış ve nereleri nasıl yaptıklarını anlatacakmış.

    $2.5 milyon;
    Son zamanların en iyi yazarı kabul edilen George Ziets'de yazarlara dahil olacak(adam paylaşılamıyor), Monte Cook bir roman ekleyecek (dijital), 6. bir parti elemanı eklenecek(oyuncaklar ilgili çok detay verdim, bu seferki süpriz diyor), öldüğümüz zaman karşımıza çıkacak "Terkedilmişin Labirenti" eklenecek (PS:T gibi dönüşler yapabileceğiz anlaşılan) ve Colin McComb 20 yıl önce yediği halt olan 2 Edition D&D "Elflerin Kitabı" için özür dileyecek :)

    Eklenti:

    Ayrıca ilk müzik örneği olarak ;

    http://www.youtube.com/watch?v=qBc842j4vpU&feature=youtu.be




    Şu müzik çok iyi oldu ya , ks videosunu izlerken direk tınıya gittiydi kulağım. Adamların birkaç milyon dolarla yaptıkları ( daha doğrusu yapacakları ) işlere bak , bir de 60-70 milyon dolar harcanan Dead Space , NFS , Far Cry , Borderlands , Hitman , Aliens , Crysis gibi yapımlara bak.Küfür gibi oyunlar.Bu adamlara öyle bir bütçe sunulsa oyun tarihine neler neler katacaklar kim bilir. Gene buna da şükür , son 1 senedir adventure - rpg alanında baya proje toplandı , ah birde Heretic 3 ' ü görebilseydik

    Aynısını düşünüyordum, yaratıcı beyinlere istedikleri kaynak ve şartları sunduklarını düşünmeden edemedim. Şu ekibe bir şey olması düşüncesi aklıma geldi, ne bileyim hastalık kaza falan. Hem kendi adlarına hem de oyun adına üzülürüm valla.

    First Castoff figürü için 2.000,00 dolar yollamayı birkaç saniye düşündüm, sonra vazgeçtim, ebay'den falan alıcam kesin.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.