Şimdi Ara

Torment:Tides of Numenera - ÇIKTI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
292
Cevap
4
Favori
11.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    https://torment.inxile-entertainment.com/

    Brian Fargo ve İnxile, (Wasteland 2 nin yapımcıları) yakın bir zaman önce Wizards of the Coast tarafından serbest bırakılan Torment isim haklarını satın aldılar. Ve bu işlemin ardından Brian Fargo bir röportaj vererek Planescape :Torment'in ruhani takipçisi niteliğinde, gelişmiş diyalog, karakterler ve hikaye üzerine kurulu bir oyun yapmak istediklerini söylemişti. İlk oyunda büyük katkıları olan Chris Avollone ne yazık ki projede yer almayacak ama Torment isminin arkasındayım da dedi.



    Öncelikle oyun Planescape dünyasında geçmeyecek, Numenera adı verilen Monte Cook adlı yazarın oluşturduğu evrende geçecek. Hemen üzülmeyin iki dünya büyük benzerlik taşıyor. Ve Monte ile birlikte yapacakları için oyunu istedikleri gibi şekillendirebilecekler. Çok ilginç ve geniş bir evren;

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI

    Son resim oyunun ilk konspet çizimi ve gayet Planescape havası veriyor karanlık tarzıyla.

    Updated my journal; 01/04/2013

    Oyunun ilk resmi oyun içi görüntüsü geldi, daha çok erken bir görünüt ve biraz daha rafineden geçecektir ama bu hali bile gayet güzel. Arka planlar önceden render edilmiş ve 2 boyutlu olacak, karakterler, efektler ve kullanılabilir eşyalar ise 2 boyutlu.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI

    Sitesinde şu şekilde özetliyorlar oyunu;


    "Numenera'nın Dokuzuncu Dünyası, yükselip çökmüş eski uygarlıkların harabelerinden, şehirlerinden ve kadim nesnelerinden oluşan fantastik bir görünüme sahip. Yükselip çöken her medeniyet ve başarıları, yüz yılların oluşturduğu döküntülere biraz daha eklenerek büyümüş, gene de büyük bir kısmı yıllara meydan okuyarak ayakta. Şimdilerde bu birleşmiş kadim nesneler her yerde ve ayak altında, alınmayı bekliyor. Dokuzuncu Dünyanın insanları alabidiklerini alıp kullanıyorlar, işte bu mucizelere(ve kabuslara) numenera ismini veriyorlar.

    Bir kişi numeneraların gücünü kullanarak kendi gücünü arttırayı çözüyor ve bu sayede yüzyıllar boyunca bedene bedene atlayıp ölümü yeniyor. Fakat beklenmedik bir yan etki keşfediyor, biz.

    Torment™ derin ve detaylı etik ve moral anlayışının olduğu, gelişmiş ve sürekli gelişen/değişen seçim-sonuç ilişkisine sahip, yeni ve ilginç bir dünyaya dalan bir oyun. Tuhaf boyutlarda ve tamamen değişik bir dünyada yol alacağız. Bu yolculuklarda grubumuza katılanlar olacak ve değerlerini bir şekilde kanıtlayacaklar. Belki güçleri, yetenekleriyle belki de onları sattığımız zaman ettikleri fiyatla. Başında itibaren kendi seçtiğimiz ve seçimlerimizle şekil alan mutlak sona ulaşırken güçleri kavrayışımızdan çok uzak olan düşmanlarla karşılacağız ve bu bizi şu soruyla baş başa bırakacak. Bir yaşamın önemi nedir? (PSt de bu soru, "Bir kişinin doğasını ne değiştirebilir?" di)"


    Updated my journal.
    Kickstarter başladı ilk 2 saatte gerekli para olan 900.000 doları yarıladılar :)

    IGN
    The Strange New World of Torment: Tides of Numenera - IGN
    http://www.ign.com/articles/2013/03/04/the-strange-new-world-of-torment-tides-of-numenera



    Öncelikle, Wasteland 2 bitmeden bu oyun ön yapım aşamasında olacak, şu an için Wasteland ile işini tamamlamış 10 yazar ve 4 artist WL2 çıkana kadar projeyle ilgilenen yegane insanlar olacak. WL2 oturaklı hal geldiği zaman (en çok 9 ay diyorlar) yazılım ekibi hazıra konup Torment'e devam edecek.

    Kısaca hikaye;

    Oyun dünyada geçiyor ama sadece 1 milyar yıl sonra (Abartmışlar milyon bile yeterdi bize :)) Dokuzuncu Dünya'nın insanları önceki sekiz muhteşem medeniyetin harabelerinde yaşıyorlar. Bu medeniyetlerden kalan gizemlere Numenera deniyor. Bunlara örnek olarak kadim nanoteknolojiler, hala yörüngede dönen uydulardan gelen sinyaller, biomühendislik eseri korkunç yaratıklar, uzak yıldızlardan toplanıp gelmiş "şeyler" veriliyor.

    Bütün bunların arasında bir vücuttan, hayattan ötekine istediği zaman atlayarak gezen ve yüzyıllardır zamana meydan okuyan bir insan var. Ve bir gün bu kullanıp atılan vücutlardan birisi bilinç kazanıp, şimdiye kadar hiç kendi yaşamını yaşamadığını fark ediyor.

    Oyunda canlandırdığımız karakter bu, çok güçlü bir varlığın, artık işe yaramaz, öldü diye bıraktığı "kabuğuyuz" Uyanıp "Kimim ulan ben?" diyoruz.

    Sınıflar;


    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
    Numeneranın masa üstü vesiyonun adapte edilmiş halini kullanıp kendi karakterimizi oluşturabileceğimz 3 sınıf var. Savaşı tarzında Glaive, büyücümtrak Nano ve "ne iş olsa yaparım abi" diyen Jack.
    Glaiveler seçimlerine göre atik ya da ağır savaşçı olabiliyorlar, Nanolar Numeneraların "Esoterie" olarak adlandırılan gücünü çekip mucizeler yaratıyorlar ve Jackler her şeyden birazcık anlıyorlar ama tam üstün değiller hiç birinde.
    Başta karakerimiz için tanımlayıcılar (Dayanıklı, bilgin, erdemli v.b) ve odaklar( ilizyondan tutun, silah kullanmaya) seçerek kendimize bir yol çizmeye başlayacağız ve bu yolu her adımda istediğimiz şekile sokarak ilerleyeceğiz.

    Moral sistemi;

    Oyundaki moral sistemi dalgalar diye adlandırılıyor (The Tides) Beş ayrı dalga olacak ve bunlar klasik iyi-kötü, güzel-çirkin, siyah-beyaz olmayacak.
    Mutlak doğru ya da yanlış yok, sadece seçimlerimiz ve sonuçları var. Karakterimiz yaptığı seçimlere göre değişip, gelişecek ve etraftakilerin de tepkileri değişecek. Kana susamış bir kasap gibi davranmaya başlarsanız, güçleriniz o yöne kaymaya başlayacak ve insanlar size ona göre davranacak.
    Örnek olarak kırmızı olan Tutku Dalgasını veriyorlar. Tutku dalgamız kuvvetlendikçe mantık ve empatiden çok kendi isteklerimize göre hareket etmeye başlayacağız.

    Rezil eklenti: bu kadar çok dalga yazınca kendimi kirli hissettim :S



    Updated my journal;

    5 renk dalga olacak demiştik, ks ile açığa kavuştu neler olacağı;

    Mavi: Mantık, anlayış ve bilgelik. Bilim adamları, mistikler, filozoflar ve deliler bundan etkileniyor. PST örneği Dak'kon un kendini ve Zerthimon öğretilerini "bilmeye" çalışması.
    Altın: Empati, yardım, merhamet ve fedakarlık. İyilik meleği gibi gözükse de öyle değil bu dalga. Bencil sebeplerden yardım edenlerle dolu bir dünya, göstermelik yardım yapıp insanların hava atmaya çalışan tipelr gibi. Gerçek veya sahte azizler, hayırseverler hatta ailesi ve arkadaşlarını sürekli koruyan mafya liderleri dahil bu dalgaya.PST örneği Fhjull Forked-Tongue, hayırseverlik sebebi bir daeva ile anlaşma imzalamış olmasına rağmen herkes onu hayırsever bir şeytan olarak görüyor.
    Çivit: Adalet, eşitlik, uzlaşmak ve daha fazlaya iyilik yapmak. Bunları yerine getirmek için her yolu deneyebilir bu dalgadan etkilenenler. Tiranlar, hükümdarlar, maskeli kahramanlar ve kanun adamları etkileniyor genelde. PST örneği, ölümden sonra bile kanun ve adelete bağlı kalıp, işine devam eden Vhailor gösterilebilir.
    Gümüş: Güç, şöhret ve beğeni. Bu dalgadan etkilenenler genelikle hatırlanmak için upraşırlar veya başkalarının hayatlarına dokunmaya çalışırlar. En bencillerden oluşur bu dalgadan etkilenenler. PST örneği İgnus tabiki, daha fazla güç için canlı canlı yanmayı göze alması yeter.
    Kırmızı: Aksiyon, tutku, duygu, acıma ve fanatizm. Sanatçılar, diktatörler, devrimciler ve karizmatik liderler etkileniyor buradan. PST örneği çabuk sinirlenen, fevri Annah.


    Oyunda karar verdikçe, verdiğimiz karara göre bu dalgaları manipule edeceğiz ve bu şekilde mirasımız şekillenecek. Etrafımızdakiler bu mirasa göre tepki verecek. Bazı silahlar ve eşyalar, farklı mirasların etkisinde farklı çalışacak. İnsanlar bize buna göre davranacak. Bazıları da vücudumuzu değiştirip, zihin okumak, silahlarını olağanüstü bir şekilde kullanmak gibi doğa üstü güçler verecek.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    Updated my journal.

    Numenera dünyası ve kuralları için ana sayfasına göz atın derim, güzel hazırlanmış bir site.

    http://www.numenera.com/

    İlk videosu sizlerle, daha alfa bile olmamasına rağmen dehşet.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 28 Şubat 2017; 10:29:12 >







  • Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)
  • Birinci oyundan bağımsız bir oyun yapmaları biraz riskli bir iş ama Brian Fargo ve ekibine güveniyorum.
  • Birinci oyunla bağlantılı yapmaları çok zor, hem Planescape haklarını da kiralamaları gerekecekti (çoh para) hem de ilk oyundaki çok fazla olan değişken sayısına uygun, orta bir yol bulmak çok zor olurdu.
    Ama gönül isterdi Morte uçsun etrafımızda :/

    Eski takımın yerini doldurmak zor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Birinci oyunla bağlantılı yapmaları çok zor, hem Planescape haklarını da kiralamaları gerekecekti (çoh para) hem de ilk oyundaki çok fazla olan değişken sayısına uygun, orta bir yol bulmak çok zor olurdu.
    Ama gönül isterdi Morte uçsun etrafımızda :/

    Eski takımın yerini doldurmak zor.

    />








  • Sitede oylama sürüyor, kickstarter kampanyasında görmek istediklerinize oy vererek işi sağlama alabilirsiniz;

    torment.uservoice.com
    Error 404: Account Has Been Deleted
    https://torment.uservoice.com/forums/192236-torment-kickstarter/filters/top



    İlk başlarda olanlar:
    -Yapımcılardan daha sık bilgi akışı,
    -Tam ve düzgün bir mod desteği,
    -Project Eternity'deki gibi bir Mega Zindan (bu bence Torment gibi hikaye üzerine yoğunlaşan bir oyunda gereksiz)
    -Hayranlık ve türünün tek eşi olduğu hissi uyandırma, bunu planlıyoruz diyip kabul ettiler,
    -KS mihenk taşı: Karakter yaratırken daha çok seçenek,
    ve son olarak PS:T tarzı(ve Eternity) 2D arka planlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drowen

    Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)

    %100 katılıyorum

    Bu arada konu için TEŞEKKÜRLER @siberarmi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Sitede oylama sürüyor, kickstarter kampanyasında görmek istediklerinize oy vererek işi sağlama alabilirsiniz;

    https://torment.uservoice.com/forums/192236-torment-kickstarter/filters/top


    İlk başlarda olanlar:
    -Yapımcılardan daha sık bilgi akışı,
    -Tam ve düzgün bir mod desteği,
    -Project Eternity'deki gibi bir Mega Zindan (bu bence Torment gibi hikaye üzerine yoğunlaşan bir oyunda gereksiz)
    -Hayranlık ve türünün tek eşi olduğu hissi uyandırma, bunu planlıyoruz diyip kabul ettiler,
    -KS mihenk taşı: Karakter yaratırken daha çok seçenek,
    ve son olarak PS:T tarzı(ve Eternity) 2D arka planlar

    Aslında ilk oyunda olan mazeleri çoğaltsalar bile dungeon diye yedirirler:) cogu opsiyonaldi bunların sadece hikaye tamamlamak içindi bunda da oyle bise yapabilirler bence.Eşsizlik bakımından zaten gerek gorsel yapısı gerek edebi yapısıyla PS:T tektir heralde bundan altta kalıcak bi oyun beklemem. aynı isimle bunları yapmıcaklarsa da farkli bir isimle cıkarsınlar:)




  • İlk oylama safhası bitti sanırsam, şimdi de destek seviyeleri ve ödülleri oylamaya sundular;

    torment.uservoice.com
    Error 404: Account Has Been Deleted
    https://torment.uservoice.com/forums/196241-pledge-tiers
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: drowen

    Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)

    %100 katılıyorum

    Bu arada konu için TEŞEKKÜRLER @siberarmi

    Artık grafiği iyi olmazsa oynanmaz bu oyunlar,oynanır ama ancak eski oyuncuları tarafından.Ben pek tutacaklarını sanmıyorum bu oyunların hepsi çöp.
  • Grafik stillerini beğenmemeyi anlarım ama direkt, gözü kapalı bir biçimde bu oyunlara çöp demek kadar büyük bir haksızlık yok...
    Ki 5-10 dakikalık ufak bir araştırma yapsaydınız, (bizim forumda var zaten uzağada bakmaya gerek yok) grafiksel anlamda çok da geri oyunlar olmadığını fark ederdiniz... Sadece kendinizi komik duruma düşürdünüz burada.

    Ama asıl komik durum arada Cyberpunk 2077 nin de grafiklerine kötü demiş olmanız

    Eklenti: Nefesimi(klavyemi) boşa harcamışım anlaşılan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 1 Mart 2013; 12:46:10 >
  • Yapımcısı iyiymiş onun.Çöp değil o zaman onu dahil etmeyelim ama diğerleri çöptür büyük ihtimal.


    Zaten artık single oyunlar pek tutmuyor.Yapımcısı parasını kazanır ama fazla tutmaz yani çok büyük emek harcamaları ve reklam yapmaları lazım.Örnek olarak Skyrim.


    Strateji türü bile artık tamamen multiplayer oynanıyor hale geldi.RPG de aynısını yapmalı daha zevkli ve uzun soluklu olur.


    Son olarak multi olacaksa oyunlar ben de oynarım yani Path of Exile denedim ve şuan en çok oynadığım oyun.Biraz fazla önyargılıyım sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady Sylvanas Windrunner -- 1 Mart 2013; 12:40:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drowen

    Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    Yapımcısı iyiymiş onun.Çöp değil o zaman onu dahil etmeyelim ama diğerleri çöptür büyük ihtimal.


    Zaten artık single oyunlar pek tutmuyor.Yapımcısı parasını kazanır ama fazla tutmaz yani çok büyük emek harcamaları ve reklam yapmaları lazım.Örnek olarak Skyrim.


    Strateji türü bile artık tamamen multiplayer oynanıyor hale geldi.RPG de aynısını yapmalı daha zevkli ve uzun soluklu olur.


    Son olarak multi olacaksa oyunlar ben de oynarım yani Path of Exile denedim ve şuan en çok oynadığım oyun.Biraz fazla önyargılıyım sanırım.


    Bu oyunları bekleyen bir kitle var en azından biraz saygılı olunabilirdi.

    Zaten CyberPunk harici kickstarter projeleriyle hayat bulacaklar.Çok satma gibi dertleri yok dağıtıcı firma baskısı olmaksızın kaliteli oyunlar çıkaracaklar.

    Muti oyunlardan bahsetmişsiniz dogru çok satmak için onlar gerekli ama zaten bu oyunların hitab ettiği oyuncu kitlesinin yaş ortalaması 25-30 civarı akşam eve geldiğinde kendinden on tane fazla silah açmış adamlarla karşılıklı oyun oynayacağına hikayesi olan,diyalogları geçen oyun oynamayı tercih eder diye düşünüyorum akşamdan akşama kitap okuma seansı gibi düşünebilirsiniz.

    PoE dan bahsetmişsiniz benimde deneme fırsatım oldu diablonun olması gereken oyun olmuş ve gercektende güzel yapmışlar ama oyna oyna item bul bul nereye kadar insan hikaye istiyor,kurgu istiyor işte bu anda da RPG oyunları devreye giriyor.

    İnanın benim de eski zamanlarım olsa bende sizin gibi düşünebilirdim ama başkalarının beklentileri hakkında ÇÖP falan gibi manasız kelimeler sarfetmezdim onu biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElektronicWolf -- 1 Mart 2013; 16:53:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: drowen

    Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)

    %100 katılıyorum

    Bu arada konu için TEŞEKKÜRLER @siberarmi

    Artık grafiği iyi olmazsa oynanmaz bu oyunlar,oynanır ama ancak eski oyuncuları tarafından.Ben pek tutacaklarını sanmıyorum bu oyunların hepsi çöp.

    crysis forumları seni bekler ...pırafıt!! pırafıt yapabilirsin oğlum!...


    PS:T çok etkilemişti beni hikaye ve kurgusu o kadar derinki karakterler o kadar sıra dışıydı ki .. umarım proje diye kalmaz ... Aslında torment için bir enhanced edition da yapılsa :)




  • rizörvıd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    crysis forumları seni bekler ...pırafıt!! pırafıt yapabilirsin oğlum!...


    PS:T çok etkilemişti beni hikaye ve kurgusu o kadar derinki karakterler o kadar sıra dışıydı ki .. umarım proje diye kalmaz ... Aslında torment için bir enhanced edition da yapılsa :)



    Yok kesin yapacaklar oyunu merak etme :)

    BGEE yi yapanlar BG2 den sonra İcewind veya PST yide düşünürüz BG3 için yeteri kadar para bulamazsak diye, Torment isim hakkının artık İnxile da olması da işlerini kolaylaştırır.




  • ben de diablodan umutluydum bi daha oyun oynamam diyodum 1. ay dan sonra bıraktım onemli olan bilincli oynamak oyunun içine girebilip oynadıgın seyleri yorumlayabilmek siberarmi de denedikten sonra öyle yorumlamış sen daha denemeden çöp möp diyorsun yazmıcam yazmıcam dedim ama büyük bir kitlesi(hem de aç bir kitleki sen maksimum 3 sene onceye gdeiblirken oyunlarda bu kitle 2000 oncesi oyunları windows 7 de nasıl calistirirm diye 1 saat net tarayan bir kitle oyuzden biraz saygı) olan bi türe desteksiz bi yorum yapıp gidiyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 2 Mart 2013; 16:51:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Theon Greyjoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: drowen

    Wasteland 2, Project Eternity, Cyberpunk 2077 geliyor derken Torment de aralarına katıldı. RPG'nin altın çağı başlıyor :)

    %100 katılıyorum

    Bu arada konu için TEŞEKKÜRLER @siberarmi

    Artık grafiği iyi olmazsa oynanmaz bu oyunlar,oynanır ama ancak eski oyuncuları tarafından.Ben pek tutacaklarını sanmıyorum bu oyunların hepsi çöp.

    crysis forumları seni bekler ...pırafıt!! pırafıt yapabilirsin oğlum!...


    PS:T çok etkilemişti beni hikaye ve kurgusu o kadar derinki karakterler o kadar sıra dışıydı ki .. umarım proje diye kalmaz ... Aslında torment için bir enhanced edition da yapılsa :)

    Kimi hangi forumun beklediği belli zaten merak etme sen koçum.


    Ama ben hala fikrimin arkasındayım.Hespi çöp olarak unutulup gidicek oyunlar bunlar.Siberarmi zamanında swtor için wow'u bitirecek diyen tayfanın arasındaydı ben hatırlıyorum onu.(yanlışım varsa özür).Şimdi burada gözü kapalı çöp demen kötü falan hiç deme bana önce kendine bak.

    tamam.




  • Ya insanlar artık ne popüler kültür manyağı olmuş anlamıyorumki,illa bir oyunun çöp olmaması için mainstream mi olması gerekiyor.Bu oyunlar sanat eseridir, herkese hitap etmediği için gelip te burada çöp olacak unutulacak demek saçmalıktır.

    Bu oyunlar yazı tabanlı çıksa da oynayacak binlerce insan var o yüzden kimse canını sıkmasın.
    Aslında bu oyunların tamamını biz konsola çıkaralım hatta hepsine multiplayer ekleyelim pvp ekleyelim,her adam öldürdüğümüzde 1200 tane achievement açılsın, canımız %1 kaldığında iki soluklanıp bütün canımızı dolduralım ve son olarak oyunu EA in eline verelim 2 haftada bir DLC çıksın.

    Bu oyunlar çöp kalmaya devam etsin ki bu oyunlara çöp diyen tayfa buraları kirletmesin.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.