Şimdi Ara

Torment:Tides of Numenera - ÇIKTI (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
4
Favori
11.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Turn based combat diye bişey kalmadı artık oyun tam bir antika
  • TORU-NAGA kullanıcısına yanıt
    Niye kalmasın canım Divinity OS de gayet güzel işliyordu
  • Oyun hoşuma gitti ama genel olarak ilk izlenimlerim karışık.

    -Ana hikayeyinin büyük bir kısmını ilk bir saatte öğrenebiliyoruz. Çok büyük bir "pilot twist" olmazsa gidişat belli gibi. Ama bu kadar belliyken gelecek süprizler bozar gibi geliyor bana hikayeyi. Bu kadar şeyi baştan öğrendiğimiz içinde PST de olan o gizem ortamı olmuyor, "Neyim ulan ben" diye dolanmıyoruz ortada.

    -Mekanlar ve tipler çok güzel ama bazı yerlerde bariz kötü çizilmiş mekanlar var. Unutulmuş mu gözden mi kaçmış bilemiyorum.

    -Müzikler güzel ama çok PST olmaya çalışmış gibi geldi bana, birebir aynı neredeyse bir kaç tanesi.

    -Yan hikayeler ve NPCler çok iyi. Her yerde farklı bir olay, hikaye var. Görevlerin 2-3 ten fazla çözüm yolu var ve hepsi de değişik sonuçlanıyor. "Fail" tam anlamıyla yok. İyi çözümle bitirdiğiniz için başka bir yan görevi kaçırmış olabiliyoruz. (meydandaki saati tamir etme olayı en basidinden)

    -Yan hikaye ve NPCler ne kadar iyiyse, parti üyeleri o kadar zayıf. Daha görmediklerim var ama şu ana kadar tanıştıklarım yüzeyseldi. (Torment oyunuu için yüzeysel)

    -Karakter geliştirme kısmı çok arka planda gibi, savaşların büyük bir kısmından konuşarak kaçınabildiğimizi düşünürsek pek mühim değil aslında ama sığ olmuş sistem ne yazık ki. Skill checklerin büyük bir kısmını da grup elemanlarına yaptırabiliyoruz.

    -Oyunun tadını en iyi şekilde çıkarmak için ilk açtığınız karakter mutlaka intelligance sı yüksek bir Nano olsun ve "Scan toughts" özelliğini mutlaka en başta alın. Ek olarak yeteneklerden "anamnesis" i alın mutlaka, bazı hatıraları sadece bu sayede ortaya çıkarabiliyoruz.

    -KS kampanyasında atılıp tutulan, oyunun aslında ana odağı olan "Tides" çok geri planda kalmış. Belkide başlarda olduğum içindir ama şu ana kadar 1-2 tane check dışında kullanılmadı ve karakter ekranındaki yeri minicik.

    -Uİ genel olarak kullanışsız ve her diyalogda sesli merasimle açılması geriyor beni. Komple diyalog olan bir oyunda kim bunun iyi fikir olduğunu düşündüyse tebrik ediyorum.


    Son kararım oyun bitince şekillenir, devamı gelecek.




  • Anladığım kadarıyla 3 yıl boyunca geliştirilen bir oyuna göre hayli beklenilenin ve olması gerekenin gerisinde kalmış gibi. İncelemelere de bakıldığında dünya çapındaki, onlar da bu durumu gösterir nitelikte.

    Numenera'nın iyi olmasını gerçekten çok istiyordum.Umarım dlc ve patchler ile bir şekilde bu açıkları kapatırlar da PS:T'nin kanından bir oyuna yakışır bir niteliğe gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 1 Mart 2017; 10:49:45 >
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Beklediğimin gerisinde ne yazık ki.
    En büyük sebebi hem çok uzatmaları hem de yazar kadrosunun çok geniş olması. Kampanya zamanı çok sevindik, şu da geldi, aha bu da katıldı diye ama bu sefer arada koordinasyon eksikliği olmuş. Yazım farkı oynarken ortaya çıkıyor, bir NPC ile konuşurken ağzımızın suyu akarken ötekini hızlı hızlı geçiştiriyoruz.

    Açıkçası DLC ve yama ile giderilecek bir şey değil şu an oyunun eksiği, daha temelinde yatıyor.
  • Yıllarca bu antinkuntin oyun için kastıracaklarına PST yi full seslendirmeli
    remaster yapsalardı sonuç binkere daha iyi olurdu.
  • Açıkçası biraz hayal kırıklığı oldu oyun benim için genel olarak. Kötü bir oyun değil ama Torment'in "ruhani takipçisi" olmanın yanından bile geçemiyor ne yazık ki, bence.




    Şu ilk yayınlanan videonun gerisinde bir oyun olmuş entersan bir biçimde. Uİ daha kötü, seslendirme hiç bir yerde bu kadar yok ve bazı özellikler bu kadar, bu şekilde kullanılmıyor.




  • Bir No Man's Sky olayı olmuş yine galiba
  • Nepennthe kullanıcısına yanıt
    Gösterilen, anlatılanla önümüze gelen arasındaki fark açısından aynı aslında olay. Downgrade in ve çıkarılmış içeriğin günlerini yaşıyoruz.
    Ama bunda en azından alt yapı ve oyun var eli yüzü düzgün, Torment oyunu olarak görmezsek güzel hikayeleri olan bir RPG.

    No Man Sky ın eline hiç bir oyun su dökemez sığlıkta
  • Komşu acı konuşmuş oyun hakkında. Katılmamak elde değil ne yazık ki benim açımdan.

    http://ragequit.gr/reviews/item/torment-tides-of-numenera-pc-review-english?idmyjsp=1293710725&start=-1
  • arkadaşlar benim gibi save dosyaları kaybolan var mı ?
  • eric cartman6167 E kullanıcısına yanıt
    Bu problemi yaşayan olmuş başlarda baya, en büyük sebebi betadan upgrade etmekmiş. Ama diğer türlü kaybolanlarda var ve düzgün bir çözüm yok sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.