Şimdi Ara

Togg T10F, -30 °C'deki kış testlerini başarıyla tamamladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: yelkowan Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
5.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Togg T10F, -30 °C'deki kış testlerini başarıyla tamamladı
    Türkiye’nin yerli elektrikli sedanı Togg T10F, İsveç’in Arjeplog bölgesinde yer alan Colmis Test Pisti’nde -30 °C’lik zorlu iklim koşullarında gerçekleştirilen testleri başarıyla tamamladı. Togg, elektrikli sedanın buzlu zeminlerde sergilediği yüksek manevra kabiliyeti ve üstün yol tutuşuna dikkat çekiyor.



    Kasım 2024’te başlayan mühendislik ve dayanıklılık testlerinin ardından Arjeplog’da yapılan soğuk hava testleri, T10F'in ekstrem koşullarda güvenilirliğini kanıtlamak açısından kritik önem taşıyor.



    T10F'in normal şartlarda 2025'in ilk yarısında satışa sunulması planlanıyordu ancak üretim hattında yapılan teknik düzenlemeler ve kalite süreçlerindeki revizyonlar nedeniyle tanıtım ertelendi. Son yapılan açıklamaya göre Togg T10F için ön sipariş ve teslimat süreci eylül ayında başlayacak.






    Togg T10F, iki farklı batarya seçeneğiyle pazara sunulacak. 52,4 kWsa kapasiteli versiyon 350 kilometre, 88,5 kWsa kapasiteli büyük batarya ise 600 kilometreye kadar WLTP menzil sunuyor. Tek motorlu arkadan itişli versiyon 160 kW (218 PS) güç ve 350 Nm tork ile 0’dan 100 km/s hıza 7,2 saniyede ulaşırken, çift motorlu dört çeker versiyon 320 kW (435 PS) güç, 700 Nm tork ve sadece 4,6 saniyelik 0-100 km/s hızlanma değeriyle dikkat çekiyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla Türkiye’den Premium bağlantı ücretine büyük zam



    Araçta 12,3 inç dijital gösterge paneli, 29 inçlik merkezi ekran ve 8 inçlik ek kontrol ekranıyla toplamda 41,3 inçlik ekran alanı sunuluyor. Snapdragon işlemci destekli yüksek hızlı bağlantı, Trumore uygulaması ve yapay zeka tabanlı sistemler de T10F’nin teknolojik donanımını güçlendiriyor. 180 kW DC hızlı şarj desteği sayesinde batarya yüzde 20’den yüzde 80’e sadece 28 dakikada doldurulabiliyor. Ayrıca araç V2L özelliği ile harici cihazlara enerji sağlayabiliyor.









  • "88,5 kWsa kapasiteli büyük batarya ise 600 kilometreye kadar WLTP" T10X ile tamamen aynı sadece sedan/tasarım yüzünden menzil artmış ....

    Telsa nasıl sürtünmeryi 0.23cd den 0.22cd ye düşürüp 50km menzil eklediyse öyle bi durum yine aynı KOCAMAN batarya verimsiz motor !

    3 yıllık T10X ile aynı yani 1 gr geliştirme YOK ! geciken neydi bu kadar yıl?

    tesla 62kw batarya ile 500km KARMA WLTP sunuyor
    TOGG T10X 88kw ile 520km yani teslaya göre %50 fazla elektrik harcıyor (hatta şarj sırasında ısı kaybıyla vs %50 den fazla maliyetle şarj olur)

    T10F 52kw ile 350km menzil sunuyor 88kw ile 600km
    bence çok verimsiz ve 3 yıldır hiç geliştirilmeden sedanla tekrar satışa başlaması ??
    boşa demiyorum TOGG ÇOK KÖTÜ YÖNETİLİYOR !
    satış fiyatlarından satılan araç türüne geliştirmesine vs her türlü kötü yönetim.

    2-3 yıl sonra kimse bakmaz bu araca ne diye geliştirme yapmadan aynı batarya pil ile satışa sunuluyor? zaten T10X ile 3 yıl eskimiş batarya motoru bi 2-3 yılda sedan da kullanma kafası??

    TOGG bitmiş ! halkın HAKlarını yiyip cepleri doldurdu özel şirketler 1 gr kayıp yaşamadan tüm yükü HALKın sırıtına yıkıp cebi doldurup şirketi batırıp başka firmaya satıp bi de utanmadan kar edip gitme peşinde "özel şirketler" TÜRKİYEye 1 gr düzgün yatırım yapmayı düşünmüyor bu ve benzeri özel şirketler!
  • ötv zammıyla doğmadan öldürdüler aracı.

  • güzel araç ısı pompası olmaması dışında eksiği yok bence. 600km menzil iyide 4 çeker versiyonuna bi araba parasıda vergi alırlar şimdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 milyon üstünde gelecektir diye tahmin ediyorum. Beklentileri karşılamayacak bence.

  • T10Fde snapdragon işlemci falan diyorda T10X hâlâ ilk yıldaki şekliylemi üretiliyor yoksa her yıl işlemci vs güncelleniyor mu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tebrikler,sürucünunde hakkını yemeyelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yerli ve milli vergisi olacağ mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yanında yüzde 25 lik kazıkla kolay geçmiştir testleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tip önden Egea, yandan City, teknoloji ve yüzü eski.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Almanyadan alalım orada togg daha ucuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elektrikli heyecanı kalmadı artık ülkede iktidar sayesinde. Togg da bitmiştir boşuna test şovları yapmasınlar, 2milyon üstü bu araç maceradir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gel artık bekliyoruz ne zamandır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arabistan Çöl testlerini bekliyoruz...

  • Togg'un son şansı olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • "88,5 kWsa kapasiteli büyük batarya ise 600 kilometreye kadar WLTP" T10X ile tamamen aynı sadece sedan/tasarım yüzünden menzil artmış ....

    Telsa nasıl sürtünmeryi 0.23cd den 0.22cd ye düşürüp 50km menzil eklediyse öyle bi durum yine aynı KOCAMAN batarya verimsiz motor !

    3 yıllık T10X ile aynı yani 1 gr geliştirme YOK ! geciken neydi bu kadar yıl?

    tesla 62kw batarya ile 500km KARMA WLTP sunuyor
    TOGG T10X 88kw ile 520km yani teslaya göre %50 fazla elektrik harcıyor (hatta şarj sırasında ısı kaybıyla vs %50 den fazla maliyetle şarj olur)

    T10F 52kw ile 350km menzil sunuyor 88kw ile 600km
    bence çok verimsiz ve 3 yıldır hiç geliştirilmeden sedanla tekrar satışa başlaması ??
    boşa demiyorum TOGG ÇOK KÖTÜ YÖNETİLİYOR !
    satış fiyatlarından satılan araç türüne geliştirmesine vs her türlü kötü yönetim.

    2-3 yıl sonra kimse bakmaz bu araca ne diye geliştirme yapmadan aynı batarya pil ile satışa sunuluyor? zaten T10X ile 3 yıl eskimiş batarya motoru bi 2-3 yılda sedan da kullanma kafası??

    TOGG bitmiş ! halkın HAKlarını yiyip cepleri doldurdu özel şirketler 1 gr kayıp yaşamadan tüm yükü HALKın sırıtına yıkıp cebi doldurup şirketi batırıp başka firmaya satıp bi de utanmadan kar edip gitme peşinde "özel şirketler" TÜRKİYEye 1 gr düzgün yatırım yapmayı düşünmüyor bu ve benzeri özel şirketler!





  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpugur

    "88,5 kWsa kapasiteli büyük batarya ise 600 kilometreye kadar WLTP" T10X ile tamamen aynı sadece sedan/tasarım yüzünden menzil artmış ....

    Telsa nasıl sürtünmeryi 0.23cd den 0.22cd ye düşürüp 50km menzil eklediyse öyle bi durum yine aynı KOCAMAN batarya verimsiz motor !

    3 yıllık T10X ile aynı yani 1 gr geliştirme YOK ! geciken neydi bu kadar yıl?

    tesla 62kw batarya ile 500km KARMA WLTP sunuyor
    TOGG T10X 88kw ile 520km yani teslaya göre %50 fazla elektrik harcıyor (hatta şarj sırasında ısı kaybıyla vs %50 den fazla maliyetle şarj olur)

    T10F 52kw ile 350km menzil sunuyor 88kw ile 600km
    bence çok verimsiz ve 3 yıldır hiç geliştirilmeden sedanla tekrar satışa başlaması ??
    boşa demiyorum TOGG ÇOK KÖTÜ YÖNETİLİYOR !
    satış fiyatlarından satılan araç türüne geliştirmesine vs her türlü kötü yönetim.

    2-3 yıl sonra kimse bakmaz bu araca ne diye geliştirme yapmadan aynı batarya pil ile satışa sunuluyor? zaten T10X ile 3 yıl eskimiş batarya motoru bi 2-3 yılda sedan da kullanma kafası??

    TOGG bitmiş ! halkın HAKlarını yiyip cepleri doldurdu özel şirketler 1 gr kayıp yaşamadan tüm yükü HALKın sırıtına yıkıp cebi doldurup şirketi batırıp başka firmaya satıp bi de utanmadan kar edip gitme peşinde "özel şirketler" TÜRKİYEye 1 gr düzgün yatırım yapmayı düşünmüyor bu ve benzeri özel şirketler!
    he tabi bi de ötv artışı ile tabuta son çivi çakıldı bence.

    togg ya yeni katı hal batarya vs ye geçer 2026 da araçları öyle satar düşük ağırlık yüksek kapasite uygun fiyat tabi bi de ötv eski seviyeye inerse ... ya da chery vs ortaklık yapıp devam eder ki o da zor.

    bu kafayla AB de TÜRKİYEden ucuza satacak falan ama sanmıyorum çok satacağını çünkü dediğim gibi %50den fazla elektrik yakıyor teslaya göre ... tesla 15kw ile gittiği yolu T10X 22kw+ ile gidiyor ki togg da ısı pompası da yok

    AB de kısa menzil daha çok satabilir o açıdan avantajlı olabilir ama AB de kocaman aracı şehir içnide kaç kişi kullanacak?


    TOGG küçük araçla başlamayarak hatta sedan yerine küçük araç çıkarmayarak kendi ayağına sıktı ! kötü yönetim. üstüne ötv artışı son çivi.

    ötv artışı elektirkli araç satışı azalsın alaacak olan almasın T10F gelince ötv düşürülür T10F satışı arttırılır kafası ile yapıldıysa ve ötv gerçekten düşerse belki bi şansı olabilir ama sanmıyorum.





  • 20 asgari ücretle alabilecek miyiz yerli arabayı?

  • Ülkemiz malum çölleşme risk listesinde en üstlerde olan bir ülke, aşırı sıcak testlerini de görmek isteriz. Sanki sadece Erzurumlular kullanacak aracı...

    (Std lar gereği yapılması zorunlu olan testler olduğunun farkındayım, hemen atlamayın)

  • Bütün olay lastikte buzda giden arabanin iyiliğinden değil üstün manevra kabiliyeti. Yalan dolansiz bir tane iş yok. Bunu baska markalarda yapiyor. 4 çeker filan hikaye. Çivili buz lastiğini takiyorsunuz neredeyse asfaltta gibi gidiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpugur

    he tabi bi de ötv artışı ile tabuta son çivi çakıldı bence.

    togg ya yeni katı hal batarya vs ye geçer 2026 da araçları öyle satar düşük ağırlık yüksek kapasite uygun fiyat tabi bi de ötv eski seviyeye inerse ... ya da chery vs ortaklık yapıp devam eder ki o da zor.

    bu kafayla AB de TÜRKİYEden ucuza satacak falan ama sanmıyorum çok satacağını çünkü dediğim gibi %50den fazla elektrik yakıyor teslaya göre ... tesla 15kw ile gittiği yolu T10X 22kw+ ile gidiyor ki togg da ısı pompası da yok

    AB de kısa menzil daha çok satabilir o açıdan avantajlı olabilir ama AB de kocaman aracı şehir içnide kaç kişi kullanacak?


    TOGG küçük araçla başlamayarak hatta sedan yerine küçük araç çıkarmayarak kendi ayağına sıktı ! kötü yönetim. üstüne ötv artışı son çivi.

    ötv artışı elektirkli araç satışı azalsın alaacak olan almasın T10F gelince ötv düşürülür T10F satışı arttırılır kafası ile yapıldıysa ve ötv gerçekten düşerse belki bi şansı olabilir ama sanmıyorum.

    Alıntıları Göster

    aha bi başka yeni haber


    "Tesla Model 3 Long Range, Çin'in CLTC standartlarına göre 830 kilometreye kadar menzil sunuyor. Bu değer, WLTP standartlarına göre 700 kilometre civarında mesafeye denk geliyor. Tesla Model 3'ün menzilinin uzatılmasını sağlayan husus ise 78.4 kWh kapasiteli yeni bir Nikel-Kobalt-Manganez (NCM) batarya paketinin kullanılmış olması. Tesla'nın Model 3'te kullandığı yeni bataryanın LG Energy tarafından üretildiğini belirtelim."


    TOGG 3 yıllık T10X batarya-motorunu sedana geçirip 88kw batarya ile 600km menzil sunuyor ısı pompası vs yok hemde !

    o sırada tesla 78kw batarya ile 700km menzil araç tanıtıyor ısı pompalı bi de yani klimalı vs gerçek hava şartlarına bağlı olarak büyük ihtimal T10F e göre menzill farkı 100km+ olacaktır .


    şimdi kim niye alsın özellikle o tesla AB de satışa sunulduğunda T10F ile fiyat farkı ne kadar olacaktır?


    ki model 3 normalde uygun fiyatlı model diye biliyorum...


    çinlilerinde ÇİN devletinni yeni güvenlik şartlarından dolayı hızla KATI HAL (yani yanmayacak vs ) bataryaya geçiş sürecinde olduğunu da hatırlatırım... ee T10F çok yanlış zamanda ço kyanlış özelliklerle satışa çıkıyor büyük hitmal yanlı şfiyatlama ile bi de TR de ötv artışı ile ve 3 yıllık eski batarya/motor ile ... yazık böyle YÖNELmesinni amacı nedir acaba? TOGG satılsın firmalar karla çıksın diye mi? tüm yük HALKın sırtına bindirildi satıp kurtulacaklar yine olan HALKa ve vergielre olacak.





  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.