Şimdi Ara

TOGG SUV TÜRKİYE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
3.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOGG SUV TÜRKİYE

    Türkiye'nin yerli otomobili sloganı ile başlayan yerli araç firmamız TOGG adına sosyal medyada onlarca grup açılmış durumda. Gelecekte bunun birçok bilgi kirliliğini beraberinde getireceğini düşündüğümüz için TOGG'un sadece SUV versiyonuna özel bir grup açmak istedik. Gerek buradan yazışmalarla gerekse de sosyal medya grubu üzerinden araç üretim sürecini ve gelişmeleri an be an takip etme amacındayız. Katkılarınızı bekliyoruz.

    Sosyal Medya Bağlantılarımız:
    https://www.facebook.com/groups/TOGGSuvTurkiye/
    https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/suv_tst/

    TOGG SUV TÜRKİYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkBnt -- 21 Temmuz 2020; 21:28:10 >







  • Memleket yemin ederim bilgisiz insan dolu Hükümete yakın haber sitelerine yapılan yorumlara bakıyorum kanım dondu bu araba gelirse ikinci el piyasası düzelirmiş bunu yazan adam ayda 2325 tl alıyor 290 euro yani

    model 3 dediğin en ucuz elektirikli araba teslanının 40,000 dolardan başlıyor %18 KDV %15 ÖTV geldiği anda 54280 dolar yapar buna daha donanım eklenir
    senin elektirikli araban SUV olan zaten lüks araba en az %50 de pahalı olur 70,000 dolardan aşağı olması imkansız

    Hiç kimse de geleceği ne olacağını bilmediği arabaya 70,000 dolar vermez
    2019 verilerine göre konuşalım.

    Türkiyede satılan binek araçların %85 i A,B ve C segment.

    Yani 300-400bin verip sıra bekleyen birsürü insan vardı ya, işte onların hadi hepsi kalan %15 olsun. A B C sefment 400binlik araba yok diye biliyorum. Ozaman geri kalan üst segmentlere kalıyor demek.

    Geçen yıl kaç adet satıldı, hafif ticarilerle beraber 480bin.

    Hadi 500bin olsun.

    Bunun hepside hadi binek olsun.

    500*0,15= 75000 (YETMİŞBEŞ BİN!) adet 300-400bin liralık araba mı satılacak.

    Audi + BMW + Mercedes = 35 bin adet sattı.

    Fiat + Reno + Vw = En çok satan ilk üç a 150 bin binek sattı.

    Şimdi sen diyorsun ki o müstakil garajlı evde oturan on binlerce insan Togg alacak.

    Orta okul mezunu matematik ve birazcık istatistik bilen birisinin böylesi bi iddiada bulunması imkansız.

    Bu arada 2019da Türkiye’de 222 adet elektrikli araç satıldı.
  • 2033'te görüşmek üzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeter ki gerçekleşsin ben her tarihe kabulüm :)
  • Sanki alabileceksiniz hadi aldiniz mustakil, garajli evinizde sarj edeceksinizdir eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2071 de çıkabiliyor ancak çünkü 2071 yılında tüm anlaşmalar geçersiz kalıyor dış güçler devreden çıkıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 400 beygir x 1000 TL = 400.000 TL
    Ekonomi kötüye gittiğine ve hammadde, özellikle batarya Çin’den geleceğine göre 100-150 bin TL’de öyle koysak 4 çeker olanı 500-550’ye alırız-mayız. Önce don alalım sonra alırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışardan baksalar birini yunan diğerini fransız sanarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar müstakil evimde çift araçlık garajımı hazırladım aracı bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • araç daha çıkmadan 450.000 i geçti 2 sene sonra 600.000 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu TOGG'un bataryasını herkes ithal yada yerli değil diyo ama bi tane adam vardı bu TOGG'un CIO su mu ne hatta Doğan Kabak'ın videosuda vardı o adam lansmanda aracın bataryası %100 yerli tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirildi demişti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Liny

    Bu TOGG'un bataryasını herkes ithal yada yerli değil diyo ama bi tane adam vardı bu TOGG'un CIO su mu ne hatta Doğan Kabak'ın videosuda vardı o adam lansmanda aracın bataryası %100 yerli tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirildi demişti
    yerli montaj gibi bir sey dedi.

    Arabadaki bataryalarin icinde ayni piller kucuk kucuk bir suru batarya var. BUnlar birlestirilip buyuk bir batarya yapiliyor.
    Bu birlestirme isinden bahsediyor yani yerli diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    yerli montaj gibi bir sey dedi.

    Arabadaki bataryalarin icinde ayni piller kucuk kucuk bir suru batarya var. BUnlar birlestirilip buyuk bir batarya yapiliyor.
    Bu birlestirme isinden bahsediyor yani yerli diye.

    Alıntıları Göster
    Sorun nedir peki türkiye pilmi üretemiyor bildigimiz pil..!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adorer

    Sorun nedir peki türkiye pilmi üretemiyor bildigimiz pil..!

    Alıntıları Göster
    Valla hocam onu bilemem.
    Turkiye de Lityum cikmadigi icin diyecegim ama Japonyada da cikmiyor en buyuk pil ureticileri Japonyadan cikmis.

    Uretimde gereken patentli bir teknoloji falan olabilir.

    Tabi tam olarak bildigimiz pil degil araclarin pilleri. Sarj olurken isinmamasi gerekiyor, sogukta performansinin dusmemesi gerekiyor. Kullanilmazken bosalmamasi gerekiyor. Yillar sonra performansini kaybetmemesi gerekiyor vs. Vardir mutlaka teknik bir seyler.

    Biraz baktim cogu li-ion pil hucresi Cinde uretiliyormus. Tesla da Gigafactoryde kullandigi pil hucrelerini Cinden aliyormus. Amerikadan almak isteriz ama yakin gelecek de bu mumkun degil demis. Amerikda yeterince Lityum olmamasi ve iscilik maliyetleri en buyuk iki sebep olarak gosterilmis.




  • bilim adamları bizi dondursun. TOGG çıkınca çözsün.
  • Türkiye’de çok az bir insanın sahip olabileceği bir arabaya tüm ülke olarak sevinmemiz ne kadar garip. Fiyat olarak bile şimdiden 400 bin, 500 bin TL gibi rakamlar konuşuluyor. Yalan yok, bu şartlar altında hayatım boyunca da çalışsam böyle bir arabayı alacak kadar parayı yine biriktiremem.

    Avrupa ülkelerine bakarsanız oralarda üretilen ilk arabalar, cebi para ile dolu %10'luk kesimin ulaşabileceği değil, halkın tamamının ulaşabileceği arabalardır. Citroen 2 CV, VW Typ 1, Fiat 500 bunun başlıca örnekleri. Türkiye'den de bu listeye "Devrim" arabası eklenebilir, çünkü Devrim arabası üretilirken de hedeflerden birisi halkın tamamının ulaşabileceği bir araba üretmekti. BMW bile vaktinde batmaktan kurtulabilmek için halkın tamamının ulaşabileceği "Isetta" isimli arabayı üretti. Lamborghini, Porsche gibi markalarda bu günlere gelmeden önce traktör üretiyorlardı. Uzun lafın kısası demek istediğim şey şu; Yerli araba üretmek gibi önemli bir işe başlarken "ilk hedef" her zaman halkın tamamının ulaşabileceği bir araba üretmek olmalı. TOGG'a baktığım zaman ise ilk üretilecek araba olmasına rağmen aşırı lüks olduğunu ve bundan dolayı da fiyatlarının tavan yaptığını görüyorum. Türk halkının da ekonomik durumu ortada uzun uzun yazmaya gerek yok. Gerisini de artık sizlere bırakıyorum...




  • Memleket yemin ederim bilgisiz insan dolu Hükümete yakın haber sitelerine yapılan yorumlara bakıyorum kanım dondu bu araba gelirse ikinci el piyasası düzelirmiş bunu yazan adam ayda 2325 tl alıyor 290 euro yani

    model 3 dediğin en ucuz elektirikli araba teslanının 40,000 dolardan başlıyor %18 KDV %15 ÖTV geldiği anda 54280 dolar yapar buna daha donanım eklenir
    senin elektirikli araban SUV olan zaten lüks araba en az %50 de pahalı olur 70,000 dolardan aşağı olması imkansız

    Hiç kimse de geleceği ne olacağını bilmediği arabaya 70,000 dolar vermez
  • Reis ilk çıkacak 50,000 arabayı devlete alacaktır.Parası olan zaten bu fiyatlarda arabayı kullananların yorumlarını görmeden almaz. Bu paraların biraz üzerine Jaguar F Type alabilirken kim maceraya atılır. Haaa 3-5 şöhrete satarlar ve reklamını yaparlar.

    Şirket önce şehirlerde kullanılan dolmuşların yada belediye otobüslerinin elektriklilerini yapsa hava kirliliği için daha yararlı bir iş yapmış olurdu.

    İhracat için eminim gelişmiş ülkeler çok sıkı güvenlik ve kalite standardı isteyeceklerdir kendi arabalarını korumak için.Çin 5 bin USD'a araba satıyor ama AB'nin bu tür emniyet ve kalite sınırlamaları sebebi ile ortalıkta göremezsiniz. Türkiyede tek Çin malı satılabilen elektrikli araç ehliyetsiz kullanılabilen elektrikli motosikletler.

    Elbette bir yerden bu teknolojiye girmek iyi bir şey ama korkarım prestij amaçlı çıtayı çok yüksek tuttular, umarım sonu hüsran olmaz.Gerçi yatırımcılar güçlü şirketler ama sonuçta ayakta kalmak için para kazanmaları gerek, devletin dökme suyuyla değirmen dönmez. Yoksa bedelini de ucuz kredilere kaynak sağlayan bizim vergi paraları ile bir şekilde bize ödetirler.




  • Merhabalar ben togg'u gönülden destekliyorum. Ama elektrikli otomobil goygoyunu desteklemiyorum. Benzinli ve dizel gelecektede olacak. Bu aracın elektrikli versiyonunun yanında 1.2 1.4 gibi turbosarjlı yada superchargerli 1.6 dizel üretilmesi kesinlikle şart. Elektrikli otomobilin satışları hala diplerde. Benzinli gibi satamazsınız bu arabayı. yolculukta kimse 30 dakka falan beklemez. Keyfi 2 saat bekler ama sarjı beklemez. tüm dünya için gecerli bu . Bu proje'nin bir kopyası acilen içerde içten patlamalı motora evrilmeli.
  • Türkiye'de garajlı evi olan çok insan var, herkes İstanbul'da 30 katlı apartmanda yaşamıyor nihayetinde. Tabi bir de parası olan sadece İstanbul'da da yaşamıyor aksine parası olan birçok kimse birşekilde İstanbul'dan kaçıyor yani bu aracı alan kişi, elbette araçla ilgili gereklilikleri hesaba katar. Gelelim parasına; evet bu araç, birçok kişinin beklediği gibi ucuz olmayacak çünkü bir defa batarya teknolojisi buna imkan vermiyor ama bu ülkede 300-400 bin tl'lik araçlar için sıra bekleyip alan çok insan var. Devlet yönetimi deseki Türkiye'deki ticari taksilerin hepsi bu araçtan olacak, 5 yıl içerisinde muazzam bir araç piyasası ve servis ağı oluşur. Bu araçta en zorlayıcı nokta bence hızlı şarj istasyonları ve Türkiye'nin elektrik altyapısı. Hızlı şarj durumunda araç, şebekeden çok kuvvetli elektrik çekiyor, binlerce aracın aynı anda bu işlemi yapması durumunda var olan şebekenin bunu kaldıracağını düşünmüyorum.




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de bu aracı almaya gücü yetecek çok kişi var ve hatta bu kişilerin birçoğunun garajlı evi var, olmayanlar da hızlı şarj istasyonlarını kullanacaktır. En üst paket sıfır Passat fiyatı ne kadar şuan?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.