Şimdi Ara

TOGG SUV TÜRKİYE (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
3.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bizim ülkemizde bilgi kirliliği çok, ayrıca çok stabil gelişim gösteren bir ülke de değiliz. Ekonomik gücümüz de ortada, yani sonucunun olumlu olmasını istediğimiz ve Türk toplumunun kazanacağını umduğumuz bir süreci takip etmek istiyoruz.
  • quote:

    Tabi bu işler keyif meselesi, illa bu aracı alacak diye bir kaide yok ama makul bir fiyatlandırmayla gelirse neden alınmasın.


    ben mesajınızdaki bu noktaya takıldım; karşımızda tesla, jaguar,mercedes, porsche varken o fiyat segmentinde neden togg olsun? mantıklı bir açıklaması var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Tabi bu işler keyif meselesi, illa bu aracı alacak diye bir kaide yok ama makul bir fiyatlandırmayla gelirse neden alınmasın.


    ben mesajınızdaki bu noktaya takıldım; karşımızda tesla, jaguar,mercedes, porsche varken o fiyat segmentinde neden togg olsun? mantıklı bir açıklaması var mı?
    Uygun bir fiyatlandırma demişim mesajımda. Sonuçta araçların tamamı bir makinedir, keyfe ve ihtiyaca göre farklı araçlar alınabilir. Bunda nasıl bir sorun düşündünüz anlamadım.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Hocam büyük ihtimal benzin istasyonu gibi şarj istasyonu yapacaklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izengel

    ötv zaten kaldırıldı bu araçta alınmayacak. bilginiz yok muydu?

    @nightbringer 2019 ikinci el Zoe şu an 300 bin lira, sıfırı yok satışta. piyasadan haberiniz yok galiba. araç fiyatları uçtukça uçuyor.
    Puahuaahuanaja

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şöyle ki , vestelin ve general mobile ın uygun fiyat sunduğu ülkemizde iphone neredeyse yok satıyor. aynı şey otomobil için de geçerli. ki elektrikili otomobilin ucuza üretilemeyeceği söyleniyor. zengin tayfa araç alırken birazcık da prestij isteyecektir. hal böyleyken bu aracın satması zor diye düşünüyorum. zaten yurt dışına satışı neredeyse mümkün değil. yurtiçi piyasa ilede yaşama şansı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    şöyle ki , vestelin ve general mobile ın uygun fiyat sunduğu ülkemizde iphone neredeyse yok satıyor. aynı şey otomobil için de geçerli. ki elektrikili otomobilin ucuza üretilemeyeceği söyleniyor. zengin tayfa araç alırken birazcık da prestij isteyecektir. hal böyleyken bu aracın satması zor diye düşünüyorum. zaten yurt dışına satışı neredeyse mümkün değil. yurtiçi piyasa ilede yaşama şansı yok.
    Aracın yurtdışına satılabilmesi için bir defa ülke içerisinde ciddi bir alıcı kitlesine ulaşması lazım. Tabi bu süreçte yedek parça tedariki, servis ağı vs. sorunların da aşılması gerekir. Bu söylediğim hususlar aracın satışa çıkmasından itibaren en en en en az 10 yıl alır. Tabi bu süreçte Dünya piyasasında yer etmiş araçlar daha da yol katedecek. Tesla gibi bir aracın yer edenmesi için bile ne kadar reklam yapıldı, ne kadar ciddi yatırımla yapıldı ve firma hala yatırımını amorti etmiş değil. Uzun zamandır zarar açıklıyor. Elektirikli otomobilin en kolay yanı motoru fakat en zor iş batarya. Eğer batarya ucuza mal edilmezse rekabet şansı çok düşük hatta rekabet edemeyebilir.




  • bütün bu yazdıklarınıza katılıyorum, işte bu yüzden bu togg işi yaş. mümkün değil yaşamaz. tamamen politik şov. böyle olunca da desteklemeyenleri hain ilan etmek tutarsızlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    bütün bu yazdıklarınıza katılıyorum, işte bu yüzden bu togg işi yaş. mümkün değil yaşamaz. tamamen politik şov. böyle olunca da desteklemeyenleri hain ilan etmek tutarsızlık.

    Tüm olumsuzluklara rağmen denemek lazım çünkü gelecek 50 yıl 100 yıl ne getirir ne götürür bilinmez. Burada yapılabilecek en önemli hamle yıllardır tanınırlığı olan marka algısı oluşmuş bir firma satın alınmalıydı. "Saab" satıldı, inanın çok da komik denecek rakamlara satıldı. Sadece marka değeri ve markanın tanınırlığı bile bu firmayı satın almaya değerdi. Çin satın aldı, sanki kendi firmamı satmış kadar üzülmüştüm. Marka değeri oluşturmak çok zordur, otomobil yatırımından çok daha fazla parayı tanıtıma koymak zorundasınız çünkü hali hazırda tüm dünya tarafından tanınan onlarca marka var. Sonuç olarak gene de bu işe girilmeli. Devlet sadece bu üretilen araçlardan taksi yapılacak, makam araçları bunlardan olacak dese bile 4-5 yılı iyi bir piyasa oluşur. Pes etmemek lazım, sadece tarım ürünü yetiştirmekle ayakta durulabilecek bir dönemde değiliz. Teknoloji üretmek zorundayız ya da en azından dışarıdan mal alımını azaltmaya çalışılmalıyız. Ben umudumu kaybetmek istemiyorum ama alınması gereken çok yol var çooookkk ...





  • Bu araba yapılmayacak. Belki birkaç tane göstermelik satılır ama seri üretimi olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkBnt

    Tüm olumsuzluklara rağmen denemek lazım çünkü gelecek 50 yıl 100 yıl ne getirir ne götürür bilinmez. Burada yapılabilecek en önemli hamle yıllardır tanınırlığı olan marka algısı oluşmuş bir firma satın alınmalıydı. "Saab" satıldı, inanın çok da komik denecek rakamlara satıldı. Sadece marka değeri ve markanın tanınırlığı bile bu firmayı satın almaya değerdi. Çin satın aldı, sanki kendi firmamı satmış kadar üzülmüştüm. Marka değeri oluşturmak çok zordur, otomobil yatırımından çok daha fazla parayı tanıtıma koymak zorundasınız çünkü hali hazırda tüm dünya tarafından tanınan onlarca marka var. Sonuç olarak gene de bu işe girilmeli. Devlet sadece bu üretilen araçlardan taksi yapılacak, makam araçları bunlardan olacak dese bile 4-5 yılı iyi bir piyasa oluşur. Pes etmemek lazım, sadece tarım ürünü yetiştirmekle ayakta durulabilecek bir dönemde değiliz. Teknoloji üretmek zorundayız ya da en azından dışarıdan mal alımını azaltmaya çalışılmalıyız. Ben umudumu kaybetmek istemiyorum ama alınması gereken çok yol var çooookkk ...



    Alıntıları Göster

    dediklerinizi yadsımıyorum. başından beri meselenin mühendislik değil pazarlama olduğunu düşünüyor ve söylüyorum. devletin alacağı araçlarla isim ve algı yaratılmaz. çünkü yurtdışı buna bakmaz. ayrıca bu proje başından beri devlet değil parti projesi. en azından ben böyle görüyorum.





  • Fabrika dahi yapılmaz diyenler vardır ama fabrika yapıldı. Hiçbir şekilde üretim olmaz diyenler vardır, lasman da yapıldı. Şimdi hiçbir şekilde seri üretime geçmez diyenler var, bakalım olacak mı bekleyelim ... Önceki mesajlarımda da belirttim, ben TOGG projesini parti üstü bir proje görüyorum. Bunu bir parti değil, devlet yapıyor olarak kabul ediyorum, tıpkı 30-40 yıl önce devlet; barajlar, yollar, fabrikalar, okullar vs. yaptığı şimdi de otomobil fabrikası yatırımı yapıyor.

  • kusura bakmayın da bir parti bu projeyi özellikle sahiplenip onunla övünürken bu projeyi devlet projesi olarak kabul etmek mümkün değil tabi partiyle devleti eş tutmadıktan sonra.

  • TOGG u destekliyorum ama bazı gerçekler var .

    500 km menzilli versiyon çok pahalı olacak
    300 km olan da gerçekte 170-180 km menzile sahip olacak. Pendik’ten Beylikdüzü’ne gidip gelse batarya bitecek. Uzun yol zaten mümkün değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzunca süredir bu kadar saçma bir mesaj görmedim. Yazacak çok şey var da neyse

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Partiyle devleti eş tutmak nedir ya, saçmalamanın da bir seviyesi olmalı. Bu parti döneminde başlar, başka parti döneminde ilerler, bir sonrakinde belki batar belki de yükseler bambaşka noktalara gelir. Partiyle devleti eş tutmak isteyenlere onay vermek olur bu tarz yorumlar ve çok abes bir durum. Bugün Avrupa'da Türk deyince müslümanmısın derler, peki tarihe bakın bakalım her Türk, Müslüman mı olmuş ya da İslamiyeti benimseyen kaç Türk devleti var? Çok uzağa da gitmeylim bugün Türkiye'de yaşayan her Türk, Müslüman mı? Benim yerli araca bakış denklemim budur, farklı açılardan bakıp kafa karışıklığı yapma gayretine girmem.

  • togg devlet değil parti projesidir, zorlama projedir. bu konuda başka yorumum yok. benim için devlet≠parti. partiler geçicidir devlet bakidir. o yüzden ford yatırım yapmak istediğinden Süleyman Demirelin yaptığı doğrudur. ama yatırım yapmaya istekli bir firmayla zorlamayla kurulan bir oluşumu karıştırmamak gerekir.

  • Konuya bu başlık üzerinden devam edebiliriz:





    https://forum.donanimhaber.com/togg-t10x-turkiye--155465211




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkBnt -- 1 Nisan 2023; 22:16:59 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.