Size microsofttan örnek verdim gidip sitesinden kontrol edebilirsiniz. Adamlar piyasa değeri 25-30 bin bandında olan Series X konsolu kırsanda yaksanda 7bin tl civarı bir paraya değişiyorlar. çünkü adam için müşteri memnuyeti önemli KAÇ KULLANICISI BÖYLE BİŞEY YAŞAR Kİ. kimsede malını isteyerek kırmaz. Adam içinden parçada çalmıyo sana teslim ediyo zaten muhtemelen çoğu parça tekrar kullanılabiliyodur. böyle bişey olursa da müşterisini hoş tutuyor. Bu firmalarsa resmen tamir etmeyelim adamın işi görülmesin diye fiyat veriyolar. İşte buna kalitesizlik diyorum ben. Cihaz kalitesiliği değil mantalite kalitesiz |
TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) (6. sayfa)






-
-
Başvurunuzu mail yolu ile yapın 10 yıl yedek parça desteği sunmak zorundalar. Eğer 20 iş günü içinde dönmezlerse, mail ekran görüntüsü ile birlikte hakem heyetine gidip iade kararı talep edin. Sonrası onlar uğraşasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mantığınız bence yanlış. Ben 7 sene önce araç aldım. Geçen sene abs beyni bozuldu. Servis 45k istedi, 7 sene önce aracı 60k ya almıştım. Sizin mantığa göre ufacık parçaya benim yıllar önce aracı aldığım fiyata göre 1 2k fiyat vermeleri lazımdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam biz alışmışız o yüzden normalimiz bu olmuş. Amerikada 500 dolarlık tvnin tamirine 400 dolar isteseler götüyle gülerler.
Sizin araba olayıda öyle. Türkiyede tamirat işleri öyle absürt noktalardaki. Araba fiyatlarıda absürt hadi o neyse diyosun vergilendirmesi vs vs. Ulan tamirat parça değişimi niye bu kadar pahalı parça fiyatları belli sonuçta. sizin olayda mesela ABS modülleri 100 dolarlık bişey mesela. bizde 60bin diyosun bak. altta sana örnek bir ABS modülü attım incele(senin araban için değil genel örnek diye). Bak bu parçayı gümrüğü mümrüğü getir taş çatlasın 250dolar montajıda usta 100-150dolar. yani en fazla 500 dolarlık işlem(tüm işlemleride dolardan yaptım niyeyse:). ama türkiyede 45-50bin diyosun.
Ya bu parçayı gidip amerikadan alsan(gümrükte vermezsin yanında getirdiğinden). 2 gün tatil yapsan gelsen uçakla ancak 50bin harcarsın.
www.amazon.com
ABS Anti-Lock Brake Actuator Control Modul, Pump Control Module fits for 2007-2009 Toyota Camryhttps://www.amazon.com/Anti-Lock-Actuator-Control-Module-2007-2009/dp/B0D961H5BY?dib=eyJ2IjoiMSJ9.emmS5LDAJ1bq3lh-Ue0M-g5NFP25RUotYmvU5cMWJulLEdIa1hHskHEwLCj44QTq4rMHfIZWTDdrg-zPUbZccOqKv1fkZkOjPlSYBaTRMVCwvKC07-nSEew12bjCLDA-ur3dFQdHCo0BSNL9gnfGMHsiH9sdfxd8e5iP_V66rbJ9s0gJf7i6G9bWolAJAHVUWD7VEvVSGO8oF5M9Zlsw-8j8P8RQemIpQQx0mo6GtzU.GY4QkGed4ug7yRW0ujNE7yQuSb_yjafjn8HjqiYnwGI&dib_tag=se&keywords=ABS+Module&qid=1740844605&sr=8-3
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exseri -- 1 Mart 2025; 19:8:43 >
-
Hayırlısı olur inşallah arkadaşım. pazartesi Burak bey görüşsün, olumsuz olursa hiç beklemeden yasal haklarınızı arayın.
-
Eve servis çağırıp TV'yi evden aldırıp yada TV'yi imkanınız varsa servise bırakıp servis süresini başlatıp sonrasında THH ile daha kolay ilerlenebilir diye düşünüyorum. Bu zamanda artık müşteriyi muhattap almayan bir marka kalmaması lazım ama her geçen gün yeni bir olumsuzlukla karşılaşıyoruz.
Zamanında bir elektronik marketten (mor renkli şuan türkiyede yoklar) çamaşır makinesi aldık ve ekstra garanti aldık. Bir yıl kullanıp yurtdışına gittik ve 2 sene kullanılmadı.Gelince bir kaç defa arıza verdi ve parça değişimi vs. oldu. Son arızasında parça temini yapamadılar ve ekstra yapılan garantisi de olduğu için fatura fiyatını ödemeyi teklif ettiler. Yaklaşık 5 yıllık bir makine olduğundan kabul edip komik bir ücrette olsa kabul ettik.
LG televizyonumuzda aldığımız ilk aylarda bozulmuştu (2015) TCON kartı değiştirip getirdiler . Bir zaman sonra yeniden aynı arızayı yaptı ve bu sefer ürün değişimi istedik fakat olumsuz sonuclandı. Uğraşmaya vaktimiz olmadığı için üzerinde durmadık. Bu sefer yeniden Tcon kart yanında panel anakartı vs. parçaları değişip geri geldi kullanmaya devam ettik.
Sizin olaya yeniden gelecek olursak son yıllarda birçok influencer ile reklam çalışması yaptılar. Demek ki satabildiğin kadar sat sonrasına bakma gibi bir politikaları var.
-
Konuyu Twitter'da da gündeme getirin bence.Bir kaç tane fenomen etiketleyin.Son zamanlarda çok usulsüzlük haksızlık sosyal medya üzerinden (özellikle de Twitter) geri döndü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zamanında mahalle arasında bir Vestel bayisinden çamaşır makinesi aldık anneme.3 yıl extra garanti eklettik.5. yılda makine bozuldu.Servisi aradık ücret talep ettiler.garanti uzatma olduğunu söyledim. ödemeyi kartla yapmıştım makine ücreti ve garanti uzatma ucretinin belgelerini gösterdim.Bayii bizim gibi birçok kişiden ücreti almış sisteme yansitmamiş.Bayiligini iptal etmişler.15 gün telefon ile müşteri hizmetleri ile görüşüp sıkıntıyı hallettim.Bazı durumlarda biraz sabırlı, ısrarcı ve gürültü patırtı çıkarmak gerekiyor.Tabirimi hoş görün dinsizin hakkından imansız gelir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hakkınızı aramak için THH'ye başvurdunuz mu? Çünkü ülkemizin tüketici kanunları güçlü ama genelde tüketiciler bu yola başvurmuyor. Konuyu kanıtlayacak belgeleri elde ettikten sonra başvurunuzu yapın mutlaka, e-devletten yapabiliyorsunuz
Ne yazıkki panel bir televizyonun en sıkıntılı yedek parçasıdır. Nakliyesi sıkıntı, stoklamak sıkıntı, ücreti sıkıntı. Hassas parça nakliyede başına bir iş gelebiliyor, stoklarken arızalanabiliyor, tamiri yok, hacmi büyük, satmak istesen müşteri fiyatı çok bulur almaz elinde kalır. Sipariş üzerine getireyim desen 20 iş gününü geçer, müşteri sabredemez vs. Nereden baksan dert yani.
Genelde satıcılar şu yolları izler:
-Uğraşmak istemediği için zaten pahalı olan ürün için yüksek karla tüketiciye fiyat verir
-Televizyonunuzu yedek parça niyetine alıp indirimli tv satar.
EKLEME: Mevzuatlarımıza göre aldığınız ürünlerin bütün yedek parça fiyat listesini, işçilik ücretini vs. yayınlanması lazım ama şikayet eden olmadığı için böyle devam ediyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matmma -- 2 Mart 2025; 1:23:54 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam neyseniz osunuz yalana dolana ne gerek var şu 3 günlük dünyada -
-
Olumlu bir gelişme varmı Burak bey?
-
Merhaba hocam gerekli birimlere ilettim dönüş sağlanacak er yada geç -
Hayırlısı olur inşallah
-
Merhaba,
Konuda herhangi bir gelişme var mı?
@exseri
-
Hocam merhaba,
TCL bölge müdürü arkadaşım ile görüşme yaptım kendisi de servis birimi ile görüşme yaptı durum gerçekten içler açısı diyebilirim, panel tedarik edemiyor ürün değişimi yapamıyor bilgisini iletti.
Bilginiz olsun,
İyi forumlar. -
Vallahi beni arayan soran yok 3 kere müşteri hizmetlerine kayıt yaptırdım ilki 4 ay öncesinde olmak üzere. Bugün itibari ile arayan soran yok. Burak beye bilgi vermişler aynen tahmin ettiğim gibi panel temin edemiyolar.
-
Teşekkürler burak bey size gayri resmide olsa tahmin ettiğim bilgiyi vermişler. Bana bilgi verende yok veremezlerde zaten. Ne diyecekler ki
-
Demekki neymiş, Bilkoma güvenip gerdeğe girilmezmiş!
TCL bölge müdürü bile bu yaşanan durumu çözemiyor ise sıkıntı gerçekten büyük!
Bilkom ansızın Tcl'i bünyesinden çıkartırsa hiç şaşırmam.
@exseri Arkadaşım gerçekten üzüldüm. Bu durum senin için kötü bir tecrübe oldu farkındayım.
Bende kısa bir dönem Tcl Tv kullandım. Aynı durum benimde başıma gelseydi senden farklı olmazdı sinirim ve sitemim.
Burak bey vicdanen vazifesi olmayan bir durumu çözmek için destekte bulundu gördük, teşekkür ederiz.
Tcl evet F/P ürünleridir fakat muhattap ve servis parça sorunları yaşanıyorsa'ki görüyoruz, tavsiye etmemeyi bırak UZAK DURUN derim!!!.
-
Evet bundan sonrası thh olmadı mahkeme bakıcam neler yapabilirim diye. Fakat şu varki elimden gelen tüm mecralarda bu durumu anlatıp tutabildiğim kadar top seviyede tutmaya çalışıcam. Forumda desteğiniz gerekli. Bence tv tavsiyeleri bölümünde 6 ay görünür olması bile potansiyel müşteriler için önemli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X