Şimdi Ara

TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
2
Favori
14.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
67 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    tcl nin F/P olmasının nedeni bu zaten, hiç bir alt yapı yok, e tabi servis, bayii gibi şeyler olmayınca, masraflar düşüyor. Bir göreyim bakayım gereken servis ağı,bayii,vs.... kursunda gereken altyapıyı, o zaman da satsınlar ucuza

    Satarken iyi ,herkes atlıyor ,ucuz , sözde kaliteli TV diye, ama sonrası ;BOMBOŞ ,HERŞEY SATANA KADAR

    Nerede o tcl,tcl diye satmaya çalışanlar, Pardon tavsiye de bulunanlar, TV' yi tavsiye ediyorlar, aldırıp, ileride bir sorun çıktımı, kimse yok ,en azından bir yol gösterin, NERDEE

    _____________________________
    Ne mutu türküm diyene
  • exseri kullanıcısına yanıt
    Hocam rica ederim ne demek ben elimden geleni yapmaya çalıştım,
    Ürün almakla bitmiyor yetkili servis gerçekten çok önemli yedek parça çok önemli, karşınızda muhatap çok önemli.
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Tcl de bölge müdürlüğü diye bir birim yok. Burak gitsin de samsung mağdurlarına yardimci olsun. Burada konu acan hic bir mağdurları yardimci olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  •  Tcl seller alert  

    _____________________________
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt
    TCL CEO geldi sorun direk çözecek şimdi hocam milyonlarca tavsiyede bulunuyor ya ortada ceset var hadi buyur el at kaldır bakalım,

    Belki bu üründe o tavsiye etmişindir????


    Mutlu hocam sorun çözer mi TCL CEO'su sizce?
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • izmirden kullanıcısına yanıt
    Hocam geldi bu sefer galiba bir adım atmaya çalışacak,
    Veya tavsiye etmeyi bırakacak zannetmiyorum bırakmaz sen ne diyorsa bir çözüm üretir mi bizim bu TCL CEO?
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    "Mutlu hocam sorun çözer mi TCL CEO'su sizce?"


    Yani çözüm bekleriz tabiki. Bir süpriz yapar sorunu hızla çözer ise forum üyelerininde taktirini kazanır.


    Siz dışarıdan denediniz çözemediniz durumu anlarım, ama Tcl Ceo'su çözmez ise "İSTİFA" deriz  

    _____________________________
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt


    Bakalım her yazışmayı görüyor ama hiç bir tepki vermiyor bu sefer bizi şaşırtacak bence
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    CEO olmak kolay mı, o kadar ürünü bileceksin, tavsiye adı altında satış ları yükselteceksin, sonrasımına bir de '' fiyatları şişiriyorlar'' diye sağa sola laf eticen ,ekmeğin de olan kişileri rencide edicen, Üstün olduğunu bildiğin markalara laf atıcan ki ,Markan parlasın, bilmeyenleri nasıl kandırıcan ,Kolaymı CEO olmak, ooo iş çok,

    _____________________________
    Ne mutu türküm diyene
  • izmirden kullanıcısına yanıt
    Hocam bak diğer konuda neler yazmaya başlamış öve öve bitiremedi TCL SERVİSLERİNİ şimdide Türkiye'de ki diğer servisler gibi o da kötü, yorumunu yapmış.

    Kısaca şunu dese anlar bütün forum, TCL YETKİLİ servisi yok,(TAŞERON SERVİSLER BAKIYOR) yedek parça temin edemiyor, ürüne sorun sıkıntı olursa muhatabın yok dese herkes anlamış olacak zamanla belki der.

    Bu konu bir çok tüketiciye ulaşacak,

    Bir çok sorun sıkıntı yaşayan yazamıyor yazmaya başlayacak sonra bizim TCL CEO nick değiştirip ortadan kaybolacak bence.
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Üzülüyorum ya, bu ramazan günü bazılarının YALAN söylemesi, bu kadar basit mi?

    _____________________________
    Ne mutu türküm diyene
  • izmirden kullanıcısına yanıt
    Hocam bazı insanlar için bu kadar kolay bak hemen nick değişti diğer konuda hala tavsiye devam kimse anlamıyor 2 nick kullanıcıda aynı olduğu birinde EMEKLİ diğerinde TCL CEO

    Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın.
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • exseri kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım boşver, bazı kişiler maalesef laftan anlamıyor, kanunlarda yeri yok ki, adamlar bu açığı kullanıp ,yalandır, iftiradır her şeyi söylüyor.


    Dikkat et, amaç seni banlatmak




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmirden -- 7 Mart 2025; 17:49:26 >
    _____________________________
    Ne mutu türküm diyene
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Bir insan körü körüne bir markayı savununca iyi niyetlide söylese okuyan insan art niyet arar çünkü normal değil Burak bey.


    Ama iyi niyet göremiyorum çünkü başka markalar kötüleniyor tek bir marka parlatılıyor bu normal değil.


    Amerika'da şöyle satılıyor böyle satılıyor 1 numara diye ballandıra ballandıra anlatılıyor eyvallah doğrudur.


    Amerikada şurda yapılan servis sorunuymuş müşteri hizmetleri iletişimiymiş yedek parça temin edilememekmiş bunları yiyorsa Amerika'da yapsınlar bakalım.


    Zenevsky olayına yada Huawei olayına benzemez google Tv hizmeti kapatılabilir, satışı yasaklanabilir halk satın almayı keser zararla Abd'den çıkar yada çıkartılabilir 


    Samsung hakkında taa 2009 dan beri şikayetler duyarım okurum bende ettim, şikayetler bitmez, çözüm odaklımı o önemli!.


    Lg hakkında bir yorum yapamam çünkü geçmişte telefondan falan kaynaklı markaya soğuk kaldığım için gelişimini yada sunduğu yeniliklere göz ucuyla bakarım ama hiç derinlemesine araştırmam.


    Bir tek yeni tanıtılan G5 modelini merak ettiğim için araştırıyorum, yoksa evimde kablo dahil bir tane Lg ürünüm yoktur.


    Özet: Tcl, hızlı koşan atın *oku seyrek düşer misali olmasında bu hızlı yükselişini kalitesini arttırarak her daim yürütsün isterim.


    Sonuçta eski bir panel üreticisi ve Tv işine soyunarak global piyasaya girdi, batmasını yada ülkelerden çıkmasını istemem.


    Servis ağını kursun yedek parça sorunu olmasın müşteri memnuniyetine öncelik verilsin sizde satın Tcl'i.


    Markalar babamızın oğlu değil Burak bey.


    Aldığımız bir ürün vadettiği hizmeti sunamıyorsa şikayet etmek hepimizin en doğal hakkıdır  

    _____________________________




  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt
    Hocam yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum,

    Israrla anlamıyor bu TCL CEO'su anlamak istemiyor! bakın ne diyor @exseri hocam benimle muhatap olma bunun başka bir açıklaması yok hala yazıyor sonra çileden çıkarıyor insan bir yerden sonra dayanamıyor ağzına geleni sayıyor,

    Bu konu sürekli aktif kalacak ben elimden geldiğince destek sağlayacağım bir sonraki TCL alacak kişi mağdur olmasın diye
    _____________________________
    Burak Keskin
    Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.