Şimdi Ara

TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Kqpeli Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
6.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Sizi kutluyorum, en azından çıkıp ''Evet ben SAMSUNG LG satıcısıyım bunu bu forumda bilmeyen yok, '' diyorsunuz.

    Açıkçası bu formda(dolayısı ile internet ortamında) her '' ben şuyum, buyum'' diyene inanmıyorum.

  • izmirden kullanıcısına yanıt

    Bunları Görünce Aklıma Eli Baltalı Çinli Çeteler Geldi

    TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) 


    TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay)

    Tiplere Bak Tcl Mafya Çetesi TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) 


    TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay)




  • Roronoa Zoro R kullanıcısına yanıt

    TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) TCL ALMAYIN!!! (Merak edenler için ibretlik olay) 

  • Bugun de tlc'yi kara listeye aldik
    Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tuhaf markalarla uğraşacağınıza alın bir arçelik en azından bir genel servisi olur aradın mı gelir. tcl mcl kullanıyorsanızda kırmayacaksınız örnekteki gibi. ne servisi belli ne birşeyi dışarıdan tonla getirip satıyorlar. genel servisi birşeyi olmadığından arkada ucuza veriyorlar işte.

  • Burda yazan herkese teşekkür ederim. Gerçekten bazen insan anlamıyor. Yukarda arkadaş diyorki hiçbir firma parça tutamaz. Yapmaz diyor. Yani diyorki senin kanunun yok adamın mantığına uymayanı yapmaz. Firmayı haklı görüyor doğrusu bu diyor. Bakın dünyanın hiçbir gelişmiş ülkesinde insanlar kendi yaptığı kanunları çiğnemez. Bizi gelişmiş toplum yapan budur. Hele ki kendini koruyan kanunları kendi namusu gibi görür. Sen amerikada yada avrupada böyle bişeyi desen deli herhalde diye bakarlar.


    Gelelim hukuk kısmına. Hukuk yarısı yazılı metinler ise diğer yarısı içtihat,yorum ve hakkaniyet üzerine kuruludur. Yukarda arkadaş demiş ki enflasyonist ortamda vs vs. Evet doğru. Fakat daha 1.5 yıl önce 35bin olan kullanılmış ürünün tamiri için 35 bin isteyemezsin. 50 bin isteyemezsin HELEKİ MEDENİ BİR ÜLKEDE BİZ BUNU YAPAMIYORUZ SANA 70BİNE ŞUNU VERELİM HİİİİİÇ DİYEMEZSİN. Makul bir tamir ücreti ile benim ürünümü benim modelimi tamir edip bana vermen gerekir. Tabi bunlar normal yada gelişmiş ülkelerde olur.

    Ben yukarda yazan arkadaşa firmanın adamı yok şöyle yok böyle demiyorum. Eminim gerçekten öyle düşündüğü için yazıyor bunu. Ama bu yanlış bir insan kendi devletinin kanunlarının çiğnenmesini normal görmemeli.

    Bakın mesajlarımdan birinde ABD deki diş fırçası davasını anlattım. Adam kutuda tam sertlik bilgisi yok diye kullanıcının dişi kanamış diye firmaya milyonlarca dolar ceza yağdırıyor. Bizim vatandaşımız kendi kanunu çiğnemesi normal diyorki öyle yapamaz firma. Çok değişik bir durum





  • exseri kullanıcısına yanıt

    Ne zaman ki batılı ülkeler gibi bir sosyal ve ekonomik düzen kurup enflasyon gibi rezilliklerden kurtulur ve demokratik bir hukuk sistemi oluşturursanız batı standartlarını kullanmayı hak edebilirsiniz, aksi takdirde ortadoğulu gibi yaşar, firmalarınız da ortadoğu esaslarına göre davranır. Kim kime, dum duma... Japon otomobil firmalaının kusurlu otomobiller için sorumluluğu almayı reddedip nasılsa bu ülkede hukuk arama mücadelesi 10 yıldan fazla sürecek, sonunda da tazminat enflasyon nedeniyle kuş kadar kalacak yaklaşımı yaptığı bir ülkede yaşıyoruz.

  • Ayrıca bu kusurlu, eksik hukuk düzeninde bile başvurularınızı sistemin gerektirdiği şekilde kayıtlı yollarla yapıp thh'ye başvursaydınız kağıt üzerinde size bir yol gösterilecekti. Kapitalist piyasa gerçeklerinden uzak olsa da...


    Tekrar sorayım, TCL'den kırık paneli için indirimli yeni TV teklifi alan müşteriden neyiniz farklı ?



    www.sikayetvar.com
    TCL TV Panel Sorunu Ve Müşteri Hizmetleri Deneyimi
    https://www.sikayetvar.com/tcl-televizyon/tcl-tv-panel-sorunu-ve-musteri-hizmetleri-deneyimi
  • hibo H kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle katılıyorum sana. Ama vazgeçmemeliyiz , kafamızda kanunsuzluğu normalleştirmemeliyiz. o yüzden yazdım senin mesajın üzerine. Alman bir arkadaşım vardı üniversitede ona o kadar şaşırıyordum ki. İşin komiği o da bana şaşırıyordu neye şaşırıyosun diye ve haklıydı. Adam ortalığı birbirine kattı bir quiz sınavı için. Hocanın asistanı 15dk geç kaldı hoca zaten o gün yoktu asistan gelip quiz yapıp gidecek. Asistan 15dk geç geldi diye Üniversiteyi ayağa kaldırdı. Bakın bizim insanımız şöyle düşünür iyi geç geldi biraz daha çalışayım yada ne fark eder geç yada erken bişey demiyim sonra bu dersten geçirmezler beni yada ne bileyim başka ülkedeyim sivrilmiyim falan. Bizim insanımız böyle düşünür. Ama adam ortalığı birbirine kattı hocasından üni sekreterliğine kadar şikayet etti asistanı. Bakın ben o zaman şaşırıyodum ama şimdi anlıyorum. Adamın ne düşündüğü umrumda değil belki sevgilisiyle buluşacaktı yada o 15 dk bi şekilde onun için önemliydi. Bilemiyorum ama şundan eminim onun kafası bu şekilde çalışıyor. Bu ders bu saatte bu sınav bu saatte olmak zorunda kural bu ve KİM OLURSAN OL bunu çiğneyemezsin.


    Evet bizim toplumumuzunda muhteşem özellikleri var dünyada hiçbir millette olmayan. Ama medeniyetin ilk şartı hatta hayvanlarla bizi ayıran ilk olay kurallara kanunlara toplumsal akitlere namusumuz gibi korumak saygılı olmak uymak.





  • hibo H kullanıcısına yanıt

    Dostum yazdım ya sana bunu. benm farkım mı ne? paneli bulamıyorlar(bence). O şikayetteki c728 model standart qled bir tv piyasadaki tüm tv cilerde ona uygun bir panel bulabilirsin. benim model biraz spesifik büyüklüğünden ziyade mini led olması panelle bütünleşik soundbar vs biraz karmaşı bi panel. Ve muhtemelen bulamıyolrlar ve büyük bir umursamazlıkla ben yokmuşum gibi 4 aydır oyalıyorlar. ve tabiki thh ye başvuru yapılacak eğer fatura tutarı sınır üzeri değilse




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exseri -- 1 Mart 2025; 16:31:54 >
  • Ama amacım benim bunun duyulmasını sağlamak. Bana yarın bedava tv verseler bile bu değişmeyecek. Ben onurlu bir adamım. Bu olay yaşandımı 4 aydır yaşandı. bu değişmez. Ve bu konu burada kalacak.

  • Kanunlarımız da topluma ve ekonomik düzene uyum göstermeli. 10 yıla kadar yedek parça bulundurulması zorunludur maddesi elektronik cihazlar için uymuyor, uyamıyor. Teknoloji iki yılda bir değişiyor, aynı durum bilgisayarlar için de geçerli. Ben 8 yıllık laptopumu götürüp bunu tamir edin diyemiyorum. Ancak yetkisiz tamircilerde çıkma parçalarla ettirebilirim. Panel durumu avrupada da aynı, amerikada da. Oralarda da 4 yıllık tv'ye panel bulamazsınız. Ama adamların kanunlarında 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu var mı bilmiyorum. Tamir bedeline gelince oralarda enflasyon olmadığı için böyle sorun da yaşanmıyordur. Bizde yasal olarak tamir bedeli malın ilk satın alındığı tutarı geçemez hükmü getirilirse kimse elektronik cihaz satışı yapmaz, çünkü ekonomik olarak zarar görür. Bu zararı da ilk cihaz fiyatlarına yansıtmazsa batar.

  • exseri kullanıcısına yanıt

    C728 de qled tv. Hiçbir marka TV'de panel sound barla birleşik olmaz. 65 inç 100 hz panel 65 C 825 te de aynıdır, aynı yıl üretilen 65 C 835'te de. Samsung da 4 yıl önce sattığı 65 Q90a model tv'sine panel temin edemez. Q90D modelin panelleri de Q90A'ya uymaz. Yapacağı tek şey size elinde kaldıysa Q90C, kalmadıysa Q90D teklif etmek olur. Tabii sıfırının % 60'ına veya 70'ine yakın bir bedel isteyerek...

  • @exseri


    THH ye başvur.


    Yüksek ihtimal kazanırsın. Çünkü savunma falan yapmıyor firmalar. Bana savunma yapan firma denk gelmedi.


    Birkaç kez kullandım. Karşı taraf savunma yapmadığı için, Otomotik müşteri kazanıyor.

    Para iadesi alırsın. Gider yeni tv alırsın.

    Bu sefer Arçelik Vestel falan al. Servis yönünden kafan rahat olsun en azından.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt

    Para iadesi lehine olmaz, enflasyon dikkate alınmaz. 2 sene önceki parayı aynen iade ederler. Misli ile değişim talep edilmeli. Ama TCL savunmasında 50-60 bin TL bedelle yeni paneli çinden getirtebileceğini yazacaktır diye düşünüyorum. İnat edip o parayı yatırırsa da sadece paneli 1 yıl garantili, anakartı, güç ünitesi, kasası hoparlörleri vs garantisiz bir tv olacaktır. Ben olsam vermem, yeni tv alırım.

  • hibo H kullanıcısına yanıt

    c728 qled derken normal direct led çok yaygın bir panel türü demek istedim. c825 miniled panel fald panel. daha zor bulunan hemde tamiri zor paneller genel olark tüm miniledler diye dedim.

    Sonuç fark etmez benim amacım zaten türkiyedeki durumu TCL nin tutmunu İFŞA etmekti. İster değişsinler ister 100bine değişim desinler isterse hiç yapmasınlar. Ben burdan anlatıcam duyuracak kullanabildiğim tüm platformlardan anlatıcam.

  • hibo H kullanıcısına yanıt

    Para iadesi adil olur diye düşünüyorum. Sonuçta müşterininde suçu var. TV yi hatalı kurup kıran o.

    Üstüne para ekler yenisini alır. Tamir parası ödememiş olur. Gayet adil bir çözüm.

    Misli ile iade istemek açgözlülük olur. Bedelde yükseleceği için firma savunma yapmaya karar verebilir. Savunma yaparsa elinde belge olmadığı için haksız çıkma şansı yüksek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt

    Adam paneli kırmış niye para iadesi kararı versinler. Gitsin thh ye, tv atıyorum 50k ise tcl de panele 40 45 k der. Konuyu açan da tamir ettirmek istemiyorum der mevzu kapanır. Paneli kendi kıran adama niye tv parasını iade etsinler. Konu iyice fantezik yerlere gitmeye başlamış.

    Tcl nin tek hatası bi fiyat verememesi. Ben daha yetkili servisten parasını verip panel değiştiren duymadım zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BreakBeaT kullanıcısına yanıt

    Aslında olması gereken bu zaten. makul bir fiyata ki bence panel tv nin en fazla yüzde 70i gibi fiyata değişilmesi.Panel daha doğrusu kırılan ön cam bi malın tamamıymış gibi düşünülemez bunun işlemcisi anakartı onlarca sağlam bölümü var.

    Ben zaten bu yüzden yazdım adamlar geri dönmüyor bile. Çünkü makul bir teklifleri yok. ben 35e almışım bunu. Sen bana bunu en fazla 25e yapman lazım. Tamir fiyatının ürünün fiyatının yüzde 80nini geçmemesi lazım. Ve bu fiyat yeni model üzerinden verilemez. Ne yani benim 2000 model mersedes amg arabamın bagaj kapağı değişecek mersedes bana 2025 model amg nin bagaj kapağı üzerinden fiyat verebilirmi. Bunun bir mantığı izanı ölçüsü olur. Ne adama yeni tv al denecek kadar bir fiyat vermeli nede bedava tv verir gibi yapmalı. Hukukta her zaman ölçü vardır o yüzden zaten bu tip şeylerde o ölçüyü bulsun diye bilirkişi atanır. Yoksa herşey kanunda yazmaz. 3yıl önceki modeli 1,5 yıl önce almış adama kalkıp tv ye bugünün tvleri fiyatından para çıkaramazsın bunun mantığı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exseri -- 1 Mart 2025; 17:50:37 >




  • BreakBeaT kullanıcısına yanıt

    Kendi de kırsa şu maddeden hakkı doğuyor tüketicinin :


    Kullanım ömrü süresince bakım, onarım yedek parça sağlanmaması durumunda tüketicinin ne gibi hakları vardır?

    Tüketici bir malın kullanım ömrü boyunca satış sonrası hizmetlerin sağlanmaması durumunda zararını ispat etmek şartı ile uyuşmazlık çözüm mercileri olan tüketici hakem heyeti, zorunlu arabuluculuk veya tüketici mahkemeleri nezdinde tazminat talep edebilir.


    Tabii tazminat söz konusu, iade çok zor. Zaten thh veya arabulucu veya mahkemeye yönlendiriyor kanun. Yedek parça bulundurma zorunluluğuna uyulmamasının karşılığı tazminat ödenmesi.






  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.