Şimdi Ara

Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
9.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün ilk defa kullandım Renault un her modeline binmişimdir. Satın aldığım Laguna Megane araçlar da oldu.
    Bu aracın kalitesizliği her yerinden belli oluyor. Renault marka olarak Megane Talisman gibi güzel araçlar üretebilen bir marka 2021 senesinde böyle kalitesiz bir araba çıkartmaları şaşırttı beni. En boş paketi 170 bin küsür ve manuel 65 bg ekran bile yok yüksek donanımlarla 220 bin liralara dayanıyor. Şaşırtıcı gerçekten. Geniş ve otomatik vites olması dışında pek bi numarası yok. Bunu alacağınıza sıfır ayarında Megane 4 alırsınız.
    Düzenleme= Fiyatlandırma eğer 25 30 bin düşük olsaydı kabul edilirdi ama araç f/p da kötü. Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihad0699 -- 4 Ağustos 2021; 16:48:31 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.

    saydığınız araçlarla corollanın alakası yok bu arada

    Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.

    Bu nasıl marka fanatikliği...


    Biri Corolla ve Civic'i 301 ile kıyaslıyor...


    Diğer Golf gibi malzemeden çalınan araç diyor...


    Hepiniz şaka gibisiniz, biri japonları kötülemek için saçmalıyor, diğeri de Vag grubunu kötülemeye uğraşıyor...


    Kusura bakmayın, ama 301 tarzı araçlarla ne Golf'u, ne de Civic veya Corolla'yı kıyaslayabilirsiniz veya benzetebilirsiniz...!!!!

    daswagen kullanıcısına yanıt
    daswagen demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.

    civic ve hadi egea neyse ki bunlar da neyse değil de corolla ne alaka ?

    Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Acil Stop demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Golf 8 altyapıdan olabildiğince çalınmış bir araçtır. İsterseniz inceleyelim.


    Golf 7 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Golf 8 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)



    Golf 7'de ön cam tek parça kalırken Golf 8'de şasi dirayeti azaltıldığı için araba katlanıp ön cama basınç uyguluyor ve cam patlıyor.


    Yandan çarpışma anında ise kapıları açılıyor.


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Geyik testi bundan da fecaat Golf 7'nin 77 km hızda tamamladığı parkuru Golf 8 spor modda ancak 69 km hızda tamamlayarak kamyonetlerden bile daha kötü sonuç alıyor.


    Golf 7 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Prueba y más información del Volkswagen Golf 2017 en: https://goo.gl/FMXG99 El Volkswagen Golf 2017 tiene novedades y mejoras en el equipamiento y en la gama de motores. Con el motor de gasolina de 110 caballos nos parece más recomendable que con el Diesel de 116 porque cuesta 2900 euros menos, es más silencioso, más veloz y apenas gasta más carburante.
    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    Golf 8 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Más información sobre el Volkswagen Golf 2020 en: https://bit.ly/3fAAyNg Volkswagen Golf - Maniobra de esquiva La primera pasada con el Golf de octava generación, a 77 km/h y sin conocer cómo iba a reaccionar en este ejercicio, no fue exitosa. Aunque no hubiéramos tirado ese primer cono a la entrada al sector central, el subviraje a la salida de este sector era tan grande que nos hacía imposible orientar adecuadamente el coche para entrar en el tramo final. Esta fue la tónica general en el resto de pasadas. Tanto es así, que la velocidad máxima a la que superamos la prueba limpiamente fue 69 km/h, un valor muy bajo, sobre todo para un vehículo de este tipo. Creemos que una parte importante de la responsabilidad de esta velocidad tan baja la tiene el conductor, pero también los neumáticos Bridgestone Turanza T005 que lleva la unidad del vídeo. Notábamos que no agarraban lo suficiente para tirar del coche hacia donde apuntábamos con el volante. Es algo muy parecido a lo que experimentamos con un Mercedes-Benz CLA Coupé, que con el mismo modelo de neumático no logramos pasar la esquiva a más de 66 km/h. Más allá de los neumáticos, este Golf tiene una suspensión que controla bien los movimientos de la carrocería y evita que esta tenga un balanceo excesivo. Como se ve en las pasadas a más velocidad, el problema es siempre el subviraje. Eslalon Este Golf se maneja bien en los sucesivos cambios de dirección que se hacen en el eslalon y el eje trasero tiene un ligero deslizamiento que ayuda a cerrar la trayectoria. Llegado al umbral de velocidad que el coche considera excesivo, las ayudas electrónicas a la conducción intervienen frenando selectivamente las ruedas. Esa intervención es en algunos casos muy evidente y pudiendo llegar a bloquear más de una rueda para alcanzar su objetivo. #golf2020 #newgolf #maniobradeesquiva
    https://www.youtube.com/watch?v=A7x1n3kDuAY

    Görüldüğü üzere Golf 8'de altyapıdan çalabildikleri kadar çalmışlar. Taliantı da bu testlere soksan zaten benzer sonuçlar alır.



    Alıntıları Göster

    İç mekanda malzemeden çaldıklarını biliyordum ancak aracın ani tepkilerinin bu denli kötü olduğunu bilmiyordum. İlk attığınız geyik testindeki 1.0 TSi Golf kullanıcısı olarak şaşırdım gerçekten. Argümanınızın altını doldurarak cevapladiginiz icin teşekkür ederim.

    F355 Challenge F kullanıcısına yanıt
    F F355 Challenge demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: F355 Challenge

    Polo ve Golf nasıl altyapıdan çalınmış araçlar oluyor beni bir aydınlatır mısınız?



    Alıntıları Göster

    Golf 8 altyapıdan olabildiğince çalınmış bir araçtır. İsterseniz inceleyelim.


    Golf 7 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Golf 8 çarpışma testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)



    Golf 7'de ön cam tek parça kalırken Golf 8'de şasi dirayeti azaltıldığı için araba katlanıp ön cama basınç uyguluyor ve cam patlıyor.


    Yandan çarpışma anında ise kapıları açılıyor.


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)


    Geyik testi bundan da fecaat Golf 7'nin 77 km hızda tamamladığı parkuru Golf 8 spor modda ancak 69 km hızda tamamlayarak kamyonetlerden bile daha kötü sonuç alıyor.


    Golf 7 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Prueba y más información del Volkswagen Golf 2017 en: https://goo.gl/FMXG99 El Volkswagen Golf 2017 tiene novedades y mejoras en el equipamiento y en la gama de motores. Con el motor de gasolina de 110 caballos nos parece más recomendable que con el Diesel de 116 porque cuesta 2900 euros menos, es más silencioso, más veloz y apenas gasta más carburante.
    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    Golf 8 geyik testi


    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)km77.comyoutube
    Más información sobre el Volkswagen Golf 2020 en: https://bit.ly/3fAAyNg Volkswagen Golf - Maniobra de esquiva La primera pasada con el Golf de octava generación, a 77 km/h y sin conocer cómo iba a reaccionar en este ejercicio, no fue exitosa. Aunque no hubiéramos tirado ese primer cono a la entrada al sector central, el subviraje a la salida de este sector era tan grande que nos hacía imposible orientar adecuadamente el coche para entrar en el tramo final. Esta fue la tónica general en el resto de pasadas. Tanto es así, que la velocidad máxima a la que superamos la prueba limpiamente fue 69 km/h, un valor muy bajo, sobre todo para un vehículo de este tipo. Creemos que una parte importante de la responsabilidad de esta velocidad tan baja la tiene el conductor, pero también los neumáticos Bridgestone Turanza T005 que lleva la unidad del vídeo. Notábamos que no agarraban lo suficiente para tirar del coche hacia donde apuntábamos con el volante. Es algo muy parecido a lo que experimentamos con un Mercedes-Benz CLA Coupé, que con el mismo modelo de neumático no logramos pasar la esquiva a más de 66 km/h. Más allá de los neumáticos, este Golf tiene una suspensión que controla bien los movimientos de la carrocería y evita que esta tenga un balanceo excesivo. Como se ve en las pasadas a más velocidad, el problema es siempre el subviraje. Eslalon Este Golf se maneja bien en los sucesivos cambios de dirección que se hacen en el eslalon y el eje trasero tiene un ligero deslizamiento que ayuda a cerrar la trayectoria. Llegado al umbral de velocidad que el coche considera excesivo, las ayudas electrónicas a la conducción intervienen frenando selectivamente las ruedas. Esa intervención es en algunos casos muy evidente y pudiendo llegar a bloquear más de una rueda para alcanzar su objetivo. #golf2020 #newgolf #maniobradeesquiva
    https://www.youtube.com/watch?v=A7x1n3kDuAY

    Görüldüğü üzere Golf 8'de altyapıdan çalabildikleri kadar çalmışlar. Taliantı da bu testlere soksan zaten benzer sonuçlar alır.

  • Bugüne kadar izmirde bir tane bile göremediğim araçtır kendileri.

    Görsem en azından yolda duruşu hakkında bi yorum yapabilirdim
  • Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.

    saydığınız araçlarla corollanın alakası yok bu arada

  • Taliant i Symbol olarak düşün fazla bisey beklemezsin zaten.

    Fiyata aldanıp beklentiye kapılmamak gerek, fiyat işi başka bi boyut.
  • Taliant dediğin araba aynı Symbol, 301, Egea, Polo ve Golf gibi alt yapıdan çalınarak ucuzlatılmış bir araçtır. Ne bekliyorsunuz ki. Tahminim emsalleri gibi çarpışma testinde katlanıp ön camı patlar, arka kapısı açılır, geyik testinde kamyonetlerden başarısız sonuç alır.

    Bu paraya bu kadar.

    Sürebildiyseniz yine iyi emsalleri içinde bayiden çıkıp şanzımanı veya motoru bozulduğu için eve varamayanları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 4 Ağustos 2021; 1:9:49 >
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Civic corolla bunlara 10 basar her konuda :) bunlara kotu diyorsaniz hic digerlerine binmemissiniz demek ki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Taliant, corolla, civic, egea, 301 filan ekonomik olsun, maliyeti düşük olsun diye üretilen modeller olduğu için şahsen öyle aman aman sevdiremiyor bana kendilerini.

    Daha uyguna daha iyi tasarımlı, daha donanımlı en azından teyp ekranlı yerli üretim Egea varken bu modelin işi zor.

    Baz paketi gerçekten baz, teyp ekranı bile yok. Tasarlayanlar Çavuşesku döneminde ki yoklukta büyümüşler herhalde.

    civic ve hadi egea neyse ki bunlar da neyse değil de corolla ne alaka ?

  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Mevcut kasa corolla da malzeme kalitesi beni tatmin etmedi, hele ki o iki yapraklı havalandırma ızgaraları. Benim makyajlı ae170 bile daha iyi bu konuda. Bence geriye gidiş var.
  • sedan clio. o yüzden seviyorum. ama biraz daha uygun olsa egea'dan daha ucuz olsa daha mantıklı araç olurdu. performans konusunda cidden zayıf. boyutuna gelirsek b sedana göre gerçekten küçük.

  • Uzak durulması gereken araçlardan birisidir. Güvenlik namına hiç birşey yok. Canını seven normal clio alabilir. Görsel olarak çakma megane özgün bi tasarımı yok. Megane a parası yetmeyen alsın saçmalığı. Halkını bu hale düşürenler utansın ne diyelim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Mevcut kasa corolla da malzeme kalitesi beni tatmin etmedi, hele ki o iki yapraklı havalandırma ızgaraları. Benim makyajlı ae170 bile daha iyi bu konuda. Bence geriye gidiş var.

    tamam da bir 301 ve corolla kesinlikle aynı klasmanda kıyaslanamaz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Taliant dediğin araba aynı Symbol, 301, Egea, Polo ve Golf gibi alt yapıdan çalınarak ucuzlatılmış bir araçtır. Ne bekliyorsunuz ki. Tahminim emsalleri gibi çarpışma testinde katlanıp ön camı patlar, arka kapısı açılır, geyik testinde kamyonetlerden başarısız sonuç alır.

    Bu paraya bu kadar.

    Sürebildiyseniz yine iyi emsalleri içinde bayiden çıkıp şanzımanı veya motoru bozulduğu için eve varamayanları var.

    Polo ve Golf nasıl altyapıdan çalınmış araçlar oluyor beni bir aydınlatır mısınız?

  • Taylant yerine Trabant verelim. Sonuçta Alman malı.

    Taliant'ı sevebilen var mı? (Görüş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 4 Ağustos 2021; 6:44:32 >
  • Arabanın arka görüntüsü ben kalitesizim diye bağırıyor. Yolda gördüm araba yola basmıyor gibiydi. İçerisinde yumuşak trimler filan beklememek lazım zaten belki 4 cam otomatiktir.
  • 1.0 turbo manuel uygun fiyatla piyasaya girer mi diye bekledim ama pahalı geldi. Kalite de bariz derecede düşük. Mecburen mtv'yi göze alıp 1.4 egea aldım. ikisini karşılaştırınca egea daha mantıklı.
  • Araba aerodinamik olarak baktığınızda şekilsiz duruyor. Fiyati pahalı.
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Corolla’nın sadece geçmişi tüm bu saydıklarını dumana katar.
  • Egea'nın yanında tasarım olarak rezil.


    Tek artısı otomatik vites olması.


    Bu sebeple kiralama şirketleri tarafından otomatik araç isteyen şirketlerce talep görür.


    Egea varken, son kullanıcı yanından geçmez.


    Dacia Sandero bile daha güzel duruyor.

  • Bu nasıl marka fanatikliği...


    Biri Corolla ve Civic'i 301 ile kıyaslıyor...


    Diğer Golf gibi malzemeden çalınan araç diyor...


    Hepiniz şaka gibisiniz, biri japonları kötülemek için saçmalıyor, diğeri de Vag grubunu kötülemeye uğraşıyor...


    Kusura bakmayın, ama 301 tarzı araçlarla ne Golf'u, ne de Civic veya Corolla'yı kıyaslayabilirsiniz veya benzetebilirsiniz...!!!!

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.