A

Yüzbaşı
11 Ekim 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 171 (Bu ay: 13)
Gönderileri



Merhaba Arkadaşlar.

Aralık ayı başında aracı aldım. Sıfır için en son 150.000 TL olur dediler ve araçta yoktu. Kırmızı renk için 20-25 gün sonra dediler. Sonra ikinci elde 13.000 km de nisan ayında trafiğe çıkmış hatasız bir araç vardı. 136.000 TL ye kadar düşürdük ve aldık.

Bu aracı tercih etmemdeki en önemli faktör EAT6 tam otomatik tork konvertörlü şanzıman ve Allure donanım paketine sahip olmasıydı.

Çift kavrama denilen DSG,EDC,DCT,Power Shift gibi şanzımanlar trafikte kullanıma uygun değiller. Trafikte kullanıldığında malum ısınma sorunları oluyor.

EAT6 şanzıman 400 ms vites geçiş hızı sunuyor ki, bu çift kavramalardan 100 ms daha yavaş ama kesinlikle hissedebileceğiniz bir durum değil.

Dezavantaj olarak, ilk kalkış anında gaza sert basıp hızlı kalkış yapmak istediğinizde mekanik bir kavrama olmamasından dolayı 1 saniyelik bir yavaşlık oluyor ama sonrasında araç çok iyi hızlanıyor ve hızlanırken hiçbir şekilde vites geçişlerini hissettirmiyor.
6 vites 2000 devirde 110 km/h hıza çıkıyor.

Start-stop güzel çalışıyor. İstersen iptal edebiliyorsun.

Cam tavan açılmıyor ama araca güzel bir hava katıyor.

Çift taraflı dijital klima da sade ve basit kullanımı ile güzel tasarlanmış.

Geri görüş kamerası da gece görüşü olarak iyi midir diye endişelerim vardı ama gece bile çok net ve güzel bir görüntüsü var.

Dokunmatik ekran torpidoya gömülmediği için biraz kaba duruyor ama kapasitif ekran kullanıldığı için ekran hissiyatı cep telefonu kalitesinde. Telefon eşleştirme ve telefon görüşmesi yapma konusunda da gayet başarılı.

Navigasyon ve sesli komut ile mesaj gönderme özellikleri çalışmıyor. Aktif edilmesi mi gerekiyor. Yoksa Allure pakette sunulmayıp GT-Line da mı sunuluyor bilmiyorum. Aracı bakıma götürünce servise bu konuyu da soracağım.

Peugeot Allure ile gerçekten kullanıcılara iyi bir donanım seviyesi sunmuş.

İki depo yakıt bitirdim. Fabrika verisi olan şehir içi 100 km / 4.4 lt seviyesine ulaşmak trafik olduğu sürece hayal.
İlk depoda 100 km / 6,5 lt
İkinci depo 100 km / 6 lt

Uzun yola daha gitmedim. Bu sebeple hız sabitleyici ve hız limitleyici kullanmadım. Bu sebeple nasıl çalıştıkları ile ilgili bir şey yazmadım. Ayrıca uzun yol tüketimi ile ilgili de 100 km / 3,7 lt tüketim sunuyor. Bunu da test edip öyle bilgi vereceğim.

Genel olarak araçtan memnunuz. Umarım memnun kalmaya devam ederiz.

Not : Araç 2016-2019 arası kasa. Aracı aldığım dönem yeni kasa daha bayilere gelmemişti. Satış temsilcileri yeni kasa için 200.000 TL altında olmayacak dediler.

Selamlar, Saygılar

EDİT : Aracı 15.000 bakımına götürdüm. Aldığım bayi 1.200 TL bakım fiyatı çıkardı. Aracı sizden aldım. Bir iskonto veya kolaylık sağlamalarını rica ettim. Aracın 15.000 km bakımı için 996 TL ödedim.

EDİT: Bakımdan sonraki ilk depoda ortalama yakıt tüketimim 5.6 lt oldu. 38 lt yakıt ile 670 km yol kat edildi. (Günlük işe gidiş geliş ve hafta sonu kullanımı.)
Bu sabah depoyu tekrar fulledim. 38 lt yakıt aldı. Daha da düşmez gibime geliyor ama eğer düşerse buradan paylaşırım.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 8 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 544
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 889
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 172)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.492 (Bu hafta: 3)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.