Şimdi Ara

EDC MCP CVT VS. Sürdüm Otomatikten İyice Nefret Etmeye Başladım Manuel Gibisi Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
5.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yukarda belirttiğim şanzımanlı araçları sürdüm edc şanzımanlı duster ve megane 4 sürdüm citroen c4 mcp sürdüm nissan juke cvt sürdüm.

    otomatik şanzımanına göre değişiyor tabiki ama mesala edc de freni bırakınca araç ilerliyor ama gaza biraz dokun hemen 1500 lere geliyor gıdım gıdım ilerliyor ışıklarda normal bir kalkış yaparsanız 2000 lere yakın oluyor devir benim için rahatsız ediciydi.

    sürüş esnasında 1300 1600 devirler arasında seyrediyor sürekli yokuştan önce siz biraz basıp 2000 devirlere çıkartırsanız sorun yok ama o devirde girerseniz araç çok hafif bir şekilde titriyor gaza yarıdan fazla basmadan vitesi düşürmüyor. (aynı durum volvo s60 1.6 dizel otomatiktede vardı)

    vites değişimleri de çok saçma gaza yarım basınca 3000 devirleri geçiyor ama seyir halinde yarım basınca 1500 lerde vites küçültmüyor.

    mcp yi hiç söylemiyorum bi vites değiştirmesi için aylar yıllar geçiyor vites geçişleri sarsıntılı tek kavrama olduğu için 1.6 hdi yi aşırı törpüleyen bir şanzıman

    ben manuel vitesdeki o vitesi değiştirmeyi debrajı yavaşça çekip cvt gibi sarsıntısız vites yokmuş gibi debraj hareketi ile aracı hiç sarsmadan sürmeyi seviyorum ai hızlanma ihtiyacım olduğu zaman vites düşürmeye gerek kalmadan dokununca fırlamasını istiyorum istediğim devirde vites değiştirmek istiyorum monoton hıııı hıııı hıııı diye giden araç benim için çok keyifsiz uzun yolda dağlardan inerken motor freni yapmak istiyorum kontrolün bende olmasını istiyorum gerekirse 2000 devirde gaza yüklenince tork patlamasını yaşamak istiyorum

    sürdüğüm araçların hepsi sıfırkm ye yakın araçlardı hiçbirinde sorun yoktu yani

    Edit
    yapılan yorumlarda okuduğum kadarıyla arabayı tabiri caizse her hareketi bir sanat olarak gören kişiler manuelci hala.Otomatik vites sürücüleri ne devirde vites attığı eler götürüp neler getirdiği umrunda olmayan konfor ve rahatına düşkün kişiler tarafından tercih ediliyor gibi izlenim bıraktı bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi o.lut03 -- 27 Kasım 2017; 18:41:1 >







  • Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok.

    Bazı arkadaşlar vites atmayı çağ dışı zannetmişler ,ona bakarsan direksiyonda çağ dışı yuvarlak birşeyi habire sağa sola çevirmek modernmi oluyor. Gaza fren pedallarına basmakta çağ dışı...
    Guest-92A2F8722 G kullanıcısına yanıt
    G Guest-92A2F8722 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok

    Şu cevaba like atan insanlar nasıl bir kafada anlamak zor. Manuel dediğin şey artık çağ dışı kalmış bir teknoloji. Bir makinenin yapabileceği işi niye ben yapayım? Adam yazıyor programlamasını, mekaniğini ayarlıyor, sana da sadece gaza basıp keyfine bakmak kalıyor. Hala bazı çağ dışı insanlar gelip böyle yorumlar atıyor. Otomobil sektörü size kalsa manuel şanzımanda kalırdık yüz sene, daha iyisi geliştirmeye çalışmazlardı.
    Konnegeer27 kullanıcısına yanıt
    Konnegeer27 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Çift kavramalıların(dsg dahil), tek kavramalıların ve cvt’nin karakterleri cidden sürüşü baltalayacak cinsten. Manuel veya yeni nesil tork konvertörlüleri seçmek en mantıklısı gibi.

    Dsg kullanimi baltalayacak cinsten he ?



    Ya hadi hadi dsg nefretine bak
    Şu klişe lafları bırakın artık bu ülke'de herkes istanbulda yaşamıyor, banane istanbulda ki adamdan mesela.
    Herşeyin yorumu istanbula göre yapılıyor, benim şehrimde trafik yok ne işim var otomatik vites arabayla.
    Manuel candır, istanbulda olsam arabaya binmem orası ayrı.
    Bu tercih meselesidir kimsenin kimseye kendi tercihini benimsettirmeye hakkı yok, manuel çağ dışıysa peki otomatik vites topuzunun manuel vitesle aynı konumda sopa gibi ne işi var, madem otomatik, kolu al direksiyona yada düğmeli vs yap hiç gözükmesin ortalarda, ona bakılırsa otonom sürüş varken direksiyonlu arabada çağ dışı, otomatik fren var diye fren pedalı da çağ dışı 3-5 bin lira fark var diye zengin arabası mı oldu şimdi otomatikler
    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok

    Yav he he araca hükmedemiyoruz he...

    Sene 2017 olmuş hala otomatik vites kadın vitesidir kafası var Allah akıl fikir versin.

    Şu videoyu da atmasam olmaz. (Not : Bu aralar İstanbul trafiğinde manuel vites Vito kullanan birisiyim.)

  • Hocam zf8 tek geçerim. Bi sürün sonra karar verin tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdllh34

    Hocam zf8 tek geçerim. Bi sürün sonra karar verin tekrar.

    bence o şanzımandan değilde bmw nin kendisinin zevki
  • Zf ya da eat6 kullanın daha manuel kullanmazsınız. Dsg de sağlamlık konusunu es geçersek güzel şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Hocam marka değil cidden efsane şanzıman daha önce cla’da 7-dct kullandım berbattı oda mercedesti sonucta zf8 mükemmel sorunsuz hızlı konforlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavramalıların(dsg dahil), tek kavramalıların ve cvt’nin karakterleri cidden sürüşü baltalayacak cinsten. Manuel veya yeni nesil tork konvertörlüleri seçmek en mantıklısı gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF8

    EAT6



    Gerisi yalan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yeni nesil toek konvertorlulri hangi marka model aracta var ?



    birde eat6 peugeot dan baska hangi marka araclarda var yeni bir afac alma arefesindeyim bende surus keygi ve ozellikle suspansiyon keyfi istiyorum kasisleri yutan bir araba yok mu acaba .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok.

    Bazı arkadaşlar vites atmayı çağ dışı zannetmişler ,ona bakarsan direksiyonda çağ dışı yuvarlak birşeyi habire sağa sola çevirmek modernmi oluyor. Gaza fren pedallarına basmakta çağ dışı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 27 Kasım 2017; 19:02:04 >
  • tanjugunduz kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış bilmiyorsam egea benzinli 1.6 motorlar tam otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw nin her modelinde varmi zf8.ekonomik modellerede koyuyorlar degilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf ve dsg ye beklerız.



    Edc , mcp gercekten cok zayıf,hıssız gelmıstı bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Çift kavramalıların(dsg dahil), tek kavramalıların ve cvt’nin karakterleri cidden sürüşü baltalayacak cinsten. Manuel veya yeni nesil tork konvertörlüleri seçmek en mantıklısı gibi.

    Dsg kullanimi baltalayacak cinsten he ?



    Ya hadi hadi dsg nefretine bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf9 u da tavsiye ederim. istanbul a giderken inanın 150 km/saat hızda 2000 devir ile gitmenin keyfi çok farklı. Tek kötü yanı kısa mesafede birden 3. Vitese geçiyor çabuk vites değiştirme isteğinden. Artık otomatik lüks değil ihtiyaç oldu resmen. Bu sıkışık trafikte debriyaj derdi yok en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ömrü kısa bir şanzıman o kesin ama kullanım anlamında çok başarılı satış rakamlarıda ortada zaten zf 8 den tek eksiğide arıza olasılığının çok yüksek olması eat 6 lı bir pug kullanmadım ama astrada ki şanzıman da aynı diyorlar ben farklı olduğunu düşünüyordum eğer astradaki şanzıman ise zf 8 ve dsg ile yanyana adını bile yazmam sürekli devri yüksek tutan deli gibi yaktıran bir şanzımandı rölanti devri bile 1000 üzeriydi araç boş konumda kırmızıda fln beklerken zangır zangır titriyor edc yi çok kısa kullandım kötü değildi 1.2 tce ile,cvt li 1.5 honda gayet iyiydi onda motora özel güncelleme yapılmış sanırım ,1.6 atmosferik ise çok sakin kullanıcıları tatmin edebilir ancak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyokushin

    Dsg ömrü kısa bir şanzıman o kesin ama kullanım anlamında çok başarılı satış rakamlarıda ortada zaten zf 8 den tek eksiğide arıza olasılığının çok yüksek olması eat 6 lı bir pug kullanmadım ama astrada ki şanzıman da aynı diyorlar ben farklı olduğunu düşünüyordum eğer astradaki şanzıman ise zf 8 ve dsg ile yanyana adını bile yazmam sürekli devri yüksek tutan deli gibi yaktıran bir şanzımandı rölanti devri bile 1000 üzeriydi araç boş konumda kırmızıda fln beklerken zangır zangır titriyor edc yi çok kısa kullandım kötü değildi 1.2 tce ile,cvt li 1.5 honda gayet iyiydi onda motora özel güncelleme yapılmış sanırım ,1.6 atmosferik ise çok sakin kullanıcıları tatmin edebilir ancak

    Aynı şanzıman değil, opel ve psa da ortak şanzıman kullanan tek araç şuan için Grandland X , diğerleri klasik tork 6At Aisin. eski ve hantal bir şanzıman. yakında opelin tamamı Eat6 ve Eat8 olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kyokushin K kullanıcısına yanıt
    Ufak atın da civcivler yesin

    Zangır zangır titriyomuş sanki kamyonet kullanıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Çift kavramalıların(dsg dahil), tek kavramalıların ve cvt’nin karakterleri cidden sürüşü baltalayacak cinsten. Manuel veya yeni nesil tork konvertörlüleri seçmek en mantıklısı gibi.

    Dsg kullanimi baltalayacak cinsten he ?



    Ya hadi hadi dsg nefretine bak

    Hayırdır tanışıyor muyuz? 1.6 tdi dsg octavia 1.2 tsi dsg polo sahibiyim. Ve evet sürekli üst viteste gitme arzusu yüzünden rampalarda yığılıp birden hızlambası hoşunuza gidiyorsa buyurun alın. Ben kullanıcıyım ; satış temsilcisi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tanjugunduz kullanıcısına yanıt
    Peugeot Citroën grubu eat6 bmwnin arkadan itişli modelleri ve bazı üst seviye volkswagen ve audi modelleri zf8 kullanır. Ayrıca listeye 9 gtronic kullanılan mercedes modelleri de dahil edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALFAXQ

    Çift kavramalıların(dsg dahil), tek kavramalıların ve cvt’nin karakterleri cidden sürüşü baltalayacak cinsten. Manuel veya yeni nesil tork konvertörlüleri seçmek en mantıklısı gibi.

    Dsg kullanimi baltalayacak cinsten he ?



    Ya hadi hadi dsg nefretine bak

    Hayırdır tanışıyor muyuz? 1.6 tdi dsg octavia 1.2 tsi dsg polo sahibiyim. Ve evet sürekli üst viteste gitme arzusu yüzünden rampalarda yığılıp birden hızlambası hoşunuza gidiyorsa buyurun alın. Ben kullanıcıyım ; satış temsilcisi değil.

    Ben de kullaniciyim. Pedal sensoru ile alakali parmak ucunuzla basarsaniz egim yoksa ust vitese atiyor dogal olarak. Her zaman ekonomi onceliklidir programlama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.