Şimdi Ara

EDC MCP CVT VS. Sürdüm Otomatikten İyice Nefret Etmeye Başladım Manuel Gibisi Yok (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
5.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu tercih meselesidir kimsenin kimseye kendi tercihini benimsettirmeye hakkı yok, manuel çağ dışıysa peki otomatik vites topuzunun manuel vitesle aynı konumda sopa gibi ne işi var, madem otomatik, kolu al direksiyona yada düğmeli vs yap hiç gözükmesin ortalarda, ona bakılırsa otonom sürüş varken direksiyonlu arabada çağ dışı, otomatik fren var diye fren pedalı da çağ dışı 3-5 bin lira fark var diye zengin arabası mı oldu şimdi otomatikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    otomatik vites kadınlar için araç satışını artırmak için düşünülmüş araç sürme yardımcısı.

    şu kadınları aşağılayan mesajlardan ne zaman vazgeçilecek bu forumda?
    zevk meselesi isteyen otomatik alır neresini anlamıyorsun?
    koca BMW kadınlara mı satıyor o kadar aracını?
    gülünç duruma düşmeyin
  • Manuel hamallık tır, ilk arabam manuel di sol ayağım pert oluyordu. Teknoloji, otomatik diye bir nimet sunmuş hamallığa gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en kötü otomatik bile manuelden iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reis-Bey

    Bu tercih meselesidir kimsenin kimseye kendi tercihini benimsettirmeye hakkı yok, manuel çağ dışıysa peki otomatik vites topuzunun manuel vitesle aynı konumda sopa gibi ne işi var, madem otomatik, kolu al direksiyona yada düğmeli vs yap hiç gözükmesin ortalarda, ona bakılırsa otonom sürüş varken direksiyonlu arabada çağ dışı, otomatik fren var diye fren pedalı da çağ dışı 3-5 bin lira fark var diye zengin arabası mı oldu şimdi otomatikler

    EDC MCP CVT VS. Sürdüm Otomatikten İyice Nefret Etmeye Başladım Manuel Gibisi Yok


    Aracımda böyle ufacık bir vites var




  • Skoda 2025'e kadar beş elektrikli araç çıkaracakmış.
    Manuel vitesli mi olacak, otomatik mi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reis-Bey

    Bu tercih meselesidir kimsenin kimseye kendi tercihini benimsettirmeye hakkı yok, manuel çağ dışıysa peki otomatik vites topuzunun manuel vitesle aynı konumda sopa gibi ne işi var, madem otomatik, kolu al direksiyona yada düğmeli vs yap hiç gözükmesin ortalarda, ona bakılırsa otonom sürüş varken direksiyonlu arabada çağ dışı, otomatik fren var diye fren pedalı da çağ dışı 3-5 bin lira fark var diye zengin arabası mı oldu şimdi otomatikler

    EDC MCP CVT VS. Sürdüm Otomatikten İyice Nefret Etmeye Başladım Manuel Gibisi Yok


    Aracımda böyle ufacık bir vites var

    o bişey değil hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyokushin

    Dsg ömrü kısa bir şanzıman o kesin ama kullanım anlamında çok başarılı satış rakamlarıda ortada zaten zf 8 den tek eksiğide arıza olasılığının çok yüksek olması eat 6 lı bir pug kullanmadım ama astrada ki şanzıman da aynı diyorlar ben farklı olduğunu düşünüyordum eğer astradaki şanzıman ise zf 8 ve dsg ile yanyana adını bile yazmam sürekli devri yüksek tutan deli gibi yaktıran bir şanzımandı rölanti devri bile 1000 üzeriydi araç boş konumda kırmızıda fln beklerken zangır zangır titriyor edc yi çok kısa kullandım kötü değildi 1.2 tce ile,cvt li 1.5 honda gayet iyiydi onda motora özel güncelleme yapılmış sanırım ,1.6 atmosferik ise çok sakin kullanıcıları tatmin edebilir ancak

    Astranın şanzımanıyla ilgili yazılanlar tamamen yanlış aynı aracı kullandım. Tamam çok iyi bir şanzıman değil ama kesinlikle iş görüyor.

    Bunun dışında hyundai accent blue kullandım 7 ileri dct şanzımanlı ve kullanması gerçekten çok keyifliydi. Hyundai şanzıman işini halletmiş cidden.

    Benim tek tahammül edemediğim şanzıman cvt. Tamamen kullanım zevkini öldürüyor. Cvt yerine tek kavramalı ya da düz vites kullanırım daha iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Motor freni triptonigi olan otomatiklede de yapabiliyon. İsikda frenden ayagini cekince ileri gitmemeyi istiyorsan bosa alacaksin araci. Manuel eski bir teknoloji artik. Butce uygun oldukdan sonra manuel hammallik. Yari otomatik leş bisey tamam da edc falan cok guzel bence..

    edc yarı otomatik zaten
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Hocam fluence de edc var vites gecisleri dsg gibi hissedilmez olmasa da cok kisa sureli. Yari otomatikler sanki debryaj var gibi basip cekmiyor mu uzun sure ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapılan yorumlarda okuduğum kadarıyla arabayı tabiri caizse her hareketi bir sanat olarak gören kişiler manuelci hala.Otomatik vites sürücüleri ne devirde vites attığı eler götürüp neler getirdiği umrunda olmayan konfor ve rahatına düşkün kişiler tarafından tercih ediliyor gibi izlenim bıraktı bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Hocam fluence de edc var vites gecisleri dsg gibi hissedilmez olmasa da cok kisa sureli. Yari otomatikler sanki debryaj var gibi basip cekmiyor mu uzun sure ?

    onlar tek kavramalı edc çift kavramalı ama yarı otomatik çift baskı balatası var oyüzden baskı balata değişimi çok pahalı
  • Otomatik vitesli araçlardan ben de nefret ediyorum.Arabanın kontrolünün tamamen bende olmasını istiyorum.Ne zaman vites değiştireceğime kendim karar vermeliyim.Ayrıca vites değiştirirken gelen tık sesi de muhteşem bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: kyokushin

    Dsg ömrü kısa bir şanzıman o kesin ama kullanım anlamında çok başarılı satış rakamlarıda ortada zaten zf 8 den tek eksiğide arıza olasılığının çok yüksek olması eat 6 lı bir pug kullanmadım ama astrada ki şanzıman da aynı diyorlar ben farklı olduğunu düşünüyordum eğer astradaki şanzıman ise zf 8 ve dsg ile yanyana adını bile yazmam sürekli devri yüksek tutan deli gibi yaktıran bir şanzımandı rölanti devri bile 1000 üzeriydi araç boş konumda kırmızıda fln beklerken zangır zangır titriyor edc yi çok kısa kullandım kötü değildi 1.2 tce ile,cvt li 1.5 honda gayet iyiydi onda motora özel güncelleme yapılmış sanırım ,1.6 atmosferik ise çok sakin kullanıcıları tatmin edebilir ancak

    Aynı şanzıman değil, opel ve psa da ortak şanzıman kullanan tek araç şuan için Grandland X , diğerleri klasik tork 6At Aisin. eski ve hantal bir şanzıman. yakında opelin tamamı Eat6 ve Eat8 olacaktır

    Söylediğinizin bir kısmı doğru fakat opelin eat6 olmayan(Grandland X dışında ki) diğer şanzımanları dizellerde GM 6T45 olduğunu öğrendim (kullandıgımız araç oldugundan dolayı araştırmıştım), yeni insigniada da bu GM 6T45 kullanılıyor dizellerde diye biliyorum ama otomobil basını ısrarla bir çok opel araca eat6 diyor birşeyden haberleri yok..

    Şuanda kullanılan EAT6 olmayanlar da oldukça sorunsuz ve konuyu açan arkadaşın söylediği problemleri göstermiyorlar, 5-6bin km oldu daha kararsızlık yaşadığıgını sarstığını hissetmedim çift kavramalara göre bir tık yavaş fakat mcp falanda değil yani gayet yeterli hızda çift kavramalar çok hızlı olduğu için bu şanzımana yavaş deniliyor.. ama çift kavramanın (özellikle edcde gördüğüm) bazı zaman kararsızlıkları stop eder duruma gelmesi falan olmuyor fakat bu konforuda biraz yakıt ile ödüyorsunuz orası ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Britain


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Britain


    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok

    Şu cevaba like atan insanlar nasıl bir kafada anlamak zor. Manuel dediğin şey artık çağ dışı kalmış bir teknoloji. Bir makinenin yapabileceği işi niye ben yapayım? Adam yazıyor programlamasını, mekaniğini ayarlıyor, sana da sadece gaza basıp keyfine bakmak kalıyor. Hala bazı çağ dışı insanlar gelip böyle yorumlar atıyor. Otomobil sektörü size kalsa manuel şanzımanda kalırdık yüz sene, daha iyisi geliştirmeye çalışmazlardı.

    manuel dediğin şeyin çağdışı falan kaldığı yok, arabada şanzıman denen şey varolduğu sürece de seçenek olarak sunulacak bir şanzıman sistemidir, birçok sürücü için de önemli olan aracın tüm kontrolünün kendinde olmasıdır, özellikle de performanslı araçlarda düz vites önemlidir, vitesten de çok o debriyajın varlığı önemlidir, arıza risklerinden kaynaklı tercih edilmesini hesaba bile katmıyorum tabi

    bu yüzden bundan 85 yıl önce kullanılmaya başlanmış otomatik vitesin araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edildiğini söylemek ne kadar saçmaysa, düz vitesin çağdışı olduğunu düşünmek de bir o kadar saçmadır

    Şuan gayette şanzıman sistemleri var ve neden hiçbir lüks ve pahalı otomobil üreticisinde manuel şanzıman seçeneği göremiyoruz? Mercedesin audinin bmwnin hangi arabasında manuel şanzıman bir gösterir misin bana? Geleceğin markası Tesla da şanzıman denen bir şey bile yok, hala bazı geri kafalı tipler gelip böyle yorumlar atıyor. Sen git ucuz manuel şanzımanlı arabanı al, güzelce kontrol et kardeşim. İyi kontroller.

    seni kandırmışlar galiba araban otomatik olursa zengin sayılıyorsun diye, bak orada sen de anlarsın diye bir rakam koydum, 85 yıl, otomatik şanzıman senin kendini zengin sandığın arabanla ilk çıkmadı, 85 yıldır zaten var, araba konusunda bilgili olmadığın belli 89 model broadwaylerde bile vardı, yani bu kadar heyecanlanman anlamsız

    ona buna bak demişsin de, yabancı dilin yetebilirse eğer sen bir zahmet et de üreticilerin anadillerindeki web sitelerinden araç seçeneklerine bak, bir gir bakalım 2018 model bmw 5 serisi audi a6 serisi mercedes e serisi araçlarda almanyada düz vites seçeneği var mıymış yok muymuş anlarsın, araç üretim gerekliliklerini senin gibi burada otomatik vites kullanınca kendini zengin sananlar belirlemiyor dünyada

    bu geri kafalı muhabbetleri falan da komik, şanzıman aktarma organıdır, tam hakimiyet isteyen özellikle de performanslı araçlarda her zaman düz vitesi tercih edecektir, acemi olanlar bilmez ancak aracından maksimum gücü almak isteyen kişi vites tercihini şanzıman motoruna bırakamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Britain


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Britain


    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Manual gibisi yok , otomatikte araca hükmedemezsin. Otomatik vites araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edilmiştir. Ama yoğun trafikte işe yarıyor debriyajla uğraşmıyorsunuz ama zevk yok

    Şu cevaba like atan insanlar nasıl bir kafada anlamak zor. Manuel dediğin şey artık çağ dışı kalmış bir teknoloji. Bir makinenin yapabileceği işi niye ben yapayım? Adam yazıyor programlamasını, mekaniğini ayarlıyor, sana da sadece gaza basıp keyfine bakmak kalıyor. Hala bazı çağ dışı insanlar gelip böyle yorumlar atıyor. Otomobil sektörü size kalsa manuel şanzımanda kalırdık yüz sene, daha iyisi geliştirmeye çalışmazlardı.

    manuel dediğin şeyin çağdışı falan kaldığı yok, arabada şanzıman denen şey varolduğu sürece de seçenek olarak sunulacak bir şanzıman sistemidir, birçok sürücü için de önemli olan aracın tüm kontrolünün kendinde olmasıdır, özellikle de performanslı araçlarda düz vites önemlidir, vitesten de çok o debriyajın varlığı önemlidir, arıza risklerinden kaynaklı tercih edilmesini hesaba bile katmıyorum tabi

    bu yüzden bundan 85 yıl önce kullanılmaya başlanmış otomatik vitesin araba kullanmayı beceremeyen kadınlar için icat edildiğini söylemek ne kadar saçmaysa, düz vitesin çağdışı olduğunu düşünmek de bir o kadar saçmadır

    Şuan gayette şanzıman sistemleri var ve neden hiçbir lüks ve pahalı otomobil üreticisinde manuel şanzıman seçeneği göremiyoruz? Mercedesin audinin bmwnin hangi arabasında manuel şanzıman bir gösterir misin bana? Geleceğin markası Tesla da şanzıman denen bir şey bile yok, hala bazı geri kafalı tipler gelip böyle yorumlar atıyor. Sen git ucuz manuel şanzımanlı arabanı al, güzelce kontrol et kardeşim. İyi kontroller.

    seni kandırmışlar galiba araban otomatik olursa zengin sayılıyorsun diye, bak orada sen de anlarsın diye bir rakam koydum, 85 yıl, otomatik şanzıman senin kendini zengin sandığın arabanla ilk çıkmadı, 85 yıldır zaten var, araba konusunda bilgili olmadığın belli 89 model broadwaylerde bile vardı, yani bu kadar heyecanlanman anlamsız

    ona buna bak demişsin de, yabancı dilin yetebilirse eğer sen bir zahmet et de üreticilerin anadillerindeki web sitelerinden araç seçeneklerine bak, bir gir bakalım 2018 model bmw 5 serisi audi a6 serisi mercedes e serisi araçlarda almanyada düz vites seçeneği var mıymış yok muymuş anlarsın, araç üretim gerekliliklerini senin gibi burada otomatik vites kullanınca kendini zengin sananlar belirlemiyor dünyada

    bu geri kafalı muhabbetleri falan da komik, şanzıman aktarma organıdır, tam hakimiyet isteyen özellikle de performanslı araçlarda her zaman düz vitesi tercih edecektir, acemi olanlar bilmez ancak aracından maksimum gücü almak isteyen kişi vites tercihini şanzıman motoruna bırakamaz



    Otomatik vitesin zenginlikle bir alakası olduğunu söylemedim, sadece lüks ve pahalı araçlarda manuel şanzıman çok çok nadir görülen bir şey. Manuel şanzımanlı 2017-2018 model lüks veya performans odaklı bir araç bulursan linkini paylaş, eyvallah derim. Ama bu manuelin daha iyi bir şanzıman türü olduğunu göstermez. Manuelin daha iyi sürüş kontrolu sağladığını da göstermez. Manuel daha iyi sürüş kontrolü sağlasaydı motorsporlarında kullanılan araçlar manuel olurdu. Hangi yarış arabasında manuel şanzıman var, hiçbirinde yok. Çünkü kimse ilkel bir şekilde debriyaja basıp kavrama yapıp vites değiştirmekle uğraşmaz. Performans odaklı arabalarda, örneğin lamborghini, ferrari, yada audi r8 tarzı arabalarda maneul şanzıman hayatımda görmedim. Ha sen tiptronik olarak vitesi değiştirmeyi diyorsan, onu kullanıyorlar. O maneul şanzımandan sayılmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Zf ya da eat6 kullanın daha manuel kullanmazsınız. Dsg de sağlamlık konusunu es geçersek güzel şanzıman.

    bir aracımda ZF var, diğer aracım ise manuel

    ZF'li aracıma her bindiğimde keşke manuel olsa idi diyorum.

    BMW yurtdışında hala üst modelleri manuel ile satıyor ama Borusan inatla manuel getirmiyor. Bu yüzden otomatik almak zorunda kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 22tupac


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    otomatik vites kadınlar için araç satışını artırmak için düşünülmüş araç sürme yardımcısı.

    şu kadınları aşağılayan mesajlardan ne zaman vazgeçilecek bu forumda?
    zevk meselesi isteyen otomatik alır neresini anlamıyorsun?
    koca BMW kadınlara mı satıyor o kadar aracını?
    gülünç duruma düşmeyin

    gülünç duruma düşmeyin derken gülünç duruma düşmekte ayrı bir komedi :))


    kadınları aşağılayıcı derken yazdıklarımdan ne anladın çok merak ettim. öksürük şurubu öksürenler için, bacak protezi bacağı olmayanlar için üretilmiştir derken herbirinde bunların ayrı ayrı aşağılandığını düşünüyorsun bence en yakın psikoloğa koşa koşa gitmelisin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw


    quote:

    Orijinalden alıntı: 22tupac


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    otomatik vites kadınlar için araç satışını artırmak için düşünülmüş araç sürme yardımcısı.

    şu kadınları aşağılayan mesajlardan ne zaman vazgeçilecek bu forumda?
    zevk meselesi isteyen otomatik alır neresini anlamıyorsun?
    koca BMW kadınlara mı satıyor o kadar aracını?
    gülünç duruma düşmeyin

    gülünç duruma düşmeyin derken gülünç duruma düşmekte ayrı bir komedi :))


    kadınları aşağılayıcı derken yazdıklarımdan ne anladın çok merak ettim. öksürük şurubu öksürenler için, bacak protezi bacağı olmayanlar için üretilmiştir derken herbirinde bunların ayrı ayrı aşağılandığını düşünüyorsun bence en yakın psikoloğa koşa koşa gitmelisin.

    Kendi yazdığını anlamamışsın galiba, basitçe anlatıyım:

    Otomatik vites kadınlar için araç satışını artırır demek = kadınlar manueli zor kullanıyor, araba kullanabilmek için bir yardımcıya ihtiyaçları var demek, o da = kadınlar erkeklere göre daha beceriksiz demek, o da = kadınları aşağılamak




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.