Şimdi Ara

ASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti) - EPOSTA ETKİNLİĞİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
4
Favori
10.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
125 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başvuracağınız her türlü hukuki mecrada haklı çıkarsınız,
    Daha önce açıldığını iddia ettikleri kartı kendileri de açtıkları için.

    Çünkü şöyle bir durum var,
    Diyelim ki siz kartı önceden açtınız,
    O iz de yok,
    Servis kart daha önce açılmış deyip macun sürmeden önce bile ücret talep ederdi. Ama macun sürme için ve kartı açmak için bir ücret talepleri olmamış vs vs
    Her açıdan fiyasko, her türlü haksızlar, hakkınızı arayın, biraz uğraştırsa da alırsınız.

    Kart çalışsaydı direkt üstünü kapatırlardı, bozulmuş olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakup548 Y kullanıcısına yanıt
    Ürün henüz gelmedi, çalışıp çalışmadığı hakkında bilgim yok. Ama dediğiniz gibi ürün çalışıyor olsaydı gerçekten de işlemleri tamamlayıp yine gönderirlerdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu arada ürün bana ulaşmadı fotoğraflar dün Asus’dan geldi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsini geçtim 9500tl nedir, adam gider daha ucuza sıfır 3060 falan alır geçer  

  • Az çok anlarım bu işlerden. Yanık ile oluşacak izler asla değil. Sert bir nesne ile kazara olan bir durum. O yarığın derinliğini bilemem. Küçük olan zede gpu tabakasına ulaşmamıştır zaten. Daha büyük olan yarık ise gpu tabakasından uzakta bölgede. Yollar da hasar var ise zaten büyük ihtimal ile GPU çalışmayacaktır. Siz çalışır şekilde gönderdiğinizi kanıtlarsanız zaten olay biter. Olayın diğer yüzü de zaten RTX 2060' sıfır daha ucuz değil mi yanlış görmediysem. Ülke iyice tırlattı  

  • asyagrafik kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yorumunuz için. En kötü şartlardaki kanıtım (ki fazlasıyla var);

    kartın hiç bir şekilde servise gönderilmeden önce açılmadığı, ki serviste açılmış diyerekten garanti dışı bırakmadığı ortadadır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sırf böyle sorunlar yaşamamak paramla rezil olmamak için bu gibi yüksek bütçeli kartlara elimi sürmüyorum. güncel oyunları açacak kadar giriş seviye bir kart alıp bozulana kadar kullanıp bozulunca çöpe atmak ve değiştirmek en iyisi. zaten genelde garanti bittikten sonra bozuluyor tespitim bu tip kartlar ve tamiri aşırı pahalı.

  • Öncelikle konu sahibi arkadaş a geçmiş olsun, malesef bu asus servisi konuları sıkntıları arttı son zamanlarda , daha dün başka arkadaşın konusunda anakart için aynı şeyler olmuş sıfırndan fazla tamir ücreti isteniyor ???

    @Korgeneral bu konuyu gördünüzmü bilmiyorum ama sizn konu ile aynı gibi...

  • Servispoint mezbahane olmuş arkadaşlar, çalışan anakartımda sadece bazı usb portları çalışmıyordu, gönderdim, sistemden takip ediyordum, önce garanti kapsamında onarım yapıldı, gönderimden önce son test yapılıyor denildi. akşam sularında o mesaj kaldırıldı sıvı teması saçmalığıyla 1500 lira ücret talep ettiler.


    Türlü türlü bahanelerle arızayı kullanıcıya atıyorlar.


    Servispoint ticarethane olmuş, garantiye giren ürünler daha da bozuluyor, raporda ürün fiyatından fazla ücret talep ediliyor. Bizi aptal yerine koyuyorlar. Müşteri hizmetleri oldu bittiye getirip telefonu yüzümüze kapatıyor.


    Müşteri hizmetleri ile konuşurken duvarla konuşuyormuş gibi hissediyorsunuz.


    Nerde o Çizgi Elektronik, Asus'un Asus olduğu zamanlar. Kimlerine eline kaldılar. Servispoint nedir abi.

  • benim deneyimim asus ürünle ilgili değil fakat servispointe bundan 6-7 yıl kadar önce 6 aylık msi dizüstü bilgisayarımın menteşesi durduk yere kırıldığı için işim düştü ve o deneyimime göre bu firma her şeye kullanıcı hatası diyor diye düşünmekteyim.


    herhangi bir zorlama, bir hasar izi vs olmadığı halde kullanıcı hatası diyorsunuz deyince de menteşe problemi kullanıcı hatası kapsamına giriyor diye standart cevaplarla geçiştirmişlerdi. msi globale yazdım sizin türkiye'deki yetkili servisiniz sıkıntılı, bu konuda yardıma ihtiyacım var diyerek ticket açtım ve servise göndermeden önce kanıt olarak çektiğim fotoğrafları paylaştım, 1 hafta içerisinde ücretsiz onarım şeklinde servispointe talimat verdiler.


    diyeceğim o ki, asus ekran kartları kronik problemli falan mı bilmiyorum fakat servispoint kısmına gelirsek her şeye kullanıcı hatası demeye şartlanmış olabilirler diye düşünüyorum. hakkınızı kesinlikle arayın.


    tek sorun bizim gibi fiyatların 3 günde bir değiştiği ülkelerde, ürünün aynısıyla değişimi ya da muadil/üst versiyonuyla değişimi gibi bir durum yerine para iadesi almak durumunda kalırsanız her şekilde zarar ediyorsunuz.





  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Yapistiriliyor ki etiket sonradan

  • Türkiye'deki Asus servisi malesef çok kötü. 3060Ti ekran kartımda ben de 3-4 ay kadar uğraşmıştım.


    Ondan sonraki kartımı yurt dışından aldım, en azından hiç garantisi olmasın ama fiyatı da ona göre uygun olsun diyerek. Onu da kaldırdılar 150eur üstü yasak getirerek. Artık bundan sonra ne yapacağız bilmiyorum.

  • 9500 liralık malzemeye 250 tl işçilik istiyor uyanıklar..

  • Geçmiş olsun, eğer THH ye basvurursaniz arkadaşlarında dediği gibi büyük ihtimalle hakkınızı alırsınız. Fakat süreç çok uzuyor maalesef.

    Yaklaşık 9 ay önce Servispoint e gönderdiğim garantili rtx 3070 ekran kartı için benden de tamir ücreti istediler. Bende thh ye başvurdum , fakat 6 ay sonunda kesilen fatura kurumsal olduğu için usulen red yedim :) ( alırken ürünü şirketime fatura ettirmiştim :)
    Acaba bu tarz durumlarda şirket avukatı vs katmadan tüketici mahkemesine başvuruluyor muydu bilmiyorum, bilen varsa aydınlatabilir :) Açıkçası artık ücretinden ziyade Servispoint in yaklaşımından çok rahatsız oldum bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis pardon shit pointe afedersiniz ama yaptığım tuvaleti bile emanet etmem bi tane LAN portu çalışmadığı için modemimi bunlara yolladım nasıl becerdilerse antenini kırıp UPS den teslim aldıktan 4 gün sonra UPS bize hasarlı teslim etmiş size yollayalım hasar tutanağı tutun dediler. UPS de biz sağlam teslim ettik diyor modem geldi çerçevesinde açarken oluşan çiziklerle doluydu. Kaş yaparken göz çıkaran berbat yetkili servisimsi oluşum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakın zamanda huawei servis aynısını yaptı. telefonu pil değişimine yolladım. arka kapak açık geldi. yapıştırmamışlar bile. hadi yapıştırmadın kasada derin vida izleri var köşelerde. belli açarken becerememiş kasaya zarar vermiş. söylüyorsun bizlik bir şey yok. zaten hiç sorumluluk almazlar. yetkili servisler dünyanın en güvenilir servisleridir. zaten bunun arkasına sığınıyorlar ya. beceriksiz kabiliyetsiz elemanları işe alıp milleti mağdur ediyorlar...

  • Asus'a SMS Infocom bakmıyor muydu

  • Asus gibi bir marka nasıl böyle hatalar yapabiliyor anlayamıyorum... İnanılır gibi değil...

  • Bu ServisPoint şikayetleri baya arttı forumda. Asus ekran kartım var garantili olmasına rağmen bozulur vs diye çok korkuyorum daha taksitinin bitmesine 1 yıl var Bunları Asus Global’e şikayet etsek bir yaptırım olmaz mı? Mesela Türkiye’de bu servis yüzünden insanlar markanızı kullanmak istemiyor vs.. diye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemo94 -- 28 Eylül 2022; 9:52:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    Asus TR Genel müdürü, servis müdürünün, global CEO e posta adreslerini bulup mail attım (cevap yok)


    mail adreslerini isteyen olursa paylaşabilirim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.