Şimdi Ara

Samsun Mengerler Rezaleti!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
4.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 3 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • UsainBolt (10 mesaj) The Division Bell (4 mesaj) CapriceClassic (2 mesaj) tenekekutu (2 mesaj) wehrmacht (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (18 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
35 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Sonuç:Gelelim Samsun Mengerlere.Bu süreci o kadar kötü ve acemice yönettiler ki inanamazsınız.Bu işi başıma saran S.P. adlı müşteri temsilcisi yada herhangi bir yetkili arayıp özür dahi dilemedi. G.K. adlı müşteri ilişkileri sorumlusu her aradığında farklı bir isimle hitap etti bana Oktay,Orhan,Okan en son ismimi karıştırıyorum artık sayenizde dediğimde telefonda gülüyordu G.K. adlı kadın.Böyle ahlaksız ve ciddiyetten uzak bir firma.Parayı ödeyecekleri zaman önce bana whatsapp dan bir evrak attılar aynısını yazın imzalayın ve kimliğinizin arkalı önlü fotoğrafını da gönderin diye.Daha sonra neymiş ruhsatta babamın ismi varmış babamın yazıp göndermesi lazımmış.Diyorum ki parayı ben ödedim evraklara ben imza attım iade edilecek kişi benim hala anlamıyorlar.Diyorum madem babama ödeyecektiniz başta neden benden istediniz muhasebe birimi dikkat etmemiş diyor cevaba bak.Ki bu resmi bir evrak,bu işler whatsapp üzerinden yapılır mı orası da ayrı bir olay.Şirkette çalışanların whatsappına atıyorsunuz evrakları,zaten güvenmediğiniz servisin çalışanlarına.Umarım oradan da başımıza bir iş gelmez :).Bakım bittiğinde ilk faturayı da başkasının üzerine kesmişlerdi ben farketmesem haberleri bile yok.Diyorum ya kurumsallıkla uzaktan yakından alakası yok Samsun Mengerlerin.Umarım bir daha yolum yada işim düşmez,siz de gideceğiniz zaman bu süreci göz önünde bulundurarak gidin.


    Aracımda unutulan kağıdı şansa bulmasam dünyadan haberim olmayacaktı.Güvenmeyin kimseye,garanti karşılamıyor dediklerinde kanıt evrak isteyin.Sürecin sonunda utanmadan şikayetvar gönderisi için size talep göndereyim yanıtlayın kapatalım diyorlar,bu kadar da yüzsüzler.Bu olayın sonunda bana kalan sinir,stres,zaman kaybı ve bir bardak soğuk su oldu.Ayrıca gittiğinizde göreceksiniz çalışan kimse ne maske takıyor ne mesafeye dikkat ediyor.Herkesin ağzı burnu açık çoğunda maske dahi yok,müşteriler de buna dahil.Ne çalışanları uyaran var ne müşterileri.Ben görünce şok oldum sözde MB bayisi.Arabayı ilk alırken sözde dezenfekte ediyorlar virüse karşı ama kimse maske dahi takmıyor şaka gibiler.Diyorum ya MB bayisi ama kurumsallık sanayide ki usta seviyesinde.Bina dışarıdan bakınca güzel ama içinde çalışanlar bomboş.Sanırım karadenizde çok servis olmadığı için umursamıyorlar nasıl olsa mecbur gelecekler diye.İstanbulda düzenli kullandığım Hases Çekmeköy servisi her konuda mükemmeldi ve bu süreçte çok yardımcı oldu olayları süreci anlamamı ve doğru yönetmemi sağladılar.Kendilerine telefondan teşekkür ettim buradan da ediyorum.


    Edit3:Herkese selamlar.Süreç sonuçlandı daha doğrusu daha fazla uğraşacak vaktim yok pandemide çalışmaya devam ettiğim ve vakalar çok arttığı için.Arabanın içinde unutuludan servis yazışma kağıdını bulmasam bu parayı da alamayacaktım.Mailde yazan 872 tl yi almak zorunda kaldım.5-6 kez şikayet kaydı oluşturdum,Almanya merkeze mail de attım ama yine de koskoca MBT bana merkezin verdiği iyi niyet karşılama oranını yada ödenecek tam miktarı söylemedi.Müşteri hizmetlerini her aradığımda ben sizi özellikle kendim geri arayacağım deyip sizi kandırıyorlar ve sonunda yine yetkili servise aratıp şikayeti kapatıyorlar.Müşteri hizmetleri her aradığımda farklı bir fiyat söyledi biri 100 küsür Euro dedi(nasıl bir tutar verme şekliyse artık bu,tabire bak küsür euro ne),biri 1200 tl dedi,biri biz göremeyiz onu dedi.Madem göremiyorsunuz diğerleri nasıl bu fiyatları verdi diyorum cevap yok.


    Şikayeti kapattıkları için her aradığım kişiye derdimi yeniden anlatmak zorunda kaldım geçmişi göremiyorlarmış sözde.Diyorum ki bu firma beni en hafif tabirle kandırmaya çalıştı ben ödenecek tutarı sizden duymak istiyorum servis her seferinde bana farklı bir tutar veriyor MBT nin karşılama oranı % kaç yada tutar tam olarak nedir ama ne hikmetse hepsi merkeze yazıp öğreneceğim sizi arayacağım deyip daha sonra şikayeti kapatıp yine sizi servise arattırıyor.Kronik bir problem olan sorunu bile tamamen karşılamadılar yada iş bilmez Samsun Mengerler yüzünden karşılanmadı.Garantiniz bittiğinde kronik sizin bozamayacağınız ayıplı bir parça dahi olsa,söz konusu MBT bile olsa hiç bir şekilde karşılanmıyor ve tamamen ve mağdur oluyorsunuz.Ben acı bir tecrübeyle öğrendim Allah düşürmesin bir daha.Garantiniz bitince dua etmeye başlayın aracım bozulmasın diye.Firmanın Türkiye ayağıyla muhattap olduğunuzu da unutmayın.Para söz konusu ise her şeyi yapıyorlar.Bozacının şahidi şıracı anlayacağınız.


    Edit2:Çocuk kandırır gibi beni hala oyalıyorlar,Samsun Mengerlerden farklı miktarlar duyduğum için her seferinde,Mercedes merkezin iade miktarının yazdığı belgeyi bana mail atın dedim önce tamam dedi sonra attığı mail aşağıda.Diyorum bu senin bana attığın bir mail çocuk mu kandırıyorsun,cevap yok.İstediğiniz yere şikayet edebilirsiniz deyip duruyor nasıl bir müşteri temsilcisi anlamadım bu G.K. Ne nalet bir firma bu Samsun Mengerler,haklı olduğum halde 2000 tl için bin takla atıyor.Ayak üstü 40 tane yalan söylüyorlar.İlk önceliğim tabi ki paramı almak ama benim asıl derdim çalışıp kazandığım bir kuruş parayı dahi böyle insanlara kaptırmamak,salak yerine koyulmamak.



    Samsun Mengerler Rezaleti!!

    Edit:Bugün aradılar şikayet eder etmez.Daha önce 1024 tl iade edeceklerini söylemişti bana yalan söyleyip kandıran bir müşteri ilişkileri temsilcisi var ismi G.K. internetten bulduğum kadarıyla.Şuan ise fatura birimi 800 küsür tlden bahsediyor dedim 1024 den 800 e mi düştünüz,sorup arayacağım dedi.Yine G.K. denen kadın aradı ben fiyatı tam bilmiyordum o an öyle söylemişim diyor.Mercedes müsteri hizmetleri ise daha önce 100 küsür € iade edilecek demişti tam fiyatı yada yüzdeyi onlarda söylemiyor.Nasıl bir kurumsallık bu Mercedeste olan yada Samsun Mengerlerde olan çözemedim.Tüketici hakem heyetine başvurup Almanyaya tekrar mail atacağım.Merkezin kaç para iade ettiğini gösteren kağıdın kopyasını istedim mail atacaklar sözde.Nereden tutsan elinde kalıyor.Parayla rezil olmak bu çakma premium sanırım...



    16 Ekim cuma günü bakım için randevu aldığım Samsun Mengerler'e gidiyorken yolda termostatla alakalı bir sıkıntı oldu. Aracım 2016 A200, bu sorun a, Cla, gla hatta c serilerinde bile kronik bir sorun. Bu cihaz elektronik, suyun sıcaklığını ölçen bir cihaz ve sensörü kendiliğinden bozuluyor.


    Aracımın 4 yıl garantisi biteli daha birkaç gün olmasına ve hala yetkili servise gidiyor olmama rağmen, benim zorlamamla genel merkeze yazıldı garanti için.Müşteri temsilcisi S.P. zaten karşılamazlar, cevap geç gelir dedi. Daha sonra ise cevap geldiğini ve garantinin karşılamadığı söyledi.


    Ben ise iyi niyet garantisini sordum yetkili servis bakımlı ve garantisi biteli birkaç gün olmuş sonuçta. Onun da kabul görmediğini söyledi daha sonra öğrendim ki iyi niyet için hiç yazışma yapılmamış çünkü merkez zaten parça bozuksa değiştirin, siz karar verin demiş.


    S.P. olan müşteri temsilcisi bunu söylemedi bile. Meğer her söylediği yalanmış, beni oyalayıp kandırmış. Ben bunu araçta unutulan merkezle olan yazışmaları içeren kağıdı tesadüfen bularak öğrendim. Müşteri temsilcisine kağıdı gösterip sorduğumda ise paniğe kapıldı ve ne söyleyeceğini bilemedi, kağıdı elimden aldı. Yanında ustalardan biri de vardı o da aynı şekilde hemen yalanına ortak oldu. Ben ise şikayet edeceğimi kağıdın bir kopyasını istediğimi söyledim, müdürüne gidip sorduğunu ve veremeyeceğini söyledi (ki bence o da yalan).


    Daha sonra İstanbul'da olan bakımlarımı yaptırdığım yetkili servisle görüştüm meğer parça bozuksa garantiden değişiyormuş ve Mercedes bunu karşılıyormuş, ayrıca tamamını karşılamadığı durumlarda bile iyi niyet garantisine müşteri temsilcisinin başvurması gerekiyormuş. Temsilci olan S.P. bunu da yapmamış ama bana yaptım red geldi diyerek yalan söylemiş. Sonrasında ben genel merkezi arayarak, Almanya'ya ise mail atarak şikayetçi oldum.


    Parçanın belli bir yüzdesini geri ödeyeceklerini söylediler ama en başta garantiden değişebiliyor iken ben neden ödediğim paranın bir kısmını alayım ki? 2000 TL para ödedim bana söyledikleri ise 1024 TL'sini geri ödemek onu da 10 gündür hala ödemediler sözde 30 ekimde fatura birimi arayacaktı arayıp soran yok. Bu süreçte 4 şikayet kaydı oluşturdum Mercedes'e ama onlar servis ne derse inanıp şikayeti çözülmüş gibi kapatıyor. Mercedes Türkiye de hayal kırıklığına uğrattı bu süreçte beni hala beklemeye devam, ben yandım siz yanmayın. Bu servisten zorunda olmadıkça uzak durun!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 5 Aralık 2020; 9:57:30 >







  • Herkes ekmeğinde yemin ederim. Televizyonlarda felan denk gelirim bazen yurt dışında gösterilen araç programlarına ve oradaki araç servislerine, İşi bilen adamlar saygılı insanlar protokol neyse onu uyguluyorlar hep doğru yönlendiriyorlar hatta. Bide gel bizim ülkeye bak. ateş çemberi yemin ederim alayı pirana

    Bende buna benzer bir durum yaşamıştım. Hyundai Accent Era 2008 model aracım vardı. Direksiyon sertleşmesi problemi oluyordu, elektrikli direksiyon olduğu için. Aracın direksiyon sertleşmesi nedeniyle geri çağırma durumu olmuş önceki senelerde. Hyundai Türkiye merkezi aradı, Beni servise yönlendirdi. Servise gidip böyle bir durum olduğunu anlattım. Bana aracın kilometresinin değişmiş olduğunu söyledi. ( Bunu ilk kez orda öğrendim bende, önceki sahibi kilometreyi düşürmüş. ). Bu yüzden değiştiremeyeceklerini söyledi. Genel merkezi tekrar aradımi, durumu izah ettim birazda ağız yaparak. Tekrar bayiye yönlendirip, değişim yapmamı sağladı. Size tavsiyem merkeze biraz daha ikna edici konuşarak çözüm aramanız. Servisler ücretsiz yapacakları işleri sallamıyorlar.

  • Bende buna benzer bir durum yaşamıştım. Hyundai Accent Era 2008 model aracım vardı. Direksiyon sertleşmesi problemi oluyordu, elektrikli direksiyon olduğu için. Aracın direksiyon sertleşmesi nedeniyle geri çağırma durumu olmuş önceki senelerde. Hyundai Türkiye merkezi aradı, Beni servise yönlendirdi. Servise gidip böyle bir durum olduğunu anlattım. Bana aracın kilometresinin değişmiş olduğunu söyledi. ( Bunu ilk kez orda öğrendim bende, önceki sahibi kilometreyi düşürmüş. ). Bu yüzden değiştiremeyeceklerini söyledi. Genel merkezi tekrar aradımi, durumu izah ettim birazda ağız yaparak. Tekrar bayiye yönlendirip, değişim yapmamı sağladı. Size tavsiyem merkeze biraz daha ikna edici konuşarak çözüm aramanız. Servisler ücretsiz yapacakları işleri sallamıyorlar.

  • kim ne derse desin dinsizin hakkından imansız gelir demişler. mt serhat efendiyi bir güzel kalaylayacaktınız. sonra aman usain bolt bey tadımız kaçmasın moduna giriyorlar.

  • Usta sinirli sinirli yazmışsın cümleler karman corman yazmisin.Sakin ol .Hallolur

  • POLECAT kullanıcısına yanıt

    Vallahi merkez bile oyalıyor bence beni.Merkez iade miktarını söylemiyor biz sadece servise söyleriz diyor,servise zaten güvenmediğim için sizi arayorum ben diyorum cevap yok.Servis her seferinde farklı fiyat söylüyor,merkezin gönderdiği belgeyi istiyorum tamam göndereceğiz deyip çocuk kandırır gibi mail atıyorlar bana sanki mersecedesin attığı mailmiş gibi.Nalet bir servismiş Samsun Mengerler...

  • Ben de Mercedes sahiplerini yolda görünce dertsiz tasasız adamlar diyorum
    Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    kim ne derse desin dinsizin hakkından imansız gelir demişler. mt serhat efendiyi bir güzel kalaylayacaktınız. sonra aman usain bolt bey tadımız kaçmasın moduna giriyorlar.

    Hocam herkesin içinde neler dedim panikten ne yapacağını şaşırdı 40 tane yalan söyledi ayak üstü zaten.Saatlerdir bekliyor ve çok yorulmuştum lanet olsun ben nasılsa merkezle işimi çözerim deyip çıktım.Daha 2 saatlik yolum vardı geri dönmek için.


    @defiant82 adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    Usta sinirli sinirli yazmışsın cümleler karman corman yazmisin.Sakin ol .Hallolur


    Biraz düzenledim,bence anlaşılır şuan.İnşAllah dediğin gibi olur hocam topu taca atıp duruyorlar...


    @Jocker35 adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    Ben de Mercedes sahiplerini yolda görünce dertsiz tasasız adamlar diyorum

    Geçmiş olsun


    Yok be hocam A,B,C hatta E serisinde kronik böyle 4-5 tane problem var hepsinde firma kusurlu ama forumlara vs. bak hep yokuşa sürüyorlar işi.Mercedes ile değil Mercedes Türkiye ile çalışıyoruz biz sıkıntı orada o gün 3 kez söyledim bu lafı ben size güvenmiyorum Mercedes ile değil Mercedes Türkiye ile çalışıyorum,para için her şeyi yaparsınız diye.Nitekim yanıltmadılar beni,teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 4 Kasım 2020; 13:1:3 >




  • İş bilmez dandik birisine düştün mü; yandın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 4 Kasım 2020; 13:3:1 >
  • Gönlünüzce olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linqs -- 5 Kasım 2020; 3:4:18 >
  • Evrakı alıkoyunca neden polisi ararım demedin? sonuçta senin arabandaki kağıt gasp edildi diyebilirsin hayır bizim di diye kabul ederlerse zaten kayda girer suç delili kabul etmiş olurlar.

  • 2bin liranın peşinden koşarken o isimleri kısaltmadan, üstüne basa basa yazmaya devam ederseniz tazminat ödemek zorunda kalabilirsiniz. Sonra demedi demeyin. Şimdi diyeceksiniz ki e ama şöyle ama böyle. Hukuk, masumiyet karinesi üzerine kuruludur. Bu forum gibi görsel yayın kategorisine giren yerlerde şahıslar hakkında kendiniz yargı kurup kendiniz sonuca varamazsınız. Benden size bir üye tavsiyesi. Kaale alır ya da almazsınız o kısmını siz bilirsiniz.


    Bu arada; MB Türkiye bir şey diyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 4 Kasım 2020; 13:21:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Gönlünüzce olsun..

    Haklı olabilirsiniz belki ama Mercedes Türkiye ile 4 adet şikayet kaydı oluşturdum.Servise soruyorlar direk servis ne derse inanıyorlar.Bana iade miktarı şu diye net bir bilgi bile veremiyor servisten öğrenin diyorlar.Servis her seferinde farklı bir fiyat söylüyor,bilgi ve belge vermiyor.Diyemiyor mu koskoca Mercedes Türkiye kardeşim bir halt etmişsiniz ve yakalanmışsınız adamın parasını ödeyin.Mercedes Türkiyenin servislerde olan durumlardan haberi olmama şansı var mıdır sizce? Olan bitenlerden yok yere alınan paralardan vs. bence tabi ki var.Tekrar söylüyorum ben Mercedes ile değil Mercedes Türkiye ile karşı karşıyayım bir nevi çakma Mercedes,çakmadan kasıt burası.


    @wehrmacht adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    Evrakı alıkoyunca neden polisi ararım demedin? sonuçta senin arabandaki kağıt gasp edildi diyebilirsin hayır bizim di diye kabul ederlerse zaten kayda girer suç delili kabul etmiş olurlar.


    Hocam saflık işte,her gün başıma gelen bir durum değil ki ilk kez yaşıyorum.Ne bileyim Mercedes gibi bir firmanın Türkiye ayağının böyle olacağını.


    @cormen adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    2bin liranın peşinden koşarken o isimleri kısaltmadan, üstüne basa basa yazmaya devam ederseniz tazminat ödemek zorunda kalabilirsiniz. Sonra demedi demeyin. Şimdi diyeceksiniz ki e ama şöyle ama böyle. Hukuk, masumiyet karinesi üzerine kuruludur. Bu forum gibi görsel yayın kategorisine giren yerlerde şahıslar hakkında kendiniz yargı kurup kendiniz sonuca varamazsınız. Benden size bir üye tavsiyesi. Kaale alır ya da almazsınız o kısmını siz bilirsiniz.


    Bu arada; MB Türkiye bir şey diyor mu?



    Teşekkür ederim uyarı için,kısaltma olarak düzelttim olmuş mu söyler misiniz? Mercedes Türkiye ne iade oranını söylüyor ne iade miktarını söylüyor sürekli servise sorun deyip duruyor.Ama ben zaten servisten şikayetçiyim adamlar bana yalan söylüyor neden inanayım ki.Sadece bir kez aradığımda Mercedes müşteri hizmetleri 100 küsür euro dedi cevaba bak tam miktar bile belli değil.Ki her iade etmeye çalıştıklarında farklı fiyat söylüyorlar.Samsun Mengerler müşteri temsilcisi pişkin pişkin ilk söylediğim fiyatı tam bilmiyordum diyor,peki ne ye göre bu fiyatı söyledin diyorum cevap yok.Şikayet edebilirsiniz diyor her lafımdan sonra.





  • Herkes ekmeğinde yemin ederim. Televizyonlarda felan denk gelirim bazen yurt dışında gösterilen araç programlarına ve oradaki araç servislerine, İşi bilen adamlar saygılı insanlar protokol neyse onu uyguluyorlar hep doğru yönlendiriyorlar hatta. Bide gel bizim ülkeye bak. ateş çemberi yemin ederim alayı pirana

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bildiğin Odun

    Herkes ekmeğinde yemin ederim. Televizyonlarda felan denk gelirim bazen yurt dışında gösterilen araç programlarına ve oradaki araç servislerine, İşi bilen adamlar saygılı insanlar protokol neyse onu uyguluyorlar hep doğru yönlendiriyorlar hatta. Bide gel bizim ülkeye bak. ateş çemberi yemin ederim alayı pirana

    Abi avrupa da vergi kaçırırsan karın seni terk eder mahkemede boşanma sebebi sayarlar. Asya toplumlarında (japonlar haric) birini şöyle kandırdım demek övgü almana sebep olabiliyor.

  • Bir sürü para verip Mercedes aldıktan sonra böyle kronik sorunlarla uğraşmak insana koymaz mı ? Sorunsuz bir marka yok mu ?

  • Mercedes'e biniyorsan paranın lafını yapmayacan aga racon bu :)

  • İş bilmez yere düşersen işin zor, firmların birçoğunun müşteri sadakat programı vardır ve belli km /yaşa kadar katılım yapabiliyor. Örneğin termostat 2000 TL diyelim direk 1000 TL'sini Mercedes kendi karşılıyor. Bazı parçalarda ise daha yüksek veya %100 katılım verdiği de oluyor.


    Fakat bunları yapacak tabi insan yani oradaki çalışanlar eğer bu işlemin nasıl yapılacağını bilmiyor veya iş yoğunluğundan atladılarsa böyle durumlar ortaya çıkabiliyor.


    Kısacası 3 kuruş fazla verin servis bile olsa bildiğiniz güvendiğiniz yerden şaşmayın derim hep.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bildiğin Odun

    Herkes ekmeğinde yemin ederim. Televizyonlarda felan denk gelirim bazen yurt dışında gösterilen araç programlarına ve oradaki araç servislerine, İşi bilen adamlar saygılı insanlar protokol neyse onu uyguluyorlar hep doğru yönlendiriyorlar hatta. Bide gel bizim ülkeye bak. ateş çemberi yemin ederim alayı pirana

    Bizim ülkemizde öpücük protokolü geçerli hocam.Türkiye de hangi firma olursa olsun protokol aynen bu sanırım değişmiyor.


    @ahmetbayram5 adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    Bir sürü para verip Mercedes aldıktan sonra böyle kronik sorunlarla uğraşmak insana koymaz mı ? Sorunsuz bir marka yok mu ?


    Hocam işin içine para ve bir firmanın Türkiye ayağı giriyorsa sanırım yok.Sadece benim aracıma has değil bu sorun yukarı da yazdığım gibi her modelinde var neredeyse.Ayıplı üretim aslında ama garanti bitince arkasında durmuyorlar.Ben bu konuyu açtığım süreçte bozulan termostatını 2. kez değiştirdi bir arkadaş.Şikayetvar da ve Türk yada yabancı forumlarda bir sürü konu var bu parça hakkında.


    @NitroNos adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    Mercedes'e biniyorsan paranın lafını yapmayacan aga racon bu :)


    Hocam anlıyorum seni takılıyorsun sen ama konu inan para değildi.Salak yerine koyulmak yalanlarla kandırılmak beni sinirlendirdi.MB bari yapmaz diyordum ama ben MB ile değil MBT ile muhattapmışım.Türkiye ayağı olunca bir firmanın olay marka farketmeksizin değişiyormuş.Hayalkırıklığı içindeyim ve üzgünüm.


    @tenekekutu adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:

    İş bilmez yere düşersen işin zor, firmların birçoğunun müşteri sadakat programı vardır ve belli km /yaşa kadar katılım yapabiliyor. Örneğin termostat 2000 TL diyelim direk 1000 TL'sini Mercedes kendi karşılıyor. Bazı parçalarda ise daha yüksek veya %100 katılım verdiği de oluyor.


    Fakat bunları yapacak tabi insan yani oradaki çalışanlar eğer bu işlemin nasıl yapılacağını bilmiyor veya iş yoğunluğundan atladılarsa böyle durumlar ortaya çıkabiliyor.


    Kısacası 3 kuruş fazla verin servis bile olsa bildiğiniz güvendiğiniz yerden şaşmayın derim hep.



    En başta deselerdi ki iyi niyete giriyor yada garantiye giriyor ama bukadarını ödüyorlar zaten olay kapanıp gidecekti.Ama onlar yalan söyleyip beni kandırmayı seçti.Düzenli gittiğim servisten 1000 km uzakta olunca mecbur kaldım bilsem gidermiydim.Zaten işi düzgün yapsa müşteri temsilcisi iyi niyete yada tam garantiye girecek iş çözülecekti.





  • Mercedes’e biniyorsunuz, şikayetinizde her türlü hakaret ve düzeysiz ifade var, ve 800 TL’yi almak için atmadığınız takla kalmamış ?


    800 TL sizin için bu kadar kıymetliyse Mercedes ALMAYIN.


    Şikayetinizde hakaret olduğu için haksız duruma düşüyorsunuz.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.