Şimdi Ara

Samsun Mengerler Rezaleti!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
5.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Mercedes’e biniyorsunuz, şikayetinizde her türlü hakaret ve düzeysiz ifade var, ve 800 TL’yi almak için atmadığınız takla kalmamış ?


    800 TL sizin için bu kadar kıymetliyse Mercedes ALMAYIN.


    Şikayetinizde hakaret olduğu için haksız duruma düşüyorsunuz.

     +1111


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açan kardeş, burada problem ne anlamadim? Aracının garantisi bitmiş mi? bitmiş... Bu dakkadan sonra olusacak her masrafi paşa paşa cebinden karsilayacaksin. Ürünün garantisi bittikten sonra firma hicbisey icin zorunlu degildir. (Ayıplı mal haric) Adamlar gene insafli davranip musteri memnuniyeti namina tutarin bir kısmını ustlenmisler... Daha neyin pesindesin anlamadim. Bir kisminida sen odeyiver ölmezsin ya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Mercedes’e biniyorsunuz, şikayetinizde her türlü hakaret ve düzeysiz ifade var, ve 800 TL’yi almak için atmadığınız takla kalmamış ?


    800 TL sizin için bu kadar kıymetliyse Mercedes ALMAYIN.


    Şikayetinizde hakaret olduğu için haksız duruma düşüyorsunuz.

    İlk defa sana bi konuda katiliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun ne olduğunu anlamadım, araci ruhsat sahibine teslim etmek istemişler, termostat arızalanması sonucu işlem görmüş.

    Olay Samsun Mengerler'de yaşanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mengerlerden çok fazla şikayet var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5070D7B98 -- 10 Ocak 2021; 21:16:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hocam boş yapmışsın be.Konu 800 tl konusu mu yoksa ayak üstü bin tane yalan söyleme konusu mu? Adamlar açık açık yalan söyleyecek,ben bunu tesadüfen arabada unutulan bir kağıttan öğreneceğim ve olsun be güzelim param nasılsa çok bir şey olmaz deyip yoluma devam edeceğim öyle mi?Benim için 800 tl önemli olmayacak ama koskoca firma bunun için bin tane yalan söyleyecek ve ben haksız çıkacağım öyle mi?


    Siz Türkiyede yaşadığınızı unutuyorsunuz sanırım.3 lira için üniversite öğrencisi öldürüyorlar farkında mısınız?Konu benim haklı yada haksız olmam değil benim kandırılmaya çalışılmam ve bir yanlışlık olabilir mi acaba doğruyu söyleyin dememe rağmen buna devam edilmesi.Sen bana doğruları savunmak senin için bu kadar önemliyse bu ülkede yaşama diyorsun.Helal olsun ne diyeyim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 5 Aralık 2020; 19:31:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Konuyu açan kardeş, burada problem ne anlamadim? Aracının garantisi bitmiş mi? bitmiş... Bu dakkadan sonra olusacak her masrafi paşa paşa cebinden karsilayacaksin. Ürünün garantisi bittikten sonra firma hicbisey icin zorunlu degildir. (Ayıplı mal haric) Adamlar gene insafli davranip musteri memnuniyeti namina tutarin bir kısmını ustlenmisler... Daha neyin pesindesin anlamadim. Bir kisminida sen odeyiver ölmezsin ya.

    Konuyu anladığınıza emin misiniz siz? Anlamadığınız halde ahkam kesmişsiniz birde? Konunun aracın garantisinin bitmesiyle alakası yok.Konunun oluşacak masrafı ödemek istememem ile alakası yok zaten ben ödemiş evime dönüyordum.Ürün ayıplı mal onu bile anlamamışsınız.Zaten olması gereken üstlenmeleri idi ama servis yalan söyledi iyi niyete bile hiç başvurmadı.Hatta garanti onlara ürün arızalıysa değişin dedi ve onu bile söylemediler kandırmaya çalıştılar.Mümkünse bu yazdığım mesaja cevap vermeyin fanboyluğa devam edin.Uzamasın konu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UsainBolt

    Konuyu anladığınıza emin misiniz siz? Anlamadığınız halde ahkam kesmişsiniz birde? Konunun aracın garantisinin bitmesiyle alakası yok.Konunun oluşacak masrafı ödemek istememem ile alakası yok zaten ben ödemiş evime dönüyordum.Ürün ayıplı mal onu bile anlamamışsınız.Zaten olması gereken üstlenmeleri idi ama servis yalan söyledi iyi niyete bile hiç başvurmadı.Hatta garanti onlara ürün arızalıysa değişin dedi ve onu bile söylemediler kandırmaya çalıştılar.Mümkünse bu yazdığım mesaja cevap vermeyin fanboyluğa devam edin.Uzamasın konu...



    Alıntıları Göster
    Ben senin icin soyluyorum. Bu kadar ugrasip polemiklere girip stresini cektigine degmez. İnatlasmanin manasi yok kapat gitsin konuyu.

    Bilmiyorum kac yasindasin lakin bu kadar mebla icin gunlerce stress cekip kolesterolunu yukselttigine degmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • UsainBolt kullanıcısına yanıt

    Yanlış olanlar:


    • Servisin tüm elemanlarından hakaret etmeniz


    • Mesajlarınızda kullandığınız düzeysiz üslup


    • Mercedes’e binip 800 TL için ortalığı ayağa kaldırmanız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu zar zor olsa da okudum. Öncelikle konu çok dağınık.

    1.Hem konuyu Anlatım hem de üslup ile ilgili problemleriniz var.
    2. Siz duruma kendi ozelinizde bakıyorsunuz. Ülkede servis kalitesi ve garanti standardizasyonlari konusunda ciddi problemler var.
    3. Mercedes alarak daha kaliteli bir araç aldığınızı farzederek daha dayanıklı bir araç ve kaliteli hizmet bekliyorsunuz. Ki bunda haklısınız.

    Fakat Bu konuma gelmenizin hem sizin hem de forumdaslarin tecrubesizliginin neden olduğunu düşünüyorum, konu ile ilgili Peyami Safa şöyle der, "Tecrübe, yaşlanarak değil, yaşayarak kazanılır; ve zaman insanları değil, armutları olgunlaştırır."

    Bizim toplumumuzda olgun armut bol bulunur, bunlar kendisinden daha genç gördüklerini hemen aşağılama yolunu seçerler, bazıları hiç Mercedes sahibi olmamış neden Mercedes alınır sorusunun cevabını "daha havalı olmasi için, yıldız icin" gibi sadece yüzeysel olduğuna inanırlar

    Elbette toplumda zengin armut da bol bulunur nitekim zengin armut bol olmasaydı bugün Mercedes servisleri ayni sizin orneginizde oldugu gibi garanti ve teknik bulten konularında daha dürüst ve sefaf davranmamaya cesaret edemezdi.

    Servis sahibini eleştirdik, Mercedes kullananlari eleştirdik, Mercedes kullanmayanların eleştirdik, konu sahibi eleştirdik geriye kim kaldı? servis çalışanları ...

    Hayat adil bir yarış değil, hepimiz şunu bilmeliyiz ki servis çalışanları ve hatta Mercedes gibi bir markaya bağlı bir firmanın elemani olmak sokaktaki serserinin haddine değil, bu nedenle müşteri sıfatını bilecek, hizmet yetkilisi de üslubuna dikkat edecek. Müşteriye hitap önemli bir noktadır. Burada veya hizmet saglanmasin konusunda eksik var ise gerekli geribildirim yapılmalı ancak armut seviyesinde olmamalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 6 Aralık 2020; 3:25:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun. Bu yaşadığınız olayın aynısı olmasa da, her markanın servisinde müşteriyi yanıltmaya yönelik tavırlar mevcut. Yakın zamanda ben de Nissan markasının yetkili servisiyle büyük sorun yaşadım, yine sizin tespit ettiğiniz gibi, dikkatim sayesinde şans eseri tespit ettim. Hepsi klasik önce reddetme yolunu seçiyor, sonrasında kaçacakları yer kalmayınca sorunu çözme sözü veriyorlar. Sonrasında ise zaman geçtikçe fütursuzca tavırlara girerek, son noktada "istediğinize yere şikayet" edin diyorlar. İşi şikayet boyutuna taşırsanız da tehdit bile edebiliyorlar. Burada kanunların yetersizliği, hukuk mücadelesinin çok uzun sürmesi servislerin faydasına oluyor. Ben Nissan servisi hakkında şikayetçi oldum, bakalım sonuç ne olacak. Göz atmak isterseniz yaşadığım olay şu:https://forum.donanimhaber.com/nissan-i-dava-ettim--144424701-6#144706419

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konudan bağımsız olarak benim de en tav olduğum laf: efendim mercedese binen adamın 800 tl umrunda mı olur?
    Olacak tabi, para ağaçtan toplanmıyor. Adam mercedese biniyor diye tabiri caizse ayakta düdüklensin mi yani! Nasıl bir mantıktır bu!

    Aracım audi a4. Geçen yıkamacıya girdim. Daha önce gittiğim yerdi ama el değiştirmiş. 17-18 yaşlarında bir veled geldi. Kaç lira iç-dış gözüm diye sordum. Abi normalde 30 tl ama senin aracı bilmiyorum diye sırıttı. Ne oldu dedim? Abi Audi ya o nedenle dedi. Ne o dedim audi olunca iki kat mı su deterjan harcıyorsun dedim? Yooo dedi. Şimdi ben şahinle gelsem 20 tlye mi yıkayacaksın dedim cevap yok. Patron kılıklı bir geldi o da benzer şeyleri saçmaladı. Sizden esnaf olmaz dedim çıktım. Şimdi herkese 30 tl olan yıkama için sırf aracım audi diye 50 tl vermem mi gerekiyor o mantıkla? Audi sahibine koymaz fazladan 20 tl ne de olsa...
    Lafın kısası para herkes için önemli. Ancak bazen paradan ziyade enayi yerine konulmamak daha da önemli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Konudan bağımsız olarak benim de en tav olduğum laf: efendim mercedese binen adamın 800 tl umrunda mı olur?
    Olacak tabi, para ağaçtan toplanmıyor. Adam mercedese biniyor diye tabiri caizse ayakta düdüklensin mi yani! Nasıl bir mantıktır bu!

    Aracım audi a4. Geçen yıkamacıya girdim. Daha önce gittiğim yerdi ama el değiştirmiş. 17-18 yaşlarında bir veled geldi. Kaç lira iç-dış gözüm diye sordum. Abi normalde 30 tl ama senin aracı bilmiyorum diye sırıttı. Ne oldu dedim? Abi Audi ya o nedenle dedi. Ne o dedim audi olunca iki kat mı su deterjan harcıyorsun dedim? Yooo dedi. Şimdi ben şahinle gelsem 20 tlye mi yıkayacaksın dedim cevap yok. Patron kılıklı bir geldi o da benzer şeyleri saçmaladı. Sizden esnaf olmaz dedim çıktım. Şimdi herkese 30 tl olan yıkama için sırf aracım audi diye 50 tl vermem mi gerekiyor o mantıkla? Audi sahibine koymaz fazladan 20 tl ne de olsa...
    Lafın kısası para herkes için önemli. Ancak bazen paradan ziyade enayi yerine konulmamak daha da önemli.
    Müdür ornek verdigin yikamaci olayi ayri, burdaki durum ayri. Burada garantisi dolmus sozkonusu aracin bir parcasi bozuluyor ve ona takilan yeni parcanin bedelini oduyorsun. Yikamacidaki gibi herhangi bir kaziklama filan da sozkonusu degil, liste fiyati neyse o fatura edilmis. Hatta birak kaziklamayi, tutarin yarisini da firma ustlenmis ustelik...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Onu anladım hacı, zaten konudan bağımsız diye de belirttim başta. Ama insanlarda premium araç binenler için “o para sana koymaz” kafası var, o nedenle demiştim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım hem okuduğunu anlamıyorsun,hem milleti de gazlıyorsun.Sizin gibiler vallahi iflah olmaz.Diyorum ki adamlar garantiden parçayı değişin demiş,bunlar ise garantiden red geldi diyerek beni kandırmış.Üzerine iyi niyete başvurmadığı halde başvurdum demiş ona da red geldi demiş ve o da yalanmış.Normalde verdiğim 2 bin tlyi hiç vermeyecekken sadece 800 tlsini geri alabilmişim oda tesadüfen bulduğum yazışma kağıdı sayesinde.


    Hala papağan gibi para vermemeye çalıştığımı iddia ediyorsun.Ben zaten bakımla beraber 4.500 tlyi ödemiş evime gidiyordum.Garantiden red geldiğini düşünüyordum meğer ayaküstü öpüyorlarmış beni haberim yokmuş.Allah ın işi kağıt arabamda unutulmuş hepsi bu.Allah akıl fikir versin senin gibilere.Hala yok firma üstlenmiş bilmem ne,gerçekten soruyorum okuduğunu anladığını emin misin?Ben ödedim her şeyi,para falan da istemedim.Forumun trollerinden,fanboylarındansın sanırım.


    Madem bu paralar senin için gereksiz mebla.Kandırılmak falan da problem değil.Ateşle kalan 1200 ü de senin adına biryere bağış yapıp dekontunu da buraya atalım?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 6 Aralık 2020; 18:9:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Onu anladım hacı, zaten konudan bağımsız diye de belirttim başta. Ama insanlarda premium araç binenler için “o para sana koymaz” kafası var, o nedenle demiştim.

    Hocam bu arkadaş konuyu anlamamış sana da yanlış anlatmasına izin verme.Mengerler Samsun aynen senin anlattığın insanlar tarafından yönetiliyor.Kurumsallık hak getire,ahbap çavuş ilişkisi gırla.40 tane yalan söylediler ayak üstü,bırak 800 ü 2000 i hiç vermeyecektim zaten en baştan işlerini düzgün yapsalardı.Benim derdim para değildi,sadece enayi yerine koyulmak kızdırdı beni.Ve ne bir özür dilendi ne arayan soran oldu.Buna çağrı merkezi de dahil.


    Böyle halka böyle servis ama baksana 800 tl paramı kardeşim ne olmuş yapıştırsınlar koymaz sana kafasındalar.Tekrar söylüyorum benim derdim para değil üslup ve kurumsallık özelinde ki yanlış işleyiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu çok karışık yazılmış ama anladım sanırım durumu. Şimdi garantisi bitmiş araca sektördeki firmaların genelde yaklaşımı şu şekilde olur.


    • Eğer aracın garantisi bitmiş ise servis bakımlı araçsa belli katılım verir. Örneğin su pompası zamanından önce bozuldu firma zaten bilir bunu der ki yarısı senden yarısı benden olsun. Çünkü atıyorum o parçanın ömür beklentisi 10 yıl veya 100 bin km gibi, sizin aracınız 5 yaşında yarısını siz ödemeniz adil bir durum. İyi niyet garantisi deniyor sektörde genel olarak bunun adına.
    • İkincisi de bazı parçalar vardır bunların bu kadar erken bozulması beklenmez. Bunları ana firma garanti bitse bile garantiye sokar. Ne gibi boya atması, turbonun zamanından erken bozulup motoru yemesi, aşırı aracın yağ yakması vs vs gibi. Çok az parça buna girer ama illa vardır her firmada buna benzer olaylar.


    Fakat bu durumlarda çoğunlukla işlemler garantiden yapılır ve ana firma masrafın bir kısmını servise yükler. Örneğin parça karı %20 ise , işcilik bedelsiz gibi. İşte bunu karşılamak istemeyen bazı işgüzar servisler müşteriyi yanlış yönlendirip cebinden ödemesini yaptırtabilir veya o parasını ana firmadan almadıkları işlemin parasını müşteriden tahsil etmeye çalışabilir. Dikkat etmek lazım, bilindik servislere gitmek her zaman iyidir. Referansı iyi olmayan hiçbir yere aracınızı emanet etmeyin. Üç kuruş pahalı olsun ama bilindik yer olsun.





  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkür ederim,bildirim gelmemiş mesajı yeni gördüm.Anlık sinirle biraz karışık oldu haklısınız ve çok güzel özet geçmişsiniz.Ben aslında ödenecek paraya vs. takılmadım.Salak yerine koyulmaya çalışılmam ve defalarca yalan söylenmesi beni çok sinirlendirdi.Yoksa ben zaten parayı ödemiş evime dönüyordum.


    Samsun Mengerlerde kurumsallık öyle kötü ki.Bir müşteri ilişkileri temsilcisi var evlerden ırak.İletişim yeteneği ve süreci yönetme kabiliyeti sıfır.Hatta her aradığında ismimi farklı söyledi.En son sayenizde ismimi bile karıştırıyorum artık dediğimde pişkince gülüyordu telefonda.


    Maksat ben yandım başkası yanmasın Samsun Mengerlere giderken iki kere düşünsünler.Kulağımıza küpe olsun artık sizin bilgileriniz ve diğer yorumlar.Sağolun tekrardan :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.