Şimdi Ara

Renault megane geyik testinde çuvallamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
6.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iki gün önce yapılan testte megane kötü sonuç almış arkadaşlar.








  • 2020 Megane sahibiyim.daha önce 4 tane d sınıfı araç sahibi oldum.evet araç çok iyi yol tutuyor denemez ama kötüde değil kesinlikle...sınıfının standartlarını fazlasıyla karşılıyor.gayet konforlu geniş bir araç.bence premiumlar ve Golf hariç c sınıfının en güzel araci:)) böyle çok atraksiyonlara girmiyecekseniz gayette güzel bir araba.vw grubu araçlara benziyor sürüş hissiyatı..bir Opel bir Ford hissiyatı yok araçta.onlarda zaten sert süspansiyon sayesinde yol tutuşlari viraj alışları daha iyi.

    Hayır öyle bir iddiam yok.Alfa gulıa bmw 8 den iyi yol tutuyor diyebiliriz.Benim iddiam yol tutuşu iyi denen modellerin geyik testinde kötü sonuç alması kabul edilemez olduğudur.Geyik testi yol tutuşunun tamamı hakkında fikir verir demiyorum.Yol tutuşu konusunda dikkate alırım diyorum.Bmw 8 bu geyik testinde çuvallıyorsa kimse kusura bakmasın ben dört dörtlük yol tutuyor diyemem.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Megane 4 Geyik Testinde Beklentileri Karşılayamadı

    Renault Megane 4, son zamanlarda popüler bir geyik testinde oldukça düşük puanlar alarak yol tutuşu konusunda hayal kırıklığı yarattı. İsveçli otomobil dergisi Teknikens Värld tarafından gerçekleştirilen test, aracın 77 km/s hızla zorlu bir yolda yön değiştirirken kontrolünü kaybettiğini gösterdi.

    Test, Megane 4'ün dar bir virajda manevra yaparken dengesini kaybettiğini ve pistten çıkma noktasına geldiğini ortaya koydu. Aracın yol tutuşunun yetersiz olması, güvenlik endişelerini tetikledi.

    Megane 4'ün selefi olan Megane 3, aynı geyik testinde daha iyi bir performans sergilemiş ve 82 km/s hızla parkuru tamamlamıştı. Bu sonuç, mevcut modelin yol tutuşunda ciddi bir gerileme olduğunu gösteriyor.

    Renault, Megane 4'ün yol tutuşunu iyileştirmek için çalıştıklarını açıkladı. Ancak test sonuçları, aracın güncel halinin beklentileri karşılamadığını net bir şekilde ortaya koyuyor.

    Bu nedenle, Renault Megane 4 satın almayı düşünenlerin yol tutuş performansı konusunu dikkatle değerlendirmeleri tavsiye edilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Normaldir, eskiden araba üretirlerdi şimdi otomobil yakında elektrik süpürgesi üretecekler.

  • testi yapan adam öyle bir şey dememiş, bence gayet iyi bir sonuç. sınıfının en iyisi olmayınca çuvalladı anlamına gelmez ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bilmediğim için soruyorum, bu testte kullanılan lastiklerin hepsi aynı mı? Yoksa araç üzerinde fabrikasyon ne gelirse onunla mı çıkıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kurum tarafsız değil, bağımsız da değil, Golf’e yapılanı şimdi bir başka C segmenti araca yapmış, demek ki birileri vermiş parayı sadece bizim modelimizi güzel göster demiş.

    Kıymet-i harbiyesi olmayan bir kurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Bu kurum tarafsız değil, bağımsız da değil, Golf’e yapılanı şimdi bir başka C segmenti araca yapmış, demek ki birileri vermiş parayı sadece bizim modelimizi güzel göster demiş.

    Kıymet-i harbiyesi olmayan bir kurum.

    Bana göre de euro n-cap tarafsız değil sayın cumhurbaşkanım.İşinize gelmeyen her yabancı kuruluş art niyetliyken işinize gelen her yabancı kuruluş baş tacı.


    Vw araçları sadece golf değil bütün modelleri viraj özürlüsü.

  • 2020 Megane sahibiyim.daha önce 4 tane d sınıfı araç sahibi oldum.evet araç çok iyi yol tutuyor denemez ama kötüde değil kesinlikle...sınıfının standartlarını fazlasıyla karşılıyor.gayet konforlu geniş bir araç.bence premiumlar ve Golf hariç c sınıfının en güzel araci:)) böyle çok atraksiyonlara girmiyecekseniz gayette güzel bir araba.vw grubu araçlara benziyor sürüş hissiyatı..bir Opel bir Ford hissiyatı yok araçta.onlarda zaten sert süspansiyon sayesinde yol tutuşlari viraj alışları daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 10 Ocak 2021; 14:10:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A4 Allroad Geyik Testi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 74 ile girmiş çıkmış, araba süperspor araba değil ki, hepi topu alt sınıf aile aracı.

  • Lastikler bırakıyor araç ne yapsın insegnia ne yaptı burda??

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bana göre de euro n-cap tarafsız değil sayın cumhurbaşkanım.İşinize gelmeyen her yabancı kuruluş art niyetliyken işinize gelen her yabancı kuruluş baş tacı.


    Vw araçları sadece golf değil bütün modelleri viraj özürlüsü.



    Alıntıları Göster

    Vw modelleri için söylediğiniz hariç geri kalan cümlelerinize katılıyorum. Çünkü benim işim tarafsız olmayanı, bağımsız olmayanı, para karşılığı manipülasyon yapanları dillendirmek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaViTz

    2020 Megane sahibiyim.daha önce 4 tane d sınıfı araç sahibi oldum.evet araç çok iyi yol tutuyor denemez ama kötüde değil kesinlikle...sınıfının standartlarını fazlasıyla karşılıyor.gayet konforlu geniş bir araç.bence premiumlar ve Golf hariç c sınıfının en güzel araci:)) böyle çok atraksiyonlara girmiyecekseniz gayette güzel bir araba.vw grubu araçlara benziyor sürüş hissiyatı..bir Opel bir Ford hissiyatı yok araçta.onlarda zaten sert süspansiyon sayesinde yol tutuşlari viraj alışları daha iyi.

    Megane C segmentinde, Golf’le ciddi rekabet eden bir modeldir. Öyle segmentinde kadro doldurmaya yarayan, kendi kendine yamulan araçlar gibi değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 10 Ocak 2021; 14:31:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    74 ile girmiş çıkmış, araba süperspor araba değil ki, hepi topu alt sınıf aile aracı.

    Yalnız ikinci kez 74 km ile girdiğinde başarısız oluyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Yalnız ikinci kez 74 km ile girdiğinde başarısız oluyor.



    Alıntıları Göster

    O da doğru, burada pilot faktörü var sanırım..Bu testlerde pek çok faktör devreye giriyor..Mesela her testte aynı lastik, aynı hava sıcaklığı, aynı yakıt, aynı pilot vs mi kullanılmış bunların bilinmesi lazım.Bu testlerin bazılarının reklam için parayla yaptırıldığı yönünde şeyler okumuştum.Megane 4 yol tutuşu konuusnda pek iddialı bir araç değil.Aracın yapılma nedeni o değil.Ha bana kalırsa bu geyik testi de bir yol tutuş testi değil o da ayrı bir konu.Yere tutunan yumuşak bir lastik , iyi bir pilot ve esc li bir araç oradan rahat döner...





  • Vosvos modellerin korkulu rüyası geyik testi renonun da kabusu olacak anlaşılan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    O da doğru, burada pilot faktörü var sanırım..Bu testlerde pek çok faktör devreye giriyor..Mesela her testte aynı lastik, aynı hava sıcaklığı, aynı yakıt, aynı pilot vs mi kullanılmış bunların bilinmesi lazım.Bu testlerin bazılarının reklam için parayla yaptırıldığı yönünde şeyler okumuştum.Megane 4 yol tutuşu konuusnda pek iddialı bir araç değil.Aracın yapılma nedeni o değil.Ha bana kalırsa bu geyik testi de bir yol tutuş testi değil o da ayrı bir konu.Yere tutunan yumuşak bir lastik , iyi bir pilot ve esc li bir araç oradan rahat döner...



    Alıntıları Göster

    Hocam aracın genel salınımı çok fazla.O yüzden pilot faktöründen çok aracın savurma durumunun fazla olması dikkat çekiyor.Golf kadar berbat değil ama iyi de değil.Ben km 77 testlerini sizin söylediğinizin aksine gayet objektif buluyorum.Yapılan testlerin tümünü marka ve modellere göre araçların süspansiyon özelliklerine üretici firmanın kullanım amacına göre değerlendirdiğinizde bunu görürsünüz.Bizimkilerin yaptığı mobil1 testi derseniz anlarım.Bakın tarafsız diyorum çünkü aynen fıat egea da megane benzer özellikleri gösteriyor bu testte.İtiraz etsem ona ederim.


    Yol tutuşu hakkında fikir elde edilmez testi de bana göre yanlış.Çünkü alfa gulıa,focus,508,308,3 serisi vs birçok yol tutuşu iyi olan model bu testi başarıyla geçiyor.Yani yol tutuşu iyi olan bir model isterse bu testin istediği kazanımları gayet sağlayabiliyor.O zaman yol tutuşu iyi diye bildiğimiz modellerin başarısızlıkları sorgulanmalı bence.Bana göre bir araç yol tutuşu iyi deniyorsa önüme bir köpek veya engel çıktığında ani direksiyon manevrasında hemen bariyere girmemeli.İşte bu test o açıdan önemli





  • Bence o kadar kötü değil bazı kukalara çarpmamış :D
  • Sedan kullanıcısıyım.
    Süspansiyon fazla yumuşak. Sedan daha kötü bir sonuç alabilir. Arkayı da virajlarda yol pürüzlüyse hemen atıyor.
    Buna karşılık konfor ve yanal rüzgar direnci çok iyi. Hızlı trafikte yanınızdan geçen veya geçtiğiniz aracın yanal rüzgarı aracı hiç sarsmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14

    Sedan kullanıcısıyım.
    Süspansiyon fazla yumuşak. Sedan daha kötü bir sonuç alabilir. Arkayı da virajlarda yol pürüzlüyse hemen atıyor.
    Buna karşılık konfor ve yanal rüzgar direnci çok iyi. Hızlı trafikte yanınızdan geçen veya geçtiğiniz aracın yanal rüzgarı aracı hiç sarsmıyor.

    Ayni specte hicbir aracin hatchback ve wagonu sedanindan iyi yol tutamaz bu test sürüş dinamiklerinden ziyade esp ve kısmen yol tutuş testi sadece fikir verir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pilotaj ve lastik sıkıntısı var testte. Aracın 74 ile girdiği testte son havuza 50 kmh nin üstünde giriyor onu da es geçmemek lazım. Durdurana kadar fren sıkıp sonra ay çok başarılı denen modeller gibi değil ölümüne esp çalışmıyor. İyi bir lastikle gayet yol tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio daha iyi

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.