Şimdi Ara

Audi A4 Allroad Geyik Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.360
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Audi A4 Allroad geyik testini 75 km/h ile girip 43 km/h ile çıkarak tamamlayabilmiş.

    Slalom'da ise en fazla 72 km/h hıza çıkabilmiş.

    Yerden yükseltilmiş versiyon olduğu için gövde salınımı çok fazla olan araçta ESP sistemi ilk müdahale için geç kalıyor sanırım. Sonuçlar beklediğimden daha kötü çıktı.

    Belirtmeden geçmeyelim, araç üzerindeki lastikler 245/40/R19 Continental Sport Contact 6.



    km77.comyoutube
    Audi A4 allroad 2020 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=tzmWMM4L5SM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhadogdu -- 25 Ocak 2020; 20:29:30 >







  • Audi allroad serileri çok farklı araçlardır.Araçta bulunan airmatic onun zeminin durumuna göre alçalma yükselme sertleşmesini sağlar.Almanya da epeyce kullanmıştım.Çok farklı kullanışlı güçlü araçlar.Bir gün almak istediğim araçların başında a6 allroad quattro 3.0 tdi geliyor.
    Bu belirtilen testte gördüğüm kadarıyla araç lift modda.Yani kaldırmışlar arazi pozisyonunda teste girmiş..Sonuç normal.Dinamik modda kullansalar daha iyi sonuç elde ederdi...
  • Bahsettiğiniz pnömatik süspansiyon yeni A4'te yok, opsiyon olarak bile alınamıyor. Test sonucu gerçekten çok kötü, standart bir 4x4'den beklenmeyecek kadar hatta ki burada quattro'dan bahsediyoruz.
  • Geyik testi, genel bir yol tutuş testi değildir. Bu şekilde değerlendirmek lazım, bunu gören aracı suçlamasın yani.

    Bu testin amacı ani engelden kaçınmada, yani ani manevrada ESP nin devreye girip aracın stabil kaçınmasını sağlamaktır.

    Sistem geç cevap vermiş ve araç bu testten başarısız ayrılmış, sonuç ortada..

    4x4 quattro falan bu konuda bişey yapamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 25 Ocak 2020; 22:48:41 >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Aracı suçlamayıp şöförümü suçlayalım ya. Aynı yolu 508 rayda gider gibi dönüyor. belliki şase üstündeki ağırlık dağılımında ciddi bir bozukluk var, ön taraf döndüğünde arka taraf resmen düz devam etmek istiyor ve şaseyi indirip kaldırıyor resmen. Acemi bir kullanıcının elinde direk takla.
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Hocam A6 için dediklerinizde haklısınız fakat bu araçta A6'da bulunan adaptif havali süspansiyon sistemi bulunmamakta. Sabit olarak yerden yüksekliği 180 mm olarak tasarlanmış.

    Audi'nin sirf yerden olsun diye ani manevrada bu kadar dengesiz bir araç cikartmis olmasi ilginç doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • U adi A4 olmuş bu araç
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cupra Formentor VS AUDİ A3
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tam Geyık yapmıs A4 wallaha, A4 quattro boyle yaparsa bızım araclar 2wd. ne yapsın wallaha bende anlıyamadımkı, 4* 4 ım vardı Insıgnıa yakıt cok fazla ıdı bırde aracta Kronık sıkıntılar DPF elektronık arızalar sattım aracı hemende..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Aracı suçlamayıp şöförümü suçlayalım ya. Aynı yolu 508 rayda gider gibi dönüyor. belliki şase üstündeki ağırlık dağılımında ciddi bir bozukluk var, ön taraf döndüğünde arka taraf resmen düz devam etmek istiyor ve şaseyi indirip kaldırıyor resmen. Acemi bir kullanıcının elinde direk takla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Video açılmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resmen fiyasko kango ve hılux testi gibi bir takla atmadığı kalmış.

    audi fosfos kanadına girdiğinden beri kendi kimliğini habire kaybediyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.