Şimdi Ara

Renault Latitude neden tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
3
Favori
32.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun bizim dukkanin onune parketmiş bir tank gördüm, bu ne olaki diye bakarken arkasındaki kocaman LATİTUDE yazısı gözüme ilişti, hemen araştırmaya başladım.

    Arabanın tasarımı bence oldukça güzel ve heybetli. Motoru dayanıklı dci motor, otomatik şanzımanı fena değil iş yapar tork konvektörlü dayanıklı bir şanzıman. Donanım desen resmen gırtlak dolu bir araba.
    En üst paketinde mesela şuan premium araçlarda bile hepsi olmayan; Ön iki elektrikli masajlı hafızalı ısıtmalı ve soğutmalı koltuklar. 3kanallı aromalı ve mevsimsel dijital klima. Hafizali Isıtmali katlanır elektrikli aynalar. Ön arka full deri koltuklar, tomtom navigasyon. Hiz sınırlama ve limitleme. Makam perdeleri, otomatik bagaj kapağı, otomatik elektirlikli el freni, start stop. Isıtmalı Elektromekanik hiza duyarli direksiyon. 10 hava yastıgı, serit takip sistemi, anahtarsiz giris ve calistirma, panaromik cam tavan, Fabrikasyon bose ses sistemi, bi-xenon mercekli farlar Ve daha onlarca yazmaya usendigim ozelligi mevcut.

    Derin arastirmalarima gore kronik bir arizasi yok, sadece kasa agir oldugundan bir tik fazla yakiyormus sehir icinde. Yani kagit uzerinde oldukca guzel bir arac, bu bahsettigim araclar 100 bin km civari dizel otomatik olarak 80 bin lira civarlarina alinabiliyor. Hal boyleyken bu arac neden tutulmuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkjn -- 26 Eylül 2019; 1:32:37 >







  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    hsn_33 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı
    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?
    Bir dönem kullandım kendisini. İlk bindiğinizde premium bir araç izlenimi veriyor ancak bir süre kullanınca garib bir şekilde bu izlenim kayboluyor. İçerdeki trim sesleri buradaki en büyük etken bence. C sınıfı bir araçta duysanız çok umursamazsınız ama insan d sınıfına binince biraz daha konfor arıyor. Kasa bir hayli heybetli motor ise bu kasayı çekmeye pek niyetli değil gibi. Süspansiyonlar çok yumuşak şehir içinde beşik gibi ama yüksek hızda çok salınıyor ve güven vermiyor. Hiç bir markayla duygusal bağı olmayan biri olarak şunu söyleyebilirim bu araç passatın değil jettanın rakibi.
    rbcntechnic r kullanıcısına yanıt
    R rbcntechnic demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Reno D sinifi araba alanın ya akli yoktur yada parasi çoktur. Bu sınıfta Passat , Insignia , Superb akar
    safrane ı bilir misiniz? bırakın passatın rakip olmasını safranın kesip attığı tırnak olamadı. sizinkisi tamamen önyargı.
    Arkadaşlar Renault Latitude Araçların Kaput Amortisörleri Hem pahalı hem de zor bulunuyor. Parça kodu 654700004R ve 654705511R bu amortisörler 500N dur. Bunların yerine BMW X5 E53 kasa amortisörler tam oturuyor. Hem daha ucuz hem de daha rahat bulunuyor. Üstelik 640N gücünde. BMW amortisör parça kodu 00- 51238402551
  • Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı
  • Arabaya Latitude değilde Laguna ismini verselerdi herşey farklı olurdu. Aslında araç Kore uretimi Samsung SM5 olması lâzım.
  • Çok donanımlı bir araba. Bir ara listemde vardı ama sonrasında vazgeçtim. alınca satılması zor :D
  • Duruşu güzel ama çok sade
  • Bi sebep de Renault’un şımarık çocuklar gibi sürekli model ismi değiştirmesi ya da bi anda modelin üretimine son vermesi. Dolayısıyla tam anlamıyla devam edeceğine inanılmayan araçların ikinci elleri de gözden düşmeye başlıyor.
  • Bir ara virajlarda kıçı atıyor diye bir söylenti vardı forumda.
  • renault un Türkiyedeki imajı D segmentine ulaşamadı henüz .
  • Neden tutulmadı bilemiyorum ama kullanan iki tanıdığım var çok memnunlardı arabadan ki bu adamlar tabiri caizse don değişir gibi araba değişen elemanlar.
    Birisi arabayı sattı diğerinin arabasını satın almak için çok uğraştı.
  • reno d sınıfı üretiyor sonra müşterisini terk ediyor. concorde zamanında depoda kalan yakıtı litre ile gösterirdi klima mı kullanıyorum sanıyorsunuz deneyin.. safran şuan bile yürür gider ama reno arabayı üretti sattı parayı cebine koydu müşteriyi memnun etmeyi beceremedi
  • Arkasında passat yazsa yılın otomobili seçilirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ignatius

    Çok donanımlı bir araba. Bir ara listemde vardı ama sonrasında vazgeçtim. alınca satılması zor :D
    Neden satılmadiginin yegane sebebi, ülkenin araba alırken ilk kriteri '' aldığımda satabilecegim araba '' işte bu sebepten tutulmadı.
  • İlk kez duydum makam aracı tarzı duruyor.isimden tutmamıştır gösteriş meraklısı bir halk için söylerken büyük sıkıntı yaratır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı
    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?
  • Şşşşt. ses etme!
  • Bir dönem kullandım kendisini. İlk bindiğinizde premium bir araç izlenimi veriyor ancak bir süre kullanınca garib bir şekilde bu izlenim kayboluyor. İçerdeki trim sesleri buradaki en büyük etken bence. C sınıfı bir araçta duysanız çok umursamazsınız ama insan d sınıfına binince biraz daha konfor arıyor. Kasa bir hayli heybetli motor ise bu kasayı çekmeye pek niyetli değil gibi. Süspansiyonlar çok yumuşak şehir içinde beşik gibi ama yüksek hızda çok salınıyor ve güven vermiyor. Hiç bir markayla duygusal bağı olmayan biri olarak şunu söyleyebilirim bu araç passatın değil jettanın rakibi.
  • Aracı çıktığı dönemde sıfır almıştık. Bir yılı doldurmadan sattık. En önemli sebebi ise arka taraf yolda giderken zıplama eğilimi gösteriyor. Virajda da durum böyle. Araba da bir dengesizlik problemi var. Yoksa normal şehir içi kullanımında konforlu bir araçtır. Ayrıca Renault nun Talisman modeli de çok güzel bir araç olmasına rağmen tutmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 26 Eylül 2019; 9:22:1 >
  • Samsung SM5 adı ile de çıkmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?

    Alıntıları Göster
    Aynen cevap bu... hangisi tuttu Passat dışında?
    Honda Accord, Mazda 6, Subaru Legacy, Opel Insignia, Renault Latitude, Renault Talisman, Peugeot 508, Toyota Avensis, Ford Mondeo, Hyundai i40, Kia Optima... say hepsini, hepsinin satış rakamlarını topla, toplamı Passat'a yetişemiyor...
  • O segmentte daha uygun fiyata rakipleri var,diğerleri de çok satmıyor zaten.En satan segment b ve suv artık
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.