Şimdi Ara

PORSCHE CAYENNE S 4.5 955

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
6
Favori
42.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba.Yaklaşık 3 Haftadır Porsche Cayenne jipleri çok hoşuma gitmeye başladı.Aracı inceledim.Değişik Sitelerdeki açıklamaları okudum.Buradada açılan Cayenne S ile ilgili eski bir konuya rastladım.Konuyu okudum fakat çok yardımcı olmadığı için Bu Konuyu açma gereksinimi duydum.

    Şimdi Arkadaşlar Size Durumu açıklamak istiyorum.
    Porsche Cayenne için 70 Bin liralık Bütçem var.Arkadaşlar karşıma 2 çeşit alternatif çıkıyor.

    PORSCHE CAYENNE 3.2 V6 MOTOR SEÇENEĞİ....................PORSCHE CAYENNE 4.5 S V8 MOTOR SEÇENEĞİ.

    Öyle birşey ki 3.2 Motor seçeneğinde Porsche WV Toareg motoru kullanmış ve 1-2 rötüş ile 20 hp motora güç katmış.Araştırmalarıma göre 3.2 Motor u arıza yaratıyormuş ve Araç gitmiyormuş.Porsche bunu anlayarak 2006 yılında 3.6 Motor seçeneğini sunmuş ve motoru 300 HP Gibi Bir güce ulaştırmış

    Arkadaşlar Asıl konu şu : 3.2 Motor seçeneğinde araç 2004- sonrası olduğu için MTV Yıllık 4.150 TL gibi bir rakama ulaşıyor.

    Fakat Porsche Cayenne 4.5 Motor S Modelinde 2003- sonrası olduğu için 2003 lerde MTV düşüyor ve 3.700 Lere geliyor.
    Bana S modeli daha yatkın geliyor fakat yakıt ne yakar düşündürüyor doğrusu :) Bazılarınız Porsche biniyorsun diceksiniz.Yakıt düşünülürmü falanmı diyenler olur.Malum Benzin 5 Lira Ekonomide Çalkantılı ilerliyor.

    Arkadaşlar Cayenne 4.5 S Modeli 340 HP gücünde.Ve Motoru Porsche yapmış.WV ile falan alakası yok bu motorun.Tercihlerde Cayenne'in S ve Turbo modeli tercih ediliyormuş.Acaba diğer motorlara göre dahamı az arıza gösteriyordur bilemiyorum.

    Arkadaşlar Size 2 Alternatif sunayım aşağıdaki linkler ile . 3.2 Motor Seçeneği ve 4.5 S Modeli Ne dersiniz yorumlarınızı bekliyorum Teşekkürler.

    CAYENNE S 4.5 MODELİ İÇİN:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-porsche-ozel-plakali-porsche-cayenne-s-152303836/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-porsche-tam-otomotiv-den-2003-porsche-cayenne-s-lpg-li-siyah-taba-151591658/detay


    CAYENNE 3.2 V6 Motoru İÇİN:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-porsche-2005-cayenne-3-2-v6-dogus-cikisli-masrafsiz-150513758/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-porsche-vitrin53-bayi-cikisli-2005-kazasiz-boyasiz-tam-dolu-152565741/detay


    TEŞEKKÜRLER CEVAPLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR.







  • oronuror3 o kullanıcısına yanıt
    O oronuror3 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: oronuror3

    Sener kardeşim teşekkür ederim S de iyidir deilmi

    guvenle itimat edebilirsiniz (o da ne demekse).. uzun sure kendisi cayenne s kullandigi, su siralar da cayenne turbodan inmedigi icin yorumlari son derece isabetlidir..


    diger bir ihtimal ise gundelik hayatinda honda city gibi bir arac kullandigi ve bakim/yakit tuketimi masraflari gibi yaptigi yorumlarda kaynak olarak mabadini kullanmasidir..



    kaziginizi nereye caktiginiza dikkat edin..
  • Türkiye şartlarında ikiside çöp.
  • Neden Çöp dediğini anlamadım kardeşim biraz açık konuşsanda anlasam
  • 2. Ilandaki temizse çok güzel görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence S yada Turbo alin.

    Zaten LPG olunca normal bir 1.6 Benzinli(Civic, Fluence, Jetta) arac kadar kurus olarak yakacaktir.

    Surus olarak zaten cok iyi. Porsche genelde masraf cikarmaz. O nedenle yuksek km araçlar görürsünüz ama mesela Ferrari falan o kadar yuksek km olmaz.

    Bakimlarini sanayide yaptirisiniz. Klasik yağ, hava filtresi gibi bakimi en fazla 200TL falan tutar.

    Almadan guzel bir ekspertiz yaptirin. Tas gibi arabadir.

    Dediğim gibi bu civarda paralara Turbo alirsaniz yakiti da daha az olacaktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 2 Şubat 2014; 13:40:45 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz araclari ilk elde genelde zipir, apaci tipler almadigi icin genelde bakimlari düzenlidir. İçi falan temiz ve az yipranmistir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sener kardeşim teşekkür ederim S de iyidir deilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Saab 9.3 2.0T Vector Yorum
    12 yıl önce açıldı
    MERCEDES S 320
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bence S yada Turbo alin.

    Zaten LPG olunca normal bir 1.6 Benzinli(Civic, Fluence, Jetta) arac kadar kurus olarak yakacaktir.

    Surus olarak zaten cok iyi. Porsche genelde masraf cikarmaz. O nedenle yuksek km araçlar görürsünüz ama mesela Ferrari falan o kadar yuksek km olmaz.

    Bakimlarini sanayide yaptirisiniz. Klasik yağ, hava filtresi gibi bakimi en fazla 200TL falan tutar.

    Almadan guzel bir ekspertiz yaptirin. Tas gibi arabadir.

    Dediğim gibi bu civarda paralara Turbo alirsaniz yakiti da daha az olacaktir.

    gerçekten 200 liraya rutın bakımı çıkarmı?
    mesela fren balatası ne kadar ? vs 200 lira çok az sanayi bile olsa!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Türkiye şartlarında ikiside çöp.
    Kasko ve yakıt konusunda araştırma yaptınız mı?
    LPG'ye uyum konusunuda araştırmalısınız ayrıca ,forumda bazı arkadaşlar "porsche'ye tüp mü takılır" yazabilir aldırış etmeyin.Sonuçta bu araçların kullanım amacı belli fiyatıda günümüz fiyatlarına bakınca "C" sınıfı kadar.Bu km'de bu yaştaki araçlara lpg uygulamasını doğru buluyorum.Bunun en düyük sebebide akaryakıt fiyatları.
  • gyradel arkadaşın da belirttiği gibi, aracın yakıt tüketiminden önce yürütebilme masraflarını detaylı olarak araştırmanız gerekiyor.

    Örnek olarak bir lastiği patladı diyelim. O ebatta bir lastiğin fiyatı en az 500 lira.

    Ya da farklı arızalar sebebiyle çıkabilecek masraflar büyük olabilir.

    70 bin lira verip aldım,rahatım demek zor.

    Umarım dikkatlice araştırırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba bu aracın ikinci eli nasıldır ? Hızlı satılan bir araçmıdır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz-siyah

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bence S yada Turbo alin.

    Zaten LPG olunca normal bir 1.6 Benzinli(Civic, Fluence, Jetta) arac kadar kurus olarak yakacaktir.

    Surus olarak zaten cok iyi. Porsche genelde masraf cikarmaz. O nedenle yuksek km araçlar görürsünüz ama mesela Ferrari falan o kadar yuksek km olmaz.

    Bakimlarini sanayide yaptirisiniz. Klasik yağ, hava filtresi gibi bakimi en fazla 200TL falan tutar.

    Almadan guzel bir ekspertiz yaptirin. Tas gibi arabadir.

    Dediğim gibi bu civarda paralara Turbo alirsaniz yakiti da daha az olacaktir.

    gerçekten 200 liraya rutın bakımı çıkarmı?
    mesela fren balatası ne kadar ? vs 200 lira çok az sanayi bile olsa!



    Fren balatasi demedim. Yağ, yağ filtresi hava filtresi polen filtresi klasik bakimi dedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 lastigi 2500

    Ne bicim fiyatlar boyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oronuror3

    Sener kardeşim teşekkür ederim S de iyidir deilmi

    guvenle itimat edebilirsiniz (o da ne demekse).. uzun sure kendisi cayenne s kullandigi, su siralar da cayenne turbodan inmedigi icin yorumlari son derece isabetlidir..


    diger bir ihtimal ise gundelik hayatinda honda city gibi bir arac kullandigi ve bakim/yakit tuketimi masraflari gibi yaptigi yorumlarda kaynak olarak mabadini kullanmasidir..



    kaziginizi nereye caktiginiza dikkat edin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: oronuror3

    Sener kardeşim teşekkür ederim S de iyidir deilmi

    guvenle itimat edebilirsiniz (o da ne demekse).. uzun sure kendisi cayenne s kullandigi, su siralar da cayenne turbodan inmedigi icin yorumlari son derece isabetlidir..


    diger bir ihtimal ise gundelik hayatinda honda city gibi bir arac kullandigi ve bakim/yakit tuketimi masraflari gibi yaptigi yorumlarda kaynak olarak mabadini kullanmasidir..



    kaziginizi nereye caktiginiza dikkat edin..

    Alıntıları Göster
    70 bin bütçeyle alınacak arabalar değil bunlar bi parçası bozulur 10 bin fatura çıkar kalırsın öyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    70 bin bütçeyle alınacak arabalar değil bunlar bi parçası bozulur 10 bin fatura çıkar kalırsın öyle.

    Alıntıları Göster
    süper araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master_Evil -- 6 Haziran 2014; 23:38:23 >
  • Akhilleus bana bu aracı binmiş sürmüş biri lazım çok araştırdım insanlar adı Porsche diyince tırsıyolar.Suan hangi araca binsen Bu segmentte Şanzuman,Tork Konvektörü gibi büyük parçalar 3000-5000 belki 10000 lira olur.Ama ben gidipte aracımı Porsche servisinde yaptırmam.70 Binlik Cayenne nerde 300bin € luk Carrera nerede bunlara dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oronuror3

    Akhilleus bana bu aracı binmiş sürmüş biri lazım çok araştırdım insanlar adı Porsche diyince tırsıyolar.Suan hangi araca binsen Bu segmentte Şanzuman,Tork Konvektörü gibi büyük parçalar 3000-5000 belki 10000 lira olur.Ama ben gidipte aracımı Porsche servisinde yaptırmam.70 Binlik Cayenne nerde 300bin € luk Carrera nerede bunlara dikkat etmek lazım.


    mesele bu zaten..


    touareg ile ortak motoru kullanan araci (ki sadece touareg degil; GolfR32, A3, A5, A6, A8, Phaeton da kullandi bu motoru) ozel serviste yaptirirsiniz.. Porsche'ye has bir motoru kullanan araci hangi ozel serviste yaptiracaksiniz? parcalar nereden gelecek? elbet bu isi yapan ozel servisler var ama surum cok olmadigi icin fiyat da cok dusmeyecektir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oronuror3

    Akhilleus bana bu aracı binmiş sürmüş biri lazım çok araştırdım insanlar adı Porsche diyince tırsıyolar.Suan hangi araca binsen Bu segmentte Şanzuman,Tork Konvektörü gibi büyük parçalar 3000-5000 belki 10000 lira olur.Ama ben gidipte aracımı Porsche servisinde yaptırmam.70 Binlik Cayenne nerde 300bin € luk Carrera nerede bunlara dikkat etmek lazım.


    Ne sormak istiyorsan sor arkadaşım , fx35 kullanıcısıyım , cayenne çok araştırdım bilgim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okantnc kardeşim fx35 nasıl bir araç içi cayenne göre prestiji varmı Fx35 lerin içi küçükmüş cayenne é göre ben 1.95 100 Kg adamım rahat oturup kalkabilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.