Şimdi Ara

PORSCHE CAYENNE S 4.5 955 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
6
Favori
41.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konuyu biraz hortlatacagiz ama eger baslik sahibi aracini hala satmadiysa 1 yildir kullaniyor demektir. Bende su siralar cayenne merak saldim ancak hangi modelini alacagima bile karar veremedim derken bu konuya ulastim. Rica etsem aracla ilgili lpg performansi, bakim masraflari ve ciddi bir ariza vs. Gibi bir durumla karsilastinmi bu bilgileri paylasabilirsen sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet cayenne turbo almak istiyorum. lpg taktırıp bineceğim. yıllık 20000 km en fazla yapsam yaparım. 2004 model. fikirleriniz nelerdir ? bakım vergi çok umrumda olan şeyler değil. ama 1 lira yakan arabayı süresim gelmez o yüzden lpg diyorum
  • Evet merhaba arkadaslar oncelikle aracimi yani biricik evladımı sattım ☺ Şuan farklı bir araça biniyorum.
    samwise42 turbolara lpg takılmıyor bilgin olsun.Alip lpg takacam dersen taktiramazsın.kilometrede en az 1 TL yakıyor bilgine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam merhabalar aracı satmışsınız hayırlı olsun. benimde cayenne hevesim var. kullanıcı olarak olumsuz yanları varmı? neden sattınız? biraz bilgi verebilirmisiniz? hafta cayenne S alabilirim. teşekkürler
  • vay arkadaş millet Cayenne sırasına girmiş alan alana
  • oronuror3 O kullanıcısına yanıt
    Ben de düne kadar 2011 cayenne kullandım. 2 hafta kadar. Beklediğim gibi cıkmadı desem, yada kafamda ki yeri biraz daha üst seviyedeydi ancak tam tersi oldu. f10 520 d kullanıyorum aynı zamanda bmw'nin tadı yok. Biri suv bir binek ama 240 limit koyulmuş, 22 jant, özel body kit yapılmış.


    Gelelim porsche kullanmak, porsche kullanmak daha doğrusu yürütmek ile en iyi örnek bmw vereyim, cok cok farklı. Araçta 18 bin lira hasar kaydı var, ve sadece tampon bu. Parçası cok pahalı. Onun dışında serviste yapılan bakım 3450 lira. Doğuş, aslan besliyorsan yemini esirgemeyeceksin diyor.


    2004 - 2005 lerde durum nedir nasıl işliyor bilmiyorum. Duyduğum kadar sorun cıktığında sahibini öttürüyormuş.

    Bir de öyle satmaya kalktığınız hemen giden bir araç değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsinmuttaki -- 7 Ekim 2016; 21:24:48 >
  • Konuyu hortlatiyorum. Sorum konu sahibine olacakti. Varsa tabi bu kasayi ona da sorularim gecerli.

    Bende porsche cayenne 2004 arac almak istiyorum.

    1 yila yakin araci kullandiginizi gordum. Araci neden sattiniz memnun degilmiydiniz?

    Size ne gibi sorunlar cikartti?

    Araci onerirmisiniz?

    Tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında motoru gidik bi tane 4.5 S vardı. Çok niyetlendim alacaktım arabayı lakin motor rektefiye için gereken parçaları doğuş dahil olmak üzere tr de yok. Bulgaristan dan kaçak vs getirmek için yol arıyordum, araç satıldı. Motor VW ile ortak olmadığı için bazı parçaları yok. Alırken airmatic süspansiyon varsa iyi baktırıp alın, en pahalı arızalar burada çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucuz gibi görünse de bi masraf açtı mı aldığın fiyat kadar daha para harcatır adama. 13 yaşındaki bir porsche'den korkarım ben.
    hiçbir sorun açmasa bile bu arabanın aylık nerden baksan 2000 tl gideri olur, iyi bir geliri olmayan adamı fena üzer.
  • Arkadaslar bu araci kullanan arkadas var mi forum da? Cikartirsa bize ne gibi ariza cikartir airmatic motor sanziman arizalari sikinti yaratiyormus yurtdisindan parca getirmekte sikintim yok vergi ve benzin olayinda da sikinti yok fakat piyasa da ya kilometresi dusurulmus bir suru galerici de araba var. Araci sahibinden bulmak cidden cok zor temiz bulsam alacam cunku bu rakamlara (80-90bin TL) guzel bir SUV veya jip almak cok zor. Piyasa da bahsedilen bir suru jip ve SUV i arastirdim malesef ya arac ici kalitesi berbat ya da arac disi goruntusu eski tarz. Ama Cayenne oyle degil bugun 14-15 yasinda hangi arabayi alirsaniz alin yurutme de sikintilar olur. Onemli olan cikartacagi arizalar. O yuzden Cayenne kullanan arkadaslar hangi arizalarla daha cok karsilasmis en agir arizalar nelerdir paylasirlarsa sevinirim. Tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muss@

    ucuz gibi görünse de bi masraf açtı mı aldığın fiyat kadar daha para harcatır adama. 13 yaşındaki bir porsche'den korkarım ben.
    hiçbir sorun açmasa bile bu arabanın aylık nerden baksan 2000 tl gideri olur, iyi bir geliri olmayan adamı fena üzer.

    Arac fiyati kadar ariza cikartir derken neyi kastediyorsunuz? 80bin TLye herhalde motoru komple yenilemek ve sanzimani komple degistirmek tutar. Zaten bu sekilde oyle bir araba aliyorsaniz arabayi yol kenarinda birakip yola devam etmek daha mantikli olur. Bu konuda Cayennelerde bilginiz bi sikinti mi var? Tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu arkadaslar porsche cayenne kullanan fikirleri olan bilgi verebilecek olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, aradan yıllar geçmiş ancak son yazarın sorusuna kısaca yararlı olabilecek cevaplar vermek istiyorum.

    Yaklaşık 1 ay önce 2006 model Cayenne 3.2 V6 kazasız boyasız 128 bin km’deki aracı satın aldım. (Bu zamana kadarki tüm bakımları doğuş Maslak’ta yapılmış kayıtlarını almıştım)

    Özel bir serviste aracımın tüm disk ve balatası (Pagid marka) değiştirildi.

    Motor yağı 8 litre (Petronas)

    Buji 6 adet Bosch double platinum

    Hava, yağ, polen Mann marka filtre

    Sarf malzeme vs kartel tapa pulu işçilik toplamda 8 bin TL tuttu.

    Aracı şehir içi tüketimde İstanbul trafiğinde yoğun ve az yoğun zamanlarda kullandım ve maksimum 15.4 lt, min 11.3 litre gördüm.

    LPG hiç düşünmedim, düşünmem de.

    C180 benzinli kullanırken de şehir içi 8.5 - 9.4 yakıt gördüğümden ona kıyasla (araç ağırlığı, 4x4, yaş ve motor gücüne kıyasla) bu değeri makul buluyorum.

    Araçla ilgili kronik olabilecek problemler öncesinde konuşulmuş lakin aracımda şu ana kadar bunlar görülmemiş. Görülme olasılığına karşı titizlikle bakım özellikle yağ değişimleri özen gösterilmeli. Bence her araç için bu değişmez gereklilik çünkü mekanik aksam iyi yağlama ile 1 milyon km yi rahatça görür tüm mesele aşınmayı en aza indirmek. (Örn: mekanik saatler)

    İyimser olmanın yanında aksi durumlar ne olur diye bakılırsa FCPEuro adlı bir site bunu çok iyi videolu anlatmış. Porsche uzmanı bu platform özellikle dikkat edilmesi yani düzenli kontrol edilmesi gerekenleri şöyle sıralamış;

    radyatör soğutma borusu

    su pompası

    Termostat

    Zamanlama zinciri

    emme manifold

    buji enjektör ateşleme sistemi ve

    yakıt pompası


    Bunların düzenli kontrolü ile araç sorunsuz size hizmet eder.


    Şanzımandan hiç bahsedilmemiş şansıman sağlamlığı tamamen kullanıcı ile alakalı sorun üretir düşüncesindeyim.

    Şayet filte ve yağlaması zamanında yapılmaz, araç park edilirken önce P ye alıp sonra el freni çekilirse vs problem her araçta olacaktır.

    O yüzden şanzıman dişlilerinin ömrünü hiç bitmeyecek şekilde kullanmaya özen göstermek için uzmanların da zaten tavsiyesi

    önce N sonra el freni ardından araç el frenine otursun sonra P ye almaktır. Düşük devirde düşük süratte yüksek viteste (1400 devir 4. Ya da 5. Viteste kullanmamak önemli. Şanzımana binecek her yük, aktarımı ağırlaştıracağından yakıt tüketimini de artıracaktır.

    Çok konuştum :) son olarak atmosferik motor bir araç o yüzden gaza çekinerek basmak araca büyük kötülük yapmak demektir.


    Herkese güzel, sağlıklı günler dilerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkhn.akgndz -- 16 Nisan 2021; 0:41:51 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.