Şimdi Ara

Pid Dış Ticaret ve Cepport

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
15.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, yarın Lg G2 alacağım hayırlısı ile, fakat GG' daki, Cepport satıcısı telefonları pin dış ticaret garantisi altında satıyor. İnternette araştırdım fakat bu şirket hakkında bilgi bulamadım. Cepporttan daha önce LG G2 alan birisi garanti kağıdında tam olarak hangi garanti firmasının adı yazdığını söyleyebilir mi?

    Teşekkürler.



  • Bende tam olarak aynı sorulara cevap arıyorum. Daha önce alışveriş yapan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
  • 2 Mayıs'ta aldım, 6 Mayıs'ta elimde oldu. Ürün aynen bahsedildiği gibi kutulu, orjinal, radyolu (çalışır durumda), 403K serisi, Kore Menşei'li, sim kart iğnesine kadar her şeyi tam takır geldi...

    Beni üzen tek şey şarj adaptörünün Türkiye prizlerine uygun olmamasıydı, Kore prizlerine uyumluydu. Bu sebeple içerisinde dönüştürücü vardı.

    IMEI ithalat ürünü olarak kayıtlıydı.

    2 haftadır kullanıyordum çok mutluydum ama bi aksilik olduğunu farkettim, telefonun dokunmatiğinde bir problem vardı ve fabrikasyon hatalıydı...

    www.youtube.com/watch?v=_XprRphx_Xo

    bu linkteki sorun meydana geliyordu, ancak bu linkte olduğu gibi abartılı değildi daha basit takılmalar ve takılma sonrası ekran donmaları şeklindeydi, bu kadar sapıtmıyordu telefon, kullanılabilir durumdaydı ama 10 günlük telefonumun böle olması moralimi bozdu... Cepport ile iletişime geçtim MNG kargoyla taraflarına gönderdim telefonu şimdi serviste bakıyorlar 21 mayıs itibariyle teknik servise girmiştir, telefonları var irtibattayım, ilgili insanlar umarım servis aşamasında da beni üzmezler...

    bu arada servis firmasının adı İNTELLİCEL kutu içinde İNTELLİCEL adına garanti belgesi ve damgası vardı.

    Umarım çok bekletmezler ve beni mutsuz etmezler... Nasıl alışveriş kısmında başarılarını yazdıysam, servis kısmında da tüm internete onları rezil ederim aksi taktirde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ParabelluM_

    2 Mayıs'ta aldım, 6 Mayıs'ta elimde oldu. Ürün aynen bahsedildiği gibi kutulu, orjinal, radyolu (çalışır durumda), 403K serisi, Kore Menşei'li, sim kart iğnesine kadar her şeyi tam takır geldi...

    Beni üzen tek şey şarj adaptörünün Türkiye prizlerine uygun olmamasıydı, Kore prizlerine uyumluydu. Bu sebeple içerisinde dönüştürücü vardı.

    IMEI ithalat ürünü olarak kayıtlıydı.

    2 haftadır kullanıyordum çok mutluydum ama bi aksilik olduğunu farkettim, telefonun dokunmatiğinde bir problem vardı ve fabrikasyon hatalıydı...

    www.youtube.com/watch?v=_XprRphx_Xo

    bu linkteki sorun meydana geliyordu, ancak bu linkte olduğu gibi abartılı değildi daha basit takılmalar ve takılma sonrası ekran donmaları şeklindeydi, bu kadar sapıtmıyordu telefon, kullanılabilir durumdaydı ama 10 günlük telefonumun böle olması moralimi bozdu... Cepport ile iletişime geçtim MNG kargoyla taraflarına gönderdim telefonu şimdi serviste bakıyorlar 21 mayıs itibariyle teknik servise girmiştir, telefonları var irtibattayım, ilgili insanlar umarım servis aşamasında da beni üzmezler...

    bu arada servis firmasının adı İNTELLİCEL kutu içinde İNTELLİCEL adına garanti belgesi ve damgası vardı.

    Umarım çok bekletmezler ve beni mutsuz etmezler... Nasıl alışveriş kısmında başarılarını yazdıysam, servis kısmında da tüm internete onları rezil ederim aksi taktirde.

    servisten döndümü sorununuz halloldumu ona göre bende alacağım arıza durumundaki ilgilerine göre hareket edeceğim.teşekkurler




  • alkoc kullanıcısına yanıt
    cihazım servis işlemi dün bitti ve kargolandı, bugün kargodan aldım, ekranı değişmiş ve sorunsuz şekilde çalışıyor... ilgililer, her aradığımda görüşebildim, anlayışlılar ve müşteriyi başından savmıyorlar, ellerinden geldiği şekilde hizmet sağladılar, cihazım 20 gün serviste kaldı ve ekranı değişerek geri döndü... tek kuruş dahi ödemedim..

    inş benzeri problemleri tekrar yaşamam da sorunsuz uzun süreli bir kullanım şansım olur...

    herkese selamlarr...
  • geçtiğimiz günlerde GG da 32 gblık beyaz modeli 1189 tl den satılıyordu ( gene cepport tarafından pin dış ticaret garantili ) fakat ben güvenemedim ve biraz daha fazla verip LG Türkiye garantilisini aldım .
    En azından bi arıza olduğunda bulunduğum ilde orjinal servisine yaptırma imkanım var...
  • bende sony z1 compaq alacağım tırsıyorum arıza anında muhatap bulamayız diye teknosada 1800 tl gg de 1300 tl
  • Billy The Kid kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar acele etmeyin hemen almayın cepporttan...

    şuan da teknik serviste 16 gün kalıp dönen cihazımla ilgili yaşadığım benzer sorunları hala yaşıyorum.... kendilerini aradım bugün naptınız bu cihaza dedim donmalar ekran kilitlenmeleri yaşıyorum dedim...

    beyfendi sorun görülmemiş cihazınızda dedi... ne demek görülmemiş ben sorun olmasa yalandan neden göndereyim dedim... sorunla ilgili video linki bile koydum iyice anlasınlar diye...

    işte kontrol ettik aktif kullanımda bir sorun görülmemiş dediler... kaç gün kontrol ettiniz dedim... 1,5 gün dediler... cihaz 16 gün serviste kaldı be insafsızlar... insafsızlıktır bu...

    ama ben yapacağımı biliyorum eğer ilgilenmezlerse ben yapacağımı biliyorum... tüketici haklarına kadar gideceğim....
  • ParabelluM_ kullanıcısına yanıt
    Ben de alacaktım cepporttan halen almadım.GG de delta garantili de var 100 tl pahalı ama sanırım delta firması pin dış ticaretten daha iyi bir teknik servise aittir.

    Buradan alış-veriş yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ?
  • Penryn kullanıcısına yanıt
    CEPPORT VE İNTELLİCEL ile ilgili tecrübelerimi içeren şikayet ağırlıklı yazım....

    29 Nisan'da Cepport adlı satıcıdan aldığım LG G2 marka cihazım 6 Mayıs'ta tarafıma ulaştı. Öncelikle satıcının alışveriş safhasında ilgili ve anlayışlı olduğunu belirtmem gerekir, hak edene hakkını veririm... Ancak cihazı 1 hafta kullandıktan sonra ekranda kilitlenmeler ve dokunmatiğin kendi kendine rastgele ekrana tıklaması gibi problemler yaşadım, fırsat bulduğum anda cihazı 19 Mayıs'ta İntellicel'e gönderdim (teknik servis Cepport ile aynı firmalar). Cihazı maksimum özen ve dikkatle kullandım hiç bir aksilik yaratıcak duruma sokmadım, sorunum fabrikasyonla ilgilidir, aşağıdaki videoda da izlenebileceği gibi benzer sorunu çok nadir insanlar yaşamış...

    http://www.youtube.com/watch?v=_XprRphx_Xo problem buradaki gibidir.

    Cihazım 16 gün teknik serviste kaldı. Bu süreçte defalarca telefonda görüştüm, kendilerine bu durum için ne yapılabileceklerini sordum, fabrikasyon kaynaklı olduğundan, değişim yapar mısınız? dedim... Kendileri ölü piksel dışında ki bu da 1-2 gün içinde farkedilmek kaydıyla değişim yapmadıklarını, bir de teknik servisin çözemeyeceği bir problem dışında değişim yapmadıklarını belirtti. Yani bu sorun dokunmatik ekranın değişmesiyle çözülebiliyorsa, bu değişim işleminin yapılıp sorunun çözüleceğini bana bildirdiler. Ben kendilerini çok fazla sıkboğaz etmedim ilgili yaklaşımlarından dolayı. Son konuşmamızda bana cihaz için ekran beklendiğini, bu sebeple geciktiğini söylediler.

    Cihaz bana 6 Haziran tarihinde geri kargolandı, ben ekranının değiştiğini vs düşünerek sevinçle kullanmaya başlamıştım, hatta bazı yerlerde haklarında olumlu yorumlar bile yaptım ilgilerinden dolayı... Lakin çok geçmeden ufak ufak ekran kilitlenmeleri yaşadım. Allah allah nyeki? ekranı değişti, yok artık aynı sorun tekrar nasıl olabilir ki dedim... bekledim, kullanmaya devam ettim en son bugün ekran kilitlenmelerini tekrar yaşadım... Kimse kusura bakmasın karşıdakini geri zekalı yerine de koymasın, bu yazım aynı zamanda teknik servise de söylenilen cümlelerin bir kısmını içermektedir...bozuk olmayan bir şeye 15 20 gün teknik serviste kalacağını bile bile psikopatça bozuk demem!!!... Bozuk kardeşim işte takılıyor dokunmatik ekran... Whatsapp, facebook, instagram, twitter, retrica, facebook messenger, vine, foursquare, swarm gibi klasik programlar kullanıyorum abuk sabuk illegal hiç bir yazılım yüklemedim...

    7-9 Haziran arası kullandığım kadarıyla dokunmatikteki donma problemlerim devam etmektedir... Kendilerini hemen aradım, cihazıma ne yaptıklarını sordum, problemimin devam ettiğini söyledim. Bana şaka gibi 1,5 gün test ettiklerini ve problem görmediklerini söylediler (ne kadar inandırıcı? problemi bir tek bana gösteriyor ozaman cihazım, utangaç)... Peki sorarım?? madem 1.5 gün test ettiniz, 16 gün neyi beklediniz? bu süreçte cihazımın ekran değişimi için ekran beklediğini ve ekran gecikmesi yüzünden bu kadar geç kaldığını neden söylediniz? hatta cihazımın sırada ve önünde 2-3 cihaz var onlar bitsin hemen teknisyen sizin cihazla ilgilenecek dediniz... bunları gidip arkadan teknik servis odasından aldığınız bilgilerle söylediniz... neden bunları söylediniz??

    Cihazım bozuktur arkadaşlar, herkes bunu bilsin ve ilgilenilmedi 16 gün bekletildim. 16 gün sonra üzerindeki jelatin sökülerek geri gönderildi ve ben şuan şok geçiriyorum, bu karşındakini salak yerine koymaktır... Sorun bulunamadı... allah allah ben 16 gün beklemk hoşuma gittiği için cihazımı servise gönderiyorum o halde... Örnek video ile cihazı servise gönderiyorum arkadaşım!!! bak diyorum böyle oluyor... şizofren değilim ben....

    Sorun şu ki 20 iş gününü aşan işlemlerde, benzer hizmeti sunabilecek ikame bir cihazın tüketiciye teknik servis tarafından sağlanması gerekiyor... Bu sebebple cihazın teknik servisi 20 iş gününden önce terketmesi gerekiyor... evet sorun bulunamadı!! güzel bahane... ben şimdi yanı şikayetten tekrar göndereceğim cihazı... sonra 16 gün sonra tekrar sorun bulanamdı diyip tekrar geri gönderecekler, hatta belki sağısını solunu vurup darbeli telefon filan derler ama sorun yok ben sürekli fotoğraflarını çekip gönderiyorum tarihli bir şekilde...

    zaten teknik servis rezaleti denildi mi akla bu durumdan başka ne gelirki? Telfonda konuşman sürekli güzel şeyler anlatman teknik servisin güzelliğini göstermez... Müşterinin sorununu mu çözüyorsun yoksa onu 20 şer günlük periyotlarla mağdur mu ediyorsun bu gösterir...

    Hakkımı her yerde arayacağım, tüketici haklarına başvurana kadar yolu var zaten... Ama önce insanlara sizi bir ifşa etmemiz boynumuzun borcu!!!

    Cihazım halen bozuk... bakalım ilgileneceklermi... ama olayın bu aşamasını cümle alem bilsin.. bilsin ki kendini kollasın, hee bu şanstır bana bozuk denk geldi, size denk gelmez belki... ne de olsa bu ülkede kader var arkadaşlar... Ama ben işimi kadere bırakmıyacağım, ilgilenmedikleri sürece hakkımı arayabileceğim her yerde arayacağım...




  • Merhaba, Cepport tan SONY XPERİA Z1 alacaktım. fakat dakikalarla stokta kalmadığını gördüm. İNTELLİCEL hepsiburadaki Z1 inde servisiydi. Bu ithalatcıların garanti Alayı böyle. 1-2 tanesi hariç..

    Hakkınızı dibine kadar arayın tabiki...

    ben şimdi birnmaram diye satıcıdan aldım. bugun yarın gelecek. kendi sitelerinden. güncel iletişim garantili..bana dedi 1 hafta simkart takmadan kullanırsan problem olursa iade veya değişim yaparız. İnşallah sorun olmaz. (ALLAH bu garanti servislerine düşürmesin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiena1 -- 20 Haziran 2014; 15:16:49 >
  • Hiena1 kullanıcısına yanıt
    1 hafta bi de simkart takmadan. yeni yasaya göre 6 ay içinde sorun olursa garantiye bile vermeden iade hakkın var. araştırabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende cepport tan aldım, 403k serisi bende bi tane sorun çıktı oda yazılımsalmıdır donanımsalmıdır halen araştırıyorum, video çekerken ortamda sesler sürekli gelmiyorsa yada ortamda tv müzik yanı falan varsa ses kesilip kesilip duruyor, kendilerini sorundan haberdar ettim teknik servisimize gelmeden yorum yapamayız dediler, parabellum nickli arkadaşın yorumunuda okuyunca hem 20 gün hemde sonuç açısından böyle bozuk kullanırım daha iyi ama paralel ithalat ürünlerde nedense sıkıntı daha çok oluyor buda bi gerçek.
  • 3 kuruş ucuza alıcam diye kendi kendinizi madur etmeyin. Yoksa daha çok yazarsınız buralara.
  • Çok kez uyardık ama illa ki almak istiyorsanız alın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ParabelluM_

    CEPPORT VE İNTELLİCEL ile ilgili tecrübelerimi içeren şikayet ağırlıklı yazım....

    29 Nisan'da Cepport adlı satıcıdan aldığım LG G2 marka cihazım 6 Mayıs'ta tarafıma ulaştı. Öncelikle satıcının alışveriş safhasında ilgili ve anlayışlı olduğunu belirtmem gerekir, hak edene hakkını veririm... Ancak cihazı 1 hafta kullandıktan sonra ekranda kilitlenmeler ve dokunmatiğin kendi kendine rastgele ekrana tıklaması gibi problemler yaşadım, fırsat bulduğum anda cihazı 19 Mayıs'ta İntellicel'e gönderdim (teknik servis Cepport ile aynı firmalar). Cihazı maksimum özen ve dikkatle kullandım hiç bir aksilik yaratıcak duruma sokmadım, sorunum fabrikasyonla ilgilidir, aşağıdaki videoda da izlenebileceği gibi benzer sorunu çok nadir insanlar yaşamış...

    http://www.youtube.com/watch?v=_XprRphx_Xo problem buradaki gibidir.

    Cihazım 16 gün teknik serviste kaldı. Bu süreçte defalarca telefonda görüştüm, kendilerine bu durum için ne yapılabileceklerini sordum, fabrikasyon kaynaklı olduğundan, değişim yapar mısınız? dedim... Kendileri ölü piksel dışında ki bu da 1-2 gün içinde farkedilmek kaydıyla değişim yapmadıklarını, bir de teknik servisin çözemeyeceği bir problem dışında değişim yapmadıklarını belirtti. Yani bu sorun dokunmatik ekranın değişmesiyle çözülebiliyorsa, bu değişim işleminin yapılıp sorunun çözüleceğini bana bildirdiler. Ben kendilerini çok fazla sıkboğaz etmedim ilgili yaklaşımlarından dolayı. Son konuşmamızda bana cihaz için ekran beklendiğini, bu sebeple geciktiğini söylediler.

    Cihaz bana 6 Haziran tarihinde geri kargolandı, ben ekranının değiştiğini vs düşünerek sevinçle kullanmaya başlamıştım, hatta bazı yerlerde haklarında olumlu yorumlar bile yaptım ilgilerinden dolayı... Lakin çok geçmeden ufak ufak ekran kilitlenmeleri yaşadım. Allah allah nyeki? ekranı değişti, yok artık aynı sorun tekrar nasıl olabilir ki dedim... bekledim, kullanmaya devam ettim en son bugün ekran kilitlenmelerini tekrar yaşadım... Kimse kusura bakmasın karşıdakini geri zekalı yerine de koymasın, bu yazım aynı zamanda teknik servise de söylenilen cümlelerin bir kısmını içermektedir...bozuk olmayan bir şeye 15 20 gün teknik serviste kalacağını bile bile psikopatça bozuk demem!!!... Bozuk kardeşim işte takılıyor dokunmatik ekran... Whatsapp, facebook, instagram, twitter, retrica, facebook messenger, vine, foursquare, swarm gibi klasik programlar kullanıyorum abuk sabuk illegal hiç bir yazılım yüklemedim...

    7-9 Haziran arası kullandığım kadarıyla dokunmatikteki donma problemlerim devam etmektedir... Kendilerini hemen aradım, cihazıma ne yaptıklarını sordum, problemimin devam ettiğini söyledim. Bana şaka gibi 1,5 gün test ettiklerini ve problem görmediklerini söylediler (ne kadar inandırıcı? problemi bir tek bana gösteriyor ozaman cihazım, utangaç)... Peki sorarım?? madem 1.5 gün test ettiniz, 16 gün neyi beklediniz? bu süreçte cihazımın ekran değişimi için ekran beklediğini ve ekran gecikmesi yüzünden bu kadar geç kaldığını neden söylediniz? hatta cihazımın sırada ve önünde 2-3 cihaz var onlar bitsin hemen teknisyen sizin cihazla ilgilenecek dediniz... bunları gidip arkadan teknik servis odasından aldığınız bilgilerle söylediniz... neden bunları söylediniz??

    Cihazım bozuktur arkadaşlar, herkes bunu bilsin ve ilgilenilmedi 16 gün bekletildim. 16 gün sonra üzerindeki jelatin sökülerek geri gönderildi ve ben şuan şok geçiriyorum, bu karşındakini salak yerine koymaktır... Sorun bulunamadı... allah allah ben 16 gün beklemk hoşuma gittiği için cihazımı servise gönderiyorum o halde... Örnek video ile cihazı servise gönderiyorum arkadaşım!!! bak diyorum böyle oluyor... şizofren değilim ben....

    Sorun şu ki 20 iş gününü aşan işlemlerde, benzer hizmeti sunabilecek ikame bir cihazın tüketiciye teknik servis tarafından sağlanması gerekiyor... Bu sebebple cihazın teknik servisi 20 iş gününden önce terketmesi gerekiyor... evet sorun bulunamadı!! güzel bahane... ben şimdi yanı şikayetten tekrar göndereceğim cihazı... sonra 16 gün sonra tekrar sorun bulanamdı diyip tekrar geri gönderecekler, hatta belki sağısını solunu vurup darbeli telefon filan derler ama sorun yok ben sürekli fotoğraflarını çekip gönderiyorum tarihli bir şekilde...

    zaten teknik servis rezaleti denildi mi akla bu durumdan başka ne gelirki? Telfonda konuşman sürekli güzel şeyler anlatman teknik servisin güzelliğini göstermez... Müşterinin sorununu mu çözüyorsun yoksa onu 20 şer günlük periyotlarla mağdur mu ediyorsun bu gösterir...

    Hakkımı her yerde arayacağım, tüketici haklarına başvurana kadar yolu var zaten... Ama önce insanlara sizi bir ifşa etmemiz boynumuzun borcu!!!

    Cihazım halen bozuk... bakalım ilgileneceklermi... ama olayın bu aşamasını cümle alem bilsin.. bilsin ki kendini kollasın, hee bu şanstır bana bozuk denk geldi, size denk gelmez belki... ne de olsa bu ülkede kader var arkadaşlar... Ama ben işimi kadere bırakmıyacağım, ilgilenmedikleri sürece hakkımı arayabileceğim her yerde arayacağım...

    Ben G flex almıştım, bana denk gelmez diyerek almıştım sizin yazınızı okuduğum halde, sonra ne oldu? Kasası açılmış ürün geldi. İade ettim başta kabu letmediler siz açmışsınız, zorlamışsınızdır falan dedi, cayma hakkına göre almak zorundasınız dedim ben yetkililerle görüşeyim dedi kapattı sonrası iade etmiş.. Risk yani..




  • Hiena1 kullanıcısına yanıt
    Sim kart taksan da takmasan da 2 hafta içinde ürünü geri iade etme hakkın var, cayma hakkı diye bir şey var. Sim kart takmadan, nete girmeden, teli kullanmadan telefonda bir arıza bir sıkıntı var mı yok mu nasıl bilecez? Neye göre cayacaz ya da caymayacaz? Kart takmadan tel adam gibi çalışmıyor zaten. Sim takınca, nete girince tel 2. el oluyor diyorlar, bu satıcıların kendi kafalarına göre yaptıkları bir yorum (kanunu yorumlamaları) bizler iade edemeyelim, etmeyelim diye böyle söylüyorlar.

    Satıcılar, cayma hakkı için ayrıca şunu da diyorlar; işte tel bizlere ulaştığında her hangi bir eksik var mı yok mu diye bize bu hak verilmiş, eksik varsa cayalım diyemiş. İyi de bunun için 1 dakika yeterli 14 güne ne gerek var. Türkiye'nin her yerine de kargo en çok 2-3 gün içinde ulaşıyor bu arada.
    Kanun şöyle der: (Sarf malzemeler hariç) bir ürünün mutat (yani normal, olağan) kullanımı cayma hakkına engel değildir. Ürüne fiziksel bir zarar gelmemesi şartıyla, yani ürünün satılabilirliği gitmeyecek (sim takınca ürünün satılabilirliği gidiyormuş, ürün 2. el oluyormuş-böyle yorumluyorlar). Hatta ürüne fiziksel bir zarar gelmişse bile alıcı zararı karşılamak kaydıyla ürünü yine de iade edebilir.

    Bunların dışında eğer bir ürün 1 ay içinde donanım arızası verirse (servis rapor edecek) o ürünün değişimini talep edebilirsiniz. Bir de 6 aylık vs kullanımlarla ilgili durumlar var ama onu da sizler araştırın, tüketici haklarına (hakem heyetlerine) ne zaman, nasıl hangi durumlarda baş vurabiliriz vs.

    Haklarımızı bilirsek ve ararsak üreticiler de satıcılar da bizlere karşı çok daha hassas ve dürüst olacak, olmak zorunda kalacak ve müşteri memnuniyetini gerçekten ön planda tutacaklardır.

    Saygılar.




  • Cepportun numarasını bilen varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ol-cay

    Cepportun numarasını bilen varmı

    hocam bulabildiniz mi cepport un numarasini banada lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizdeuygun.com dan alın delta garantili cepport ile aynı fiyat nerdeyse.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.