Şimdi Ara

PC DEPO BATTI BİNLERCE MAĞDUR VAR!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38
Cevap
2
Favori
2.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 30
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Discount Specialist (2 mesaj) kambochian (2 mesaj) Q2ID (2 mesaj) Fallout (2 mesaj) D@rbeli M@tk@p (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (4 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> PC DEPO BATTI BİNLERCE MAĞDUR VAR!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    4 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İnternetten dizüstü bilgisayar satın almak için sipariş veren binlerce kişinin ödediği paralar buhar oldu... Ne paraları iade edildi, ne de binlerce liralık ürünler adreslere teslim edildi. Site, siparişleri teslim etmezken şirket merkezi ve depo da kapatıldı. Yetmedi, söz konusu şirket açıklama yaptı: "Aradaki kur farkını ödeyin siparişinizi 90 gün içinde gönderelim!". Konu ile ilgili telefonla ulaşmak istediğimiz şirket sahibine ulaşılmazken, hukukçular, mağdurların savcılığa başvurmaları gerektiğini söyledi.

    Teknoloji dünyası, Norma Bilgisayar Dış Ticaret Şti. (pcdepo.com) üzerinden satışı yapılmasına karşın teslim edilmeyen binlerce ürünle çalkalanıyor. 13 yıla yakın bir süreden beri faaliyet gösteren pcdepo.com isimli e-ticaret sitesi, büyük indirimleri görerek dizüstü bilgisayar satın alan teknoloji tutkunları mağdur oldu. Haftalar geçmesine rağmen sipariş ettikleri bilgisayarlar bir türlü kargoya verilmedi.

    MAĞDURLAR HAREKETE GEÇTİ
    Dizüstü bilgisayar siparişi veren kişilerin ödediği para 2 bin TL ile 4 bin TL arasında değişiyor. Ödemelerini kredi kartı üzerinde yapan olduğu gibi banka havalesi ile yapan da var. Birçok kişi, şirketten sağlıklı bir yanıt alamayınca yaptıkları ödemenin iadesi için çeşitli girişimlerde bulunuyor. Kimileri ise Tüketici Hakem Heyetlerine başvurma planı yapıyor.

    SIKINTI EKİM AYINDA BAŞLADI
    Hürriyet Dünyası’nın da ulaştığı mağdurların hemen hepsi, ya ürünlerini geri alabilmek ya da paralarının iadesini istiyor. A.S.Y., 13 Ekim’de sipariş verdiğini ancak henüz ürününü alamadığını söyledi. İ.D. ise, 26 Ekim’de verdiği sipariş bir hafta içinde teslim edilmeyince kendi çapında araştırmaya gitmiş. İ.D.’nin edindiği bilgiler, umudunu biraz daha kırmış gibi. Zira şirket merkezi ve depo olarak kullanılan yer kapalı.
    TELEFONLARI AÇAN YOK, ŞİRKET KAPALI
    Kredi kartı ve havale ile ödemeyi gerçekleştiren ve dolandırıldığını düşünen vatandaşlar şirketin telefonlarını aradı. Ama açan olmadı. İnternet sitesinde yazan şirket adresine gitti; ama bu kez de sözkonusu işyerinin kapandığını gördü. Hürriyet Dünyası’nın cep telefonunda aradığı şirket sahibi Sinan Yener’e de ulaşılamadı.

    ‘SON KURUŞUNA KADAR ÖDEYECEĞİZ’
    İnternet dünyasında büyük yankı uyandırmasının ardından şirket müdürü Sinan Yener'in telefonundan alışveriş yapan herkese SMS gönderildiği anlaşıldı. Gönderilen SMS'lerde alışveriş yapanlara ödemelerinin yapılmasının planlandığı söylendi. Müşterilere gönderilen mesajlarda "Ödemelerini herkesin yapmayı planlıyoruz. Norma kapanmayacak ve gecikmeli de olsa herkesin ödemesini son kuruşuna kadar ödeyeceğiz. Benim 13 yıllık emeğim var bu e-ticaret sitesinde ve şirkette bırakıp kaçıp gitmek söz konusu bile değil" denildi.



    _____________________________
    Referanslarım: N11 (ruhha,HolmesCE,Exar__Kun,
    PES_21_Murat), Paypal (samet.ozel)
    npaps3 ( enpara babil.com kampanyası) sulombie(paypal)




  • Yarbay
    3662 Mesaj
    kredı kartı sıparıslerı ıcın sorunsuz ıae alınır bankalardan

    ama havale eft yapanları maalesef bıraz uzun ve zorlu surec beklıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7034 Mesaj
    Vay be koskoca firma battı, yazık olmuş
    |
    |
    _____________________________
    Ben ömrü hayatımda, DH kadar çok sorun yaşayan bir forum görmedim.
  • Yarbay
    2540 Mesaj
    Dolar-euro ne zaman %50 arttı ?




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4254 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    iphone 6 veriyorlardı 2200 lerden alabilen oldu mu acaba ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2891 Mesaj
    Bunların niyetleri düzgün olsa iyi olsa herkese parasını iade eder çeker gider. Havale -eft yi iade zaten en kolay iş. kredi kartları da çok zor bir şey değildir. iki aydır faiz faiz cebe indiriyorlar sürekli. Oldum olası şu siteye güvenemedim.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    nuvo ile yani banka kartıyla almıştık bankaya 2 kez dilekçe doldurduk ama para iade edilmedi
    acaba ne yapmamız lazım bilen biri yardımcı olabilir mi ?
    _____________________________
  • Yarbay
    7187 Mesaj

    havale vs durumlarda iş bi raz daha sıkıntılı. kredi kartlı alışvrişleri sanırmı hemen siteye göndermiyorlar, bundan dolayı bunları geri alabilmek kolayken hesaba havale işlemlerde hesap sahibinin iade etmesi gerekiyor sanırım. yada banka hesaptan alıp size atacak ta olsa hesabun içi boşsa öyle kalıyorlar
    |
    |
    bsrkycn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • Binbaşı
    1218 Mesaj



    Şirkete bak hizaya gel. Merdiven altı kaçak içki üretenlerden hallice maşallah. Bırakın kurların artışını, bunların deposuna hırsız girip 10 tane laptop çalsa gene batarlarmış. Nerede arkasında holding olan teknoloji mağazaları nerede bu apartman mağazası.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    33 Mesaj

    ama sonuçta havale değil 3d şifresiyle banka kartıyla aldık yine aynı işlem mi oluyor?
    ibana havale eft yapmadık
    |
    |
    SPaCeLoRD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2227 Mesaj
    bu aralar sık sık pcdepo.com ilanları açılıyordu; yok şu ucuz yok bu ucuz, demek ilanları açanlar firma çalışanıymış...
    _____________________________
  • Yarbay
    7851 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    bu aralar sık sık pcdepo.com ilanları açılıyordu; yok şu ucuz yok bu ucuz, demek ilanları açanlar firma çalışanıymış...

    bölüm yetkilisine kaç kere söyledim hatta pm attım yazıştık :) adam en son beni alıntılamayın dedi bana. ışık tuttular resmen milletin dolandırılmasına.
    |
    |
    _____________________________
    Katil Budistler, İmzamı Arakanda Ölen Müslümanların Anısına Ayırıyorum.
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Birde donanım haberde sürekli reklamı olan site

    Gerçi reklamlara güvenilmez reklam güvence değildir
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    160 Mesaj
    Kredi kartı ile alan arkadaşlara bankalarına başvurmalarını öneririm.

    Süreç şöyle işliyor;
    Bankayı arayıp ''harcama itirazı yapmak istiyorum'' diyerek bilgi alın. Bir faks numarası verecekler.
    Bir kağıda; bankanızın xxx nolu müşterisiyim xxx tarihinde xxx adlı yerden xxx tutarında xxx nolu kartım ile alışveriş yaptım. Sipariş teslim edilmemiştir. İadesini rica ederim yazıp faks yollayın.
    Banka bu aşamada araştırmaya başlayacak. Genelde 14 güne size ücreti iade ediyorlar.
    Bundan sonra firmaya ''teslim edildiğine dair belge'' soracak. Belge gösteremezlerse parayı firmadan kesecek. Size zaten ücreti iade etmişlerdi. Eğer belge verirlerse ücreti sizden geri alacaklar.
    Bu süreç 14-90 gün arası sürüyor. Örneğin Akbank 14 günde parayı iade edip öyle araştırıyor. Garanti önce araştırıp sonra parayı veriyor. Bankadan bankaya değişiyor ama her türlü parayı geri alırsınız.

    Bankanın insiyatifinde olan bir şey değil bu durum. VİSA/MASTERCARD/AMEX in dünya çapında uyguladığı yasal mevzuat bu. Banka yapmak zorunda, boşuna ricacı olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arnald06 -- 9 Kasım 2015; 13:02:53 >
    _____________________________




  • Yarbay
    4629 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    Dolar-euro ne zaman %50 arttı ?



    belirttikleri tarih araligindaki dolar artisi %47 degil, tam hesaplamadim ama %30 dan dusuk gibi duruyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    416 Mesaj
    Konusu şuanda var arkadaşlar. Buyurunhttp://forum.donanimhaber.com/m_111382873/tm.htm
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bsrkycn

    ama sonuçta havale değil 3d şifresiyle banka kartıyla aldık yine aynı işlem mi oluyor?
    ibana havale eft yapmadık

    Banka'ya durumu anlatan bir dilekçe ile charge-back istiyorsun, karşı tarafın pos'undan parayı iade alıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    Kredi kartı ile alan arkadaşlara bankalarına başvurmalarını öneririm.

    Süreç şöyle işliyor;
    Bankayı arayıp ''harcama itirazı yapmak istiyorum'' diyerek bilgi alın. Bir faks numarası verecekler.
    Bir kağıda; bankanızın xxx nolu müşterisiyim xxx tarihinde xxx adlı yerden xxx tutarında xxx nolu kartım ile alışveriş yaptım. Sipariş teslim edilmemiştir. İadesini rica ederim yazıp faks yollayın.
    Banka bu aşamada araştırmaya başlayacak. Genelde 14 güne size ücreti iade ediyorlar.
    Bundan sonra firmaya ''teslim edildiğine dair belge'' soracak. Belge gösteremezlerse parayı firmadan kesecek. Size zaten ücreti iade etmişlerdi. Eğer belge verirlerse ücreti sizden geri alacaklar.
    Bu süreç 14-90 gün arası sürüyor. Örneğin Akbank 14 günde parayı iade edip öyle araştırıyor. Garanti önce araştırıp sonra parayı veriyor. Bankadan bankaya değişiyor ama her türlü parayı geri alırsınız.

    Bankanın insiyatifinde olan bir şey değil bu durum. VİSA/MASTERCARD/AMEX in dünya çapında uyguladığı yasal mevzuat bu. Banka yapmak zorunda, boşuna ricacı olmayın.

    Yapı kredide kart dolandırıcılığı gelmişti başıma, önce iade ettiler sonra ne yaptılar ben de bilmiyorum. (2560 TL)
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1089 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    Kredi kartı ile alan arkadaşlara bankalarına başvurmalarını öneririm.

    Süreç şöyle işliyor;
    Bankayı arayıp ''harcama itirazı yapmak istiyorum'' diyerek bilgi alın. Bir faks numarası verecekler.
    Bir kağıda; bankanızın xxx nolu müşterisiyim xxx tarihinde xxx adlı yerden xxx tutarında xxx nolu kartım ile alışveriş yaptım. Sipariş teslim edilmemiştir. İadesini rica ederim yazıp faks yollayın.
    Banka bu aşamada araştırmaya başlayacak. Genelde 14 güne size ücreti iade ediyorlar.
    Bundan sonra firmaya ''teslim edildiğine dair belge'' soracak. Belge gösteremezlerse parayı firmadan kesecek. Size zaten ücreti iade etmişlerdi. Eğer belge verirlerse ücreti sizden geri alacaklar.
    Bu süreç 14-90 gün arası sürüyor. Örneğin Akbank 14 günde parayı iade edip öyle araştırıyor. Garanti önce araştırıp sonra parayı veriyor. Bankadan bankaya değişiyor ama her türlü parayı geri alırsınız.

    Bankanın insiyatifinde olan bir şey değil bu durum. VİSA/MASTERCARD/AMEX in dünya çapında uyguladığı yasal mevzuat bu. Banka yapmak zorunda, boşuna ricacı olmayın.

    Bankalar genelde bu gibi durumlarla uğraşmamak için 40 takla atarlar alamassınız, para aktarıdı vs. vs. ama visa yada master card'a sizi şikayet edeceğim derseniz bunu göze almayacaklardır.
    Çünkü visa ve master card işi paypal gibi sıkı tutuyor.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
SEO
Web Tasarım
Gülüş Tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.