Şimdi Ara

Otobanda Closed Loop ( Kapalı döngü ) Sürüş (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
10
Favori
16.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
89 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne yani 105 ile gitmek 90 la gitmekten daha mı ekonomik olduğunu iddia ediyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Hocam teorik olara bu değerler nerden nasıl bulunur bilmiyom ama gerçekte böyle olmuyor. 80le 2.4litre yakan araç 140la giderken 7litrelere çıkmaz çıkamaz. Benm fiesta var 1.25motor 80le giderken 3litre gözüküyorsa yolbilgisayarı 140la giderken en fazla 4 litre gösterir hatta 3 civarı bile oluyor. 80le gitmek 5.viteste çok zordur pratikte çokta kazancınız olmaz hatta zarar bile edilir. Yokuş çıkarken devir düşer hızı yakalamak için basarsınız ve araç bayılınca vites küçültür ve yüksek devirlere çıkmak istersiniz. Neyse 2-3kat fark olmaz sonuçta sonuçta giren çıkan belli fizik kuralları geçerlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam verdiğiniz bilgiler için öncelikle teşekkür ederim.

    Aklıma takılan bir husus oldu. Ekrandaki dereceyi devri hızı nasıl eklediniz videoya merak ettim
  • Hocam videoyu neyle çektiniz obd yi videoya nasil gördünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin hayatına kimse karışamaz, hadi hayırlı işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Musty86

    Hocam teorik olara bu değerler nerden nasıl bulunur bilmiyom ama gerçekte böyle olmuyor. 80le 2.4litre yakan araç 140la giderken 7litrelere çıkmaz çıkamaz. Benm fiesta var 1.25motor 80le giderken 3litre gözüküyorsa yolbilgisayarı 140la giderken en fazla 4 litre gösterir hatta 3 civarı bile oluyor. 80le gitmek 5.viteste çok zordur pratikte çokta kazancınız olmaz hatta zarar bile edilir. Yokuş çıkarken devir düşer hızı yakalamak için basarsınız ve araç bayılınca vites küçültür ve yüksek devirlere çıkmak istersiniz. Neyse 2-3kat fark olmaz sonuçta sonuçta giren çıkan belli fizik kuralları geçerlidir.
    Araştırmanızı tavsiye ederim.
    Brake specific fuel consumption

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu görünce dandik görünümlü bir simulasyon zannettim. Dünya'nın grafiklerini bir elden geçirmek lazım. Downgrade yemiş gibi. Olmaz ki böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    merhaba,

    2013 sandero stepway 0.9 tce 90bg 135nm
    sürtünme katsayısı: 0.39cx
    Motorun maksimum tork devri: 2500-3500
    Şanzımanın 5 nci vites oranı:0.66
    son dişli oranı: 4.5
    lastik 205 55 16

    aracım 5.vites 2000dd 80kmh, 2250dd 90kmh, 2500dd 100kmh, 2750dd 110kmh, 3000dd 120 kmh yapıyor. hesaba göre otobanda ideal hız kaç olmalı?
    Saate 100 km hızdan sonra hava direnci 3 katına çıkıyor. 100 ve altı hızlard yol alırsanız tüketim düşük çıkıcaktır
  • son 6 ayda 40.000 km yaptım bu kadar hesabı ben bile yapmadım.. bir depo mazot ile 850 km gidersem yeterli.. hoş çoğu zaman gidemiyorum çünkü yavaş gidincede yol bitmek bilmiyor.. (depo 40 lık bu arada)
  • o kadar teferruat ile anlatmıyorum tabi :) "Adam makineylen ölçmüş amca basma gaza" diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-472EA946E

    o kadar teferruat ile anlatmıyorum tabi :) "Adam makineylen ölçmüş amca basma gaza" diyorum
    bu kısa videoyu izletin..





  • Videoyu soran arkadaslar konuyu sayfa sayfa gecerlerse cevabi bulacaklar..

    Torque android uygulamasi ve elm obd cihazi..

    Su ios da senelerdir gelmedi bu torq programi ..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hypermil başarısı olarak, Chevrolet Cruze 1.6 aracımızı gösterebilirim. Çok yakıt yakan bu arab Hypermil ile ehlilleştiriyorum.

  • 2250 devir ile gidiyorum ben hep yanlış mıymış?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • karamitat kullanıcısına yanıt
    Hocam 80 le bile gitseniz dpf dolmaz. Benim lastik patladı ufak stepne ile 700km yol gitmek zorunda kaldım. 80km yi geçemedim. Çok ekonomik bir ama bitmeyen bir yolculuk oldu.

    Söyle söyleyeyim aracın çekişte zorlamayacak devirde en düşük hızda en az yakıt tüketimi elde edersiniz. Dizel de torktan dolayı daha düşük devirde gidebiliyorsunuz. Atmosferik benzinli ile son vites 2000 devir ideal sayılabilir ekonomi açısından. 110km falan demişlerde o en ekonomik olamaz.

    1.6 cdti aracım ile 6. Vites 80km sabit hızla 3.5lt yaktım. Yolda inişli çıkışlı idi. 6. Vites 1500 devir ile gittim. Düz yol olsa fabrika verisini yakalardım. Araçta 3 kişi artık full bagaj vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşsiz misiniz evladım bu ne be doldurun mazutunuz gezin ölümlü dünya düşündükleri şeye bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Buradaki motor çıkış torku değerleri. Tahmin edersiniz ki tekerlekte bu torkun bir kısmını kaybediyorsunuz.
  • Buna harcayacağın enerji ve zihin gücünü para kazanmak için harcasan 1 yıllık benzin paranı kazanmıştın hocam.
  • Üni hastanesinde olduysan sen zaten uzmana ameliyat olmuşsun emin ol. 60 TL alan prof anestezi öncesi selam verir ve geri kalan işi uzmana yaptırır. Gelip bana hikaye anlatma.
    Ege Tıp mezunu olarak bu işler böyle kardeş. Düzgün bi hocaya özelde ameliyat olda verdiğin parayı konuşalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilimsel görünümlü bir ton süslü laf yazmışsın ama malesef sonuç yanlış. en az yakıt son vitesle 50-65 km arasında yakılır. onno usta'dan okumuştum bunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 6 Ocak 2020; 23:26:30 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.