Şimdi Ara

OPET kafası...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yıllardır araçlarım için akaryakıt için opet'i kullanır ve herkese tavsiye ederdim. ta ki; şimdi anlatacağım maceraya kadar...

    geçtiğimiz yaz yani bir kaç ay önce, çalıştığım şirketin bir işi için bodrum'a 2 araç ve artı bir de jeneratör aracı olmak üzere 3 araç gittik. birisi mercedes sprinter, diğeri ford transit connect ve bir de jeneratörden oluşan bu 3 araç ile iş bitimi bodrum çıkışındaki OPET istasyonunda tüm araçların depolarını doldurduk ve yıllardır kullandığım opet karta tüm bu işlemleri işlettim.

    ankara'ya dönüşte kendi aracıma yakıt alıp yine opet kartına işletmek üzere ankara'daki istasyona verdiğimde kartımın bloke olduğunu gördüm. opet müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda bloke bahanesi olarak söylene aynen şöyle;

    efendim, "tek seferde 3 ayrı alım işletmişiz, bu kadar alımı tek seferde aynı opet kart ile yapamazmışız, o nedenle bloke olmuş"...

    şimdi; ben bir firmayım ve firmama ait onlarca aracım var. hepsini tek seferde işe yollayıp hepsinin depolarını bizzat ben doldurunca tüm o yakıtın parasını tek seferde ödemiyor muyum? ödediğim her kuruş için bana geri puan olarak geri verilmek üzere hazırlanmış bir karta aynı alımı neden işletemiyorum? ben istersem tek seferde trilyonluk yakıt alırım, bundan opet'e ne? parasını ödüyorsam, promosyonundan yararlanmak neden hakkım olmuyor?

    müşteri hizmetleri, bu soruların cevabını tabi ki veremeyeceği için "sistem böyle" gibi üstelik de kaba bir yaklaşımla görüşme sonlandırıldı. klasik olarak "müteri velinimettir, o nedenle müşteri görüşmelerinde nezaket kurallarına uyun" düsturu opet müşteri hizmetleri için geçerli değil, bunu o görüşmede anladık...

    sonrasında geçen hafta, "malum şirkete bir şans daha vereyim" diye tekrar müşteri hizmetlerini arayıp, "blokemin kaldırılması için ne yapmam gerektiği"ni sordum. opet kartımın, kimliğimin ve kullandığım aracın ruhsatını kendilerine mail atmam yeterliymiş.

    "hay, hay" dedik ve gönderdik. peki bugün gelen sms mesajında ne diyor dersiniz? aynen şöyle;

    "değerli müşterimiz. göndermiş olduğunuz talepte yer alan ruhsattaki plaka ile alım yoğunluğunuzun bulunmaması nedeni ile kartınız kullanıma açılmamıştır"...

    yahu ne yoğunluğu? arabayı yeni almışım, bundan sonra bu aracı kullanacağım ve yakıt alacağım, kartımı hizmete açın diyorum, bana "bu araca pek yakıt almamışsın, o nedenle kartını kullanıma açamıyorum" diyorsun.

    yaklaşıma bak; "çok yakıt alamazsın, kartı kapatırım"... tamam yeni araba aldım ve buna yakıt alacağım, bu sefer de "fazla yakıt almamışsın, kullanıma açamam"...

    sonuç; bir daha opet mi? tövbeler olsun. bunlar kendilerini ne zannediyor? piyasada tekel olduklarını, yakıt için sadece kendlerine mahkum olduğumuzu filan mı düşünüyorlar acaba? ne zaman bu seviyeye geldiler de kendilerini müşteriyi uğraştırma hakkına sahip görüyorlar?

    ben nerde hata yaptım?







  • Firma mi daha mal yoksa musteri hizmetleri mi karar veremedim almayin dye mi yapilar nedir
  • %0.5 leride onların olsun bir çok kaliteli firmadan pahalı satıyorlar zaten
  • bende sana lukoil den yaşadığımı yazayım oradan da alma...

    yakıt katkılarını sevdiğim için mazotu hep oradan alırdım ve üstelikte ucuz değil yakıtı pahalıdır. club card iye indirim saglayan kartı vardı kampanya dahılınde alıyosun kartı okutuyosun %0.2 tarzında ıdı galıba ındırım verıyor


    neyse dedım barı kart alayım nasılsa hep buradan alıyorum yakıtımı pompacıya söyledim. kart almak istiyorum diye abi ne iş yapıyosun dedi askeri personelim dedim

    askere olmuyor abi dedi niye dedim sadece doktor ve avukatlara veriyoruz diye saçma sapan ssey söyledi ben şaşırdım dedim öyle şey mi olur bu ne sacmalık indirim varsa herkese olmalı vs abi valla bize yukardan böyle söylediler dedi... iyi dedim kardeşim 1-2 farklı ıstasyona daha gıttım sadece ora oyledır belki dıye yok dıgerlerıde öyle aynı cevabı verdı

    ve 2 yıldır Lukoil denen sacma sapan yerden yakıt makıt almıyorum birdaha birde taraftar kart öneriyolar utanmadan ... %0.2 benım ıcın cok buyuk para degıl ama ınsanları aptal yerıne koyup boyle ınsan ayırmaları ufak tefek hesaplar yapmaları felan gıcık olurum boyle seye ben




  • shellin kart sistemi de saçmaladı son zamanlarda
  • En güzeli go petrol... Salı ve Cuma günleri go karta direk %3 indirim yapıyorlar, depoyu tam olarak doldurduğumda 7 tl indirim oluyor. Bizim gibi haftada bir dolduranlar için pek büyük bir meblağ değil ancak ticariler için bulunmaz nimet...
  • Ayacıgım peki şirket müdürüne durumu bildirdin mi ? Müdür Bey ne dedi ? İstasyonu değiştirmesi lazım eğer ki taahütlü sözleşme yapılmamışsa.Burada suistimal var ve müşteri hizmetinde aksamadan,haksız kazançtan dolayı şirket avukatı çok basit şekilde dava yoluna gidebilir.
  • Aracımı değiştirdim ve yeni aracıma yıllardır kullandığım shell clup cart ile yakıt aldım ve kart plaka uyumsuzluğu nedeniyle kartım bloke oldu.Ertesi gün müşteri hizmetlerini arayıp yeni aracın plakasını verdim , sorun halloldu ve aldığım yakıtın da puanı yüklendi. Ne ruhsat sordular ne de başka bir şey.
  • Sen nerde hata yapmissin biliyomusun.



    O karti 2. Ye actirmak isteyerek.
  • Opet aynı hareketi bana yaptı, uzun yolda 2 kere lpg 1 kere benzin aldım ve kartı bloke ettiler, içindeki puanlarla birlikte çöp oldu kart, ne yaptıysam da açmadılar kartı. Müşteri hizmetleri diye bişey yok zaten. Tekelleşmeye doğru giden bi durum gibi görüyorum, en iyisi başka firmalara da şans vermek
  • Opet,shell cıvıdı ama he.

    Yanaşsın bi audi,bmw bak o karta bile nakit yüklerlerdi.

    Klasik ama al hocam en iyisi.
     OPET kafası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teneke1236737 -- 10 Ocak 2017; 19:13:16 >




  • Kullanmayacaksın abi müşteri memnuniyeti olmayan firmaları silcen hayatından. 5 yıldır bir banka ile çalışıyordum az kaldı tüm hesapları kapatıp başka bankaya. Konuyla alakasız ama anlatayım, müşteri hizmetlerini aradım öğrenci belgesi verdim ama işleme girmemiş. Ne dese beğenirsin "şubeye gitmeyi denediniz mi?". Dedim başta şaka her halde. Tekrarladı dedim işlem sorgulamayı bile şubeden yapıcaksak kapatın gitsin müşteri hizmetlerini. Şubeyi arıyorsun açan yok. Bir kere müşterisini sinir edenn banka, benzinlik, gerekirse gıda alım yapılan yerlere gitmeye gerek yok. Çünkü zaten bu 3 kuruluştan onlarca var sinirlenip kendini yıpratmaya gerek yok.
  • BP ile hiç sıkıntı yaşamadım

    Doğuş indirimi %5 alıyorum

    Artı kart kampanyaları ile birleşiyor

    Önceki aracımda toyota idi onda da toyota card ile yine %5ile%7 arası indirim alıyordum



    Ne istasyonlar varmış be
  • Firma yasal olarak doğru yapıyor. Sadece Opet değil hemen hemen tüm firmalar bu konuda aynı uygulamayı, kontrolü yapıyor.
    Sizin ŞAHSİ Kullanımınıza sunulan bir kartla mantıklı kabul edilen ŞAHSİ limitleri dışında sınırsız işlem, yükleme yapamazsınız.
    Sizin yaklaşımınızla bakarsak , bir yakıt istasyonu sahibi de oradan kartsız alışveriş yapan herkes adına kendi kartını kullanır, promasyonun en alasını alırdı. Sonuçta bu da şahsi kullanım için verilen bir kartı ticari amaçlı kullanıma sokar.
    Aynı şekilde benimde Türkcell'den 5 ayrı hattım (eşim çocuklarım vs..) var. Hepsi benim adıma kayıtlı. Bende hepsinin Sarıkutu puanlarını birleştirip büyük bir hediye alamıyorum. Her hattın puanlarını ayrı ayrı kullanabilirsiniz, adınıza da olsa hepsini birleştirip tek hediye alamazsınız diyorlar.

    Zannedersem geçen aylarda okuduğum bir haberde buna benzer bir uygulama ile kişisel kullanıma sunulan kredi kartını(Dükkanında alışveriş yapan müşterilerin ödemelerini, kendi kredi kartı ile postan geçirip bir kaç bin TL. lik bonus puan toplayan biriydi sanırım.) kişisel kullanım dışında ortak kullanıma açan birinin kredi kartını iptal eden bankayı mahkemede haklı bulmuştu.

    Yani olay Opet kafası değil. Sizin bakış açınız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 10 Ocak 2017; 20:46:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Ayacıgım peki şirket müdürüne durumu bildirdin mi ? Müdür Bey ne dedi ? İstasyonu değiştirmesi lazım eğer ki taahütlü sözleşme yapılmamışsa.Burada suistimal var ve müşteri hizmetinde aksamadan,haksız kazançtan dolayı şirket avukatı çok basit şekilde dava yoluna gidebilir.


    bana burdaki haksız kazancı anlatır mısınız?



    3 aracın da yakıtını peşpeşe aynı kredi kartı ile ödemişim. Ödeme aralıklarında 1 dakika bile zaman farkı yok. Yani hepsini bizzat ben ödemişim. Ödemesini yaptığım şeyi de karta işletirim. Opet çalışanı değilim, istasyonda pompacı değilim, yoldan geçen adamların ya da istasyondaki başka müşterinin aldığı yakıtı kendi kartıma işletmemişim.



    3 defa peşpeşe örneğin 100 liradan toplamda 300 lira yakıt almışım. Peki tek seferde 1000 liralık yakıt alsam sorun var mı? Yok. Peki peşpeşe 300 lirada nasıl bi halsız kazanç oluyor?



    Bırdaki sorun, aynı istasyonda işlem yaptırmakmış. Müşteri hizmetleri öyle diyor. Yani aracın birine bir istasyondan, diğerine 30 saniye sonra 50 metre ilerideki istasyondan, üçüncü araca da 2 dakika sonra 2 km ötedeki istasyondan alım yapsan sorun yok. Ama aynı istasyon olunca adı "haksız kazanç" mı oluyor?



    Ah bi dava etseler de, şu haksız kazancı nasıl ispatlayacak, neye dayandıracaklar bi görsek...




  • Sizinle aynı durumu yaşadım. Opet puan birikmiş kartım bloke oldu. Birde üstüne 2017 de silindi puanlar. Şimdi şirket araçlarını tanıyan bir sisteme üye olup iskontolu yakıt almak için başvuruda bulunduk, beklemedeyiz.
  • Hiç bir firmanin kartini vs kullanmam parasini oder cikarim. Onlarin verecegi 3 5 kurus puana paraya da muhtac degilim. Ac kopeklere bak hele paranizla rezil olmuşsunuz.
  • Bende yıllardır Shell kullanıyorum.Shell cardımı eski aracımda kullanıyordum,aracımı değiştirdiğimde daha araba bayiden çıkmadan Shell müşteri hizmetlerini aradım.Bilgilerden eski aracımın plakasına ulaştılar,yeni aracımın plakasını söyleyip düzelttiler.Bu işlem toplam 1 dakikamı almadı.Shell gibisi yok bence.Şirket araçlarımıza da Shell'den yakıt alıyoruz,onlarda da hiç problem yaşamadık.
  • benimde istasyon hatası yüzünden kartım bloke oldu ve ne yaptıysam kartın blokesini kaldıramadım opet kartta 10 tl puan vardı market görevlisi harcamaya çalıştı iki defa denedi beceremedi ve üçüncü işlemde puan harcamayı becerdi fakat iş işten geçmiş bu durumda üçüncü işlem oldu ve kartı bloke oldu, durumu opet genel merkeze bildirdim yinede blokeyi kaldıramayız dediler tek seçenek kimlik fotkoposi, aracın plakası ve aracın ruhsatını opet genel merkeze mail olarak göndermek lazımmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 10 Ocak 2017; 22:59:1 >
  • BP yi tavsiye ederim. %3 ilk başlangıçta iskonto sağlıyor sonra yakıt alımınıza göre %6 ya kadar yükseliyor üstelik kart kampanyalarıylada birleşme imkanıda oluyor.

    yakıt kalitesi de güzel dizel kullananlara ultumate yi tavsiye ederim sessiz ve performanslı bir yakıt.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.