Şimdi Ara

Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
0
Favori
10.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme


    Sloganı fena ;

    'Başarısı satışlarına yansımayabilir!'


    Türk tüketicisinin otomobil tercihleri her zaman kesin çizgilere sahip olmuştur. Sedan modeller istisnasız hep iyi satış rakamlarına imza atarken mini ve kompakt sınıflardaysa sedandan sonra hatchback modeller ilgi görür. ‘90’lı yılların sonunda panelvan tipi araçlar doğana kadar bir karoser seçeneği daha Türkiye’de çok popülerdi. Elbette station wagonlardan söz ediyoruz. Sedan versiyonla benzer konfor sunan ancak işlevselliği daha yüksek olan station wagon modeller hala Avrupa’da büyük ilgi görüyor. Ancak Türkiye’de ticari panelvanlar sebebiyle bu sınıfın satışları çok düşük seyrediyor. Buna karşın üreticiler bu sınıftaki temsilcilerini Türkiye pazarına sunmakta çekinmiyorlar. Bunlarsan birisi de Opel. Insignia ile dikkatleri üzerine toplayan marka bu kez ailenin station wagon üyesi ‘Insignia Sports Tourer’ ile karşımızda.

    Ön tasarım olarak Insignia Sports Tourer ailenin diğer üyeleriyle aynı görünüme sahip. Büyük kromajlı radyatör ızgarası ve kaslı motor kaputu güçlü görünümü yaratan iki öğe. Otomobil A sütunundan itibaren kardeşlerinden ayrışmaya başlıyor. Krom görünümlü tavan rayları ismindeki sportifliği vurgular nitelikte. Yandan otomobilin arkaya doğru inen yapısı ve küçük tavan spoyleri dinamik unsurlardan bir kaçı. Arka bölümse küçük camı ve dik inen tasarımıyla radikal bir görünüme sahip değil. Tasarım olarak Insignia, alışılmış ağırbaşlı station wagon tasarımı yerine sportif görünmeyi tercih etmiş. 4908mm uzunluğa, 1856mm genişliğe ve 1520mm yüksekliğe sahip olan Insignia Sports Tourer en büyük rakibi VW Passat Variant’dan (4774/1820/1517mm) her disiplinde büyük bir otomobil.

    İç mekan

    Opel’in ‘90’lı yıllardaki başarısı iç mekânda dönemine göre kullandığı malzeme kalitesinden de etkilenmişti. O dönemdeki en ucuz modeli ile bir üst sınıf modeli arasında iç mekan kalitesinde (küçük sınıftaki modelin lehine) büyük farklılıklar yoktu. Bu da tüketicilerin alım tercihlerini etkiliyordu. Ancak bu uygulama 2000’li yıllarda terk edildi. Opel tasarım ve teknoloji olarak başarılı otomobiller yaratmasına karşın iç mekân kalitesinde rakiplerine yetişemiyordu. Fakat Insignia marka için büyük bir dönüm noktası oldu. Üretimi duran Vectra’dan iyi bir ders alan Alman üretici Insignia’nın iç mekânında hem tasarım hem de malzeme kalitesi bakımından güzel bir iş çıkarmış. Dairesel formlu göstergeler ve üç kollu direksiyon simidinin uyumunu başarılı bulduk. Orta konsol ilk bakışta karışık görünse de kullandıkça kolay pratik olduğu görülüyor. Insignia, 540 litrelik bagaj hacmine sahip. Bagaj kapağı elektrikli olarak açılıp, kapatılabiliyor. Bu sistem çok kullanışlı olmuş. Ayrıca Opel mühendisleri bagaj kapağı açıldığında otomobilin stop grubu görünmeyeceği için bagajın içine iki adet daha stop grubu yerleştirmiş. Bugüne kadar görülmemiş ancak iyi düşünülmüş bir ayrıntı…

    Performans ve sürüş

    Insignia Sports Tourer Türkiye’de 1.6 litre, 2.0 litre, 2.8 litre benzinli ve 2.0 litre dizel motorlarla satılıyor. Testini gerçekleştirdiğimiz modelde 1956cc hacmindeki common-rail teknolojili dizel motor görev yapıyordu. Bu motor 4000d/d’de 160hp güç, 1750-2500d/d aralığında 350Nm tork üretiyor. Active Select ismi verilen 6 kademeli otomatik şanzıman ile güç ön tekerleklere iletiliyor. Otomatik şanzımanın motor ile uyumu kusursuz. Zaten motor alt devirlerden itibaren sunduğu yüksek torkuyla ağırlığı 1.7 tonu bulan aracı ilerletmekte zorlanmıyor. Otomobil fabrika verilerine göre 0-100km/s hızlanmasını 10.1 saniyede tamamlıyor. Güçlü dizel motor - otomatik vites kombinasyonu ve performanslı kullanım yakıt tüketiminin yüksek seyretmesine sebep oluyor. 10 litrelik test tüketiminiz bunun en büyük kanıtı. Ancak şehir dışı kullanımda bu tüketimi 7-8 litre düzeylerine düşürebilmek mümkün.
    Insignia Sports Tourer’ın süspansiyon sistemi iç mekandaki bir buton ile ayarlanabiliyor. Tour modunda daha yumuşak olan otomobil konforlu yolculuk edilmesini sağlıyor. Sport butonuna basıldığındaysa ilk olarak beyaz zeminli göstergeler kırmızıya dönüşüyor. Ardından süspansiyon serleşiyor, direksiyon ve gaz pedalının tepkileri hızlanıyor. Bu modda ve özellikle virajlı yollarda otomobili kullanmak tam bir zevk. Direksiyon sisteminin yolla iletişimi etkileyici bir düzeye çıkıyor.

    Güvenlik

    2008 ve 2009 yılında iki kez Euro Ncap’in değişen standartlarına göre teste giren Insignia, beş üzerinden beş yıldızlık performans gösteri. Test edilen Insignia Sports Tourer’in ise ayrı bir testi bulunmuyor.


     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme


     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme


    İ harfi büyük , dikkat

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme



    _____________________________




  • Süper bir araç... Passat Variant alacağıma bunu alırım...
    Biraz Q7'ye benziyor sanki
    _____________________________
  • SW hakikaten güzel olmuş,gördüm ve beğendim.Hafiften A4 Avant havası da var sanki.
    _____________________________
  • çok güzel bi araç ama 89 lira çok be abicim
    _____________________________
    INTEL i7 6700 - GIGABYTE H170-HD3-CF - KİNGSTON DDR4 16GB HYPERX FURY BLACK 2133MHz - EVGA GeForce® GTX 1070 SC2 - CASPER 27" M2758QP 144HZ 1Ms
    120GB SSD x 3 RAID0 - TOSHIBA DT01ACA100 1 TB HDD - XIGMATEK VECTOR S 750 WAT 80 PLUS PSU - GAMEPOWER WARLOCK MECHANİCAL KEYBOARD RGB - LOGİTECH G300S

  • Çoğu insan bilgisizce araç alıyor..

    Bir tanıdık araç önerisi istedi benden sıfır..1.6 Turbo 180'lik İnsignia'yı önerdim ve bana dediği şuydu, 1.6 motor hantal kalır çekmez..Abi turbo nasıl çekmez dedik fakat anlatamadık..

    Güzel bir araç..
    _____________________________
  • 7. resim çok enteresan
    _____________________________
  • Ülkemizde bu tip adamlar çok fazla ..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Çoğu insan bilgisizce araç alıyor..

    Bir tanıdık araç önerisi istedi benden sıfır..1.6 Turbo 180'lik İnsignia'yı önerdim ve bana dediği şuydu, 1.6 motor hantal kalır çekmez..Abi turbo nasıl çekmez dedik fakat anlatamadık..

    Güzel bir araç..

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çok kaliteli iç mekanı var..

    İnşallah b7 Passatta kalite düzeyi en az böyle olur..
    _____________________________
    "Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra"
  • ilk basta bunun Binek tipi hosuma giderken artik yavas yavas Insignia Sportstourer´de hosuma gitmeye basladi diye bilirim. Bunun 18" Alu Jantlisi ve Xenon Farlisi kaymak gibi, yemede yaninda yat. Bagaji acinca gercekten Q7´yi benziyor biraz
    _____________________________
  • bu insignia yi cok beyeniyorum gecen gene otobanda gordum,heybetli bi arac,icide kaliteli gercekten
    _____________________________
    buda benim site arkadaşlar bakmak istermisiniz
    EPOX 9NDA3j + amd 3000+64bit venice[1800 mhz@2005mhz) ASus 9550 128bit vga 120 seagate baracuda NCQ 512*2 twinmoss
  • İnsignia gerçekten çok güzel araç birde sport tourer'in daha ağır bir havası var.Keşke fiyatıda biraz uygun olsa.
    _____________________________
  • Insignia ağır diyenlere sesleniyorum şu araçtaki kenar kalınlıklarına bir bakın....Etli butlu
    _____________________________

    SediciValvole
  • Fotoğraflar pek kaliteli değil.

    Araç gerçekte çok daha sıkı duruyor.

    En az sedanı kadar hatta sedanından daha şık ve sportif diyebilirim.

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme
    _____________________________
  • Dış tasarım olarak gercekten insignia yı çok begenıyorum , iç malzeme kalitesi de gercekten cok başarılı..ancak orta konsol dizaynı benım zevkımın dısında..köşeli yapılı tuslar..uzaktan baktıgımda hesap makınasını andırıyo..bu benım dusuncem tabi..

    Birde bir otomobil dergisinin testinde okumustum..bu sport tourer in en büyük eksilerinden biri arka bagaj kapagı acıldıgıda o köşeli kısmın cok alcakta kaldıgını ve dikkatsiz bir anınızda başınızı vurabileceginizdi...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Çoğu insan bilgisizce araç alıyor..

    Bir tanıdık araç önerisi istedi benden sıfır..1.6 Turbo 180'lik İnsignia'yı önerdim ve bana dediği şuydu, 1.6 motor hantal kalır çekmez..Abi turbo nasıl çekmez dedik fakat anlatamadık..

    Güzel bir araç..


    Aynı durumu bi çok kez bende yaşadım.




    Cenaze arabası maşallah.Bu tür araçlar ülkemizde tutulmaz.
    _____________________________




  • tasarım olarak çok güzel bence
    _____________________________
  • VXR ahh ahhh...rüya modeli bu alet...rs6 dan sonra beni bağlayan bir model

     Opel Insignia Sport Tourer 2.0 CDTI ~ Test - İnceleme
    _____________________________
  • ben bunu era'yla yerim
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin
  • 2315 kiloo yuh ya
    yazık günah garibim motor

    bir kaç örnek vereyim

    2008 BMW 750Li -------- 1980 kg

    2007 BMW 530i Touring Automatic {E61}------ 1705 kg

    2009 Mercedes-Benz E 250 CDI BlueEFFICIENCY Estate------1845 kg

    2009 Mercedes-Benz S 63 L AMG--------2140 kg

    İnsignianın bu örneğini verdiğim hayvanlardan ne eksiği var ne fazlası var bir düşünün
    aradaki kilo farkına bak
    _____________________________




  • 2315kg sanırım yanlış yazılmış.

    http://www.opel.com.tr/site/local_image/techpdf/insignia_tech.pdf

    2.0 dizel 160ps sw 1650kg olarak görünüyor.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.