Arkadaşlar merhabalar. Nissan QQ aracımla Şubat ayında bir kaza geçirmiştim, tamirat için Nissan Haşim Balaban Antalya yetkili servisiyle anlaştım. Servis aracımı, bu gün itibariyle, 122 gündür tamamen tamir edebilmiş değil. Bundan daha acısı, "Aracınız hazır, tamirat bitti gelin alın" dedikleri 66 gün önce, aracımı aldım ve yapmadıkları işlemlerle, değiştirmedikleri parçaların ücretinin de faturaya yansıtıldığını tespit ettim. Yani hayali işlemlerin parasını almak için usulsüz fatura düzenlemişler. Bundan sonrası ne oldu sizce? "Özür dilediler, hatalarını affettirmek için jestler yaptılar" dediğinizi duyar gibiyim, çok iyi niyetlisiniz. Bundan sonrası salladıkça salladılar, başta yazdım ya 122 gün geçti ama hala tamiratı yapamadılar. Bağlı oldukları Nissan Türkiye'ye konuyu anlattığımda ise Nissan TR "İnternette yazdıklarınızı kaldırmazsanız sizi mahkemeye vereceğiz" diyerek harika bir çözüm örneği sundu. Onlara göre Tehdit! en iyi çözüm olsa gerek ki, direkt bu yolu seçtiler. Abisi Nissan TR tehdit eden, Nissan Antalya Haşim Balaban servisi geri kalır mı! Onlar da "Bekleyin yoksa kariyeriniz zarar görür" diyerek bastılar tehditi! Bu gün servis hakkında suç duyurusunda bulundum, bakalım nasıl bir karar çıkacık. Edit: 140. günün sonunda, sistem üzerinden parçamı temin ettiklerine dair mesaj yolladılar. Şu an şehir dışında olduğumdan dolayı parçanın gelip gelmediğini teyit edemedim. Diğer konularla ilgili Adli süreç ise devam ediyor. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi westberlin -- 25 Mart 2021; 10:11:9 > |
_____________________________
|