Şimdi Ara

NİSSAN'ı Dava ettim!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
8
Favori
10.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 80
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • westberlin (11 mesaj) zerenerhan (4 mesaj) tomshardware (3 mesaj) HayatınıYaşayamayanAdam (3 mesaj) fagala (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (37 mesaj) Mobil (41 mesaj) Mini (6 mesaj) Uygulama (20 mesaj)
  • @
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1356 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Konuyu bir tweet serisi haline de getirdim, oradan da yayılması konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    https://mobile.twitter.com/iliskiAnalism/status/1280551371788423174

    Arkadaşlar merhabalar. Nissan QQ aracımla Şubat ayında bir kaza geçirmiştim, tamirat için Nissan Haşim Balaban Antalya yetkili servisiyle anlaştım. Servis aracımı, bu gün itibariyle, 122 gündür tamamen tamir edebilmiş değil. Bundan daha acısı, "Aracınız hazır, tamirat bitti gelin alın" dedikleri 66 gün önce, aracımı aldım ve yapmadıkları işlemlerle, değiştirmedikleri parçaların ücretinin de faturaya yansıtıldığını tespit ettim. Yani hayali işlemlerin parasını almak için usulsüz fatura düzenlemişler. Bundan sonrası ne oldu sizce? "Özür dilediler, hatalarını affettirmek için jestler yaptılar" dediğinizi duyar gibiyim, çok iyi niyetlisiniz. Bundan sonrası salladıkça salladılar, başta yazdım ya 122 gün geçti ama hala tamiratı yapamadılar. Bağlı oldukları Nissan Türkiye'ye konuyu anlattığımda ise Nissan TR "İnternette yazdıklarınızı kaldırmazsanız sizi mahkemeye vereceğiz" diyerek harika bir çözüm örneği sundu. Onlara göre Tehdit! en iyi çözüm olsa gerek ki, direkt bu yolu seçtiler. Abisi Nissan TR tehdit eden, Nissan Antalya Haşim Balaban servisi geri kalır mı! Onlar da "Bekleyin yoksa kariyeriniz zarar görür" diyerek bastılar tehditi! Bu gün servis hakkında suç duyurusunda bulundum, bakalım nasıl bir karar çıkacık.

    Yaşananları detaylıca anlattığım, ekşi sözlük ve forum konusun da göz atabilir, yorum yaparak ve Öne Çıkar diyerek bana destek olabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim:
    https://eksisozluk.com/13-mayis-2020-nissan-yetkili-servis-rezaleti--6518199

    https://forum.donanimhaber.com/antalya-nissan-hasim-balaban-fatura-usulsuzlugu-degismeyen-parcanin-parasini-aldilar--143432339#143432339

    Edit: 140. günün sonunda, sistem üzerinden parçamı temin ettiklerine dair mesaj yolladılar. Şu an şehir dışında olduğumdan dolayı parçanın gelip gelmediğini teyit edemedim. Diğer konularla ilgili Adli süreç ise devam ediyor.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3A%2F%2Fimg.donanimhaber.com%2Fupfiles%2F2309567%2Fc906599f-9cb7-4c95-a6ed-2cd340dcf87f.jpeg&t=0&width=480&text=1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi westberlin -- 25 Temmuz 2020; 1:32:8 >



    _____________________________




  • Japonya Nissan merkezine İngilizce güzel bir şikayet yaz. Rezil olsunlar. Yalnız her işlemin belgeli, delilli olsun. Japonyadan bir yaptırım da gelebilir. Sonuçta gelişmiş bir ülke, müşteri sorunlarında TR zihniyeti ile hareket etmezler.
    Hocam belgeli olarak direk nissan japonyaya ulaşmayıda deneyin japonların bu işe el atacağına inanıyorum.

    Nerede 7 euro domates. Sallama birader.
    Geçen tek taş domates aldım hatuna, 47 euro verdim. Beğenmedi, kabak yok muydu dedi.
    99 eurom olmadığı için kabak alamadım.

    Çok fena enflasyon var burada, iş çıkışına yakın oğlum bisikleti getiriyor, bisikletle markete gidiyorum. Saat başı %10 zam geliyor her şeye.

    2003-2004 falandı. Çalıştığım fabrikaya CNC Torna tezgahı almıştık. Pahalı bir markanın cihazıydı. 1 ay kadar sonra bir arıza oldu. Sıfırlamasında. Bazen oluyor, bazen olmuyordu. Buradaki servis çözemedi. İstanbul merkez servisten geldiler. Uğraştılar uğraştılar olmadı. Sonra tepemiz attı. Japonya'daki üretici firmanın telefonunu bulduk ve sabah erkenden aradık. Bizim sabahımız onların öğleden sonrası. Derdimizi anlattık. 10 dakika sonra İstanbul Genel Müdürlüğünden aradılar, "niye Japonya'ya bildirdiniz" diye sitem ettiler. 3 gün sonra firmanın bir mühendisi Japonya'dan Almanya'ya geçecekmiş. Geçerken İzmir'i de seyahat programına dahil etti ve fabrikaya geldi. 4-5 saat uğraşarak cihazı tamir etti, gecikme ve arıza için özür diledi ve gitti.

    Japonlar'ın ticaret ve ahlak anlayışı böyledir.

    Dostum haksızlık yapmadan önce ilk entry'i oku istersen. Benim ekşi üyeliğim olmadığı için forumdan bir arkadaş açtı başlığı. Sonrasında Nissan beni tehdit edince çekindi kendisi ve entry sildi. Kendisine birşey diyemem, sonuçta tanımam etmem, çekinebilir. Sonrasında kendisine ulaşıp açıklama yazmasını, beni zan altında bıraktığını anlattım, başlıkta açıklama yaptığı entry duruyor. Sonrasında da @ 2'ye ulaşıp entry güncellemesini, benim talebim olmadan silindiğini belirtmesini istedim, sağolsun beni kırmadı. Hatta arşivden ilk entry bulup eklendi. Böyle birşey yapsam forumdaki ilk konuyu da silerdim ki duruyor. Ve bu konuda da iki başlığında linkini paylaştım, yani ikisi de duruyor. Şimdi sen açıklama yap bakalım, hayırdır Nissan'la bir bağın mı var?

    Dünyanın saygın markaları Türkiye piyasasına gelince şark kurnazı çakal Eminönü esnafına dönüyor ben de buna hayret ediyorum. MediaMarkt bunlara güzle bir örnek. Yaptıklarını japonyada almanyada yapsalar bir daha araba satamazlar.HER HALK HAK ETTİĞİ GİBİ YAŞAR
    Belki alakasız olacak ama beyaz eşya olarak örnek vereyim biz eşimle ilk evlendiğimizde bosch marka buzdolabı almıştık dolap 1 sene sonra kendi kendine kapandı sonra kart arızası dediler kart taktılar bir müddet sonra yine kapandı bu sefer geldiler yine kart değiştirdiler ve elektrik dalgalanması yüzünden dediler bir dahaki kart değişimine kart ücreti alırız dediler bizde olur mu öyle saçmalık diyip bosch genel merkezden hatırlamıyorum bir müdüre ulaştık bayan bize servis ne derse o dur dedi ciddiye bile almadı.Sonra eşimde almanca olduğundan bosch almanya merkezine mail attık 2 yda 3 gün sonra bosch genel müdürlükten yüksek rütbeli birisi aradı bizi yeni buzdolabını ne zaman getirelim dedi😀 gün verdik eski dolabı alıp yenisini getirdiler.Yani anlıyacağınız burdan bir cacık olmz
  • Teğmen
    235 Mesaj

    Geçmiş olsun. Umarım mağduriyetiniz en kısa sürede daha fazla uzatılmadan giderilir.

    _____________________________
  • Binbaşı
    1240 Mesaj
    Japonya Nissan merkezine İngilizce güzel bir şikayet yaz. Rezil olsunlar. Yalnız her işlemin belgeli, delilli olsun. Japonyadan bir yaptırım da gelebilir. Sonuçta gelişmiş bir ülke, müşteri sorunlarında TR zihniyeti ile hareket etmezler.
    _____________________________
  • Yarbay
    11352 Mesaj
    Hocam belgeli olarak direk nissan japonyaya ulaşmayıda deneyin japonların bu işe el atacağına inanıyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    750 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HayatınıYaşayamayanAdam

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Nerede 7 euro domates. Sallama birader.
    Geçen tek taş domates aldım hatuna, 47 euro verdim. Beğenmedi, kabak yok muydu dedi.
    99 eurom olmadığı için kabak alamadım.

    Çok fena enflasyon var burada, iş çıkışına yakın oğlum bisikleti getiriyor, bisikletle markete gidiyorum. Saat başı %10 zam geliyor her şeye.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabe

    Nerede 7 euro domates. Sallama birader.
    Geçen tek taş domates aldım hatuna, 47 euro verdim. Beğenmedi, kabak yok muydu dedi.
    99 eurom olmadığı için kabak alamadım.

    Çok fena enflasyon var burada, iş çıkışına yakın oğlum bisikleti getiriyor, bisikletle markete gidiyorum. Saat başı %10 zam geliyor her şeye.



    Alıntıları Göster

    hocam ben direkt tarladan alıyorum tarladan aldığım halde 7 euro

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1356 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Deneyeceğim hocam. Daha önce Opel'de benzer konular yaşanmış, genel merkezleri bayiiliğini almıştı firmanın.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dr20mouse kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8126 Mesaj
    Japonca yi çok iyi bilen Türker var. Onlara ulaşıp direk Japonca mail de atabilirsin bence Nissan japonya merkeze

    日産自動車株式会社 (@NissanJP) adlı kişiye göz at:https://twitter.com/NissanJP?s=09

    Nissan japonya resmi Twitter hesabı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 7 Temmuz 2020; 17:23:5 >
  • Binbaşı
    1356 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    YouTube'da Japonyada yaşayan Türklerin videoları vardı, oradan ulaşmayı deneyeceğim.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mcrew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    Ülkede iş ahlakı nedir bilen çok az insan ve kurum kaldı. Yüzsüz pislikler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj

    Abi ne işin var nissanla. Yaygın araç kullan. Ford vs. Uzak doğu araçların servislerde bile adamakıllı ustaları yok inan. Gaziantepe sanayiye götürseydin hallederlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zerenerhan -- 7 Temmuz 2020; 18:8:30 >
    |
    |
    westberlin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    16609 Mesaj
    Yazık.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1356 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dostum QQ birkaç ay öncesine kadar ülkemizde en çok satan araçtı(kendi segmentinde). Buna güvenip almıştım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zerenerhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2640 Mesaj

    Hiçbir şey olmaz. Üstüne Japonya’dakiler o ülkede dolandırılmış adaleti sağlayamamışlar diye dalga geçerler sana çaktırmadan.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Why Shy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1773 Mesaj

    böyle büyük firmalarla ilgili sorunları yurt içinde çözemiyorsanız hiç beklemeden yurt dışına taşıyacaksınız.
    mail atın. twitterdan yazın. forumlara yazın.
    başlığa atılan cevapları gördügünüz üzere 3 5 tane ergenin post kasmasından ileri gitmiyor malesef burası.

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj
    Japonca bilen arkadaşlarla irtibata geç japonyaya gerçek kuruma e mail at her türlü iletişime geç sana kesinlikle yardımcı olacaklar



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1240 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Robot

    Hiçbir şey olmaz. Üstüne Japonya’dakiler o ülkede dolandırılmış adaleti sağlayamamışlar diye dalga geçerler sana çaktırmadan.

    Japonlar hakkında en ufak bir fikrin varsa üyeliğimi sınırsız banlarım.

    _____________________________
  • Yarbay
    6800 Mesaj
    Geçmiş olsun...
    Süreci merakla bekliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.