Şimdi Ara

Neden sisli havalarda 4 lü flaşör yakılır dh ahali (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
133
Cevap
0
Favori
16.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ingiltere otoyol yonetmeliginde buldum, Turkiye'dekine bakabilen olursa sevinirim.

    Der ki,

    Tehlike uyari lambalari (bunlar dortlu flasorler oluyor) sadece durdugunuzda yakilir ve digerlerini yolu engellediginiz icin uyarmaya yarar. Asla bir baska nedenle veya park etmek icin kullanmayin. Kesinlikle hareket halinde ya da baska bir arac tarafindan cekilirken kullanmayin. Ya da onunuzde engel ya da kaza varsa uyarmak icin kullanilabilir. Sadece arkadaki tarafindan bu uyariniz farkedildigini anlayan kadar kullanin.

    Asagidaki ikinci linkte de gorulecegi uzere bir forumda da tartisilmis, ilginizi cekerse diye o linki de ve highway code linkini de veriyorum...


    http://www.direct.gov.uk/en/TravelAndTransport/Highwaycode/DG_070302
    http://www.pcadvisor.co.uk/forums/index.cfm?action=showthread&threadid=328007&forumid=16

    116

    Hazard warning lights. These may be used when your vehicle is stationary, to warn that it is temporarily obstructing traffic. Never use them as an excuse for dangerous or illegal parking. You MUST NOT use hazard warning lights while driving or being towed unless you are on a motorway or unrestricted dual carriageway and you need to warn drivers behind you of a hazard or obstruction ahead. Only use them for long enough to ensure that your warning has been observed.



    Burada da tum isik ekipmanlarinin hangi kosullarda kullanilacagi yazilmis...


    http://www.direct.gov.uk/en/TravelAndTransport/Highwaycode/DG_070302



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapya -- 8 Kasım 2010; 22:01:23 >




  • Bu da Volvo kullanim kitapcigindan, Amerika icin yayinlanan,

    "D - Hazard warning flashers

    The four-way flasher should be used to indicate that the vehicle has become a traffic hazard.


    NOTE: Regulations regarding the use of the hazard warning flasher may vary from state to state."

    http://new.volvocars.com/ownersdocs/1996/1996_850/96850_106.htm

    Flasorlerinizi sadece araciniz trafik icin bir tehlike haline geldiginde kullanininiz. Buradan anladigim araciniz akar trafigi tehlikeye dusurecek sekilde arizalandiginda ya da durur hale geldiginde kullanin demek istiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapya -- 8 Kasım 2010; 22:06:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvanilya


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    4'lü flaşörler sizin farkındalığınızı A-R-T-I-R-M-A-Z arka sis lambaları her zaman daha parlak daha göz alıcıdır, bunu anlamak bu kadar mı zor yaa, çıkın deneyin yoğun siste aracınızın hem 4'lülerini hem de arka sislerini yakın araçtan uzaklaşın, sonra yaklaşın bakalım önce hangisini göreceksiniz

    Adı üstünde SİS farı yaa başka söze gerek mi var hala 4'lü flaşörleri savunuyorsunuz... yukarıdaki videoyu da zahmet olmazsa bir izleyin

    dipnot: dahi anlamındaki bağlaç olan "de" ayrı yazılır

    kaza riski olan yerde 4'lüler yakılır ama sisli havalar buna girmez, anlık uyarılarda kullanılmak için kullanılır, adamlar yıllardır sis farı koyuyor arabaya biz hala 4'lü yakılır mı yakılmaz mı onu tartışıyoruz pes artık


    sayın crazyarif
    araçlarda kullanılan ışıklar arasında kırmızı ışıktan sonra en yüksek dalga boyu sarı renge aiitir. arka sis farları kırmızıdır ve arkadan gelen araçların en uzak mesafede görmesi amaçlanmakla beraber ön sis farları sadece karşıdan gelen araçların dikkatini çekmek için değil aynı zamanda sürücünün görüş alanını da arttırmayı amaçlar. bir anlamda optimal verimi almak amaçlanır. sisli havalarda sadece arkadan takipleri düşünmeyin

    internet sağlayıcım nedeniyle videoyu maalesef izleyemiyorum ama size şunu sorayım sisli havalarda gerçekten kaza riski yok mu dur?



    ben ön sis farlarını yakmayın falan demedim ki; sis var diye 4'lü yakılmaz diyorum,

    ikinci sorunuza gelirsek, sizce normal trafikte kaza riski yok mudur, o zaman herkes her zaman yaksın 4'lüleri öyle gezsin, mesela sis vardır, ileride kaza olmuş trafik yavaşlamış ya da durmuştur, işte o zaman yakılır, demek istediğimi anladınız sanırım


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferdurukan

    crazy arif sen teoride mi yaşıyorsun pratikte mi?????? 2 gün evvel havalimanına giderken ve dönerken eğer o trafikte yaşananları görseydiniz birakın dörtlüleri eğer olsaydı aracınızda 14 lüleri yakardınız!!! bazı şeyler yaşanarak tecrübe edilir yazılanları okuyarak değil!! sis farının etkilerini kimse küçümseyemez tabi ki ama bu kadar şiddetli bir siste sis farı sabit bişr şekilde yanarken sadece gözlerinizin algısını sabitler( nasıl anlatacağımı bilemedim) dörtlü bu durumda kesinlikle daha etkili!! bırakında bu olayı birebir yaşayanlar neyin iyi olup olmadığını bilsin.


    pratikte yaşıyorum istanbul'da sis çok sık görülen bişey değil buyrun gelin bolu dağı tünel çıkışına her gece uygulamalı olarak görebilirsiniz, normal park lambaları da o zaman algıları sabitler 4'lüleri her zaman yakalım o zaman, benim bu durumu birebir yaşamadığımı biliyor musunuz?

    ben 4'lü etkili değil demiyorum ama amacının dışında kullanılıyor arka sisler 4'lülerden daha önce farkedilir, amaç farkedilmekse bu kullanılır, sisli havada önünzde bir tehlike olsa arkanızdakileri nasıl uyaracaksınız? aracınızın lastiği patladı, sisten öndeki araca ya da bariyerlere vurdunuz, nasıl uyarmayı düşünüyorsunuz?

    yeni araçların çoğunda ani fren durumunda 4'lüler yanar, ya da fren lambaları flaşör olarak söner

    lütfen ama lütfen bu 2 videoyu izleyin

    http://www.uzmantv.com/siste-arac-kullanirken-nelere-dikkat-etmeliyiz

    http://www.uzmantv.com/seyir-halinde-aniden-sis-bastirirsa-ne-yapmaliyim

    burayı da okuyun lütfen
    http://www.surusegitimi.com/news_show.php?catID=11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 8 Kasım 2010; 23:01:34 >








  • http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_lighting#Hazard_flashers

    ilgili bölümü okursanız sisli havalarda ya da riskli havalarda kullanıldığı ile ilgili bilgi mevcuttur. belliki bu konuda net bir bilgi yok ama fazla tedbirden zarar çıkacağını düşünmüyorum.
  • Alt geçitten çıktığımda trafik olduğunu gördüğümde frene bastıktan hemen sonra 4 lülerimi yakıyorum. Çok fazla karşılaşmasamda buzlu yolda 4lülerimi kesinlikle yakarım. Geçen kış balıkesirde açılmıcak buzlu yolu trafiğe açtıklarında 4 lülerimi yakmam bile yetmedi. Arkadan hızla gelen araçlara el kol yaparak anca yavaşlatmıştım.
    Sisli havalarda 4 lülerin yakılması konusuna gelirsek bencede mantıklı bir hareket. Birde vw lerde dörtlüler yanarken sinyal verildiğinde dörtlü yanmayı kesiyordu sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvanilya

    http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_lighting#Hazard_flashers

    ilgili bölümü okursanız sisli havalarda ya da riskli havalarda kullanıldığı ile ilgili bilgi mevcuttur. belliki bu konuda net bir bilgi yok ama fazla tedbirden zarar çıkacağını düşünmüyorum.



    ilgili bölümü okudum, "...Some people are known to use them in severe fog conditions..." cümlesini sanırım kastediyorsunuz... daha da bişey demiyorum, yukarıda o kadar video yazı paylaştım, biraz araştırın internette, kesin cümlelee var, ister Türkçe ister İngilizce ister Almanca...


    quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    Alt geçitten çıktığımda trafik olduğunu gördüğümde frene bastıktan hemen sonra 4 lülerimi yakıyorum. Çok fazla karşılaşmasamda buzlu yolda 4lülerimi kesinlikle yakarım. Geçen kış balıkesirde açılmıcak buzlu yolu trafiğe açtıklarında 4 lülerimi yakmam bile yetmedi. Arkadan hızla gelen araçlara el kol yaparak anca yavaşlatmıştım.
    Sisli havalarda 4 lülerin yakılması konusuna gelirsek bencede mantıklı bir hareket. Birde vw lerde dörtlüler yanarken sinyal verildiğinde dörtlü yanmayı kesiyordu sanırım.

    ani ve tehlikeli durumda arkadakileri uyarmak için kullanılır, arkanızdan gelenler sis olduğunu görmüyorsa yakın tabi siz de haklısınız...

    http://otoresim.net/dogru-bilinen-yanlis-trafik-kurallari.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Kasım 2010; 10:01:33 >




  • ben şaşırmıyorum bu yorumlara...adamlar yılların tecrübesi ve birikimi ile sis farı, 4lü flaşör ne zaman hangi şartlarda kullanılır diye düşünmüşler...AB standartları oluşturmuşlar... burada hala sisli havada 4lü flaşör açarım diyen var...

    emniyet kemerini takıp üstüne oturan biz değilmiyiz... böyle kendi kafamıza göre yorum yapmakda normal...

    ama şunu düşünmüyoruz... trafikte milyonlarca sürücü var...bunların hepsi, aynı dilde düşünmezse ve konmuş kuralları uygulamazsa, keşmekeş olur kargaşa olur ( yavruuuuuummmmm). herkes kendi mantığına göre trafikte hareket ederse araç kulanırsa, olurmu bu...
  • Trafik normalden çok hızlı akıyor, siste varsa bu durum tehlike oluşturuyor... Sis artı hız ... Sis varken bile hız yapan araçları gördükten sonra sis farları+dörtlüler bana normal geliyor. Yurdum insanı, hız yaparken o siste nasıl görüyor anlamıyorum. Ben o tiplere karşı önlemimi alayımda gerisi boş... Gelirler vururlar falan... Uğraş dur...
  • Ben ne için bu kadar tartıştığımızı anlamadım,istanbul için konuşuyorum sisli havalar yılda en fazla 3-4 gün hadi bilemediniz 1 hafta olur, yani yılın 365 günü olan bir olay değil,bu bir haftalık sürede yoğun sise girdiğimizde 4'lüleri yaksak bize ne zararı olucak anlamış değilim,evet sisli havalarda 4 lüleri yakmak gibi bir kural yok kabul ama biz ekstradan bir önlem alsak fenamı.Daha önceki mesajımda dediğim gibi pazar günü sıfır görüşte herif en aşağı 150 ile arkamda belirdi,zar zor durdu ,valla ben farkındalığımı arttırmak için 4 lüleri yakmaya devam edicem,herkes kendi istediğini yapabilir.Tartışmaya gerek yok.
  • alıntı, OBK

    Bu başlık sayesinde insanların doğru bildikleri yanlışlara zamanla sadece kendilerini inandırmakla kalmayıp çevresindeki insanları da aynı yanlışa inandırmaya çabalayacaklarının, yanlışın doğrusunu öğrenmemek ve kabul etmemek konusunda ısrarcı olacaklarının sosyal laboratuar çalışmasını yapmış olduk.

    Sonuçlar beklenildiği gibi...


    kuralı bilenleri, doğrusunu yapanları da sırf kendinizi düşündüğünüz için tehlikeye atın, aferin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Kasım 2010; 10:13:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    alıntı, OBK

    Bu başlık sayesinde insanların doğru bildikleri yanlışlara zamanla sadece kendilerini inandırmakla kalmayıp çevresindeki insanları da aynı yanlışa inandırmaya çabalayacaklarının, yanlışın doğrusunu öğrenmemek ve kabul etmemek konusunda ısrarcı olacaklarının sosyal laboratuar çalışmasını yapmış olduk.

    Sonuçlar beklenildiği gibi...


    bende bunu anlatmaya çalıştım, çok güzel bir açıklama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    alıntı, OBK

    Bu başlık sayesinde insanların doğru bildikleri yanlışlara zamanla sadece kendilerini inandırmakla kalmayıp çevresindeki insanları da aynı yanlışa inandırmaya çabalayacaklarının, yanlışın doğrusunu öğrenmemek ve kabul etmemek konusunda ısrarcı olacaklarının sosyal laboratuar çalışmasını yapmış olduk.

    Sonuçlar beklenildiği gibi...


    kuralı bilenleri, doğrusunu yapanları da sırf kendinizi düşündüğünüz için tehlikeye atın, aferin


    bu sözler trafikte muhattap olduğunuz kişiler doğruyu yaparken siz yanlışta ısrar ederseniz geçerlidir.siste 150 ile gidenlere karşı önlem almak yanlışta ısrar etmek değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malvolorne -- 9 Kasım 2010; 10:15:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    alıntı, OBK

    Bu başlık sayesinde insanların doğru bildikleri yanlışlara zamanla sadece kendilerini inandırmakla kalmayıp çevresindeki insanları da aynı yanlışa inandırmaya çabalayacaklarının, yanlışın doğrusunu öğrenmemek ve kabul etmemek konusunda ısrarcı olacaklarının sosyal laboratuar çalışmasını yapmış olduk.

    Sonuçlar beklenildiği gibi...


    kuralı bilenleri, doğrusunu yapanları da sırf kendinizi düşündüğünüz için tehlikeye atın, aferin


    bu sözler trafikte muhattap olduğunuz kişiler doğruyu yaparken siz yanlışta ısrar ederseniz geçerlidir.siste 150 ile gidenlere karşı önlem almak yanlışta ısrar etmek değildir.

    doğrusu bu tabi, herkes yanlış yapıyor biz de yapalım... herkes yakıyor biz de yakalım...




  • sisli havada 4lüyü yakmanın gereği yok. sis çok yoğunsa senin 4lüyü de göremeyecektir adam. stoplar ne kadar görünüyorsa dörtlü de o kadar görünür siste.

    sis farı
  • Yahu sizi anlamak güç, adam sis varken basıyor, hızlı gidiyor diyoruz. Yani şartlar normal değil, burası Türkiye... O hızla giderken, sisli havada adam gelir size vururmu, vurur, görüyoruz, sis çökünce kazalar artıyor. İşte sislerle beraber dörtlüleri yakmak bu tip insansı yaratıklara karşı önlem oluyor.

    Ha normal şartlarda dörtlüler sisli havalarda yakılmaz, ama normal olmayan durum sözkonusu burada...

    Bu kez anlatabildim herhalde...

    Normal şartlarda düşünmeyiniz...

    Şartlar anormal.......................

    Mümkün olsa bu tip yaratıklar yüzünden arkaya 2 tane 1000 watlık projektör koyacağım!
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    alıntı, OBK

    Bu başlık sayesinde insanların doğru bildikleri yanlışlara zamanla sadece kendilerini inandırmakla kalmayıp çevresindeki insanları da aynı yanlışa inandırmaya çabalayacaklarının, yanlışın doğrusunu öğrenmemek ve kabul etmemek konusunda ısrarcı olacaklarının sosyal laboratuar çalışmasını yapmış olduk.

    Sonuçlar beklenildiği gibi...


    kuralı bilenleri, doğrusunu yapanları da sırf kendinizi düşündüğünüz için tehlikeye atın, aferin


    bu sözler trafikte muhattap olduğunuz kişiler doğruyu yaparken siz yanlışta ısrar ederseniz geçerlidir.siste 150 ile gidenlere karşı önlem almak yanlışta ısrar etmek değildir.

    doğrusu bu tabi, herkes yanlış yapıyor biz de yapalım... herkes yakıyor biz de yakalım...



    bu olayı niye bu kadar abarttığınızı anlamadım neyse uzatmaya gerek ,son kez yazıyorum sisli havalarda 4 lü yakmak trafik kurallarında yok kabul ama halkımızın araba kullanma anlayışı bizi sisli havalarda kural dışı ek önlem almaya zorluyor ve ben bu ek önlemin trafiğin düzenini veya başkalarının hayatını riske attığını düşünmüyorum bilakis kazalardan koruduğuna inanıyorum zaten hatalıysak bir gün polis bizi çevirir cezamızı öderiz.




  • Size bir soru, sisli havalarda dörtlüleri yakmak nasıl trafik güvenliğini tehlikeye atıyor?...

    Ben buzlanma esnasındada dörtlüleri yakarım, yerler kayıyor dikkat manasında... Şimdiye dek zararını görmedim,bilakis yararını gördüm...

    Yurdum insanının dikkatini başka türlü çekemiyorum, herif basmaya devam ediyor, dikkatini çekemessem gelecek vuracak, uğraş dur... Bahane belli, görmedim... Göremiyorsa gözünün içine sokacaksın.... Yada hızlı gitmesini önleyeceksin.

    Kar varken,yerde buzlanma varken dörtlüleri yakarım dikkat manasında, trafik polisi bunu gördü bişey demedi... Hatta o sırada kendiside yakıyordu dörtlüleri... Vatandaş buz falan anlamıyor, bazıyor... Düşünemiyor, algılayamıyor yavaş gitmesi gerektiğini... Başka türlü nasıl göstermeliyim söyleyin bana o halde?.... Bekliyorum...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Size bir soru, sisli havalarda dörtlüleri yakmak nasıl trafik güvenliğini tehlikeye atıyor?...

    Ben buzlanma esnasındada dörtlüleri yakarım, yerler kayıyor dikkat manasında... Şimdiye dek zararını görmedim,bilakis yararını gördüm...

    Yurdum insanının dikkatini başka türlü çekemiyorum, herif basmaya devam ediyor, dikkatini çekemessem gelecek vuracak, uğraş dur... Bahane belli, görmedim... Göremiyorsa gözünün içine sokacaksın.... Yada hızlı gitmesini önleyeceksin.

    Kar varken,yerde buzlanma varken dörtlüleri yakarım dikkat manasında, trafik polisi bunu gördü bişey demedi... Hatta o sırada kendiside yakıyordu dörtlüleri... Vatandaş buz falan anlamıyor, bazıyor... Düşünemiyor, algılayamıyor yavaş gitmesi gerektiğini... Başka türlü nasıl göstermeliyim söyleyin bana o halde?.... Bekliyorum...

    normal kurallara göre 4'lülerini yakan aracın durmuş olduğu, durmuş olacağı kabul edilir, bilmem kurallardan haberiniz var mı? 4'lü flaşörler hangi durumda kullanılır, yukarıda o kadar video, yazı paylaştım zahmet edin de bir okuyun izleyin, bu işin uzmanları neler diyor...

    vatandaş demişsiniz kaptırmış geliyor, nasıl uyarayım, yak 4'lülerini, uyar, ama sonra kapat, bu kadar basit! sis yokken sis farı açık, ya da farlarından biri yanmayan polis aracı hiç mi görmediniz, polisler herşeyin doğrusunu bilen ve uygulayan kişiler midir? olması gerek o da memlekette polislerimizi de biliyoruz malesef nereye elimizi atsak elimizde kalıyor... ankara'da ne polis araçları gördüm lastikleri kabak, stepnesi yok, kriko yok... lastiği patlamıştı da çevredekilerle yardım etmiştik

    siz normal havalarda da arka sisleri ön sisleri hatta dörtlüleri dikkat çekmek için yakanlardansınız sanırım, sonuçta arkanızdan 150'yle gelenler olabilir değil mi? ha yok ben ehliyeti yeni almış ya da yeni trafiğe çıkmış bayan sürücüler gibi illa 4'lüleri yakacam bana yaklaşmasın kimse diyorsanız, o sizin acemiliğiniz ya da kuralları bilmemenizdir.

    Sorunuzun cevabı videolarda var, ben deyince olay oluyor, herkes kendi doğrusunu yaşıyor memlkette herkes kendini düşünüyor, sonra da "vay efendim bizim trafik neden böyle?" bu düşünce yüzünden böyle işte, herkes kendini düşünüyor

    lütfen ama lütfen bu 2 videoyu izleyin

    http://www.uzmantv.com/siste-arac-kullanirken-nelere-dikkat-etmeliyiz

    http://www.uzmantv.com/seyir-halinde-aniden-sis-bastirirsa-ne-yapmaliyim

    burayı da okuyun lütfen
    http://www.surusegitimi.com/news_show.php?catID=11

    Videoda bilgi veren şahıs kim?

    Özkan Başaran; Güvenli Sürücülük Teknikleri Eğitmeni.

    1976 yılında İstanbul'da doğdu. 1998-2008 yılları arasında Demir Bükey İleri Sürücülük Teknikleri Okulu'nda eğitimler verdi.

    2004 yılında National Safety Council'dan (NSC-Amerikan Ulusal Güvenlik Kurumu) eğitim alarak, NSC eğitimcisi sertifikasına sahip oldu.

    2008 yılı sonunda daha önce birlikte çalıştığı üç eğitmen arkadaşı (Mehmet Özcan, Yener Gülünay ve Ersin Karaman) ile birlikte Güvenli Sürücülük Eğitim Merkezi'ni (GÜSEM) kurdu.


    Bugüne kadar 50 bin kişiye eğitim veren Başaran'ın uzmanlıkları arasında Güvenli Sürücülük Teknikleri, Ağır Vasıta-Tanker Sürücülüğü Eğitimleri, Antiterör-Taktik Sürücülük, Performanslı Araç Kullanma, Trafikte Tehlikeleri Tanımlama (NSC) konuları bulunmaktadır.

    Halen Eskişehir Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü'nde öğrenim gören Özkan Başaran, GÜSEM'de TOSFED (Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu) ve NSC (National Safety Council) onaylı eğitmen olarak, "Güvenli Sürücülük Teknikleri" eğitimleri vermeye devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Kasım 2010; 16:20:34 >




  • crazyarif arkadaşım, bak ''normal'' ifadesini kullanıyorsun... Türkiyede trafik '' normal '' değildir. '' anormal'' desek daha doğru olur...

    Peki nasıl '' anormal''....

    - Bizim insanımız siste bişey olmaz, şahin gibi gözlerim var der hız yapmaya devam eder,
    - Bizim insanımız yağmurda ABS var, ASR var ,ESP var var oğlu var der hız yapmaya devam eder,
    - Bizim insanımız kar ve buzda bende kış lastiği var bişey olmaz der hız yapmaya devam eder,
    - Bizim insanımız .......


    Bu liste trafikte uzar gider. Çünkü Türkiyedeki trafik normal değildir. Bakınız Ankarada radarlar konuldu, bizim insanımız radardan sonra aynen basmaya devam ediyor, radar görünce yavaşlıyor... Sence bu normalmi?...

    Tekrar söylüyorum, Türkiyedeki trafik normal değildir.

    Siste,buzda mümkün olan tüm tedbirleri alacaksın, hatta aracın üzerine birisini çıkarıp eline işaret fişekleri versen, aracın üstünde işaret fişekleri patlatsan bizim insanımız dikkat etmez. Görmedim der gelir dangadanak vurur. Bu ülkede öyle salakca kazalar oluyorki... Saçma sapan kazalar oluyor. Tamamen dikkatsizlik... Nasıl çekeceksin bu insanların dikkatini? Adam basıyor, hemde dikkatsizce araç kullanıyor. Bu adama sis,yağmur,buz,kar vız geliyor. Nede olsa arabasında ABS ASR ESP vs vs vs var oğlu var.... Boşamı para verdik o kadar arabaya diyor... Haydi böylesine cahil insana anlat... Bu normal değil... Anormal...

    Haaa normal olsa tamam kabul ediyorum...


    Yahu hava sisli, zar zor görüyorum önümü adam gelmiş arkadan selektör yakıyor, korna çalıyor. Fazla yanaşma önüme araç çıkar aniden durmak zorunda kalabilirim demem lazım, flaşörleri yakıyorum, anca öyle anlıyor yavaşlıyor, geriden takip ediyor. Adamın bu yaptığı normalmidir?

    Yerde buz var, adam gelmiş dibimden takip ediyor beni, ne diyeceksin sen şimdi buna? Bu normalmidir?...

    İşte değil!!! Normal değil!!! Normal olsa tamam sadece sislerimi yakayım anlasın... Anlamıyor, başka türlü nasıl anlatayım...
    Normal değil a n o r m a l.... Anlamıyor... Hayır aracımın üzerinde kızıldereli ateşimi yakayım????... Herhalde aracımın üzerine çıksam , kızıldereli ateşi yaksam, ateşin etrafında dans etsem anca anlar... Belki gene anlamaz herif, hızlı gelmeye devam eder!!!! Daha ne yazayım şaştım kaldım...

    Başka nasıl anlatabilirim derdimi bilmiyorum, bilemiyorum...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.