Şimdi Ara

N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
8.856
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11'deki kutupayısı isimli satıcıdan bir ürün aldım. Üzerinden bir hafta geçti kargoya vermediler. Satıcıya ulaşıp nedenini sordum, ürünü tedarik edemiyoruz siparişi iptal edin dendi.

    Satıcı neden benden iptal etmemi istiyor? Satıcı iptal edemiyor mu siparişi? Ben böyle kötü bir satıcıya olumsuz yorum vermek istiyorum. Nasıl yapabilirim?



  • n11 n kullanıcısına yanıt
    N n11 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nVanity Fair,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Aha robot geldi. Böyle otomatik copy paste mesajlarla müşteri memnuniyeti sağladığınızı mı zannediyorsunuz? Tam tersine antipati yaratıyorsunuz. Ayrıca nickimide yanlış yazmışsınız, önce onu düzeltin.


    Burada robotları pek sevmeyiz.
     N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)
  • İptal ederseniz bu işten sıfır zararla çıkacak o yüzden iptal etmenizi istiyor.
  • satıcı iptal ederse mağaza puanı düşecek.

    sen iptal edersen yorum yapma hakkında gitmiş olacak. İşine gelmeyen satıcılar iptal etmiyorlar.
  • Satıcının iptal etmesi için aradan 30 gün geçmesi gerekiyormuş, N11'in sosyal medyadan bilgi alıp arayan ekibinden birisi söylemişti. Aradan bu kadar vakit geçmemesi için satıcı alıcıyı arayıp iptal etmesini söylüyor. Sorun, satıcının stok kontrolü yapmadan siparişi onaylaması. O andan itibaren satıcı için ürünü tedarik edip kargolama dönemi başlıyor, 30 gün süre de tedarik için tanınmış en uzun süre.
    Satıcının ceza alma durumu şehir efsanesinden ibaret gibi zaten, her başlıkta birisi yazıyor ama dediğim gibi temsilciye ısrarla sormama rağmen öyle bir şeyin olmadığını söyledi. Bu arada o temsilci 0850'den değildi. Karşısındaki ekranda yazanı aktaranlardan değildi yani.
  • aynen, sen iptal isteğinde bulunmadığın halde satıcı normal şartlarda iptal etmemesi lazım. eğer ederse n11 tarafından belli yaptırımlara maruz kalır mantıken
  • edebilir. olabilir birşey. sonuçta seni de kendilerini de mağdur etmemeye çalışmışlar. hoş görülebilir bir durum bence. ortada haksızlık yada dolandırıcılık tarzı bir durum yok.
  • bilgehankalkan kullanıcısına yanıt
    Yanlış fiyatlı bir ürün alınca anında iptal ediliyor. Bunu kim yapıyor peki? Reddedildi yazıyor hatta.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kötü yorum yapmak istiyorsan onun iptal etmesini bekle,diğer türlü yorum yapamazsın.Ayrıca o iptal ederse kazandığın çekler hesabına yüklenir,havadan çek kazanmış olursun.Ayrıca n11'i sürekli rahatsız edersen,mağdur olduğunu da belirtirsen onlardan da çek koparabilirsin.
  • Satıcıya bana siparişi iptal edin dedi. Bende "ben neden iptal edeyim, ürünü gönderemiyorsanız siz iptal edin olumsuz yorum yazacam" dedim. Satıcıda "Biz iptal edemiyoruz, sistemden mümkün değil" dedi.

    Yalan mı söylüyor? Kesin bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Satıcıya bana siparişi iptal edin dedi. Bende "ben neden iptal edeyim, ürünü gönderemiyorsanız siz iptal edin olumsuz yorum yazacam" dedim. Satıcıda "Biz iptal edemiyoruz, sistemden mümkün değil" dedi.

    Yalan mı söylüyor? Kesin bilgisi olan var mı?

    Bir arkadaş 30 gün yazmış ancak,benim iptal edilen siparişlerim oldu 1 hafta içinde..N11 donanımhaber ekibi konuyu görür zaten yazar birazdan.
  • ticaret denen şey ayaklara düştü ülkede

    gg den binbir nazla lütfedip banlamadığı kartla işlem yaptım

    satıcıya sordum almadan pzt kargoda da dedi

    bugun sualsiz iptal etti beklerim dememe rağmen..

    çek.. chip para ..kullanmışsın onca ayar yapıp kimin umrunda ki
  • o-raiser kullanıcısına yanıt
    Siparişi onaylamadan önce reddetmiştir.


    ............ --> Onaylandı --> Gönderim --> İade/Değişim
    Yeni Sipariş.............................--> Sipariş Onay --> Müşteri Yorumu
    ............ --> Reddedildi --> Para iadesi


    Umarım açıklayıcı olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgehankalkan -- 25 Ocak 2017; 16:42:37 >
  • master21 kullanıcısına yanıt
    O n11 hesabını biliyorum, robot sanırım. Herkese otomatik aynı cevabı veriyor. Herhangi faydalı bir bilgi verebileceğini sanmıyorum, eksik olmasın.
  • Merhaba nVanity Fair,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nVanity Fair,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Aha robot geldi. Böyle otomatik copy paste mesajlarla müşteri memnuniyeti sağladığınızı mı zannediyorsunuz? Tam tersine antipati yaratıyorsunuz. Ayrıca nickimide yanlış yazmışsınız, önce onu düzeltin.


    Burada robotları pek sevmeyiz.
     N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Satıcıya bana siparişi iptal edin dedi. Bende "ben neden iptal edeyim, ürünü gönderemiyorsanız siz iptal edin olumsuz yorum yazacam" dedim. Satıcıda "Biz iptal edemiyoruz, sistemden mümkün değil" dedi.

    Yalan mı söylüyor? Kesin bilgisi olan var mı?

    yalan söylüyor
    işlerine gelmediği an iptal ediyorlar ama bu firma galiba kötü duruma düşmemek için sizi kandırmaya çalışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nVanity Fair,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Aha robot geldi. Böyle otomatik copy paste mesajlarla müşteri memnuniyeti sağladığınızı mı zannediyorsunuz? Tam tersine antipati yaratıyorsunuz. Ayrıca nickimide yanlış yazmışsınız, önce onu düzeltin.


    Burada robotları pek sevmeyiz.
     N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)





  • Geçen günde beni bir firma aradı efendim çek kullanmışsınız n11 çekin tutarını ve daha fazlasını bize yansıtıyor zarar ediyoruz diye.Benden siparişi iptal etmemi istediler.Bende siz iptal edin ozaman dedim.Bende devamlı kullanıyorum ilk defa sizden böyle bir şey duydum dedim.Bakalım sonuç ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Satıcıya bana siparişi iptal edin dedi. Bende "ben neden iptal edeyim, ürünü gönderemiyorsanız siz iptal edin olumsuz yorum yazacam" dedim. Satıcıda "Biz iptal edemiyoruz, sistemden mümkün değil" dedi.

    Yalan mı söylüyor? Kesin bilgisi olan var mı?

    yalan söylüyor
    işlerine gelmediği an iptal ediyorlar ama bu firma galiba kötü duruma düşmemek için sizi kandırmaya çalışıyor

    Bende öyle düşünüyorum hocam. Yinede günahını almak istemiyorum oyüzden kesin bilgi edinmeye çalışıyorum.
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    kardeş bende emin olmasam söylemem :)
    çünkü zamanında benim bir siparişimi firma reddetti ,önce n11 ile firma suçu birbirine attılar ama son noktayı n11 koyunca kem küm edip özür diledi ama siparişinizi gönderelim de demediler (gerçi deseler bir işe yaramazdı ,kupon kullanma zamanı geçmişti)

    n11, hb. gibi bir yer değil (son zamanlarda onlarda başka satıcı olayına girdiler ya neyse) n11 de olan satıcıların tamamına yakını başka firmalar ,sadece market ve birkaç ürünü kendileri satıyorlar

    bu nedenle de göndermek istemeyene bir şey yapamıyorlar
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.