Şimdi Ara

N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
9.275
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Geçen günde beni bir firma aradı efendim çek kullanmışsınız n11 çekin tutarını ve daha fazlasını bize yansıtıyor zarar ediyoruz diye.Benden siparişi iptal etmemi istediler.Bende siz iptal edin ozaman dedim.Bende devamlı kullanıyorum ilk defa sizden böyle bir şey duydum dedim.Bakalım sonuç ne olacak.

    Böyle bi saçmalığı da ilk kez duydum..hangi satıcı bu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nVanity Fair,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Aha robot geldi. Böyle otomatik copy paste mesajlarla müşteri memnuniyeti sağladığınızı mı zannediyorsunuz? Tam tersine antipati yaratıyorsunuz. Ayrıca nickimide yanlış yazmışsınız, önce onu düzeltin.


    Burada robotları pek sevmeyiz.
     N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)

    ya kardeşim yapmayın şöyle :)
    gece uyumak için yattım ,sağa dön sola dön bu mesaj gözümün önüne geldi ,bir türlü uyuyamadım ,arada kıkırtı çıkarttığım için deli zannede bilirlerdi :)
    bana bir uyku borcun var :)
    _____________________________
    kendi isteğimle uzaklaştım




  • Cem Yılmaz'ın suçu hocam, o sahne GORA filminden. Ama N11 robotu haketmiyor mu bu muameleyi?
    _____________________________
    Vanity is definitely my favorite sin.
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    buraya bir elemanını vermeleri çok güzel bir iş ama dediğin gibi sanki şikayetvar sitesindeki gibi hazır cevaplar insana gerçekten itici geliyor :)

    sanki devlet sırrı gibi bize bilgilerinizi verin yardımcı olalım diyor ama burada olanların hiçbir şeyden haberi olmuyor
    özel mevzuları kendi aralarında görüşmeleri normal ,lakin hiç değilse sonucu bildir bre zalim ,değil mi :)
    böyle davrandıkları için insanların inancını kaybediyorlar ,yahu burası forum sitesi insanlardan kelime başına para almıyorlar ,biraz samimim olun değil mi ?

    işin gerçeği müşteriyle fazla yüz göz olmayın talimatı aldıkları ve o şekilde davrandıkları anlaşılıyor (bütün mh. bu şekilde davranıyor)

    şikayetvar da öyle davranmaları normal ,çünkü hazır kopyala yapıştır mesajla cevap verince sanki sorun çözülmüş gibi algılanıyor
    _____________________________
    kendi isteğimle uzaklaştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Geçen günde beni bir firma aradı efendim çek kullanmışsınız n11 çekin tutarını ve daha fazlasını bize yansıtıyor zarar ediyoruz diye.Benden siparişi iptal etmemi istediler.Bende siz iptal edin ozaman dedim.Bende devamlı kullanıyorum ilk defa sizden böyle bir şey duydum dedim.Bakalım sonuç ne olacak.

    1. n11 hiçbirşekilde çek tutarını satıcıya yansıtmaz.
    2. Mağazanın onayladığı siparişleri mağaza KESİNLİKLE geri iptal edemiyor. Eğer mağaza ürünü onayladıysa müşteriden iptal isteyebilir. Eğer onaylamadan iptal istiyorsa puanı düşmemesi içindir.

    N11 satıcısıyım bilginize..
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mathematician0


    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Geçen günde beni bir firma aradı efendim çek kullanmışsınız n11 çekin tutarını ve daha fazlasını bize yansıtıyor zarar ediyoruz diye.Benden siparişi iptal etmemi istediler.Bende siz iptal edin ozaman dedim.Bende devamlı kullanıyorum ilk defa sizden böyle bir şey duydum dedim.Bakalım sonuç ne olacak.

    1. n11 hiçbirşekilde çek tutarını satıcıya yansıtmaz.
    2. Mağazanın onayladığı siparişleri mağaza KESİNLİKLE geri iptal edemiyor. Eğer mağaza ürünü onayladıysa müşteriden iptal isteyebilir. Eğer onaylamadan iptal istiyorsa puanı düşmemesi içindir.

    N11 satıcısıyım bilginize..

    Hocam benim durumumda mağaza siparişi onaylamış mı oluyor? Sipariş durumunda "GECİKEN KARGOLAMA!" yazıyor. Bu aşamada ne yapmamı önerirsiniz?
    _____________________________
    Vanity is definitely my favorite sin.




  • Mathematician0 kullanıcısına yanıt
    onaylayıp göndermediğinde puanı düşmüyor mu ?
    _____________________________
    kendi isteğimle uzaklaştım
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    satıcının onayladığına dair mesaj gelmesi lazımdı ,gelmiş olmalı
    yoksa kargo hanesi çıkmazdı
    eğer satıcı onayladıktan sonra iptal edemiyorum diyorsa şöyle doğrudur ;
    önündeki satıcı panelinde iptal et seçeneği kaybolmuştur o nedenle direk iptal edemez
    ama n11 ile görüşerek her şekilde iptal ettirir ,lakin işine gelmez
    _____________________________
    kendi isteğimle uzaklaştım
  • hocam arkası aransa ürün alınabilirmi .tüketici hakları vs. başurulsa? çünkü önceden forumda monitor alanlar olmustu ucuza kimseye yollamayıp iptal etmişler diyolardı.
    _____________________________
  • geçen bende %15 indirimden krem almıştım. (kozmetik ürünleri indirimi)
    satıcı ilk önce onayladı sonra mesaj attı iptal edin diye, bende indirimli aldığımı gerekirse bir süre bekleyebileceğimi bildirdim, dükkanın kapandığını o yüzden gönderemeyeceklerini bildirdi.
    n11 e sordum böyle birşey var mı diye, kapatıyorlarmış dediği gibi. İndirim kuponu yükler misiniz dedim mağdur olduğumu bildirdim ayrıca sipariş 100 tl nin altına düştüğü için maximum un verdiği 10 tl maxipuanda iptal olduğunu belirttim. Mağduriyetin giderilmesi adına kupon yükleyin vs dedim. Sadece %15 indirimde ne kadar düştüyse o kadar kupon tanımlanır dedi 5 tl idi oda ztn ısrar edince, yüklenmezse bize başvurun dedi. Tabiiki kupon geri yüklenmedi, uğraşmadım bende. N11 in müşteriyi önemsediği yok.
    _____________________________
  • N11,Hepsiburada,Gittgidiyor gibi siteler ve sitelerde satış yapan firmalar "Yurt dışından alışveriş yapıyorlar, biz satış yapamıyoruz para kazanamıyoruz-hem siz de vergi alırsınız çok alışveriş yapıyorlar milyon dolarlık alışveriş yapıyorlar- diye ağlaya ağlaya, gümrük muafiyet sınırını 30€'ya düşürttüler" şimdi de bir çoğu böyle çirkefliklere başladı...
    _____________________________
    iPhone 16 Pro-Macbook Air M3-Apple Watch Series 7 45mm-iPad Mini 6-Airpods Pro 2-PS5-LG 48C1-Samsung Odyssey G7 27"-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 5800X-Sapphire Pure 9070 XT-Corsair 465X RGB(6XLL120 Fan)-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Samsung 970 Evo Plus 2TB-Sennheiser GSP 601+Sennheiser GSX 300-Corsair Virtuoso Wireless
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Merhaba Vanity Fair,

    Talebiniz ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    _____________________________
  • mavisim_ M kullanıcısına yanıt
    Merhaba mavisim_,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    _____________________________
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Bu forumda en güzel cevabı Mathematician0 vermiş size. Bu durumda yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Mağaza kendi puanının düşmemesi için sizden iptal etmenizi istiyor.Siz iptal etmezseniz bir aylık süre boyunca sipariş açık kalıyor ve 1 ay sonra kendiliğinden iptal oluyor. Tabi bu arada sizin yaptığınız ödemede siz siparişi iptal etmediğiniz sürece size geri dönmüyor.
    _____________________________
  • Peki ürünü aldım ama mağaza onaylamıyor ve 2 gün sonra iptal edin zaten bizim sitemizde fiyatının şu olduğu ve stok durumunun sıfır olduğunu görmeliydiniz anlayışınız için tşklet diyor. Tekrardan n11 e baktığımda hiç bir değişiklik yapılmadığını gördüm sanki fiyatın doğru olup olmadığını ayrıca birde kendi sitelerindende kontrol etme mecrubiyetim varmış yani. Kusura bakmayında böyle ticaret ahlakı ve e-ticaret olmaz. Fiyatına bakmadan pahalıya aldığımızda kimsede kb biz senden fazla para almışız iade edelim demiyor. Ticaret yapıyorsan herşeyini kontrol et nasılsa üretim yapmıyorsun sadece al sat yapıyorsun bari onuda düzgün yap değilmi ama burası Türkiye bize layık görülen muamelede bu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • acakirerk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba acakirerk,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    _____________________________
  • bilgehankalkan kullanıcısına yanıt
    Konuyu biraz hortlatmış olacağım ama google aramalarında en üst sıralarda çıkıyor bu konu o yüzden değinmek istedim.

    Tamamen yanlış bilgi. Satıcı istediği zaman ilgili bir bahanesi veya sebebi seçerek siparişinizi iptal edebiliyor. Bu da n11'in şahsi ve tüketiciyi düşünmeyen tutumlarından bir tanesi. Ayrıca iptal edilen (reddedilen) sipariş veya satıcı için yorum yapamazsınız. Bu da yine n11'in son derece "kaliteli" hizmetlerinden bir tanesi.
    Yani parasını verin satıcı/alıcı ne halt yiyorsanız yiyin bakış açısı...

    Ancak burada size düşen satıcıya kötü puan vermek değil, Tüketici Koruma Kanunu'ndan doğan doğal hakkınızı sonuna kadar kullanmak olmalı.
    Tüketici Koruma Kanunu 6. Madde der ki;

    MADDE 6- (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın,
    satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
    (2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.
    (3) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket edenler; aksine bir teamül, ticari örf veya adet ya da haklı bir sebep yoksa;
    bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin, kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı, ebat gibi koşullara ya da başka
    bir mal veya hizmetin satın alınması şartına bağlayamaz.
    (4) Bakanlık ve belediyeler, bu madde hükümlerinin uygulanması ve izlenmesine ilişkin işleri yürütmekle görevlidir

    Yani bu doğrultuda, bu gibi durumlarda satıcıyla n11, vb... platformlardan uğraşmaktansa (ki o platformların umurunda bile değiliz emin olun) hemen sayfaların (siparişin ve ürünün) ekran görüntüsünü alıp bir dilekçe yazın ve bulunduğunuz ilçe kaymakamlık binasındaki Tüketici Hakem Heyetine ÜCRETSİZ bir şekilde başvurun. Ardından da ilgili firmaya yapılan sürecin sonucu adresinize posta ile gönderilecek ve siz de o ürünü satıcının durumu ne olursa olsun ilk satın alma fiyatınızdan satın almış olacaksınız.

    He bu arada; Malın durumu ne olursa olsun satıcının maksimum temin süresi 30 gündür.

    Yani aslolan kulaktan dolma "şu şurada çalışıyor, şöyle dedi, vs... vs..." gibi bilgiler yerine biraz olsun araştırmak ve okumak...
    _____________________________
    Haziranda Ölmek Zor




  • edomurcuk E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Mesajınızda da bahsettiğiniz gibi konuyu hortlatmış oldunuz fakat bu bir sorun değil tabii ki fakat mesaj yazarken alıntıladığınız mesajın tarihine dikkat edin lütfen.
    Yazdığım bilgiler kulaktan dolma değil, o zaman için bana söylenen oydu, ben de onu yazdım. Araştırma ve okuma konusundaki özeninizi karşınızdaki kişinin yazdıklarını yalana çıkarmamaya da kullanmanızı tavsiye ederim.

    Buyrun, bu da N11'le iletişimimin kanıtıdır.
     N11.com'da satıcı siparişi iptal edebilir mi? (kutupayısı içerir)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    N11,Hepsiburada,Gittgidiyor gibi siteler ve sitelerde satış yapan firmalar "Yurt dışından alışveriş yapıyorlar, biz satış yapamıyoruz para kazanamıyoruz-hem siz de vergi alırsınız çok alışveriş yapıyorlar milyon dolarlık alışveriş yapıyorlar- diye ağlaya ağlaya, gümrük muafiyet sınırını 30€'ya düşürttüler" şimdi de bir çoğu böyle çirkefliklere başladı...
    uzun bekleme sureleri olmasaydi yine bu dolandiricilardan alinmazdi cogu yurtdisi satici bedeli dusuk gosteriyor hatta sirf killigina yine disardan alir gumruk vergisi oderim bu vampirler kazanacagina coni kazansin gumruk yuzde onbes filan birseydir tas catlasa ha bir de bu badem biyiklilar paypal i da yasaklamislardi degil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HACl -- 18 Eylül 2018; 21:15:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • edomurcuk E kullanıcısına yanıt
    Merhaba edomurcuk,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.