|
Bildirim
|
Bu test durust olmak gerekirse yaglar hakkinda ozellikle motor yaglari hakkinda hic bilgi vermiyor
Ilk olarak bir kac damla yag damlatiyor ama o yag zaten hareketle beraber bir kac saniye icinde metal parcadaki merkezcil kuvvet yuzunden ucup gidiyor Ikincisi ise motordaki basinc ve sicaklik gibi cok fazla zorlayici parametre var ayriyetten carbon gibi yagin fiziksel yapisini bozan elementlerde mevcut Ozetle bu testte ne castrol motulden iyi diyebiliriz nede motul castrolden iyi diyebilirz ancak labaratuvar ortaminda esdeger testlerle hangi yagin iyi oldugu ayrimina varilabilir |
Genelde şaşırır mısınız ?
|
Motul dan gerisi yalan. Test hic inandirici gelmedi.
|
En sevdiğim smiley:
|
Yag tabakasinin film olusturabilmesi icin belli bir debiyle hareketli parcaya surekli tesir etmesi gerekir veyahut yag icinde calisan parcalar olmasi gerekir triboloji biliyormusunuz bilmiyorum ama belli bir devrin uzerinde statik yaglanma durumunda calisan makina elamanlari sivi surtunmeden kuru surtunmeye gecer stribeck egrisinde bu durumun sonucu cok net gorunur
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 19 Mayıs 2018; 2:46:55 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|