|
Selamlar, 2020 1.0 Scala sahibiyim. 250 bin TL peşin ile kapama yapabileceğim bir kredim var. 4100 sabit taksit. Ödeme ile ilgili sorun yok. Eşim borç olaylarına sıcak bakmadığı için arabayı satıp krediyi kapama ve daha düşük modelli bir araca geçme düşüncem var. Bu durumda öneriniz var mıdır? Tercih: Az yaksın, Benzin 1.0 motor veya sorunsuzsa LPG olabilir yine. Vites: Otomatik de olabilir manuel de Aile aracı olması. 1 yaşında bebeğimiz var. Bagaj hacmi Piyasası olsun, gerekli olursa ileride model yükseltmek veya düşürmek için yine elden çıkarmak istediğimde fazla zorlamasın. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






