Şimdi Ara

Punto otomatik alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
14.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayağımı yerden kesecek otomatik (eşim de kullansın diye) küçük bir arac lazim. Punto evolarin otomatikleri nispeten uygun .Dualogic diye bur otomatiği var.Sabikali mıdır?

    Sorun çıkarırsa tanırım zor mu?

    Aracın kronik dikkat edilmesi gereken yerleri var mi ?

    Baktığım arac 1.3 multijet otomatik 180.000 km de 220 bin lira


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sorunlu şanzuman değildir. Manuel vitesin otomatik versiyonudur. Baskı balatası vardır. Kalkışlarda titreme geri kaçırma yoksa alınır. Punto çok güzel ve kullanışlı arabadır. Mekanik olarak da gayet sağlamdır. Arka kapı kilitlerini kontrol et, kapıların açıklıp açılmamasına bak. Motorda yağ kaçak kontrolü yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bedava olsa alınmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Robotik boşa dusuyo çok masraflı tamiri bence alma Ha otomatik her türlü risk ikinci elde illaki masraf yapacaksın al kenarda 10 15 bin olsun 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Punto yerine otomatik i20 tavsiye ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınır niye alınmasın? Aldım kullanıyorum. Öncesinde X-Tronic Clio 5 kullanıyordum ondan öncekilerde manueldi. Yani acemi değilim ve neyin ne olduğunu bilerek alan ve kullanan biriyim. Öncelikle bu şanzıman otomatikleştirilmiş bir manuel şanzıman. Tekrar ediyorum otomatikleştirilmiş bir manuel şanzıman. Vites değişim zamanı geldiğinde ayağınızı gazdan çekmezseniz vites geçişleri hissedilir bu ne ya dersiniz özellikle performanslı kullanımda geçişler silkeler adamı. Ama sakin sakin kullanırsanız vites geçişleri neredeyse hissedilmez eco modda hiç hissedilmez. Onun haricinde start stop devrede olursa yokuşta geri kaydırır devrede değilse kaydırmaz. Bunu iyi bilmek lazım yoksa zınk diye kalırsınız o yokuşta. Dik yokuşlarda 1 mi 2 mi diye ayarlayamayabilip zınk diye kalabiliyor bu vites. Manuel araçtada bunu ayarlayamayabilirsiniz ne olur araç stop eder. Burda stop etmiyor ama şanzıman 2 de takılı kalıyor kontak aç kapa vitesle oyna anca düzeliyor. Bu yokuşlarda 2 ya da 3 defa vitesi kontrol ettirin uyarısı aldım. Ama alıştıktan sonra hiç problem yaşamadım. Kendiliğnden boşa atma durumuyla da hiç karşılaşmadım. Evo 1.3 Multijet 95 HP Dualogic





  • alınır alınır da punto yu hasta olacak derecede çok severim. her haltını bilirim.

    kısa bir süre otomatiğini de kullandım. şehir içi hiç keyif vermedi. sarsıntılı vites geçişleri, yokuşta kararsızlık vardı.


    mutlaka otomatik olacaksa düşük bütçeyle getz çok mutlu eder. neredeyse kusursuz bir şanzımanı var. temizi bulunursa palio speedgear efsane bir şanzımanı var.

  • alınmaz nokta

  • sabıkalı ve keyifsiz, verimsiz bir şanzımandır. mümkünse uzak durun.

  • Otomatik şart değilse temiz bir manuel çok keyifli kulanılır. Çok tutumlu ve güzel arabadır. Tek sıkıntısı bagajı, yok denecek kadar küçük.

  • Alınmaz diye bir şey yok, alınır keyiflede binilir. Arabadan ne beklediğinize bağlı. Bizim evde 2 tane aynı tip şanzımanı olan araç var. mükemmel değil ama sorunsuz. Tek sıkıntısı baskı balata zamanı 3-5 bin masrafı olur. Bütçe ne kadar bilmiyorum ama alabilirsen japon tam otomatik al kafan rahat olur. Fiyat dediğin arabaya uyuyorsa al geç buradakilerin hepsi porshe ferrari biniyor kardeş buraya hangi arabayı sorarsan sor kötüleyecek bir kesim çıkacaktır.

  • command_4 kullanıcısına yanıt

    getz cok duyuyorum hocam 1.3gls modeli mi 1.4 mü idealdir

  • Şuan aynı şanzımanlı aracım var Linea 1.3 bazı arkadaşların dediği gibi alınmaz diye bir durum kesinlikle yok. Bu şanzımanın ustasını bulmak zor ama serviste yapılınca da diğer otomatik şanzımanlar kadar pahalı tutmuyor. Bir buçuk sene önce volan debriyaj takımı v.s serviste değiştirdim toplam altı bin TL tuttu. Vites geçişleri 1-2 yada 2-1 de biraz sarsıntılı ama onun dışında bence gayet güzel. Yokuş çıkarken yokuşa hızlı girerseniz çok sıkıntı olmuyor fakat yavaş giderken dik yokuş çıkıyorsanız manuel olarak kontrol edip vites geçişlerinde yaşadığı kararsızlığı giderebilirsiniz. Bütçeniz tam otomatik vitese yetmiyorsa ve otomatik almak zorundaysanız bence gayet yeterli olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt

    100.000 km kadar 1.4 doch otomatik kullandım. atiker lpg takılıydı. tek yaptığım masraf yağ parasıydı.

    otomatiği çok konforluydu ama çok yakıyordu.

  • command_4 kullanıcısına yanıt

    1.3 cok düşük kalır mı hocam otomatiği

  • Bende fio var 135 binde. Robot ve baskı balata değişmiş. Senin söylediğin araç feleğin çemberinden geçmiş km de . Birde 220bin lira.
    En kötü şanzıman dualogic. O paralara hele hiç etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt

    hiç kullanmadım bilmiyorum hocam.

    1.4 fena uzuyordu ama.

  • o araca göre fiyat aşırı yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • puntonun otomatiklerinden hep korkmuşumdur.


    powershift fiesta var otomatik 2. viteste titreme yapıyor. robotikler sıkıntılı hiç güven vermiyor. fiestayı satarsam tam otomatik araçlara bakacağım.


    Otomatik getz kullandım 1.3 performans yok ama sağlam araçtı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sar1Lac1 -- 12 Mayıs 2022; 8:4:34 >
  • İptal ettim arkadaslar.Jazz veya getz bakicam .Tesekkurler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.