Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
835
Cevap
60
Favori
45.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4-5 yıl kullandığım k220 moıdel kablosuz klavyede dun can sıkıcı bırşey oluştu i ve backspace tuşları hatalı bu tuşlara basınca + ışaretı veya c yazısı falan çıkıyor sökup temızledım ama değışmedı sanırım çözumu yok klavyeyı değıştırme zamanı geldı
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam garantisi kalmayınca yardımcı olamıyorlar maalesef.
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk sayfadaki telefon numaralarını aradınız mı? Hemen çözerlerdi. Garantisi bitmiş ürüne THH ne yapsın hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış hatırlamıyorsam g300s in garanti süresi 2 yıl. Logitech garanti süresi 2 yıl olan cihazlara doğrudan destek vermiyor. İthalatcı ya da servis veren (penta) firma ile sorununuzu çözmeniz gerekiyor. Cihazınız 3 yıl veya daha fazla garantili ise 2 yılı gerçtikten sonra yardımcı oluyorlar. Gerçi siz hiç ulaşamamışsınız ama ulaşsaydınız bile muhtemelen aynı şeyleri söyleyeceklerdi.
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Pm attım ne yapmanız gerektiğini hocam. Böyle durumlarda telefon ile ulaşın mutlaka

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    G710+ TR versiyon kullanıcısıyım, elinde fazladan klavyenin nümerik tarafındaki sağüst tuşu olan (-) tuşu olan var mıdır ?

    İstanbul Küçükçekmecedeyim, yakınsa elden teslim alabilirim olmadı kargo da olur.

    Destek olabileceklere şimdiden çok teşekkürler

    Nasıl kaybolduğunu sormayın şu an faili meçhul gibi duruyor :)
  • Amazon üzerinden aldığım Logitech G35 Kulaklığın kulak etrafındaki başa dayanan süngerlerinin üzerindeki deri benzeri malzeme soyulmaya ve dökülmeye başladı. Kulaklığı her kullandığımda yanağıma va başıma bu soyulan siyah deri parçacıkları yapışıyordu. Ben de Logitech'den yardım istedim. Bilmiyorum artık yardımcı olurlar mı.
    Konuya açan arkadaşa teşekkürler.

    LOGITECH DESTEK KONUSU

    LOGITECH DESTEK KONUSU




  • Malesef umutlarım boşa çıktı.

    *** AUTO-RESPONSE ***

    Dear Customer,

    Thanks for contacting Customer Care. We no longer process email inquiries sent directly to this address. Please re-submit your question using our web form at support.logitech.com/contact and we will get back to you as soon as we can. You can also visit these URLs for support:

    FAQs - support.logitech.com
    Support community - forums.logitech.com

    Regards,
    Logitech Customer Care Team


    Verdikleri linke tıklayınca Türkiye sitesine yönlendiriyor. Hesap oluşturup, ürünümü kaydedip, ürün desteği ve garanti bölümü üzerinden sorunumu tekrar ilettim. Bakalım ne cevap verecekler.
  • Merhaba arkdaşlar,

    Elimde çok önceden aldığım DFGT var. Bir süredir kullanmıyordum. Kurulum yaptım ancak direksiyon üstündeki tuşlara basında direksiyon kendiliğinden sağa ya da sola tuhaf hareketler yapıp takılıyor. Sorun tam olarak şu videodakindenhttps://www.youtube.com/watch?v=J9wTdYQJop8 . Daha önce benzer soruna denk gelen, bilgisi olan bir varsa memnun olurum.
    Bilgisayara yeni format attım, sürücüyü siteden yükledim. Donanımsal bir sorunsa nerede yaptırabilirim? Yetkili servise nasıl ulaşabilirim?

    İyi forumlar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    Malesef umutlarım boşa çıktı.

    *** AUTO-RESPONSE ***

    Dear Customer,

    Thanks for contacting Customer Care. We no longer process email inquiries sent directly to this address. Please re-submit your question using our web form at support.logitech.com/contact and we will get back to you as soon as we can. You can also visit these URLs for support:

    FAQs - support.logitech.com
    Support community - forums.logitech.com

    Regards,
    Logitech Customer Care Team


    Verdikleri linke tıklayınca Türkiye sitesine yönlendiriyor. Hesap oluşturup, ürünümü kaydedip, ürün desteği ve garanti bölümü üzerinden sorunumu tekrar ilettim. Bakalım ne cevap verecekler.

    Logitech Destek yasadiklari yogunluk nedeniyle taleplere gec cevap verebildiklerini iceren bir ozur mesaji gonderdi. Sorunu cozmek icin incelediklerini soyledi. Ben kendilerinden sadece kulaklik sungerleri istemistim. Yukarida yipranmis halde fotolari olan sungerleri degistirmis olsaydim sorunum cozulecekti. (Aslinda kutu icerisinde fazladan iki tane ust kafa bandi-sungeri yedegi varken neden bir cift kulak sungeri yedegi koymamislar, ilginc.) Sonraki mesajlarinda yaptiklari arastirma sonucunda ellerinde yedek parca kalmadigini tespit ettiklerini, o yuzden birebir degisim yapacaklarini soylediler. Sonraki mesajlarinda ise ellerinde g35 de kalmadigini belirtip bir ust model olan Artemis G633 gondermek istediklerini, ancak onayimin gerektigini belirttiler. Ben de basit bir sunger degisimi ile cozulecek bir sorun icin bu kadar masrafa gerek olmadigini acikca belirttim, ancak baska cozum alternatifi yoksa degisimi kabul ettigimi soyledim. Onlar da kendilerini acisindan bir sikinti olmadigini belirtip bugun itibariyle urunu kargoya verdiler. UPS kargo takipten bakinca Hollandadan kargoya verildigi goruluyor.
    Su an Logitech'in sorun cozme yaklasimi konusunda gercekten saskinlik icindeyim.
    Ne diyeyim? Tesekkurler Logitech.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mersin123 kullanıcısına yanıt
    Logitech Türkiye üzerinden mi hallettiniz hocam sorunu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Urbanrevolt

    Logitech Türkiye üzerinden mi hallettiniz hocam sorunu?

    Gonderdikleri mesajda asagidaki linki vermislerdi.

    http://support.logitech.com/contact

    Adrese tikladiginizda turkce Logitech Destek Birimi'ne yonlendiriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mersin123 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim cevabınız için.Hayırlı olsun ürününüz.
  • Us layout logitech g pro klavye için geçerli mi arkadaşlar TR tuş takımı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam buyrun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün ben dışardayken köpeğim sağolsun g900 mouse umu yere düşürüp kemirmiş skatezlerinden biri çok hasar görmüş kaymıyor logitech e yazsam gönderme ihtimalleri var mı acaba amerika amazondan alınma ürün yani sadece skatez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    Malesef umutlarım boşa çıktı.

    *** AUTO-RESPONSE ***

    Dear Customer,

    Thanks for contacting Customer Care. We no longer process email inquiries sent directly to this address. Please re-submit your question using our web form at support.logitech.com/contact and we will get back to you as soon as we can. You can also visit these URLs for support:

    FAQs - support.logitech.com
    Support community - forums.logitech.com

    Regards,
    Logitech Customer Care Team


    Verdikleri linke tıklayınca Türkiye sitesine yönlendiriyor. Hesap oluşturup, ürünümü kaydedip, ürün desteği ve garanti bölümü üzerinden sorunumu tekrar ilettim. Bakalım ne cevap verecekler.
    Hocam kulaklığınızın garantisi varmıydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCaner -- 18 Temmuz 2018; 9:3:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Hocam kulaklığınızın garantisi varmıydı

    24. aydaydi. 1 yil daha garantisi vardi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Hocam kulaklığınızın garantisi varmıydı

    24. aydaydi. 1 yil daha garantisi vardi.

    Alıntıları Göster
    Benim 4 sene oldu hocam yardım etmezler gibi. Seri numarası kaç haneli hocam ben bulamadım kutusuda kaybolmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Benim 4 sene oldu hocam yardım etmezler gibi. Seri numarası kaç haneli hocam ben bulamadım kutusuda kaybolmuş

    Su an bilemiyecegim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.