Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Lastik yan yanak yırtılması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir Kullanıcı, 13 Masaüstü Kullanıcı
18
Cevap
0
Favori
27.341
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1861 Mesaj
    Selamlar



    Aracı park ederken ön sağ lastik taşa sürttü ve yanakta 3-4 cm lik bir kopma oldu fakat lastik patlamadı.Altında sarı bir bez çıktı bunu nasıl tamir ettiririz.Yada lastigimi değiştirmek lazım??



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7543 Mesaj
    Dis lastik patlamistir Yuksek hizlara cok cikiyorsaniz lastigi kesinlikle degistirmeniz gerekir sehir ici kullanim max 135 fln yapiorsaniz yamalayin gitsin.
    |
    |
    _____________________________
    Little Less Conversation, Little More Action Please...


  • Yüzbaşı
    527 Mesaj
    sen o lastiği değiştir bence



    geçen sene bizim işyerinde aynı hasarı alan bir lastik daha sonra otoyolda 120 ile giderken tabanı olduğu gibi fırlatmış atmış..... arka lastikdi ve bu sayede büyük bir kaza atlatıldı
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1999 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: molarrr

    sen o lastiği değiştir bence



    geçen sene bizim işyerinde aynı hasarı alan bir lastik daha sonra otoyolda 120 ile giderken tabanı olduğu gibi fırlatmış atmış..... arka lastikdi ve bu sayede büyük bir kaza atlatıldı
    Yanak tamir edilmez değiştirin
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    10709 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Yanak tamir edilmez değiştirin

    Alıntıları Göster
    Değişme vakti gelmiş. Kullanmak tehlikeli olabilir...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2055 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Değişme vakti gelmiş. Kullanmak tehlikeli olabilir...

    Alıntıları Göster
    Klasik sorunlardan biri , eğer lastiklerin çok yeni değilse her iki tarafı birden değiştirmen gerekir aksi halde yol tutuşunda sorun oluşur, bir tane yeni al diğerini stepnedekiyle değiştir, bir lastik parasından tasarruf edersin
    |
    |
  • Çavuş
    74 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Klasik sorunlardan biri , eğer lastiklerin çok yeni değilse her iki tarafı birden değiştirmen gerekir aksi halde yol tutuşunda sorun oluşur, bir tane yeni al diğerini stepnedekiyle değiştir, bir lastik parasından tasarruf edersin

    Alıntıları Göster
    baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1861 Mesaj
    Mastercraft lastigin markası.





    quote:

    Orjinalden alıntı: ilvtyt



    baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cela Soylu

    Mastercraft lastigin markası.





    quote:

    Orjinalden alıntı: ilvtyt



    baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?



    Alıntıları Göster
    kesinlikle değiştirmelisin patlama tehlikesi çok yüksek hızlarda muhtemel...
    |
    |
    _____________________________
    Güç Para İktidar ve Hız
  • Binbaşı
    1153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    kesinlikle değiştirmelisin patlama tehlikesi çok yüksek hızlarda muhtemel...

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Ben de benzer bir soru sorayım.

    Çukurlara hızlı girince lastiklerin içindeki çeliklerden bir tanesi kırılınca lastigin tam köşesinde oluşan balonların bir zararı var mı?

    Usta bir şey olmaz yamayalım dedi ama benim içim rahat etmedigi için gidip yenisini aldım.

    Söylemesi ayıp evde 4 tane kenarı balonlu lastik var.

    Lastikler Bridgestone B330. En sağlamı buymuş.

    Ustaya daha sağlamı yok mu bunların dedigimde dolma teker alacan o zaman dediydi
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    6650 Mesaj
    anladığım kadarıyla

    lastik tay tay olmuş....

    dişleri aşınmış dozer lastiklerini kaplatırdık ama bu onun gibi bir şey değil..

    yapıştırılacak birşeyde değil.

    değiştireceksen çift değiştir...

    ayrıca sende eminim sende çok iyi biliyorsunki yüksek hızlarda balans yapar ve aracın sürüşünü ve güvenliğini etkileyecek sorunlar çıkar...



    eminim sen tedbirini çoktan almışsındır bile

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu



    Selamlar



    Aracı park ederken ön sağ lastik taşa sürttü ve yanakta 3-4 cm lik bir kopma oldu fakat lastik patlamadı.Altında sarı bir bez çıktı bunu nasıl tamir ettiririz.Yada lastigimi değiştirmek lazım??





    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    anladığım kadarıyla

    lastik tay tay olmuş....

    dişleri aşınmış dozer lastiklerini kaplatırdık ama bu onun gibi bir şey değil..

    yapıştırılacak birşeyde değil.

    değiştireceksen çift değiştir...

    ayrıca sende eminim sende çok iyi biliyorsunki yüksek hızlarda balans yapar ve aracın sürüşünü ve güvenliğini etkileyecek sorunlar çıkar...



    eminim sen tedbirini çoktan almışsındır bile

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu



    Selamlar



    Aracı park ederken ön sağ lastik taşa sürttü ve yanakta 3-4 cm lik bir kopma oldu fakat lastik patlamadı.Altında sarı bir bez çıktı bunu nasıl tamir ettiririz.Yada lastigimi değiştirmek lazım??





    hiçbir şey canından değerli değildir

    yenisi alsan daha iyi bence
    |
    |




  • Binbaşı
    1706 Mesaj
    lastikte yanak şakaya gelmez! insan canıyla öder, aman diyim. hocam borç yap harç yap değiştir. biraz ucuz bir marka bul, değiştir. illa ki değiştir. yanağın tamiri olmaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1706 Mesaj
    lastikte yanak şakaya gelmez! insan canıyla öder, aman diyim. hocam borç yap harç yap değiştir. biraz ucuz bir marka bul, değiştir. illa ki değiştir. yanağın tamiri olmaz.



    eğer istepne tam boy ise bunu tamir ettirip istepneye alabilirsin. o da, lastik patladığında yawaş yawaş seni lastikçiye kadar idare edebilsin diye kullancan.
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    3525 Mesaj
    good year lastiklerde 1 yıl balon yapmama garantisi var eyer düşük yanak lastik laıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim balon yapmış yada yandan yırtılmış lastiyi getirip yenisini ücretsiz alabilyorsunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    70 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    good year lastiklerde 1 yıl balon yapmama garantisi var eyer düşük yanak lastik laıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim balon yapmış yada yandan yırtılmış lastiyi getirip yenisini ücretsiz alabilyorsunuz
    Yanaktaki yaranın boyutları 20 mm x 35 mm (en- boy) aşmamışsa tamir yaptırmanızı tavsiye ederim. Fakat bu tamiri yaptırdığınızda lastiğinizin hız endeksini 1 kademe düşürmelisiniz. Ayrıca bu lastiği arkaya taktırmanız sizin yararınıza olacaktır. (Tabi yanında çalışan lastikte yer değiştirecek)



    P 150 km / saat

    Q 160 km / saat

    R 170 km / saat

    S 180 km / saat

    T 190 km / saat

    H 210 km / saat

    V 240 km / saat

    W 270 km / saat

    Y 300 km / saat





    Eğer yara daha büyükse lastiği değiştirin. Eğer diş derinliği alacağınız sıfır lastikten çok düşükse ve/veya lastik çok eski ise yanındaki diğer lastiği de değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Aksi takdirde yüksek hızlarda yol tutuş ve manevra kabiliyeti olumsuz yönde etkilenecektir.
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    6650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hldx

    Yanaktaki yaranın boyutları 20 mm x 35 mm (en- boy) aşmamışsa tamir yaptırmanızı tavsiye ederim. Fakat bu tamiri yaptırdığınızda lastiğinizin hız endeksini 1 kademe düşürmelisiniz. Ayrıca bu lastiği arkaya taktırmanız sizin yararınıza olacaktır. (Tabi yanında çalışan lastikte yer değiştirecek)



    P 150 km / saat

    Q 160 km / saat

    R 170 km / saat

    S 180 km / saat

    T 190 km / saat

    H 210 km / saat

    V 240 km / saat

    W 270 km / saat

    Y 300 km / saat





    Eğer yara daha büyükse lastiği değiştirin. Eğer diş derinliği alacağınız sıfır lastikten çok düşükse ve/veya lastik çok eski ise yanındaki diğer lastiği de değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Aksi takdirde yüksek hızlarda yol tutuş ve manevra kabiliyeti olumsuz yönde etkilenecektir.

    Alıntıları Göster
    dediğim gibi tay tay olmuş o





    lastiğinin yanaklarından öperim....
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3852 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    dediğim gibi tay tay olmuş o





    lastiğinin yanaklarından öperim....

    Alıntıları Göster
    Çukur, engebe ya da lastiğin bir şekilde vurup geçeceği taş vs. gibi nesne ve bordürlerin üzerinden frenleme yaparak geçmek doğru bir hareket değildir. Özellikle kaldırımlara çıkmak ve inmek lastiğe eziyetten başka birşey değildir.



    Bu tip çukur, engebe, bordür gibi zararlı yol koşullarını önceden kestirip daha önce fren yaparak mümkün olduğunca yavaş ancak frensiz geçmek lastik için en az zararlı olan davranıştır. Örneğin bir engebenin ya da bozuk bir satıhtaki çukurun üzerinden geçerken frenleme yapıp lastiğin olası kilitlenmesi çukurda muhtemelen lastik boşta olduğundan dönmeyecektir ve lastik sanki duvara vurur gibi sert engele çarpacaktır. Özellikle bordürlerin üzerinden geçerken fren yapmak yerine biraz daha hızlanmak lastik açısından muhakkak daha az zararlı olacaktır.



    Lastikleri koruyun çünkü onlara emanetsiniz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Çukur, engebe ya da lastiğin bir şekilde vurup geçeceği taş vs. gibi nesne ve bordürlerin üzerinden frenleme yaparak geçmek doğru bir hareket değildir. Özellikle kaldırımlara çıkmak ve inmek lastiğe eziyetten başka birşey değildir.



    Bu tip çukur, engebe, bordür gibi zararlı yol koşullarını önceden kestirip daha önce fren yaparak mümkün olduğunca yavaş ancak frensiz geçmek lastik için en az zararlı olan davranıştır. Örneğin bir engebenin ya da bozuk bir satıhtaki çukurun üzerinden geçerken frenleme yapıp lastiğin olası kilitlenmesi çukurda muhtemelen lastik boşta olduğundan dönmeyecektir ve lastik sanki duvara vurur gibi sert engele çarpacaktır. Özellikle bordürlerin üzerinden geçerken fren yapmak yerine biraz daha hızlanmak lastik açısından muhakkak daha az zararlı olacaktır.



    Lastikleri koruyun çünkü onlara emanetsiniz.

    Alıntıları Göster
    benim doblo da yanlarını yemiş yaw neden ajaba bide ön lastik dayanmiyo arabaya üstelik arka lastiğe de çiwi batmış cıkarmıyorum duruyo orada bakalım ne zaman inecek hawası
    |
    |
    _____________________________
    aslandoğan




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.