Şimdi Ara

silinebilir. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
499
Cevap
6
Favori
106.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
430 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    Yanlış. İşin içinde vergiler de var. 426 km yolun kamulaştırmasını devlet yaptı, yüklenici firmaya yol yapılacak araziyi devlet kamulaştırma bedellerini ödeyip kamulaştırdıktan sonra verdi. Firma yol geçecek araziyi kendisi satın almadı, firmaya araziyi devlet verdi ve kamulaştırma bedelini de bizim vergilerimizle ödedi. Elbette arazinin tamamı kamulaştırılmadı. Zaten yolun bazı kısımları hazine arazisinden, orman bölgesinden vs. geçiyordu ama özel mülk olan tarla ve bahçelerden geçen kısmı kamulaştırıldı. Kamulaştırma bedelleri de bizim vergilerimizle ödendi.

    Ayrıca geçiş garantisi bedelleri de yine bizim vergilerimizle ödenecek.


    Yani öyle sanıldığı gibi devletin cebinden para çıkmıyor iddiası safları kandırmak için uydurulmuş bir göz boyama yalanı.
  • Bu ne abi ya bu ne ya sanki uçak bileti alıyoruz altı üstü otoyoldan geçeceğiz bu nasıl bir paradır!
  • memlekette ne zaman,şu köprüyü yolu yaptık. vatandaşın hizmetine bedava sunuyoruz denecek.
  • 256 tl köprü dahil mi değilmi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne yazık ki hakkari'deki dedeme bile geçirdiler yine
    silinebilir.
  • Otoyolları özel sektör yapıyorsa neden vergi veriyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 Ekim 1973..... Boğaziçi Köprüsü Açılış Tarihi...
    3 Temmuz 1988.... Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Açılış Tarihi...

    Biri yapılalı 46 yıl olmuş , diğeri yapılalı 31 yıl olmuş....

    Bu ikisinden bile devlet halen her geçişte 8,75 TL gibi belki de Karayolları tarihindeki geçtiğin mesafeye göre en fahiş ücreti alıyorsa elin özel sektörü tabi ki "sabunsuz traşşşş" yapar vatandaşa....
  • iki yol arasındaki maliyet ve zaman farkını hesaplayabilen var mı?
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Bu iki köprü zaten şuan vatandaşa hizmet olarak değil daha çok gelir kapısı ne yazık ki. Devlet bu iki köprüden kazandığı parayla 10 köprü yapar eminim ki. Devlet bize hizmet sağlayacağına bizi koparmanın peşinde malesef.
  • cem2016 kullanıcısına yanıt
    dahil çok şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En fazla 20 lira olması lazım bunları denetleyende çıkar bir gün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 256 tl lik fiyat tarifesinde başlangıç osmangazi köprüsü varsayılıyor. benim evim halkalı'da. ikitelliden yavuzsultan köprüsüne bağlanıp bu şekilde izmir e gitmek istesem kaç para ödeyeceğim acaba.
  • Maaşın dörtte birini vereceğime 8 saatte giderim yada uçakla giderim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bennett.antony

    dur bakalım geçişler nasıl olacak göreceğiz
    bu yapılanlar bugün için değil 20 sene sonrası için anlamlı olur
    yol açıldı diye ağlamayın. Pahalı mı evet pahalı belki fiyatlar düşer
    benin gibi senede 1 geçen adam kullanır dur kalktı dandik asfalttı kamyondu otobüstü kısa vakitte ulaşmak için kullanılır

    ha kullanmak istemeyene eski yolu kapamadılar yol orda

    Alıntıları Göster
    fiyat ucuzlar mı??


    NEREMİZLE GÜLELİM BU, ÜLKEDE FİYATI DÜŞEN BİŞE SÖYLERMİSİN?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    yoo niye ağlayalım? biz siz miyiz ki ölümüne yolu savunalım. yol düzgündür iyidir lafım yok. ama Türkiye şartlarında pahalı. aynı km de ankara -istanbul yolu 30 lira ama istanbul - izmir 500 lira. bence sen bunu sorgula. niye böyle diye..

    Alıntıları Göster
    Yerden yere vurdukları özalım demirelin ecevitin yaptığı yollar ucuzken, çok övündükleri reyizin yaptığı yollar ve köprüler asgari ücretin 5 te biri fiyatına neredeyse.

    Soran olursa "halka hizmet ediyor, siz bilmezsiniz burası çöp yığınıydı, anama 500 güne sıra alıyorduk hastaneden."




  • Geçenlerde Sivas- Antalya, Antalya-İzmir-İstanbul, İstanbul- Sivas yolculuğu yaptım. Harcadığım yakıt fiyatının yarısı kadarda yola para gitti. Bu nasıl iş anlamadım. Yazıklar olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    iki yol arasındaki maliyet ve zaman farkını hesaplayabilen var mı?
    Zaman çok göreceli
    Bayram trafiğinde çok farkeder

    Sakin zamanlarda 3bucuk saatlik Yol 5.5-6 saat olur

    Ama para olarak gerçekten çok fark var

    Bursa Balıkesir 150km civarı
    43 TL otoban
    Ben o yolda sakin gideyim 50tl mazot yakiyorum(35krs km de)

    İşin içine köprü vs girince neredeyse

    1tl yakıt
    2 TL otoban ücretine denk geliyor

    Yani İstanbul'dan İzmir'e gidecek bir kişi
    Otoban vs kullanmazsa neredeyse 3 kere İzmir'e gider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuthaksoy -- 4 Ağustos 2019; 21:13:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hizmetin en pahalısı olmayan hizmettir. Eyvallah yatırım yapılması öyle veya böyle güzel.
    Lakin pahalı geldiyse devlet yolunu kullanın savunması havada kalıyor. Şöyle ki bu yol kasti olarak bakımsız. Artık dahada bakımsız bırakılacak. Böylece özel yol teşvik edilecek.
    Şimdi bu hak mı? Devlet en temel vazifelerinden olan ulaşım hizmetini kapitalist gerekçelerle ihmal edemez. Sen devlet yolunu benim verdiğim vergilerle mümkün olduğunca iyi halde tutacaksın.
    Her alanda böyle. Özel hastane okul güvenlik var diye sağlık eğitim güvenlik vazifesi biter mi devletin. Niye ihtiyaç var o zaman.
    Ama malesef her iş özel sektöre hatta belli! özel sektöre kaydırılıyor.
    Nedense aklıma Osmanlı daki kapütülasyonlar geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.