Şimdi Ara

Internetten aldığım bulaşık mak. iade etme şansım var mı ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.533
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internetten aldığım ürünü memnun kalmadığımda veya almaktan vazgeçtiğimde iade ediyorum. Zaten internetten alışveriş yapmamın avantajı da bu.

    Peki bulaşık mak alsam ve servis kurulumu yapılsa bu ürünü iade etme şansım var mı yine yasal sınırlar içerisinde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • iade edebilirsin diye biliyorum ama nerden aldığın çok önemli.
    ayrıca sakın şurası kötü çizik vs diye mazeret sunma direk beğenmedim de..
    yoksa servis raporu istiyorlar.
  • servis kurulumu yapan makineyi niye iade edersinki ?
    tahminimce hayır, çünkü paketi açılmış
  • bence almazlar geri gönderirler.
  • hocam kutusu açılıp servisin bağladığı makine sizin adınıza garantisi başlar. zaten bunu kuran servis 1 kerede çalıştırıo bu makineyi nasıl iade edebilirsinizki.
  • internetten satın alınan bir çok ürün grubunda 14 gün içerisinde iade hakkı vardır. Kurulum sağlansa dahi tüketici iade hakkını kullanabilir. Önemli olan ürünün çalışır durumda olmasıdır.
  • Karşımızdaki firma ne kadar büyük olursa olsun biraz insaf diyorum ne gerek var öyle makinayı al kurdur sonra geri iade et git gör mağaza da Sonra internetten ver siparişini yazık değil mi depocuya kargocuya sonuçta sen ben çalışıyoruz söndürmenin alemi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mağazada bakın makineyi öyle internetten alın .

    makine gelsin kargoyla servis kursun sonra kargoyla gönder . durup dururken adamlara 150tl girecek . sonra fiyatları yükseltecekler böyle insanlar olduğu için
  • Araştırmadan alıp birde montaj yaptırmışsın.İade etme sebebi yazmadığına göre beğenmedim diyorsundur kesin. Makineyi kurdurarak direkt 2. el yaparak firmayıda zarara sokuyorsun. Pes diyorum inşallah iade almazlar ki almayacaklarına eminim. Bir daha da biraz araştır.
  • servis 1 kere çalıştırıyo..kullanılmış oluyo..geri almıyolar kesinlikle..aynı tel gibi üstündeki jelatini söktümü iş bitiyo
  • Kanunen iade hakkın var

    Kanunda ürünün mutat kullanımından tüketici sorumlu değildir gibi bir ibare var.

    kursanda kullansanda iade almaları gerekiyor.ha firma kabul etmez ona bişey diyemem

    ama yasal yollarla halledilir kesin
  • Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkânsızlaşması, alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir.

    N11'den alıntı.
  • İade Hakkı var da bu hakkın bu kadar art niyetli kullanılacağını düşünememişler demek ki.
    Sen ürünü araştırmadan nasıl olsa iade hakkım var de. Sonra al, cayma hakkım var deyip, geri gönder.
    Peki firmanın zararı ne olacak? 1 defa kullanılmış bile olsa, siz olsanız bu makine tekrar satılınca alır mısınız? Adamlar makineyi çöpe mi atsın? Ayrıca kargo ücreti ne olacak? O ürünün ambalajını tekrar nereden bulacaklar?
    Ben de bu İade hakkı yüzünden mağdur olup, yaptığım işi bıraktım.
    Ben bilgisayar toplayıp gönderiyordum. Alıcı bilgisayarı alıyor. İstediği gibi kullanıyor. 2-3 gün sonra Vazgeçtim deyip, iade ediyor. Bir problem mi var diyorum. Sana hesap mı vereceğim, problem yok ama vazgeçtim. Bu benim kanuni hakkım deyip, iade ediyor.
    Bilgisayarın gönderme ve kargo ücretini ödüyorum. Bilgisayarın kolileri kargoda yapıştırılan etiketler, gidiş gelişte yıpranma vs harap oluyor. O kolileri tekrar kullanamıyorum. Kolilerin yedeği de olmuyor. Bilgisayarı alıyorum. Bazı yerlerinde çizikler, Klavye, mouse, monitor gibi poşetli ürünler açılmış, çoğunun poşeti yok. Bazılarında da kargo gidiş, gelişte rastgele atıyor. Kırık, ezik oluyor. Onu da alıcıdan alamıyorsun. Sigortadan alırsın diyenler olabilir. Fakat sigorta için hasar gören parçayı kargoda tutanak tutturabilsen bile 1 ay civarında kargoda kalıyor. Ondan sonra sigorta ödese bile KDV'sini ödemiyor.
    Ayrıca bilgisayara kurduğun herşeyi yeniden kuruyorsun. Çünkü içine neler kurdu, nelerin ayarlarını değiştirdi bilemiyorsun.
    Üstelik bu zararlarını satacağın ürünlere ekleyemiyorsun. Çünkü fiyat artıyor. Alıcılar fiyat yükselince kaçıyor.
    Ben bazı şeylere de rastladım.
    Birinin düğünü, nişanı, önemli günü oluyor. İnternetten elbise, gelinlik vs alıyor. İşini gördükten sonra vaz geçtim diyor, iade ediyor. Öyle şey olur mu demeyin. Kanun böyle. Kullanılmış, leke, kir içindeki ürünü tekrar sat bakalım. Siz olsanız bu ürünün kullanıldığını bile bile alır mısınız? Peki satıcı ne yapsın? Çöpe mi atsın?
    Bu sitede biri gerçek bir olay yazmıştı utanmadan.
    Hızlıal'dan 7 defa telefon alıp, iade etmiş. 7. telefonu beğenmiş de kullanmış. Böyle bir mantık, böyle bir saçmalık olur mu? Firma 6 defa kargo ücreti ödüyor. İade edilen telefonu nasıl satacak? Ondan sonra vay efendim. Ben internetten telefon aldım. Ambalajı açılmış, kullanılmış. Firma telefonları çöpe mi atacaktı?
    Bizim ülkemizde insanların bu hakkı bu kadar art niyetle kullanacağını bilemediler.
    Peki bu durumda siz olsanız ne yapardınız?




  • sahtekar satıcılardan dert yanılır ama bilinçsiz müşterilerin satıcıyı zarar ettiren alışverişleri bence daha önemli bir sorun kafalarında sadece şu cümle var "iade hakkım var", iade hakkın varda ilkel adam ürüne zarar verip yeniden satılamaz yapma hakkında mı var.
  • üründe teknik arıza olmadığı müddetçe iade hakkın yok
  • Bence iade hakkı var diyen herkese açılmış kutu yada kurulmuş olan cihaz geldiğinde ses çıkarmamaları gerekiyor. Satıcı firma bunun gibi 5 tane makine alsa onları ne yapacak. Bence kusurlu ürün dışında iade olmaması lazım böyle kutulu vs ürünlerde.
  • Ürün sıfır sıfatını kaybettiyse iade edemediniz, geri gönderebilirler. Örneğin kurulumu yapılmış bir cihazın geri iadesi olmaz.
  • keyfii iade yok. motoru yanar yapilir, anakart yanar yapilir. birdaha yanar dersin ki bu urunu kullanmak istemiyorum. hakem heyetine gidersin 3 ayda parani alirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuraydin

    Bence iade hakkı var diyen herkese açılmış kutu yada kurulmuş olan cihaz geldiğinde ses çıkarmamaları gerekiyor. Satıcı firma bunun gibi 5 tane makine alsa onları ne yapacak. Bence kusurlu ürün dışında iade olmaması lazım böyle kutulu vs ürünlerde.

    Doğru kanunen hakkı olabilir ama vicdanen olmaması gerekir

    ben sadece yasal yollarla hakkı olabildiğini söyledim doğru bişey yapacağını söylemedim şahsen
  • Koca makineyi araştırmadan mağazadan görmeden almak da olmaz. Sonra böyle sorunlar olur. Ben hep onu düşünürüm.Sonuçta keyfi iade yapılan ürünleri adam geri satmak isteyecek sonra bize denk gelince deliriyoruz...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.