Şimdi Ara

incehesap.com cayma hakkını kabul etmiyor - çözüldü..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
4.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son güncelleme

    iade kabul edildi... yetkiliye teşekkür ediyorum. bir daha bu tür bir sorunun kimseye yaşatılmamasını temenni ediyorum

    ---


    3 haziran 2020 güncellemesi

    incehesap yetkilisi aradı ve yardımcı olacaklarını iadeyle ilgili işlemlerin başlatılacağını söyledi. bir gelişme olursa tekrar haber edeceğim konuyu

    ---



    merhaba arkadaşlar 17 mayısta
    https://www.incehesap.com/team-t-force-vulcan-tuf-yellow-16gb-2x8gb-ddr4-3600mhz-cl19-gaming-ram-fiyati-45519/

    bu üründen aldım. ürün elime 20 mayısta ulaştı ve hemen sistemimde test ettim. çalışmadı.

    teamforce ile iletişime geçtim. ramin işlemci ve anakartın bazılarında 3600 mhz çalışmayabileceğini, bana sırasıyla 3400 3200 ve 3000 hızlarında denememi söylediler. onların da söylediklerini denedim ve o şekilde de boot olmadı. bana söyledikleri, bu RAMlerin 3200 ya da 3000 mhz şekliyle 2. nesil ryzenlede de çalışacağıydı. ama RAM hiçbir şekilde 2400 ve üstü hızlarda çalışmıyordu. (2666 mhz bile denedim, çalışmadı, masaüstünü bile göremedi)

    ---

    bunun üzerine çok vakit kaybetmeden incehesap'a CAYMA hakkımı kullanmak istediğimi bildirdim. bana kargo kodu verdiler, 25 mayısta da kargoladım. fatura 18 mayısta kesilmişti, yani teknik olarak 14 günlük cayma hakkımın içerisindeydim


    ---

    bugün bana böyle bir mail atıp cayma hakkımın geçerli olmadığını söylediler... ürün arıza onarıma gidecekmiş ve bana geri gönderilecekmiş.


    incehesap.com cayma hakkını kabul etmiyor - çözüldü..



    şimdi soruyorum, buu ürün cayma hakkı kapsamında mı, değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 3 Haziran 2020; 17:19:57 >







  • bende niyetleniyordum acabamı diye senin 2700x de çalısmadıysa benim 2700 de hiç çalısmaz 3600 mhz

    geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 2 Haziran 2020; 21:8:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asko56

    bende niyetleniyordum acabamı diye senin 2700x de çalısmadıysa benim 2700 de hiç çalısmaz 3600 mhz

    geçmiş olsun
    tüm bilgisayarı baştan aşağı corrupt etti, ömrü hayatımda hiç görmediğim tarzda şeyler gördüm, mesela başlata tıklıyorsun açılmıyor, klasör açıyorsun yer bulunamadı deyip açamıyor, ses aygıtı tamamen bozuldu

    şükür format attım düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 3 Haziran 2020; 1:9:18 >
  • incehesap a gönderdinmi sen ürünü
  • tüketici hakem heyeti
    e devletten dahi başvuruyorsun
  • hea ürün ellerinde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 3 Haziran 2020; 1:9:34 >
  • Daha önce benimde sorunlu bi alışverişim olmuştu kendilerinden beni mağdur etmemişlerdi incehesap.com un forumda hesabı vardı oraya konu linkini mesaj olarak atarsanız mağduriyetinizi giderirler diye düşünüyorum. Ki zaten onlar gidermezse geçte olsa tüketici hakem heyeti kararıyla iade olunur. Ama merak ettiğim ramler tamir oluyo mu? Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 20 gün geçti ise para iadesi isteyebilirsin yada yenisini vermek zorundalar bu tarz işler için kanuni süre 15 iş günüdür bu süreyi geçti ise talep edebilirsin
  • Sen mail le mi görüştün telefonla mı?

    Bak ben sana birşey söyleyeyim, incehesap a şuan ne gönderirsen gönder alırlar servis kaydı açarlar Ben tam hatırlamıyorum birşey göndermiştim muhtemelen iade idi sanıyorum, bir hafta içinde bana test edildi sorun yok diye servis kaydı açıp geri gönderdiler, o sebeple ben incehesaba geri bişey gönderecek olsam kutu üzerine yazarım içine de yazarım her yerine yazarım, muhtemelen kapasitenin çok üzerinde satış yapılıyor ne gelirse servise alıyorlar. Telefonla arayıp bu ramler sistemimle uyumsuz çıktı ben firmaylada görüşmüştüm uyar demişlerdi, iade etmek istiyorum dedin de iade mi almıyorlar? Bisürü alışveriş yapıp bir sorun çıkınca dolandırıldım diye çıkmayın ortaya kardeşim bakın bir tek bu firma için demiyorum herkes biryere bu cümleleri yazmayı basit görüyor birgün birisi çıkıp verecek mahkemeye, uzlaştırmacının karşısında ağladım diye konular görcez sonra, şu cümlelerimiz dikkat edelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    mail attım, site üzerinden de belirttim iade istediğimi. telefonla da ulaşmaya çalışıyorum, 2 gündür 40 kişilik sıra var diyor, sıranın yarısında yoğunluktan ötürü hizmet veremeyeceğiz diye yarıda kesiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 3 Haziran 2020; 1:10:2 >
  • Forumdaki İncehesap yetkilisi ilgilenirse sorun belki kısa sürede çözülür.
  • Yoğunluk tabiki mazeret değil, senin iade yaparken sebep belirtmene de gerek yok iade almaları lazım. Mağdur edildiği aşikar zaten orada birşey yok, ama kusura bakma kimsenin karşısında ağlamam diyipte buraya gelip ramleri iade almadılar beni dolandırlar diye ne yapmış oluyorsun? Firma hakkındaki kötü deneyimini paylaşmaya tabiki hakkın var ama sen ve senin gibi mağdur olanların haklıyken haksız duruma düşmemeniz için uyarıyorum sadece, yoksa firma seni mağdur ediyorsa zaten thh ye verirsin paranı her türlü geri alırsın. Kimse kimseye eyvallah çekmesin neden çeksin, voltajını düşür bence biraz sana yorum yapan senin kötülüğün için yapmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @incehesap.com

    Benimde sizden defalarca alışverişim oldu, ama son dönemde bazı konularda kullanıcıların mağdur olduğunu görüyoruz, sizden beklentimiz size yakışanı yapıp kullanıcının mağdur olmamasını sağlamanızdır. Aslında yasal prosedür ne ise onun uygulanması yeterli, bu konudaki arkadaşın da ramlerinin tamirlik bir durumu yok, forumdaki üyeliğin daha aktif ve yapıcı olmasını bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Baba

    Yoğunluk tabiki mazeret değil, senin iade yaparken sebep belirtmene de gerek yok iade almaları lazım. Mağdur edildiği aşikar zaten orada birşey yok, ama kusura bakma kimsenin karşısında ağlamam diyipte buraya gelip ramleri iade almadılar beni dolandırlar diye ne yapmış oluyorsun? Firma hakkındaki kötü deneyimini paylaşmaya tabiki hakkın var ama sen ve senin gibi mağdur olanların haklıyken haksız duruma düşmemeniz için uyarıyorum sadece, yoksa firma seni mağdur ediyorsa zaten thh ye verirsin paranı her türlü geri alırsın. Kimse kimseye eyvallah çekmesin neden çeksin, voltajını düşür bence biraz sana yorum yapan senin kötülüğün için yapmıyor.
    neyse gönlün olsun. kimseyle uğraşmayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 2 Haziran 2020; 22:32:13 >




  • Tekrar söylüyorum, net olarak sen haklısın ve ürünün değişim olması yada iade alınması lazım. Ki yetkili kimse görürse bunu da yapacaklardır. Ben sadece bu firma için demiyorum bak dikkat et, itopya konularında da yazdım bunu, sen kendince haklısın hatta bence de haklısın ama diyorum ki, firmalar hakkında yada şahıslar hakkında yorum yaparken daha dikkatli olmamız lazım ki haklıyken haksız duruma düşmeyelim. Sana da söylediğim bu ama sen mağdur edilmenin voltajıyla farklı algılıyorsun. Çünkü yazılı metinlerde tonlama olmuyor.

    Bu tip konularda o kadar çok dava açılıyor ki inanamazsın. Benimki naçizane bir tavsiye dir alırsın almazsın sana kalmış. Daha biraz önce gördüm konu dışı forumunda recep baltaş a giydiriyorlar habire. Eleştirinin bir çizgiden sonrası bizi haksız duruma düşürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu benim neden gönlüm olsun banane babamın oğlu mu benle ne ilgisi var, istersen dümdüz git, hayret birşey yahu. Kimseye iyilikte yaramıyor artık anlaşıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muten Baba kullanıcısına yanıt
    sinirli birine imalı şekilde bazı laflar ettiğinizde iyiliğiniz had safhada bile olsa yaramıyor, üzgünüm

    işin başında "ağladım diye konu açarsınız kehkeh" yazmak yerine bi üst mesajdaki üslupla yazsaydnız baştan hak verir, adam haklı derdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 2 Haziran 2020; 22:56:48 >
  • hakeza, gönlün olsun lafını da gelişi güzel söyledim. güzel gönlün olsun diye de yaptım anlamında. yoksa dediklerine de hak verdim. iyilik ettin sağ ol. baştan ağlarsın edersin temalı bir mesajla karşılaşmasaydım zaten heyheylenmezdim. kaldırmamın sebebi de gerçekten küçük de olsa bir haksızlık durumuna düşmemek. ha yine iyi bir avukat o konuda davayı bana kazandırırdı ama uğraşmak istemiyorum. burada manevi hasar ve zarar durumları mevcut. durum öyle dışarıdan görüldüğü gibi de değil.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.