Şimdi Ara

incehesap.com cayma hakkını kabul etmiyor - çözüldü.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
4.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada ''bilgisayar sarf malzeme''de kasıt donanım değil de kartuş benzeri malzemeler galiba. Ben de ta kaç sene önce Vatan'dan aldığım ekran kartını iade edip oradan daha iyisini almıştım sorun çıkarmamışlardı. Kutuyu ve kutu içeriğini önemsiyorlar, kesinlikle hepsi içinde olmalı(en dış ambalaj yırtılabilir tüketicinin ''baktım beğenmedim'' diyerek iade etme hakkı var). Onun dışında madem sizin ürününüzün arızalı olduğunu düşünüyorlar hangi yasal dayanakla size geri gönderiyorlar? Zaten tüketicinin kutudan arızalı çıkan ürünü geri yollama hakkı var. Belki ben 3 hafta beklemek istemiyorum! Her neyse eğer haklı olduğuzu düşünüyorsanız -ki öyle- hakkınızı hem kendiniz hem de biz diğer tüketiciler için böyle firmalarda bırakmayın. Yoksa bunlar ''100 kişinin iadesini iptal etsek 20si hakem heyetine gitse, ne olacak gidenlerin de en fazla hakkını vermiş oluruz'' diye düşünecekler.




  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Hocam anladığım kadarıyla o kısım kafanızı karıştırmış size hepsini açıklayayım
    Maddi ortamda sunulan kitap: e kitaplar pdfler
    Dijital içerik: Windows lisansları program lisansları, ücretli videolar, oyunlar vs
    Bilgisayar SARF malzemeleri: (sürekli kullanım sonucu tüketilip yeniden alınan malzemeler ) Vcd dvd kartuş kağıt vs. Sarf malzemeleri ekran kartı, RAM gibi malzemeleri değildir çünkü bunlar harcanansa. CD ve DvD ise bir kere yazma işlemi yapıldığında geri alınamayacağından iade edilemez bu yüzden bu malzemeler iade edilemez hasarlı değilse. Yanlış anlamaya müsait bi madde umarım yardımcı olabilmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde 2 alışverişim olmuştu sağlam geldi aldıklarım ama müşteri hizmetleri gerçekten bir garip olmuş incehesabın jd710 kulaklık alim dedim insanlık hali uykulu iken yurt adresimi seçmişim kütahyada yanlışlıkla siparişi geçtikten sonra farkettim o günde müşteri hizmetleri kapanış saati geldiğinden ertesi sabah aradım şimdi olay burdan itibaren başlıyor incehesabı aradığımda çıkan müşteri hizmetlerine anlatıyorum Durumu ve şunu diyorum kargoya verilmeden adresi güncelleyelim onlarda kargoya verilince arayın güncellicez dedi.Bende peki kargo önce kütahyaya sonra İstanbula gelme gibi bir durum yaşanmaz dimi yasanacaksa ben şimdi iptal edeyim (kartımda limit var bir haftada iade etselerde sorun yok) hemen güncel kaldığım adrese sipariş geçeyim dediğimde öle birşey olmaz direk gelir falan diyorlar sonucu söleyeyim size kargo önce kütahyaya gitti orada dolaştı durdu sonra istanbula döndü toplam 7gün falan süreç arayıp sölediğimde adamlara ben böle böle dedim madem gidicekti iptal eder yenisini alırdım neden yanlış bilgilendiriyosunuz diye , mh şey diyor biz sizi yanlış bilgilendirmedik prosüdür böle kargoda hem iade işlemleride bir hafta sürücekti falan diyor hem teselli ol der gibi konusuyor hemde zamanında bana eksik temelsiz bir bilgi verildiğini inkar ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sunset58 -- 3 Haziran 2020; 10:24:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • relling R kullanıcısına yanıt
    Zamanında işlemci aldığımda etiketini kopartık maddi yönden sıkıştık diğer parçaları toplayamadan iade etmek istedik, kabul görmedi hakem heyetine gidildi sonuç olumsuz. Her hakem heyeti bir birini tutmuyorda olabilir. Bana etiketini kopardığınız ürünün iadesi olmaz denildi orjinalliği bozulduğundan. Bundan 3 sene öncesi idi yeni kanun çıktıysa bilemem. Şuan hepsibuardan pc parçası aldığınızda iade ederken sitede not yazıyor ürün etiketi koparıldıysa ürün iade alınmaz gibi. Birazda mantık düşünelim kimse etiketi açılmış ürünü alır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xdian -- 3 Haziran 2020; 10:47:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Hocam etiket önemli değilki tüketici hakem heyeti yanlış yapmış. Zamanında sizi bu konuda mağdur ettiler diye doğrusu bu olmuyor lütfen yanlış anlamayın. Her zaman bir üst mahkeme vardır. Bu biraz Türkiye’de eski esnaf kafasıyla çalışıp tüketiciyi yolmaya çalışan firmaların işidir. Ne yazıkki zamanında sizi mağdur etmişler. Aynı durumu Amazon’la yaşasaydınız böyle bi mağduriyet yaşamayacaksınız mesela. Hepsiburada siteye istediğini yazabilir ama sonuç olarak sizin yasalar nezdinde bir hakkınız var. En nihayetinde tüketici hakem heyeti bir mahkeme değildir tüketici hakem heyeti kararına itiraz edilebilir. Evet eskiden bu tip olaylarda yanlış kararlar verilmiş olabilir ama bu zamanında yanlış yapıldı diye bundan sonra hep yanlış yapılması gerektiği anlamına gelmez. Bana mesela ambalajı açılmış etiketi sökülmüş ama kullanılmamış cpu soğutucu geldi. Şirkete iade edilmiş ve şirket bunu bana satmış ambalajının açılmasının bana bi etkisi yoktu garanti sürecinede etkisi yoktu yani iade edilen bu ürünler gayet satılabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar genel bir soru soracağım,bilmediğin için soruyorum.İnternet alışverişlerinde bu 14 gün kuralı kutusunda herhangi bir değişiklik yapılmamış ürünler de mi geçerli oluyordu ? Bazı ürünlerde, kutusunun açıldığı belli olan durumlar olabiliyor malum bant,jelatin vs oluyor.Kutuyu açmak ve ürüne ulaşmak için bunları kesiyoruz.Bu tip durumlarda internet üzerinden satış yapan firmaların hepsi iade almak zorunda mıdır yoksa firmadan firmaya değişebiliyor mu ? Pc parçaları için soruyorum bu soruyu zira bazı ürün gruplarında değişim,iade olmadığını biliyorum.Bozuk, hatalı ürünleri de kutuyu açmadan bilemeyiz.Nasıl bir hakkımız oluyor bu durumlarda ? Yoksa firma mı önemli bu işlerde ? Son yıllarda çoğunlukla amazonun kendi satıcı olduğu alışverişleri tercih ediyorum.N11,hepsiburada da kullanıyorum.Hiç başıma olumsuz bir durum gelmedi ? Çok görüyorum bu tip konuları.Kim hatalı müşteri mi firmalar mı insan çözemiyor.Firmayı iyi seçmek gerek.Böyle bir ders çıkartıyorum kendimce ama haklarımızı bilmek adına da önemli oluyor bu tip konular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmet1040 A kullanıcısına yanıt
    Hocam kutuya zarar verilmesin üstüne bir şey yapıştırılmasın üstünde koruma bandı olan ürünleri bıçakla kesip açın koruma bandı orada kalsın bunun haricinde kutuda başka herhangi bir deformasyona vs uğratmayın. Hasarlı üründe ise kutu hasar görüşe bile iade almak durumundalar. Mesela ekran kartı aldınız ama kutuda koruma bandı var açarken bu bandı kesmek zorundasınız, bunu kesip kutuya zarar vermeden açıp kullanıp iade edebilirsiniz ama kutuda zarar oluşursa vs iade süreci sıkıntıya girer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 haziran 2020 güncellemesi

    incehesap yetkilisi aradı ve yardımcı olacaklarını, iadeyle ilgili işlemlerin başlatılacağını söyledi. bir gelişme olursa tekrar haber edeceğim konuyu

    ...
  • İncehesap pişmanlıktır arkadaslar
    yi forumlar herkese
    İncehesap.com dan 11 Haziran 2018 de telefon aldim. Cihazda ki ekran sorunundan dolayı garantiye gönderdim. Kullanıcı hatası deyip ücret çıkardılar. Bunun üzerine tüketici hakem heyeti ne başvurdum. Heyet ücret iadesi kararı verdi. Karar bana ulaştıktan sonra 2 hafta firmanın dönüş yapmasını bekledim ulaşan olmadı. Daha sonra kendim aradım karar bize ulaşmadı dediler. Bende mail attım kararı ve size en kısa sürede ulaşılacaktır dendi fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım evet karar ulaşmış mail ile cihazı göndere bilirsiniz dendi . Cihazı gönderdim teslim alındı fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım bu seferde cihazı teslim aldık dediler. 1 haftada cihazın kontrolü için bekledim. Tekrar aradım cihazın kontrolü tamam dediler size ulaşılacaktır en kısa sürede denildi yine ulaşan olmadi. 15 Mayıs'ta 1-10 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak denildi. Tabi bu tekrar ben aradığımda söylendi muhasebeye iletildi denildi. Bugün tekrar aradım süre dolduğundan dolayı muhasebeye soylenmis fakat ücret iadesi yapılmamış denildi. Bugün tekrar mail atıldı 1-20 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak diye. Bu kadar sorumsuz bir firma İstanbul bilişimden sonra 2. Ki onlar bu kadar insana yalan konuşmadı oyalamadi. Her aradığım zaman 45-50 dk bekletilip ücret iadeniz talebinizi ilettik deyip kapatıyorlar. Bazen 1 saati dolunca telefonlari otomatik meşgule düşüyor. Arkadaşlar uzak durun firmadan sizin canınız yanmasin.
    incehesap.com cayma hakkını kabul etmiyor - çözüldü.. görüşmeler geneli bu şekilde 59.59 da otomatik meşgule düşüyor ve baştan arayıp beklemeye devam ediyorsun. şanslı isen 50. Dakika bağlanıp 10 dakikada derdini anlatma imkanin olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogzhnyldz19 -- 3 Haziran 2020; 16:0:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hoca merhaba geçmiş olsun

    8500 liralık ürün satın alıcam fakat ödeme ekranı hata veriyor.
    Kartlar aktif başka sitelerden satın alma yaptım.

    Arkadaşlara ulaşılamıyor 3 kere 1 saat bekledim telefon kapanıyor öğlen 12 den beri aralıksız arıyorum.Bu yetkili arkadaşın telefonu nedir neden telefonu açmıyorlar yardımcı olabilir misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rafet1213

    Hoca merhaba geçmiş olsun

    8500 liralık ürün satın alıcam fakat ödeme ekranı hata veriyor.
    Kartlar aktif başka sitelerden satın alma yaptım.

    Arkadaşlara ulaşılamıyor 3 kere 1 saat bekledim telefon kapanıyor öğlen 12 den beri aralıksız arıyorum.Bu yetkili arkadaşın telefonu nedir neden telefonu açmıyorlar yardımcı olabilir misin
    benim aramaya çaliştiğim numara tarafından arandım (iletişim numaraları sonu 99 ile biten)

    korona karantina süresinde teknoloji siteleri üzerlerine binen yükü kaldıramamış gibi duruyor. bence parça/donanım/beyaz eşya almak için pek doğru bir zaman gibi durmuyor...
  • Cayma hakkı açılmamış ürünlerde olan birşey diye biliyorum ben, fabrikasından bozuk çıkmış birşey için incehesap niye sorumlu olsun? Başıma gelseydi duruma göre ya iade yada servisine gönderirdim.
  • bana da zamanında yanlış tv göndermişlerdi bu firma o günden sonra ilk ve son siparişim oldu benim için
  • son güncelleme

    iade kabul edildi... yetkiliye teşekkür ediyorum. bir daha bu tür bir sorunun kimseye yaşatılmamasını temenni ediyorum.
  • Benim başıma geldi ayipli urun geldi iade almadilar hazir sistemlerde iade olmaz diye. Değişim bile yapmadilar servisde karar verilir diye. 20 gunde elime gelen sistemi ayni gun yolladim +11 gün servis bekledim psuyu onardilar sifir urunum tamir gördü + arizali kasa fanini onarmadilar o kadar ses kaydi attim zahmet edip degistirmediler bile.
    Kanunda 14 gün iade hakki var hazir sistemde yok diye kural uyduruyorlar sanki iç çamaşırı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun, canınızı fazla sıkmadıklarına sevindim. Benzer bir durum (3733 mhz rami anca 2800mhz de çalıştırabilmiştim) amazon.com da başıma geldi. Adamlar hiç itiraz etmeden iade aldılar. Tek sıkıntı kargonun amerikaya gitmesi oldu. Biraz fazla bekledim ama kur farkı sayesinde iadeden durduk yere kar etmiş oldum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master_Sergeant -- 3 Haziran 2020; 20:32:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    hazır sistemlerde iade olmuyor. fakat sorunlu parca 0 ürünle değiştirilmesi gerekirdi.

    6 ay doa değişim garantisi mevcut ürünlerde. tamir 6 aydan sonra yapılabılır.




    bu arada çözülmesine sevindim. geçmiş olsun tekrardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaenerysStormborn

    son güncelleme

    iade kabul edildi... yetkiliye teşekkür ediyorum. bir daha bu tür bir sorunun kimseye yaşatılmamasını temenni ediyorum.
    Geçmiş oslun, bu tür sorunu yaşamamak için demek ki bir şey alırken başka yerlere bakacağız
  • acura07 kullanıcısına yanıt
    Hazir sistemlerde iade olmadigini hangi yasa belirtiyor ? Onu geçtim ayipli mali onardilar birini de onarmadilad hatta

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.