Şimdi Ara

incehesap.com cayma hakkını kabul etmiyor - çözüldü.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
4.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürünü açmadan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacak mışız acaba ? O zaman aldım ürünü keyfim yoktu açmadan geri gönderdim, o zaman parai adesini ne zaman alacğaız o da var şimdi...

    14 günlük iade hakkını millet kafasından mı uyduruyor, ürüne ve orjinal kutusu/ambalajı her ne ise, ona zarar vermeden açarak ürüne de kozmetik ve teknik olarak zarar vermeden bu süreci tamamlarsanız ve iade edilebilir.

    Üreticinin ömür boyu garanti verdiği bir ürünü satıcı firma iade ya da değişim yapmıyor, bu yüzden bu ülkedeki firmalar dan mümkün olduğunda çöp bile almamalı kimse.

    "Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi) 14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu açıdan 6502 sayılı Kanun, belirli yöntemlerle yapılan alışverişlerde, mal ayıplı mal olmasa bile, tüketiciye cayma hakkı tanımıştır"

    "Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. Ön bilgilendirme yükümlülüğü yerine getirilmezse cayma hakkı süresi 1 yıla çıkmaktadır."
    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279Q1R || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||




  • geçmiş olsun. umarım durum tatsızlaşmadan çözerler. bugunlerde pek cozulecek gıbı degıl ama umarım cozerler.


    ürün iade ederken asla şu sorunu var yok bu şekilde olmalıydı ama oyle degıl gıbı ayrıntıya asla gırmeyın.

    ürün bekledıgım gıbı değildi diye kısa bır notla ıade ıslemlerınızı yapın. ürünler kontrollerı ıcın her halukarda servıse gıdıyor ya fırmanın kendı servısıne yada ürünün servisine.
    _____________________________
    14900k all core 6,0 ghz
    ram cl 36 7800 mhz
    asus z790 apex encore
    asus rog 3080
    corsair rm850
    benQ zowie xl2566k 360 Hz
  • bu markanın 3200 olanlarından almıştım bende valla hafif canım sıkılmadı degil


    sistem kurunca umarım sorun yaşamam 3600 ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maestro725 -- 2 Haziran 2020; 23:41:50 >
    _____________________________
  • Alışveriş yapmayın incehesaptan. Türkiye'de ki en kötü müşteri hizmetlerine sahip firma.

    Bir sorununuz olunca asla ulaşamazsınız 2 gündür ulaşmaya çalışıyorum önünüzde 7 kişi var bekleme süreniz 50dk diyor, başka zaman arıyorum önünüzde 18 kişi var bekleme süreniz 55dk diyor eğer beklerseniz yine ulaşamıyorsunuz çünkü tam sıra size gelince bir anda hat düşüyor defalarca kez yaşadım bunu.

    12 gün önce iade gönderdim üstelik teslim bile almadım kapıdan kuryeye iade olacak dedim hala iade bekliyorum. Aras kurye iade ettik diyor incehesap da daha elimize gelmedi diyor. Muhtemelen salak yaptılar kargo ortada yok incehesap da ilgilenmiyor. İlla tüketici hakem heyetine gidicem o zaman eşek gibi vermek zorunda kalacaklar işte uğraştırıyorlar insanı uzak durun bu adamlardan!

    Mail, mesaj hiç biriyle ilgilenmiyor. Kargoyu teslim almışsınız iade yapılmadı diyorum bana bot gibi elimize ürün ulaşınca iade yapıcaz diye cevap atıyorlar.

    İNCEHESAP PİŞMANLIKTIR, BULAŞMAYIN. GÖZÜMDE 2 KURUŞLUK FİRMADIR SON ALIŞVERİŞİM ZATEN.
    _____________________________
    Bu hesap mizah amaçlı kullanılmaktadır fazla ciddiye almayın yada alın fark etmez.




  • yazıyor mu bilmiyorum ama 2 gündür toplam 73 dakika arama yaptım. yarın da bi 30 35 dakikası var...
    _____________________________
  • 2 sefer alışverişim oldu bu firmadan ve ikisi de sorunsuz oldu ama birinde açıklamada belirtilmeyen bir olay vardı ve ben de yorumlara gayet düzgün bir şekilde keşke bu konuda da bilgi verilseydi yazdım ve o yorum yayınlanmadı. Belki basit bir olay ama bu site bu olay ile benim kafamda soru işareti olarak kaldı o günden beri.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaenerysStormborn

    yazıyor mu bilmiyorum ama 2 gündür toplam 73 dakika arama yaptım. yarın da bi 30 35 dakikası var...
    Ben totalde 3-4 kere 50-55dk arası bekledikten sonra hatları yüzüme kapandı. Hiç bir şekilde adamlara ulaşılmıyor hatta bana göre çağrı merkezleri falan yok yalan dolan hepsi çünkü bazen 20dk önünüzde 5 kişi var diye zırvalayıp duruyor. 20dk? yahu 20dk aynı yerde saymazsın be kardeşim!

    Cidden uzak durun bu adamlardan. En ufak sorununuzda karşınızda muhatap bulamazsınız, bulsanız bile sizi mağdur etme olasılığı %99

    Ayrıca belirtmeden edemicem. Arkadaşın biri bunları aramış 3 hafta önce sattıkları XFX 5600 XT Thicc II pro kartın garantisi hangisi firmaya ait diye sormuş cevap: GARANTİSİ BİZİZ.

    Nasıl bir firma ile karşı karşıyasınız gerisini siz tahmin edin.

    İNCEHESAP PİŞMANLIKTIR. İNSANLAR ALIRKEN UCUZ DİYE HOŞUNA GİDİYOR AMA EN UFAK SORUNDA BAŞLARI AĞRIYACAK HABERLERİ YOK.
    _____________________________
    Bu hesap mizah amaçlı kullanılmaktadır fazla ciddiye almayın yada alın fark etmez.




  • Ürünü size geri yollarlarsa kesinlikle teslim almayın işiniz daha kolaylaşır, onlara geri donsün. Savunmanızda ürünün beklentilerinizi karşılamadığını ve iade edip karşı tarafında teslim aldığını hukuksal nedenleri gerekçe göstererek delilleri ekler kısmında belirtin. Onların keyfine göre olacak iş değil bunlar beliritikleri madde kapsamında değil satın aldığınız ürün, hukuk uzmanıymışlar gibi g*tlerinden asılsız gerekçeler uydurup bilinçsiz tüketicileri manipüle etmeye çalışıyorlar çoğu zamanda başarıyorlar. Hukuk herkes için var bir sorunları varsa onlarda bunu yasal yollardan belirtebilirler. Kararını vermek ilgili makama düşer bunun gibi firmalara degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 3 Haziran 2020; 11:30:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Elektronik ürünlerde bu şekilde maalesef cayma hakkı işlemiyor. Satıcıların mazereti de şu "Ürün açıp kullandığınız için şu an ürün ikinci el konumuna düştü, bu yüzden yapabileceğimiz bir şey yok distribütör ya da teknik servis ile görüşün"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • Brom sana bir anımı anlatayım.

    Bu zat-ı muhteremlerden bende 2x ram aldım birisi çalıştı diğeri çalışmadı. Her şeyi denedim yok.

    Ürünler geldiğinde biraz kıllanmıştım hiç güvenlik etiketi yoktu direkt kutusundaydı kötü düşünmedim açtım kutuyu herhangibi bant felan yok neyse taktım ağa biri çalıştı diğeri çalışmıyor sıfır ram çıldırıyorum işim var pc'de 8GB ram'de yetmiyor. Neyse hemen incehesabı aradım dedim ram'in birisi çalışmıyor arızalı dedim hemen kem küm şey iade kabul edilmiyor olayına girdi müşteri hizmetleri.

    Bende ucuza almıştım zaten iade istemiyorum değişim istiyorum dedim. Onarıma gönderdiler sıfırı ile değişip yeniden geldi ram. Taktım çalıştı.

    Sonra sağlam kafayla düşündüm ve ampül yandı Şunu demek istiyorum RAM'lerin kutusunu açan ilk sen misin büyük ihtimal benim RAM'i daha önce birisi aldı baktı çakal carlos ram çalışmayınca hiç incehesaba ses etmedi direkt iade yolladı demedi bu ürün arızalı direkt koydu kutusuna bastı iadeyi bunlarda iade ürünü bana yolladılar bende kaldı mı ihale kaldı.

    İşin yanı taktığım sistem 8000 TL sistemime zarar gelse bunun hesabını kim verecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Okurken bile sinirlendim, umarım hakkınızı alırsınız. Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Laptop: Asus ROG Strix G513QY Ryzen 5900HX, 6800M, 1 TB, 2K 165Hz

    Kasa:MSI MAG Vampiric 100R || PSU:High Power 750W 80 Bronze ||Anakart:MSI B450-A Pro
    İşlemci: AMD Ryzen 5 2600 ||Ram : Corsair Vengeance 2x8 16 Gb 3200 Mhz ||Depolama: Sandisk 1 TB Nvme - Seagate Barracuda 2 TB - Seagate Barracuda 1TB
    Ekran Kartı: Gigabyte RX 9070 XT OC
  • Cayma hakkını biz biraz yanlış anlıyoruz gibi. Ürünün kutusu açıldığında ve pcye taktığınızda ürün kullanılmış sayılır. Ürün bozuk veya ayıplı değil ise cayma hakkınız yoktur. Tabi satan kişi anlayışla karşılayıp geri iade alabilir yada almayabilir.

    http://tuketicilerdernegi.org.tr/2019/02/10/alisveris-sonrasi-cayma-hakki/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • anakartın başka ram'leri o beklediğin hızlarda çalıştırıyor mu peki?
    _____________________________
  • cayma hakkını kullandırması lazım. Bilgisayar rami, bilgisayar sarf malzemesine girmez orada kastedilen kartuş gibi ürünler. Cayma hakkını kullanamıyorsan Tüketici Hakem Heyetine başvur yalnız 15 hazirana kadar savunma falan istenemiyor ondan sonra süreç başlar.

    Telefonda bile cayma hakkı var ram ne ki..?

    Burada gram bilgisi olmadan cayma hakkını kullanamazsın gibi yorum yapanlara fazla takılma rahat ol başvurunu yap.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karargahx -- 3 Haziran 2020; 9:9:48 >
    _____________________________
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Hocam cayma hakkınız yoktur diyerek biraz kesin konuşmuşsunuz size yasanın maddelerini atayım hangi durumlarda cayma olamayacağı gayet açık.

    Cayma hakkının istisnaları

    MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.


    Kaynak:
    www.resmigazete.gov.tr
    Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm


    Görüldüğü üzere yasanın yoruma açık bazı yerleri var ama “ürün bozuk veya hasarlı değilse cayma hakkınız yoktur” gibi bi anlam çıkacak açık yer yok. Hijyen kısmı yasaya açık ama dizimde kabul edeceğiniz gibi ramde pek hijyenlik durum yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Ben de ram alıp iade ettim bir sıkıntı çıkarmadılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Yanlış anladığınız kesin.

    Hijyen sorunu oluşturabilecek ve kullandıkça azalan ürün olmadıktan sonra her ürünü sorgusuz sualsiz iade hakkımız var.

    Alır 10 gün kullanır beğenmedim der iade ederim. O ürün tekrar kullanıcıya satılmaz! Ürün firmaya gönderilir firma kontrollerini yapar tekrar paketler. Aracı firma satışını yapmaz yani.

    Tabi ülkemizde extra maliyet getirdiği için bu işlem yerine kendi malıymış kendi üretmiş gibi tekrar satmaya kalkıyorlar orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    14900k all core 6,0 ghz
    ram cl 36 7800 mhz
    asus z790 apex encore
    asus rog 3080
    corsair rm850
    benQ zowie xl2566k 360 Hz
  • relling R kullanıcısına yanıt
    Aşağıya link attım. Tam anlamadınız galiba ürünü açtınız bozuk ve ayıplı çıktı o zaman cayma hakkınız var. Ürünü kutusunu açtınız kullandınız ürün bozuk ve ayıplı değil cayma hakkınız olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Xdian X kullanıcısına yanıt
    Hocam siz bana bi tüketici sitesinin çıkarımını atıyorsunuz ben size resmi gazete linkimi atıyorum hangi durumlarda tüketicinin cayamayacağı gayet açık belirtilmiş. Bi sürü kişi sizin cayma hakkınız yok dediğiniz durumlarda tüketici hakem heyetine başvurup kanuni olarak haklarının karşılığını alıyorlar. Yani tüketici hakem heyeti yanlış yapıyor. Biraz zorlamıyor musunuz.
    Tekrar ediyorum mesafeli alışverişlerde tüketicinin tamamen keyfi şekilde 14 gün içinde belirli durumlar ürün iadesi hakkı vardır.
    Hakkı gasp edilmiş kişiler tüketici hakem heyetine başvurarak ürün iadesi yapabilir. Bu zaten yoruma kapalı bir durumdur ısrarlar böyle yazmanıza anlam veremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • relling R kullanıcısına yanıt
    Mobilden giriyorum daha fazla bakamıyorum. Arayıp bulabilirsiz.
    “Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler” cayma hakkı kapsamı dışındadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.