Şimdi Ara

İkinci el C-Max mı Picasso mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
7.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Aile arabası olarak kullanılmak üzere 2007-2008 model büyük, yüksek ve ferah bir araba almak gibi bir niyetim var. Araç çoğunlukla şehir içinde kullanılacak ama hergün kullanılacak. 35-38 bin TL arası bir bütçe ile Citroen C4 Picasso veya C-Max bulunabiliyor bu fiyatlara. Cam tavan, sessizlik, konfor ve ESP benim için önemli, ayrıca ikinci elde tutulması ve değer kaybı da önemli.

    Bu kriterler ile hangisini tercih etmem gerekir, yorumlarınız bekliyorum.

    Teşekkürler.



  • C-max çünkü;

    Ford>citroen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    C-max çünkü;

    Ford>citroen
    2 yıldır cmax kullanıcısıyım
    yoltutuş güzel
    sessiz değil kesinlikle
    ferah geniş
    sağlam tok havası var
    esp çok zor bulursunuz
    performans güzel
    c4 hakkında fikrim yok hi. kullanmadım
    konfor ve sessizlik arıyorsanız scenic de bakın bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre99

    2 yıldır cmax kullanıcısıyım
    yoltutuş güzel
    sessiz değil kesinlikle
    ferah geniş
    sağlam tok havası var
    esp çok zor bulursunuz
    performans güzel
    c4 hakkında fikrim yok hi. kullanmadım
    konfor ve sessizlik arıyorsanız scenic de bakın bence

    Alıntıları Göster
    O modelleri (2007 - 2008) bilmiyorum ama C-max larda ESP standart değildi bir ara.


    Güvenlik paketli olanlarda vardı sadece.


    Baktığınız C-Max'te ESP olduğundan emin olun.

    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 28 Mayıs 2011; 23:23:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    O modelleri (2007 - 2008) bilmiyorum ama C-max larda ESP standart değildi bir ara.


    Güvenlik paketli olanlarda vardı sadece.


    Baktığınız C-Max'te ESP olduğundan emin olun.

    Kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    C-Max'larda ESP bulmak hayli zor, tip ve yol tutuş olarak C-Max daha iyi ama, işlevsellik ve ferahlık anlamında Picasso önde, karar vermek hayli zor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    C-Max'larda ESP bulmak hayli zor, tip ve yol tutuş olarak C-Max daha iyi ama, işlevsellik ve ferahlık anlamında Picasso önde, karar vermek hayli zor

    Alıntıları Göster
    Hiç kullanmadım hiç bilmem ama dış görünüş olarak söylüyorum, Picasso.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    C-Max'larda ESP bulmak hayli zor, tip ve yol tutuş olarak C-Max daha iyi ama, işlevsellik ve ferahlık anlamında Picasso önde, karar vermek hayli zor


    Dizel motorlar için konuşuyorum.

    C-max manuel vites.

    Picasso yarı otomatik vites.


    Ciddi kullanım farklılığı var arada.

    Bunu da hesaba katmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    C-Max'larda ESP bulmak hayli zor, tip ve yol tutuş olarak C-Max daha iyi ama, işlevsellik ve ferahlık anlamında Picasso önde, karar vermek hayli zor


    Dizel motorlar için konuşuyorum.

    C-max manuel vites.

    Picasso yarı otomatik vites.


    Ciddi kullanım farklılığı var arada.

    Bunu da hesaba katmak lazım.

    Alıntıları Göster
    esp li cmax bulmak zor.

    C4 donanım olarak daha iyi olabilir. cmax in piyasası daha hareketli ancak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    C-Max'larda ESP bulmak hayli zor, tip ve yol tutuş olarak C-Max daha iyi ama, işlevsellik ve ferahlık anlamında Picasso önde, karar vermek hayli zor


    Dizel motorlar için konuşuyorum.

    C-max manuel vites.

    Picasso yarı otomatik vites.


    Ciddi kullanım farklılığı var arada.

    Bunu da hesaba katmak lazım.


    Picasso'larda da manuel bulunuyor, 5 kişilik olanlarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark
    Picasso'larda da manuel bulunuyor, 5 kişilik olanlarında



    Evet gördüm ben de ama nedense Picassoyu hep 7 kişilik G.Picasso diye düşünüyorum herhalde ondan olacak.


    Düz vitesli Picassoyu Münih-Venedik- Stuttgart-Münih arasında kullandım 2 yıl önce.

    Böyle dandirik vites geçişleri olamaz.


    Geri vitese takınca (6. vitesin olacağı yerde, sağ allta) vites kolu 15 cm kadar geriye düşüyordu.

    Vites yerleri de hiç belli değildi.


    İnsan Picassodan soğur C-max'in vites geçişlerini görünce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark
    Picasso'larda da manuel bulunuyor, 5 kişilik olanlarında



    Evet gördüm ben de ama nedense Picassoyu hep 7 kişilik G.Picasso diye düşünüyorum herhalde ondan olacak.


    Düz vitesli Picassoyu Münih-Venedik- Stuttgart-Münih arasında kullandım 2 yıl önce.

    Böyle dandirik vites geçişleri olamaz.


    Geri vitese takınca (6. vitesin olacağı yerde, sağ allta) vites kolu 15 cm kadar geriye düşüyordu.

    Vites yerleri de hiç belli değildi.


    İnsan Picassodan soğur C-max'in vites geçişlerini görünce.

    Alıntıları Göster
    C-max ıyıdır.Bıraz sessız degıl okadar , motor aynı , yol tutus cok iyi . 3 senelık c-max kullanıcıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    C-max ıyıdır.Bıraz sessız degıl okadar , motor aynı , yol tutus cok iyi . 3 senelık c-max kullanıcıyım.

    Alıntıları Göster
    Manuel daha az problem çıkarır diye düşünüyorum ama yarı otomatik olan da olabilir, vites olayı ilk sırada değil benim için.

    Forumdan satan olsa keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    Manuel daha az problem çıkarır diye düşünüyorum ama yarı otomatik olan da olabilir, vites olayı ilk sırada değil benim için.

    Forumdan satan olsa keşke

    Alıntıları Göster
    ford daha iyidir ben olsam cmax hercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enescakillii

    ford daha iyidir ben olsam cmax hercih ederim

    Alıntıları Göster
    Donanım önemli ise picasso c-max den çok daha fazla tatmin edecektir, ford dizel motorlarda psa grubu ile iş ortaklıgında oldugu için zaten aynı motora sahip iki farklı aracı inceliyor olacaksınız. Ben yadırgasam da türkiye'de insanlar 2. el aracı gayrımenkulle bir tuttugu için değer kaybetmeyen araç aramaktalar, o yüzden iki aracı da denememiş, koltuguna oturmamış oldukları halde tavsiyeleri ford'dan yana olacaktır. iki aracı da kullanıp c-max i begenirseniz ben şaşırırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    Donanım önemli ise picasso c-max den çok daha fazla tatmin edecektir, ford dizel motorlarda psa grubu ile iş ortaklıgında oldugu için zaten aynı motora sahip iki farklı aracı inceliyor olacaksınız. Ben yadırgasam da türkiye'de insanlar 2. el aracı gayrımenkulle bir tuttugu için değer kaybetmeyen araç aramaktalar, o yüzden iki aracı da denememiş, koltuguna oturmamış oldukları halde tavsiyeleri ford'dan yana olacaktır. iki aracı da kullanıp c-max i begenirseniz ben şaşırırım

    Alıntıları Göster
    C-max'i 80.000 km,
    Picassoyu da 3.000 km kullandım.

    Ben C-max'i seçerdim.

    Umarım şaşırtmamışımdır. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    C-max'i 80.000 km,
    Picassoyu da 3.000 km kullandım.

    Ben C-max'i seçerdim.

    Umarım şaşırtmamışımdır. :)

    geçmişte ailemle arama uzun mesafeler girmeseydi hala picasso kullanıyor olurdum. Tek kişi için anlamsızdı.
    Teknolojik oyuncaklara benim daha fazla baglılıgım var sanıyorum, c-max trend donanımını kullanıp araçtan inanılmaz sıkılmıştım, ghia/titanium olmadıgı sürece ford araçları bomboş geliyor bana, kışın bol bol uzun yol yaptıgım için ıslak/buzlu/karlı yollarda esp'li araç kullanıyor oldugumda ekstradan güven duyuyorum. Fiyat/performans kriterine girip kullandıgım hiçbir fransız beni bu güne kadar pişman etmedi. Şu sorunlu Fransız araçlarının bana denk gelmemesi şans mıdır yoksa değerinin altında araç aramıyor oluşumdan dolayı problemsiz araçlara mı biniyorum bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    C-max'i 80.000 km,
    Picassoyu da 3.000 km kullandım.

    Ben C-max'i seçerdim.

    Umarım şaşırtmamışımdır. :)

    geçmişte ailemle arama uzun mesafeler girmeseydi hala picasso kullanıyor olurdum. Tek kişi için anlamsızdı.
    Teknolojik oyuncaklara benim daha fazla baglılıgım var sanıyorum, c-max trend donanımını kullanıp araçtan inanılmaz sıkılmıştım, ghia/titanium olmadıgı sürece ford araçları bomboş geliyor bana, kışın bol bol uzun yol yaptıgım için ıslak/buzlu/karlı yollarda esp'li araç kullanıyor oldugumda ekstradan güven duyuyorum. Fiyat/performans kriterine girip kullandıgım hiçbir fransız beni bu güne kadar pişman etmedi. Şu sorunlu Fransız araçlarının bana denk gelmemesi şans mıdır yoksa değerinin altında araç aramıyor oluşumdan dolayı problemsiz araçlara mı biniyorum bilemiyorum.



    Arkadaşım merhaba,


    Benim 2004 C-Max TDCI Ghia idi ve de sunroof vardı.

    Picasso virajlarda çok fazla salınıma giriyor. Ya da benim standartlarımın üzerinde diyeyim.


    C-Max ise tam tersine bir sedan ya da hb otomobil gibi, hatta çoğu otomobilden bile daha güzel yol tutuyor.


    Bu açıdan baktım ben.


    Dizel, (tam) otomatik vites + ESP olsa ciddi olarak düşünürdüm bu aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    C-max'i 80.000 km,
    Picassoyu da 3.000 km kullandım.

    Ben C-max'i seçerdim.

    Umarım şaşırtmamışımdır. :)

    geçmişte ailemle arama uzun mesafeler girmeseydi hala picasso kullanıyor olurdum. Tek kişi için anlamsızdı.
    Teknolojik oyuncaklara benim daha fazla baglılıgım var sanıyorum, c-max trend donanımını kullanıp araçtan inanılmaz sıkılmıştım, ghia/titanium olmadıgı sürece ford araçları bomboş geliyor bana, kışın bol bol uzun yol yaptıgım için ıslak/buzlu/karlı yollarda esp'li araç kullanıyor oldugumda ekstradan güven duyuyorum. Fiyat/performans kriterine girip kullandıgım hiçbir fransız beni bu güne kadar pişman etmedi. Şu sorunlu Fransız araçlarının bana denk gelmemesi şans mıdır yoksa değerinin altında araç aramıyor oluşumdan dolayı problemsiz araçlara mı biniyorum bilemiyorum.



    Arkadaşım merhaba,


    Benim 2004 C-Max TDCI Ghia idi ve de sunroof vardı.

    Picasso virajlarda çok fazla salınıma giriyor. Ya da benim standartlarımın üzerinde diyeyim.


    C-Max ise tam tersine bir sedan ya da hb otomobil gibi, hatta çoğu otomobilden bile daha güzel yol tutuyor.


    Bu açıdan baktım ben.


    Dizel, (tam) otomatik vites + ESP olsa ciddi olarak düşünürdüm bu aracı.

    Alıntıları Göster
    c- max daha tok duruyor. piyasa olarak çok fark olacagını düşünmüyorum alıcıların bu tip araçlaraı yaklaşımı belli herkese hitap eden araçlar değiller bence kulanışlı güzel araçlar. ilerde büyük ailem olursa C max veya Picasso giib Scenic te düşünebilirm ki bence sizde düşünebilirsiniz Yada meriva.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23



    Arkadaşım merhaba,


    Benim 2004 C-Max TDCI Ghia idi ve de sunroof vardı.

    Picasso virajlarda çok fazla salınıma giriyor. Ya da benim standartlarımın üzerinde diyeyim.


    C-Max ise tam tersine bir sedan ya da hb otomobil gibi, hatta çoğu otomobilden bile daha güzel yol tutuyor.


    Bu açıdan baktım ben.


    Dizel, (tam) otomatik vites + ESP olsa ciddi olarak düşünürdüm bu aracı.


    merhaba
    xsara picasso mu kullanmıştınız yoksa c4 mü tam olarak anlayamadım sanırım. xsara yumurta gibi bir tasarıma sahipti, güzel araçtı ama güven hissi vermiyordu, C4 (grand) picasso oldukça iyi tutuyor, otomatik vites seçeneginde yorumunuza katılıyorum, psa'nın geçmiş yıllarda ürettiği otomatik şanzımanlar sorunsuz olsa da hissedilir vites geçişleri, performans kaybı araç için eksi puanla sonuçlanıyor. Benim şehir içi için emektar bir aracım var, bu ebatta araçlarla trafiğe girmeyi sevmedigim için şehirlerarası yollarda kullanımı tercih ediyorum, dolayısıyla manuel vites işime geliyor. C4 grand picasso gerçekten güven duydugum bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23



    Arkadaşım merhaba,


    Benim 2004 C-Max TDCI Ghia idi ve de sunroof vardı.

    Picasso virajlarda çok fazla salınıma giriyor. Ya da benim standartlarımın üzerinde diyeyim.


    C-Max ise tam tersine bir sedan ya da hb otomobil gibi, hatta çoğu otomobilden bile daha güzel yol tutuyor.


    Bu açıdan baktım ben.


    Dizel, (tam) otomatik vites + ESP olsa ciddi olarak düşünürdüm bu aracı.


    merhaba
    xsara picasso mu kullanmıştınız yoksa c4 mü tam olarak anlayamadım sanırım. xsara yumurta gibi bir tasarıma sahipti, güzel araçtı ama güven hissi vermiyordu, C4 (grand) picasso oldukça iyi tutuyor, otomatik vites seçeneginde yorumunuza katılıyorum, psa'nın geçmiş yıllarda ürettiği otomatik şanzımanlar sorunsuz olsa da hissedilir vites geçişleri, performans kaybı araç için eksi puanla sonuçlanıyor. Benim şehir içi için emektar bir aracım var, bu ebatta araçlarla trafiğe girmeyi sevmedigim için şehirlerarası yollarda kullanımı tercih ediyorum, dolayısıyla manuel vites işime geliyor. C4 grand picasso gerçekten güven duydugum bir araçtır.

    Alıntıları Göster
    İkinci el fiyatları biraz yüksek geldi bana, sizce 2007 model 60 bin km'de kazasız 5 kişilik cam tavanlı Picasso (Manuel vites) kaça alınmalı?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.