Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
49.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun inceleme yazısı yazamayacam özet geçiyim.

    Aracın performansı beni tatmin etti, rakiplerine göre bence çok iyi. Vosvos un 1.6tdi motorundan kesinlikle daha üstün hyundai in motoru. Araba uçuyor resmen
    Tipi bence çok hoş, etrafda fazla olmaması gayet iyi bir olay bence sahipleri adına, sıradanlaşmaz araç böylece.
    Malzeme kalitesi bence ortalama üstü, ben beğendim şahsen.

    Hyundai zaten sorunsuz bir marka, bence çok iyi bir tercih bu araç dizel otomatik araç bakanlar için. Jetta yada Corollaya 60-70 bin vermeye gerçekten gerek yok, Hyundai sorunsuzluğu bence yeter bu aracı almak için, zaten tipide bence çok hoş.

    47 bin liraya bırakıyor adamlar otomatik + dizeli, gidip peugeot citroen alırsan 2-3 sene sonra orasından burasından ses gelir sanayi sanayi gezersin, araç alırken bence mutlaka taksicilerin tercihine bakmak lazım.

    C sınıfı dizel otomatik alacak olsam kesinlike Hyundai Accent Blue alırdım bence şu an FP olarak en iyi araç, şimdi çıkıp Accent B sınıfı diceksiniz, , Corolla ve Jetta C ise Accent de C dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 17 Şubat 2012; 14:59:30 >



    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai Accent Blue (1.6 CRDi) İncelemesi

    Hyundai Accent Blue (1.6 CRDi), yakıt verimliliği ve performansı ile öne çıkan popüler bir kompakt otomobildir. Otomobil, gelişmiş 1.6 litrelik CRDi dizel motoruyla çalışmaktadır.

    1.6 CRDi Motor

    1.6 CRDi motor, 128 beygir gücü ve 260 Nm tork üreten turboşarjlı ve Common Rail direkt enjeksiyonlu bir motordur. Bu motor, düşük devirlerde bile güçlü bir tork sunar ve etkileyici yakıt ekonomisini sürdürür.

    Accent Blue'nun Performansı

    Hyundai Accent Blue (1.6 CRDi), 0'dan 100 km/sa hıza yaklaşık 10,5 saniyede ulaşabilir. Ayrıca, 190 km/sa maksimum hıza sahiptir.

    Yakıt Verimliliği

    1.6 CRDi motor, olağanüstü yakıt verimliliği sunar. Şehir içi kullanımlarda 6,0 litre/100 km, şehir dışı kullanımlarda 4,5 litre/100 km yakıt tüketimi sağlar.

    Sürüş Deneyimi

    Accent Blue (1.6 CRDi), çevik ve dengeli bir sürüş deneyimi sunar. Hassas direksiyon sistemi, otomobilin manevra kabiliyetini artırır. Rahat süspansiyon sistemi, engebeli yollarda bile konforlu bir sürüş sağlar.

    Genel Değerlendirme

    Hyundai Accent Blue (1.6 CRDi), yakıt verimliliği, performans ve uygun fiyatı ile cazip bir seçimdir. Güçlü 1.6 CRDi motoru, düşük yakıt tüketimi ve etkileyici tork sağlar. Accent Blue, şehir içi ve şehir dışı kullanımlar için ideal bir otomobildir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Accent blue B sınıfı degilmiydi ??
    _____________________________
  • İncelemezsen inceleme kardeşim allah allah.
    _____________________________
  • Accent B, Elantra C sınıfı...
    _____________________________
    Focus 2,5 - 2011 1.6 100 bg - TeleflexGFI LPG

    Güzel olmayan otomobil, iyi bir otomobil değildir. (Ettore Bugatti)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Accent B, Elantra C sınıfı...

    GOLF B, Jetta C sınıfı o zaman
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life
  • B sınıfı Accent de böylelikle C sınıfı ilan edilmiş oldu :)

    Fiyatı C sınıfı ayarında olunca demek ki böyle bir etki oluyor..
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm
  • Ama o zaman hyundaı 3 tanemı c sınıfı arac cıkartıyor manyakmımı accent i30 elantra
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence ix20 de C sınıfı araç, i30, Accent Blue, Elantra.. etti mi sana 4 tane farklı C sınıfı.

    Elantra'ya C sınıfı diyorsak nasıl Accent'e de diyeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 17 Şubat 2012; 14:19:49 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Ama o zaman hyundaı 3 tanemı c sınıfı arac cıkartıyor manyakmımı accent i30 elantra

    Hayırsever biri dingil mesefalerini döksün ortaya
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life
  • Pejo'ya citroene laf sokmadan başlık açamıyorsunuz değilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yok yok "D" sınıfı olsun...

    dingil mesafeleri konusu forumda mevcut. bir zahmet aratıp bulun...
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paanther

    yok yok "D" sınıfı olsun...

    dingil mesafeleri konusu forumda mevcut. bir zahmet aratıp bulun...

    _____________________________
  • Sakin ol şampiyon
    _____________________________
  • 2011 Accent Blue dingil mesafesi: 2570 mm
    2011 Octavia dingil mesafesi: 2578 mm (bu araç 2004 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm


    Fazla söze gerek yok
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life
  • Renault Clio dingil mesafesi 2575 mm

    Bu hangisi oluyor E sınıfı mı?
    _____________________________
  • Güzel inceleme eline sağlık


    i20 B sınıfı Hb
    Blue B sınıfı Sedan
    i30 C sınıfı Hb
    Elantra C sınıfı Sedan
    ix20 B sınıfı Mpv dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 17 Şubat 2012; 14:34:25 >
    _____________________________

    Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı
    2009
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Uzun inceleme yazısı yazamayacam özet geçiyim.

    Aracın performansı beni tatmin etti, rakiplerine göre bence çok iyi. Vosvos un 1.6tdi motorundan kesinlikle daha üstün hyundai in motoru. Araba uçuyor resmen
    Tipi bence çok hoş, etrafda fazla olmaması gayet iyi bir olay bence sahipleri adına, sıradanlaşmaz araç böylece.
    Malzeme kalitesi bence ortalama üstü, ben beğendim şahsen.

    Hyundai zaten sorunsuz bir marka, bence çok iyi bir tercih bu araç dizel otomatik araç bakanlar için. Jetta yada Corollaya 60-70 bin vermeye gerçekten gerek yok, Hyundai sorunsuzluğu bence yeter bu aracı almak için, zaten tipide bence çok hoş.

    47 bin liraya bırakıyor adamlar otomatik + dizeli, gidip peugeot citroen alırsan 2-3 sene sonra orasından burasından ses gelir sanayi sanayi gezersin, araç alırken bence mutlaka taksicilerin tercihine bakmak lazım.

    C sınıfı dizel otomatik alacak olsam kesinlike Hyundai Accent Blue alırdım bence şu an FP olarak en iyi araç, şimdi çıkıp Accent B sınıfı diceksiniz, bende gidin işinize derim, Corolla ve Jetta C ise Accent de C dir.

    taksiciler sadece yedek parça bol usta ucuz işçilik ararlar
    kalite oradan buradan ses gelmesine bakmazlar
    alırlar fiat yada hyundai accent benzinli takar tüpü hadi kolay gelsin
    sen sadece savunmak için konu açmışsın
    ne yapacan sen b sınıf c sınıfı olayını
    beğendiysen ne ala güzel güzel bin
    başkasına laf atma hemen
    kaç yılın geçti daha blue ile
    3-5 yıl geçsin sorun yaşamazsan karşılaştır arkadaşım
    benim bildiğim bir ürün pahalıysa vardır bir sebebi araştırınca bulursun
    ama araştırman objektif olacak
    araştırman neticesinde hiçbir fark bulamadıysan dediğin gibi ona buna 60-70 bin vermeye gerek yok
    yalnız karşılaştırdığın 60-70 binlik araçların özellikleriyle seninkini yanyana koymayı unutma!
    _____________________________
    || gerçeğin nefesi eritir dağı.. yalancının ataşı eritmez yağı
    Aracım :2012 Ford C-Max Tdci Tit.X+O.P. (Beyaz)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Güzel inceleme eline sağlık


    i20 B sınıfı Hb
    Blue B sınıfı Sedan
    i30 C sınıfı Hb
    Elantra C sınıfı Sedan
    ix20 B sınıfı Mpv dir.

    bende böyle biliyorum
    _____________________________
    || gerçeğin nefesi eritir dağı.. yalancının ataşı eritmez yağı
    Aracım :2012 Ford C-Max Tdci Tit.X+O.P. (Beyaz)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Uzun inceleme yazısı yazamayacam özet geçiyim.

    Aracın performansı beni tatmin etti, rakiplerine göre bence çok iyi. Vosvos un 1.6tdi motorundan kesinlikle daha üstün hyundai in motoru. Araba uçuyor resmen
    Tipi bence çok hoş, etrafda fazla olmaması gayet iyi bir olay bence sahipleri adına, sıradanlaşmaz araç böylece.
    Malzeme kalitesi bence ortalama üstü, ben beğendim şahsen.

    Hyundai zaten sorunsuz bir marka, bence çok iyi bir tercih bu araç dizel otomatik araç bakanlar için. Jetta yada Corollaya 60-70 bin vermeye gerçekten gerek yok, Hyundai sorunsuzluğu bence yeter bu aracı almak için, zaten tipide bence çok hoş.

    47 bin liraya bırakıyor adamlar otomatik + dizeli, gidip peugeot citroen alırsan 2-3 sene sonra orasından burasından ses gelir sanayi sanayi gezersin, araç alırken bence mutlaka taksicilerin tercihine bakmak lazım.

    C sınıfı dizel otomatik alacak olsam kesinlike Hyundai Accent Blue alırdım bence şu an FP olarak en iyi araç, şimdi çıkıp Accent B sınıfı diceksiniz, bende gidin işinize derim, Corolla ve Jetta C ise Accent de C dir.

    taksiciler sadece yedek parça bol usta ucuz işçilik ararlar
    kalite oradan buradan ses gelmesine bakmazlar
    alırlar fiat yada hyundai accent benzinli takar tüpü hadi kolay gelsin
    sen sadece savunmak için konu açmışsın
    ne yapacan sen b sınıf c sınıfı olayını
    beğendiysen ne ala güzel güzel bin
    başkasına laf atma hemen
    kaç yılın geçti daha blue ile
    3-5 yıl geçsin sorun yaşamazsan karşılaştır arkadaşım
    benim bildiğim bir ürün pahalıysa vardır bir sebebi araştırınca bulursun
    ama araştırman objektif olacak
    araştırman neticesinde hiçbir fark bulamadıysan dediğin gibi ona buna 60-70 bin vermeye gerek yok
    yalnız karşılaştırdığın 60-70 binlik araçların özellikleriyle seninkini yanyana koymayı unutma!


    Ben arkadaşımın aracını inceledim, benim bindiğim araç bmw 3.20d

    saygılar
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life




  • Blu bence de güzel araba. Dizel otomatiği de kesinlikle tercih edilebilir. Fiyatına yüksek diyen arkadaşlar lütfen açıp rakiplerinin fiyatına baksınlar. Ancak bu araç "B" sınıfı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.