Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
1
Favori
48.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi bakalım fitili ateşliyorum.



     Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Hadi bakalım fitili ateşliyorum.



     Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem


    of bu çok ağır oldu hocam :) yarın konu kapanır




  • Segmentini bilmem ama araç çok fazla yaylanıyor. Bizim burdaki taksici ile çevre yolunda gidip geldik araç rahatsız edici biçimde yaylanıyor komfor yapalım derken abarmışlar. Dizel motoru hyundai olduğu için sorun çıkarmaz fakat fiyatından olsa gerek blue alan taksicilerin hepsi benzin-lpg olarak yaptırmışlar.
  • yaw şu blue'nun beygirlerini bir test edelim.. yok mu ankarada dizel blue accent sahibi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Hadi bakalım fitili ateşliyorum.



     Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem


    Burda alınana accent bluelar benzin+lpgli olanlardır kimse buna birşey demiyor Lpg dahil 35 e sattılar bayiler. Dizel otomatikler 47 binlira milletin lafı dizele




  • Ooo segment atlamış accent blue
  • Accent D sınıfı diyolaaaaaağğğ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Hadi bakalım fitili ateşliyorum.



     Hyundai Accent Blue(1.6crdi) incelemem


    Linea da Blue da C sınıfında değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Adam troll'lüğü bile beceremiyor. Araba c sınıfıdır diyerek tartışma çıkarmaya çalışmış ve başarmış, daha sonra ortalama beygir gücü ile araca sınıf atlatmış.

    Eskiden bu forumda troll'lerin zeka seviyesi yüksekti, adam savaş çıksın diye konu açardı ama bu kadar saçmalamazdı. Üniversite öğrencisi adam jettanın kadranı neden 280 diyor sonra bide ama m3'e özel kadran var diyor. Seviye çok düştü çok...



    170 hp giulettayla 136lık 1 serisi ve 125lik a3 ü kapıştıranlar var(amblemin altında nos var heralde),
    hyundaiye C segmenti demişler çokmu?




  • Fitili muhteşem ateşlemişsiniz.yürekten tebrikler.
    2 yıldır.Peugeot kullanıcısıydım,vw.poloyuda gördüm,şimdi accent blue kullanıyorum. izninizle listeniz hakkındaki yorumumu paylaşayım.

    1.fiat linea yı hiç tartışmayacağım.şahin2in yenisi. alan alır.
    2.opel astra 1.3 motoruyla yokuşta 2 kişiyle bile kalkamayan kazık bir araç.(kullanıcılarına sorun nasıl pişmanlar.)
    3.renault,peugeot ve citroen gibi fransız araçlarını zaten neden tutarlar hiç anlayamadım. (bu kadar sesli ve özensiz araba mı olur? belki ekonomik diyedir.)
    4.Toyotoya diyecek lafım yok ama biraz daha yenilikçi ve biraz daha yakışıklı olabilse...(en az accent blue kadar.)
    5.Jette brezilyalı hikat garibesi.(Biraz dişini sıkıp passat alınabilir.)
    6.Ford bana göre zaten bir kamyon markası..
    Accent blue, ne derseniz deyin iç konforu ve dış görünüşüyle Tam bir c sınıfı araçtır çünkü belki resmiyette c sınıfıda olsa inanın gözler onu c sınıfı olarak görüyor.çekiş ve performans mükemmele yakın,Donanım ise ortalama,( yani ne polo gibi çıplak nede passat gibi ayrıntılı. biraz masraf ederseniz aynı oluyor ki. bu araç masraf etmenize değer.Hele bir alaşımlı jant,spoiler ve xenonları takın bakın araç ne oluyor. yüzü eskimiş astra,focus,megane gibi makaları öveceğnize gidin blue yi iyice inceleyin derim.bakanın dönüp birdaha baktığı bu fazla bilinmeyen yeni aracı görünce(özellikle beyaz rengini...) Farklılık neymiş anlarsınız.
    İnşallah yakında becerebilirsem benim 2012 blue2nin resimlerini ekleyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kobrakai

    şu forumdaki insanların, şirketlerin Hissedarları gibi marka savunmaları da olmasa Herşey çok güzel olacak

    hocam forumdaki temel sorunu tam olarak tanımlayan cümle bu işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhunturk


    2.opel astra 1.3 motoruyla yokuşta 2 kişiyle bile kalkamayan kazık bir araç.(kullanıcılarına sorun nasıl pişmanlar.)


    Hocam, amacım tartışma yaratmak falan değil ama, merakımdan soruyorum. 1.3 Ecoflex Astra bende de var. Ben her yokuşta, gayet rahat kaldırıyorum aracı. Motor güçsüz, ona eyvallah da, hangi yokuşta kalkmıyormuş bu araç, hele bir söyleyin de gidip deneyeyim.
  • Valla kullanıcılarının yalancısıyım. arkadaşında var bana yalan atmaz kalabalık binince yokuşta bayıldığını ve 2. vitesinin berbat olduğunu söylüyor. Kalkmaması abartı tabii, o lafın gelişi söylenmiş sözde... Yokuşlardakı performanssızlığı bir gerçek. Zaten bunu bütün forumlardada görebilirsiniz. gerçeği yeni modellerinde astranın revizyona gittiği ve bazı takviyelerle sorunu birazda olasa çözdüğü söyleniyor... Yoksa amacım marka savunmak veya kötülemek değil. Astranın kalitesi ortada...
  • b buçukta anlaşalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yapma ya...Bak bunu bilmiyordum. Motor performansına göre araç sınıflandıran sensin.

    Büyüyen hacimlere artan kilolara göre tabiki motorun gücü artacak ama tutup da F sınıfı 3.0 litre 300 hp den başlar diyemezsin. Böyle bir sınıflandırma yapamazsın.

    Ayrıca ben orada MTV den bahsediyordum.

    Şimdi sen segment artıkça beygir artmaz mı diyorsun

    F segmentinde 100bg lik araba göster bana o zaman

    bende o arkadaşınızın arabası değil sizin arabanız aldınız ve pişman oldunuz ama canınızı sıkmayın bence hemen satarsanız az bi zararla kurtarırsınız canım bu kadar pişman olupta üzmeyin kendinizi sonra gidip 36 ya golf 1.p mpi alın madem taksicilerin yaptıklarını takip etmek lazımsa mpi motor lpg yede uyumlu sorun kalmaz. Tekrar geçmiş olsun sıkmayın canınızı :)))


    bu arada volvo s80 1.6 dizel var...

    iyi forumlar...




  • Accent blue'yu hafta sonu ben de test ettim, ilk çıktığında da test etmiştim, bu sefer biraz daha eleştirisel bir bakışla sürüş yaptım.
    Tasarım kendi segmentindeki araçların çoğundan iyi, sıradan değil ( bu arada segmentini de daha belirleyemedik)
    Yan ve arka tasarımı daha spor , ön tasarımı biraz abartılmış yani ayrıntı hareket fazlalığı var.
    İç dizay dış kadar ilgi çekici değil, ama sıradan da değil.
    İçine oturduğunuzda ne kadar C segmenti de denilse B segmenti bir araç olduğu ortada, bunu rahat görebilirsiniz.
    İlk 2 viteste özellikle 2000 devire kadar araç çok sakin, 128 ps nerede diyebilirsiniz, bunu bilerek yapmışlar, çekişi bu aralıkta kısıtlamışlar.
    Bir söz var ya kontrolsüz güç güç değildir diye.
    Gerçekten hızlanmak istediğinizde 3. 4. viteste koltuğa yapıştırıyor.
    Aynı motoru ben imzamdaki araçta kullanıyorum, orda durum tersi diyebilirim, yani ilk vitesler çok canlı, yüksek viteslerde motor biraz daha sakin,
    bu da benim kullandığım aracın yüksek yapısından olmalı,
    gürültü seviyesi sınıfına göre iyi sayılır, yakıta gelince; aracı motor soğukken aldım daha çok motor performansını görmek için gaza biraz fazla yüklendim toplam 8-9 km kullandım, iki trafik ışığı vardı. Hava sıcaklığı -3 idi. Yakıt 8 küsür olarak gerçekleşti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 4 Mart 2012; 21:06:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhunturk

    Fitili muhteşem ateşlemişsiniz.yürekten tebrikler.
    2 yıldır.Peugeot kullanıcısıydım,vw.poloyuda gördüm,şimdi accent blue kullanıyorum. izninizle listeniz hakkındaki yorumumu paylaşayım.

    1.fiat linea yı hiç tartışmayacağım.şahin2in yenisi. alan alır.
    2.opel astra 1.3 motoruyla yokuşta 2 kişiyle bile kalkamayan kazık bir araç.(kullanıcılarına sorun nasıl pişmanlar.)
    3.renault,peugeot ve citroen gibi fransız araçlarını zaten neden tutarlar hiç anlayamadım. (bu kadar sesli ve özensiz araba mı olur? belki ekonomik diyedir.)
    4.Toyotoya diyecek lafım yok ama biraz daha yenilikçi ve biraz daha yakışıklı olabilse...(en az accent blue kadar.)
    5.Jette brezilyalı hikat garibesi.(Biraz dişini sıkıp passat alınabilir.)
    6.Ford bana göre zaten bir kamyon markası..
    Accent blue, ne derseniz deyin iç konforu ve dış görünüşüyle Tam bir c sınıfı araçtır çünkü belki resmiyette c sınıfıda olsa inanın gözler onu c sınıfı olarak görüyor.çekiş ve performans mükemmele yakın,Donanım ise ortalama,( yani ne polo gibi çıplak nede passat gibi ayrıntılı. biraz masraf ederseniz aynı oluyor ki. bu araç masraf etmenize değer.Hele bir alaşımlı jant,spoiler ve xenonları takın bakın araç ne oluyor. yüzü eskimiş astra,focus,megane gibi makaları öveceğnize gidin blue yi iyice inceleyin derim.bakanın dönüp birdaha baktığı bu fazla bilinmeyen yeni aracı görünce(özellikle beyaz rengini...) Farklılık neymiş anlarsınız.
    İnşallah yakında becerebilirsem benim 2012 blue2nin resimlerini ekleyeceğim.

    accent blue c sınıfı falan olamaz bişey bilmiyorsan öğrenmeye çalış

    c sınıfı araö elantra ve i30 dur

    ford a kamyon,linea ya şahin diyenin altında accent olması ayrıca çok komik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhunturk

    Fitili muhteşem ateşlemişsiniz.yürekten tebrikler.
    2 yıldır.Peugeot kullanıcısıydım,vw.poloyuda gördüm,şimdi accent blue kullanıyorum. izninizle listeniz hakkındaki yorumumu paylaşayım.

    1.fiat linea yı hiç tartışmayacağım.şahin2in yenisi. alan alır.
    2.opel astra 1.3 motoruyla yokuşta 2 kişiyle bile kalkamayan kazık bir araç.(kullanıcılarına sorun nasıl pişmanlar.)
    3.renault,peugeot ve citroen gibi fransız araçlarını zaten neden tutarlar hiç anlayamadım. (bu kadar sesli ve özensiz araba mı olur? belki ekonomik diyedir.)
    4.Toyotoya diyecek lafım yok ama biraz daha yenilikçi ve biraz daha yakışıklı olabilse...(en az accent blue kadar.)
    5.Jette brezilyalı hikat garibesi.(Biraz dişini sıkıp passat alınabilir.)
    6.Ford bana göre zaten bir kamyon markası..
    Accent blue, ne derseniz deyin iç konforu ve dış görünüşüyle Tam bir c sınıfı araçtır çünkü belki resmiyette c sınıfıda olsa inanın gözler onu c sınıfı olarak görüyor.çekiş ve performans mükemmele yakın,Donanım ise ortalama,( yani ne polo gibi çıplak nede passat gibi ayrıntılı. biraz masraf ederseniz aynı oluyor ki. bu araç masraf etmenize değer.Hele bir alaşımlı jant,spoiler ve xenonları takın bakın araç ne oluyor. yüzü eskimiş astra,focus,megane gibi makaları öveceğnize gidin blue yi iyice inceleyin derim.bakanın dönüp birdaha baktığı bu fazla bilinmeyen yeni aracı görünce(özellikle beyaz rengini...) Farklılık neymiş anlarsınız.
    İnşallah yakında becerebilirsem benim 2012 blue2nin resimlerini ekleyeceğim.

    1- Hayatınızda ya Linea'ya hiç binmediniz ya da Şahin'e.
    2- Astra yokuşta 4 kişiyken bile kalkışta sorun yaratmayan bir araç, altı üstü vites küçülteceksiniz zor birşey değil.
    3- Fransız arabaları yalıtımlarıyla meşhurdur, talihsiz bir yorum olmuş.
    4- Katılıyorum.
    5- Jetta'nın tasarımı subjektif olmakla beraber malzeme ve işçilik kalitesi tartışmaya açık buna da katılıyorum.
    6- Bu sefer gerçekten çüş. Neyse Fiat ile beraber hayatınızda Ford sahibi olmadıgınızı da tespit ettik.
    7- Accent Blue boyutlarıyla, platformuyla, donanımıyla, herşeyiyle tam bir B segmentidir, biraz sıksak B+ diyebiliriz. kabul ediyorum sümbül ve albeadan kat kat daha iyi ama bir Aveodan ne fazlası var? Çakma xenonları destekleyen mesajlarınızla, trafikte terörizmi de desteklemiş oldugunuzu belirtiyorsunuz tekrar tebrik ediyorum. Ankarada kimse Accent Blueya dönüp bir daha bakmıyor, amma abarttınız ya daha kapısı bile açtığınız zaman üzerinize geri kapanan bir model.




  • Altın yere düşmeyinen pul olmaz b sınıfı olarak üretilmiş araç sonradan c sınıfı olmaz .

    Bu araç ilk kasadan bu yana b sınıfıydı neden c olacak ? araç 15 yıldır b sınıfında işte adı accent olasaydı farklı olsaydı tamam c de ama b sınıfı olarak 15 yıl sattğın aracı c sınıfı diye gösterme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhunturk

    Fitili muhteşem ateşlemişsiniz.yürekten tebrikler.
    2 yıldır.Peugeot kullanıcısıydım,vw.poloyuda gördüm,şimdi accent blue kullanıyorum. izninizle listeniz hakkındaki yorumumu paylaşayım.

    1.fiat linea yı hiç tartışmayacağım.şahin2in yenisi. alan alır.
    2.opel astra 1.3 motoruyla yokuşta 2 kişiyle bile kalkamayan kazık bir araç.(kullanıcılarına sorun nasıl pişmanlar.)
    3.renault,peugeot ve citroen gibi fransız araçlarını zaten neden tutarlar hiç anlayamadım. (bu kadar sesli ve özensiz araba mı olur? belki ekonomik diyedir.)
    4.Toyotoya diyecek lafım yok ama biraz daha yenilikçi ve biraz daha yakışıklı olabilse...(en az accent blue kadar.)
    5.Jette brezilyalı hikat garibesi.(Biraz dişini sıkıp passat alınabilir.)
    6.Ford bana göre zaten bir kamyon markası..
    Accent blue, ne derseniz deyin iç konforu ve dış görünüşüyle Tam bir c sınıfı araçtır çünkü belki resmiyette c sınıfıda olsa inanın gözler onu c sınıfı olarak görüyor.çekiş ve performans mükemmele yakın,Donanım ise ortalama,( yani ne polo gibi çıplak nede passat gibi ayrıntılı. biraz masraf ederseniz aynı oluyor ki. bu araç masraf etmenize değer.Hele bir alaşımlı jant,spoiler ve xenonları takın bakın araç ne oluyor. yüzü eskimiş astra,focus,megane gibi makaları öveceğnize gidin blue yi iyice inceleyin derim.bakanın dönüp birdaha baktığı bu fazla bilinmeyen yeni aracı görünce(özellikle beyaz rengini...) Farklılık neymiş anlarsınız.
    İnşallah yakında becerebilirsem benim 2012 blue2nin resimlerini ekleyeceğim.

    1- Hayatınızda ya Linea'ya hiç binmediniz ya da Şahin'e.
    2- Astra yokuşta 4 kişiyken bile kalkışta sorun yaratmayan bir araç, altı üstü vites küçülteceksiniz zor birşey değil.
    3- Fransız arabaları yalıtımlarıyla meşhurdur, talihsiz bir yorum olmuş.
    4- Katılıyorum.
    5- Jetta'nın tasarımı subjektif olmakla beraber malzeme ve işçilik kalitesi tartışmaya açık buna da katılıyorum.
    6- Bu sefer gerçekten çüş. Neyse Fiat ile beraber hayatınızda Ford sahibi olmadıgınızı da tespit ettik.
    7- Accent Blue boyutlarıyla, platformuyla, donanımıyla, herşeyiyle tam bir B segmentidir, biraz sıksak B+ diyebiliriz. kabul ediyorum sümbül ve albeadan kat kat daha iyi ama bir Aveodan ne fazlası var? Çakma xenonları destekleyen mesajlarınızla, trafikte terörizmi de desteklemiş oldugunuzu belirtiyorsunuz tekrar tebrik ediyorum. Ankarada kimse Accent Blueya dönüp bir daha bakmıyor, amma abarttınız ya daha kapısı bile açtığınız zaman üzerinize geri kapanan bir model.

    bak arkadaşım kaç yaşındasın bilmiyorum ama burada adam gibi konuş. Ben yorum yazdım fikir yazdım katılırsın ya da katılmazsın "çüş" lafını babana söyle. Terbiyesizliğin lüzumu yok.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.