Yarbay
29 Eylül 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
23 üye
Görüntülenme
Toplam: 107 (Bu ay: 0)
Gönderileri
04.03.2019
Bügün şikayetvar.com da yazdığım yazı ve burada ki paylaştığım durumum ses getirmiş olmalı ki. Ankara Allianz'dan aradılar. Bxxxx beyfendi, hiç beklemediği kadar ilgili idi. Durumu izah ettim ve kendi birimlerinden kaynaklı bir hatadan kaynaklı böyle magdur edildiğimi belirtti, kendisi özür bile diledi. İlk defa bu kadar ilgili kasko danışmanı ile konuştum ve çok üzüldüm de başkasının hatası adına özür diledi. Tabi sadede gelirsek, hukuki sürecimiz yeni başlıyor. Allianz müşteri memnuniyetini hoş tutmaz ise tabiki de.

Sabah itibari ile aracım teslim onayı çıktı. Evet arkadaşlar sosyal medya gücü kurumsal firmalar için bu kadar önemli.




28.02.2019

11.02.2019 tarihinde passat marka aracım ile seyir halinde iken trafik kazası geçirdim. Rutin olan tutanaklar tutulup, 12.02.2019 tarihinde aracımı kasko firmasının anlaşmalı olduğu yetkili servise onarım için bıraktım. Ve 12.02.2019 tarihinde Exper aracımı inceleyip tamir başlangıcı için onay verdi. Aracım yetkili serviste onarım işlemlerine başlandı, bu arada 16.02.2019 tarihinde kaza kusur oranı açıklandı ve kusur 100/100 olarak karşı tarafa verildi.

21.02.2019 tarihi itibari ile aracımın yetkili serviste işlemlerinin bittiğini ve kasko firmasından ödeme için onay beklediğimizi belirtti servis danışmanım Semra hanım.

25.02.2019 tarihinde İlimdar bey diye bir beyefendi den mesaj geldi ve kazanın şaibeli bulunduğundan kaskom ödemeyi yapmayacağını sizleri araştırmaya aldığını belirtti. Benden yerime getirmem gereken prosödürler olduğunu beraber kaza yeri incelemesi yapacağımızı belirtti,27.02.2019 tarihinde beyefendi ile buluşup kaza yeri incelemesi ve benden istenilen evrakları kendisine ilettim. (bu arada istenen evraklar da bir e-devlet şifremiz yok) o gün telefon kaydımız, HGS bilgilerimiz, kendi sicilim, araç sicili vs... Vs... Vs... Tabi süreç hızlı ilerlesin diye gereken evrakları yolladım. Bu arada zaten kaza geçirmişim mağdurum bunları bir kenara bırakıp kendi kaskom beni daha da mağdur etmesi ayrı bir mesele, zaten karşı tarafın sigortasında rücü edilecek tutarı bile ödeme yapmıyor.

28.02.2019 tarihinde Allianz müşteri hizmetlerini arayarak dosyam ile ilgili Hasan beye durumumu izah ettim. Aracımın 7 gündür serviste onay beklediğini ve kaskomun benim yanımda olması gereken yerde beni mağdur ettiğini, aracımın bana teslim edilmesini talep ettim, hasan beyde Maalesef dosyanız incelemede 15 gün süresi olduğunu ve beklememin gerektiğini belirtti, bunun üzerine bende Allianz kaskonun bana araç temin etmesini istedim, eğer etmeyecek ise aracımın ödeme onayını verip, kazam şayet şaibeli bulunursa bana dava açmasını talep ettim. Tabi olumsuz karşılandı. Bunun üzerine ben kedimin araç kiralayıp dosya sonucu haksız çıkarsam bunları sizlerin tarafına dava açarak ileteceğimi belirttim, Hasan beyde istediğinizi yapabilirsiniz dedi.

Sadede gelir isek. İnsanlar araçlarını kötü günlerde yardımı olsun diye kasko yaptırıyor, fakat Allianz kötü günlerinizde sizleri yarı yolda bırakmak için hem paranızı alıyor hem mağdur ediyor.

Allianz dan kasko yaptıracak iken 2 sefer düşünmenizi tavsiye ediyorum.


Edit: 01.03.2019 arkadaşlar kaza tutanağı ve resmi ektedir. Kaldırıma çıkmadan dolayı ön sağ lastiğim yarıldı ve arka lastik balon yaptı. Stepne ile yola devam ettim. Kazada inandırıcı yada şüpheye düşürecek bir durum yok. kasko tamamen ödemeyi geç yapmak için uğraştırıyor. Bu arada altını çizerim zaten karşı tarafan rucu edecek.



02.03.2019
Kaza oluş şekli


Beyler en sağda şeritte ilerlerken ileride kırmızı ışık yandı bende ayağımı gazdan çekip Işık’ların yeşil yanmasını bekledim. Bu arada en sol ve orta şeritte 4-5 sıra araç kuyruğu oldu en sağ şerit ise boştu. Işık yeşil yandı tabi hızım 30-40 km hız civarı bende gaz bastım bu sırada öpelci arkadaş bir anda en sağ şeride geçmek istemiş ve ben tam onun yanında iken beni görmeyip ( kör nokta ) herhalde bana vurdu bende o vurmasın diye kendimi iyice sağa yanaştırdım ve aynı zamanda frenledim de. Ne kadar kornada bassam duymamış arkadaş ve bana sol teker üzerinden vurup kardırıma çıkardı.
Yani sağdan sollama, emniyet şeridinden gazlama vs vs gibi durumlar yok



03.03.2019
Kaza kusur belirleme tablosunda 22.grafik ile sizlere daha net şekilde açıklamış olayım.





kaza resimleri ve tutanak

















EDİT 2 : Avukatım ile görüşme yaptım, kaza evrakları, servis kayıtları vs düzenleyip gün içerisi de tebligat çektireceğiz. Hiç bir dayatma olmadan beni 15 gün bekletemezler. 9 gün oldu ve hiç umursamıyorlar. Telefonda allianz danışmanım Hasan Bey'e aracımı verin araştırmanız devam etsin dememe ragmen.
Merhaba sevgili forumdaşlar hepinize bu güzel hafta sonunuzu güzel bir şekilde geçmesi dileği ile.

Amacım bir firmayı karalamak lekelemek değil ve başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. (-ki bu servis ile sürekli bir anım oldu)


28.04.2013 Tarihinde ufak bir kaza geçirmem üzerine arka tamponum da 10 cm lik bir yırtık oluştu.





Ve 29 nisan Sabah erkenden evime en yakın olan Renault Tuzcuoğluna gittim fakat Kaskomun ora ile anlaşması olmadığını ve evime,işyerime en yakın olan Mahmutbey ÇETAŞ ile anlaşması olduğunu öğrendim istemiyerekte olsa gittim. ve 01 Mayıs için randevu aldım fakat 1 Mayıs işçi bayramı olması vesilesi ile Randevum 2 Mayısa ertelendi.

Telefonda bunu bana bildiren müşteri temsilcisine sabah 08.00'de serviste olacağımı belirttim ve o saatte oldum fakat 08.30'a kadar bekledim beklemem sorun değil bundan sonraki yaşadığım sıkıntılar aşamasında ama telefonda ona 08.00'de geleceğimi söylediğimde bana servislerinin 08.30'da açılacığını söyleyebilirdi.

Her neyse. 2 Mayıs Perşembe servise gidip işlemlerim yapılırken araç içeri alındı tampon sökülmeye başladı. Hasar departmanından Murat bey benle ilgileniyordu. Aracımın tamponu sökülürken bana -Tamponsuz gezmeniniz size bir rahatsızlık verebilecek mi? diye bir soruda bulundu. Bende Araca bir zararı yok ise benim için bir sorun teşkil etmeyeceğini belirttim ama bana taponunuzun onarımdan Pazartesi geleceği söyledin. bende 3 gün bir sorun olmaz diyerek ve servisi ikame araç işlemleri ile de meşgul etmemek adına kabul edip tamponum sökülünce servisten ayrıldım.

Fakat araç terminatör gibi olmuştu.






3 günde bir şey olmaz diyerek yola çıktım fakat tamponun uç alt köşelerinde bulunan siyah parçalar Tem,E-5,Otoyol gibi üst hızlarda vurma sesi yapıyordu zaten ufak bir parça tutuyor gibi bende kopmasının taktirinde arkadaki araçlara zarar verebileceğini düşünerek. Oldukça sakin acelem olmadıkça ve uzun mesafelerde İşyerimin Aracı olan Connecti kullanıyordum.


6 Mayıs Pazartesi Sabah erkenden Servise giderek tamponumun durumunu Murat beye sordum ve bana onarım olmadığını. Yeni tampon sipariş VERECEKLERİNİ söyledi. (Demek ki ben gitmesem sipariş vermek akıllarına gelmeyecek). Olur diyip yeni tamponun ne zaman geleceğini ve ne zaman araç üzerine takılcağını sordum. Bana ''Çarşamba elimize gelir boyası ile Cuma günü aracına takarız dediler. İstemeyerekte olsa kabul ettim tamponum ellerinde, ve servisten ayrıldım.

Ve artık tamponsuz gezmek cidden canımı sıkmıştı. Arkamdan gelen birisine bir parça kopup tehlikeye atıcak diye ödüm kopuyordu ve istemeyerekte olsa şehirler arası Connect ile işlerimi halletmeye çıkıyordum. Ve neyse sabır çekip cumaya kadar bekleyeyim dedim. Çevremdekilerin dalgası ayrı alemdi bir tampon için alay konusu olmuştuk.


9 Mayıs Perşembe günü Merak edip Murat beyi aradım, Tampon ne alemde diye sürekli arayarakta sıkmak istemedim açıkcası. Ben yarın(10 mayıs) için tamponum takılmasını istedim oda yarın 9-10 gibi gelin dedi. 10 Mayıs Cuma tekrardan işlerimi bölerek servise gittim Murat Bey'in yanına uğradığımda bana tamponunuzun hala olmadığını ve aracı bırakmamı söyledi. Bunu söyleyince beynimden vurulmuş gibi oldum. Ulan 10 gündür bir tamponu halledemeyip beni işlerimden alı koymussun hala bana aracı bırak diyorsun. Bende biraz çıkıştım tabi kısık sesle 10 günde bir tampon nasıl gelip takılmıyor diye. Sonra yan masada oturan ismi ney bilmiyorum. Murat bey ile bana kendilerini savunmaya başladılar yok şuydu buydu. En son dayanamayıp öglen görüşmem olduğu için servisten hışımla ayrıldım. (sonradan öğrendim bunlar tamponun boya kodunu söylemedikleri için tampon boyaya girememiş. Hatalarınıda kabullenmiyorlar arkadaş)

Yolda işyerime giderken direk ÇETAŞ Müşteri temsilcilerini arayarak derdimi anlattım saat 09.32 idi . Bana 10-15 dk sorununuzu öğrenip dönüş yapacağım dedi. Ve beklemeye başladım saat 10.45 olduğunda kimse aramadı. İçimden ulan sizinde servisten farkınız yok bir şeyi takip etmiyorsunuz diyerek tekrar aradım ve biraz sert tepki vererek. Müşteri temsilcisi Müdürümüz ilgileniyor size dönücek dedi kapattı.

Bende Bunun üzerine ciddi olarak müşterisinin arkasında duran MAİS'i aradım ve şikayetimi bildirdim. hangi şikayet için aradı isem kesinlikle yüz üstü bırakmadı taktir ediyorum buradan Maisi. Müşterilerine oldukça önem veren bir Kurum. Fakat bu aramamda hala dönüş olmadı bekliyorum ama. Daha önce Çetaş ile yaşadığım bir sıkıntı için bana Özür babında bir hediye yollamışlardı.





Öğlen telefonum Çaldı açtım Çetaş Servis müdür yardımcısı galiba, İsminide tam bilmiyorum Özkan galiba diye birisi aradı. İşte sorununuzu araştırdığını servis kaynaklı bir hata nedeni ile tamponunuzun boyanamadığını söyledi. Bu hata ise Boya kodunun iletilmemesi. Ve bana hatanın sizden değil bizden kaynaklı olduğunu 11 Mayıs Cumartesi öğlen 13.00 gibi Tamponunuz hallolunca sizi arayıp servise davet edeceğini söyledi. Bende Kabul ettim, istemeyerekte olsa.


Bugün 11 Mayıs, Sabah erkenden Murat bey aradı saat 10.28'de. İşte tamponunuzun bugun yapıldığını öglene hallolacağını bende o saatte orada olursam görüşeceğini bildirdi. Bende beni Daha önce arayan Özkan bey'den haber beklediğimi haber verirse geliceğimi belirtim telefonu kapattım. Öglen işlerime ara verip erkenden eve geldim 12.30 gibi Telefon gelirse direk gideyim diye fakat hiç bir telefon gelmedi . Ve artık cidden tampondan servisten her şeyden soğudum içimden hepinizin ALLAH BELASINI versin diyerek yakındım bu kadar süredir, hem işlerimden alıkoyuldum hemde bir tamponum yapılmadı. Servis müdürleri bile yalan çıktı açıkçası.


Saat 14.52 gibi Murat bey beni Tekrar aradı. İşte servise neden gelmediğimi belirtti. Bende Özkan beyin beni aramadığını ondan haber beklediğimi söyledim. Bana ben sabah sizi onun yerine aradığımı ve gelmeniz için söyledim dedi.(Sanki Özkan bey öldü onun yerine aramış) Bende siz bana sadece tamponumun onarıldığını söyleyip o saatte orada olursam görüşelim dediniz dedim. ve Her dediniz günde geldiysemde elim boş döndüm. Siz bana kesin bir şey demediğiniz için gelmedim dedim. Bana isteksizce buyrun gelin dedi. Bende Sarıyer-Maslak tarafındayım 15 DK anca geleceğimi söyledim.) Seyrantepede idim ve Mahmutbey 8 dk diyordu. bana ya geç kalırız bugun servis 16.00 da kapanıyor dedi. Ulan tamam geliyom desem ne diyecektin ? oldu ki bugun iki usta Yarım saat mesai yapsın kaç gündür bekletiyorsunuz beni. ) Bana pazartesi 13 Mayıs saat 08.30 da servise gelin hemen halledeceğini söyledi bende o gün gelip tamponu alıp çıkacağımı dedim ve telefon kapandı.



Velhasıl kelam 11 gün tamponsuz geziyorum. Ve bu servis kaynaklı hata yüzünden. Normalde 3 günlük işlem 11 gündür yapılmadı. Bu Çetaş ile ilk yaşadığım sorun değil. Ama son sorun oldu aracımı sattım, artık bir daha yüzlerini görmeyeceğim içinde seviniyorum. Pazartesi günü hariç tabi.


Çetaş içerisindeki Birkaç bilgili usta haricinde ve müşteri temsilcisi haricinde boş bir servis. Daha önce kaç şikayet için gitti isem. Gün boyu araçsız kalıp ve sorunlarımın sadece bir kaçı çözülüyordu. Buda bugün çektiğim bir video.Direksiyondaki sese dikkat. Artık araçta olan sorunları bile götürmüyorum bıktım çünkü hem sonuç alamıyorum hemde işlerimden geri kalmaktan









Ve bu yaşadıklarımı artık tüm önüme gelen platformlarda yazacağım. Artık kendilerine çeki düzen verirler belki biraz. Ve benim yaşadıklarım belki birkaç kişiye örnek olup onlarda bu hatalara düşmezler.
Merhaba arkadaşlar Akşam üzeri ufak bir kaça geçirdim çok şükür iki tarafatada sağlık açısından bir şey yok ama araçlarda maddi hasarlar var.

2. mizinde suçlu olduğu ama asıl suçun kime bineceği merak konusu ondan sizlerinde görüşlerini alayım dedim.

Yol çift gidiş çift gelişli yer yer tek şeride binip U dönüşünün oldugu bir yol. Ben soldan U dönüşünün yasak olduğu yerde Kural ihlali yapıp dönmeye çalıştım tabi tam dönerken yani dönüşü tamamladım sayılır iken arkadaki sürücü geldi aracıma çapraz şekilde firensiz vurdu. Kısacası ben dönüş olmayan yere girdim oda dalğınlıkla geldi vurdu.

Aracını çekici ile götürebildik hareket etmiyordu.

suç oranı burada nasıl olur. Kaza yeri.




Bende ters istikamete dönüş yapıyordum. ama dönüşü yaptım sayılırdı. Kaza resimleri










İkimizde hatalarımızı kabul edip raporumuzu tutturduk. ben ters yöne girdiğimi oda dalgın olduğunu kabul etti. ve onları evlerine bırakıp evime geldim. Şimdi asıl merak ettiğim bundan sonraki yol. Siğortam aracı servise bırak onlar halleder dedi ama pek güvenemedim.

Yarın sabah ilk işim servise gitmek olucak.
Exper hemen gelir mi?
Suç oranı kimde yüksek olur. ? Ve sonuçlan ma nasıl olur ?.
Araç talebinde bulunacam ve bu kaskomu olumsuz yönde etkiler mi? araç talebim suç karşıda ise karşı tarafın kaskosu tarafından mı yapılacak.



Ve benim araçta sadece tampon yırtığı var park sensörleri sorunsuzca çalışıyor tamponun her hangi bir yerden atması felan yok. Alttan bakınca da bir sorun göremedim.Auto king ile düzeltilebilir mi acaba?


Not: Karşı tarafın kasko ve siğortası Güneş siğorta idi maalesef ulaşamadık böyle pis bir firma olamaz tatildeler miş. Yani kaza yapınca ortada kalıyorsunuz çekiciyi felan kendileri çağırdı.
Sollamada hız sınırı kalkıyor

Sollama anında sınırsız hız yapılabilecek.

işleri Bakanlığı Karayolları Trafik Yönetmeliği'nin 23'üncü maddesinde değişiklik yaptı. Değişiklikler ilgili bakanların imzasına açıldıktan sonra yürürlüğe girecek.

SOLLAMA ANINDA SINIRSIZ HIZ
Değişiklik ile tek şeritli yollarda sollama anında 'sınırsız' hız yapılmasına olanak tanındı. Sollama hızına yazılan cezaların itiraz edilen mahkemelerce iptal edilmesi nedeniyle yönetmelikte yeni düzenlemeye gidildiği öğrenildi.

Değişiklikle sağa ve sola dönüşlerinde ilk "geçiş" hakkını yayalara vermeyen sürücülere ise idari para cezasından sonra ceza puanı da uygulanacak.

Kaynak:http://www.ensonhaber.com/sollamada-hiz-siniri-kaldirildi-2013-03-07.html
Son 2 haftadır haberlere çıkan olayları izledikçe ülkemize kahrolsun dedim. İnsanlık ölmüş dedim resmen. Önümüzde birisi başkasını öldürürken artık mazluma yardım etmek yerine elimize telefon alıp zalimin marifetini bir b..k muş gibi çekmeye başlıyoruz. Evet insanlık görevimizi öyle yapıyoruz demi ?

Buradaki olay. Adam ekmek bıçağı ile gezecek kadar karaktersiz bir mahlukat orada görevini yerine getiren bir memuru öldüresiye bıcaklıyor. Yanda ki vatadaşların elllerin de sadece çekirdek eksik.





Hayır ben adamın önüne geçip kendini bıcaklatsın istemiyorum. Orada ki bir tekme yada bir yumruk gibi ufak müdahale bile şöförün canını kurtarabilirdi. ama yok.



Evet buda dün gece yaşanan olay.

2 mahlukat 1 otobus dolusu adamı kovalıyor. Kimsenin gıkı çıkmıyor. Herkes video çekip geriden izliyor kendilerinin hakkını savunan bir adam dayak yerken.

http://videonuz.ensonhaber.com/izle/tekme-tokatli-kavga-izmir-havalimaninda-son-buldu



Resmen içlerim sızladı. Ben hepsi gidip adamların önünde dursun demiyorum. Sonuçta toplu ortam insan psikolojisi birisi biraz karşı cıksa emin olun herkes tepki gösterecektir ama izlemekle yetiniyoruz.

Videoyu çeken herif ise polisss nirde adam öldü diye bir yerlerini yırtıyor. evet kameraya çekmek ile insalık görevini yapmış oldu. Oradaki iki mahluk adamı yerde tekmeleme anını çekti ve büyük bir başarıya imza attı helal olsun. Bravoo..


Şimdi içinizde 2-3 videoya izledin o gazla buraya konu açtın diye içinizden geçirmeyin. Trafikte çok tartışmısımdır dayakta yemişimdir ama vicdanım rahat mazlumun yanında olmaktan.

Lütfen biraz daha duyarlı olalım arkadaşlar ne bu vurdumduymazlık. Resmen bana değmeyen yılan bin yaşasın havasıyla takılıyoruz. Bugun başkasına yapılan yarın bizede yapılabilir. Elin gevuruna dönmeye başladık resmen.
Kaza Samsumda olmuş. çok şükür ölen yok.

Bu arada Latitude ile N-cap a girmedi diye baya dalga geçilmişti. Fakat Latitudenin iç kısmında hiç bir zarar göremedim ben










Arkadaşlar Canon 1000D amatör makinam var üzerinde ise kit lens 18-55 lens var.

son 4-5 gündür err01 hatası alıyorum bazen çekiyor bazen çekmiyor makina. Acaba neden yapıyor. Ekranda lens temzilik gibi yazı var. manuel olarakta lens temizliği yaptırsam da çözüm olmuyor. ?

Acaba makinadamı sorun var yoksa lens demi ?

Çözüm olarak ne önerirsiniz ?
Geçtiğimiz haftalarda aracı akşam park edip eve çıktım. can sıkıntısından balkona çıktığımda çocuklar bir birlerine misket atarak oyun oynuyorlardı. Nasıl çoçuklarsa artık. Sabah araca bindiğimde manzara oldukça güzeldi ön cam catlamış vaziyette tek cizik halde sol doğru çıkmıştı. İndim araçtan ve ön cama baktığımda resmen misket veya taş ile cam patlatılmış çünkü ön yüzeyi derinlemesine girmişti.

Bende zaten çok dikkat çekmiyor ve ön camda film var diye değiştirmeyi hiç düşünmedim. Fakat Bayram tatili için memlekete gittiğimde her sabah kalktığımda camdaki çatlama oranı artıyordu Ve en son tüm cama yayıldı ve alttan devam ediyor.


Şimdi ön camı değiştirmeyi düşünüyorum. zaten kasko hasarsızlık indirimini bozamadan yılda bir kereliğine ön cam değişim hakkı sunuyormuş. ?

Fakat burada izlememiz gereken yol ney ? polis çağırıp rapor'mu tutmak yoksa kendimiz tutanak tutsak yeterli mi ? ve ön cam filmi ücretini kaskodan kaskomu bozmadan alabilir miyim ?

en son aracımın ön cam fiyatı ne kadardır ? serviste değişmeyi düşünmüyorum. gereksiz pahalı olur düşüncesindeyim.

Araç 2011 Renault Latitude



.


.






Arkadaşlar kasko firmam ile 2 gün önce görüştüm beni acentesi olan bir camcıya yönelti. camcı ile konuştum abi elimizdeki yan sanayi cam işçilik cam jeli (25 TL) her şey 300 TL ye maloluyor dedi.

Servisimden de fiyat aldım 600 TL ön cam 100 TL jel 140+kdv işçilik olarak fiyat verdi.


Ve kasko bana, hasarsızlık indirimim olduğu için üç yol önerdi.

1). Kendi acentemiz tarafından ön cam değiştiril ve bir ücret taleb edilmez hasarsızlık indiriminizde bozulmaz

2). Siz kendi servisiniz de yaptırmak istiyorsanız. servisteki ücretin %25'lik kısmını ödeyerek hasarsızlık indiriminiz bozulmadan ön cam değiştirilir.

3). Siz cebinizden para çıkmasını istemiyorsanız. Hasarsızlık indiriminiz bozulur ve ön cam ücretsiz değiştirilir. ve bir sonraki kazada kaskonuz delinir dedi.



Şimdi asıl sorum şu orijinal cam ile yan sanayi cam arasındaki fark ne?

yani 200 TL cebimden vererek ne gibi + lar kazanmış olacağım.


Ek olarak şunuda söylemek istiyorum. ön cam montaj edilmeden cama filim uygulaması yapılacak yani ısı ve renk farklılık sorunu kalmayacaktır.

Başka ne gibi farklılıklar vardı.
Evet arkadaşlar yakın zamanda laptop almayı düşünüyorum 1 ay içerisinde. Yukarıda da belirttiğim üzere bütçem max 1800 TL. Bunu eğer çok iyi bir seçenek olursa 2000 TL ye kadar çıkartabilirim. daha üstüne içim el vermiyor.

Beklentilerim. genellik ile nette takılan film cart curt gibi vakit geçirenlerdenim. Fakat oyun oynama arzusu geldiğinde maalesef şuan ki masa üstüm oldukça yetersiz hiç bir oyunu ağız tadıyla oyanamadım aldığım günden beri hep oyunların yarısında ısınıp donuyordu. Nasıl bir PC ise anlamadım zaten bir türlü. ve bunlar da hep düşük seviyeli oyunlardı.


Oyunlarda beni üzmeyecek bir Laptop, arkadaşlar işlemcisi ve ekran kartı sağlam olan bir şey olsun. harddisk 250 GB olsa da yeter. yani ileri ki günlerde çıkacak olan GTAV'i kasmadan çok yüksek olmasada iyi ayarlarda oynayabileceğim bir laptop düşünüyorum.

Yani oyunlarda ısınıp donan işlemcisi yavaş olan bir PC olmaması isteklerim :)



Neden masa üstü değil'de laptop?

Sürekli evde durmuyorum iş'de olduğum vakitler'de yanımda olabileceği ve tatillerde sıkılmadan beni üzmeyecek bir cihaz istediğim'den Laptop'a yöneldim.

Çok mu istedim ? :)

Marka takıntım yok Casper hariç :) her markaya açığım.


Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler.
Evet arkadaşlar belki konunun burayla pek alakası yok. Ama belki gene içimizden bir kaç uzamanı arkadaş yardımcı olabilir.


İleride nerede kullanılacağı hakkında'da bilgi verebilirim. Soru şu.

55 Kw'lik elektirikli motorun çevirdiği bir pervane var. Bu pervane içerideki havayı çekip dışarı atıyor bir kaç filtreden geçirerek.


Ben bunun yerine 55 KW lik 1.4,1.5 dizel motor koysam. verim alabilirmiyim.


Soru şu devir meselesi. yani ben dizel motoru koyduğumda üzerinde Şanzımanda koysam normal araç mantığı 1,2,3,4,5 diye pervaneyi hızlandırırsam. elektirikli motordaki çekiş gücünü yakalayabilirmiyim. yani elektirikli motordaki çevirme devrini baya yüksek bunun için şanzıman ihtiyacı duydum.


Evet arkadaşlar yorumlarınız önemli maaliyet şuan ikinci planda yani bir dizel motor çok rahat şanzıman ile 7-8 Bin TL ye bulabilirim.


yani bu yoldan verim alabilirmiyim. eksik olan noktalar neresi yardımcı olursanız sevinirim.
Hakkında
Konum: İstanbul,Sultangazi
Forum İmzası:
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 5.386
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.704
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 521.544 (Bu ay: 514)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 241 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.