Şimdi Ara

Honda S2000 Sırrı Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
1
Favori
3.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,Bu aracın motoru nasıl bu kadar kuvvetli olabiliyor hala anlamış değilim Rx-8 gibi tor motoru olsa anlıyacam ama,standart 2.0cc olan bir motor nasıl olurda hiç bir turbo ve intercooler takviyesi olmadan "250hp" olabiliyor...

    Açıklıyabilecek olan var mı???



  • Standart degil Dohc Vtec Motor Ayrica 2.0 Degil 2.2 Motor Olmasi gerekiyor.(2006)

    http://automobiles.honda.com/models/engineering_overview.asp?ModelName=S2000#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 13 Ocak 2006 16:27:20 >
  • sırrı VTEC motor olmasında
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC

    Standart degil Dohc Vtec Motor Ayrica 2.0 Degil 2.2 Motor Olmasi gerekiyor.(2006)

    http://automobiles.honda.com/models/engineering_overview.asp?ModelName=S2000#


    Bu 2006 versionu ben bundan bahsetmiyorum bu S2200 diye geçiyor,ben 2.0cc olan versionundan behsediyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    Peki şu soruya cevap ver:

    diğer tüm 2.0dizeller 140 hp maksimum iken bmw nin 2.0 dizeli 163 hp? Neden?... Öle olması gerekiyor ve 250 hp


    Abi 20hp lik farkdan bahsediyosun.Egzost değiştirsen yine 20hp motor güçlenir ama bu 2.0cc motor 250 beygir,en yakın rakibi bile 190hp.

    Bu arada S2000 kendi kılasmanında rekor kırmış,yani hiç bir araba 2.0cc olupda turbnosuz 250hp yapamamıştır...
    Da işte sırrını anlıyamadım dohc motor v-tec diyoruz da v-tec olan diğer motorlar bile bu kadar kuvvetli değil....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alheric

    sırrı VTEC motor olmasında

  • teknolojisi super bu motorun. Laf yok valla.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda accord mu Passat mı?
    10 yıl önce açıldı
    Renault motorlu c180 gerçek mi?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alheric

    sırrı VTEC motor olmasında


    Vtec nedir?
  • Dizelde en iyi motorları BMW yapıyo diye duydum. Hatta o sizim dediiniz 3.20d de bi sistem varmış motorun titreşimini azaltmak için. Bu sistem karşı yönde magnetic dalgalar göndererek motorun daha titreşimsiz çalışmasını sağlıyomuşş.

    Benzinli motorlarda da ferrari bilmemne falan dışında honda nın en iyi motorları ürettiğini biliyorum. Zaten sölemişsiniz 2.0 240 beygir die. Turbosuz olup da 1000 cc den 120hp güç alan araba bi ferraride var die biliorum(M3 de bile bu 106hp mi ne.. Turbo olmasına rağmen)
  • arkadasım hem topic acıyorsun, hemde eski topici hortlatıyorsun..

    lütfen kililik yaratmayalım.. bir arama yapsan onlarca sayfa acılır honda ve vtec ile ilgili..

    bunlardan biri :http://forum.donanimhaber.com/m_3804965/mpage_1/key_vtec//tm.htm#3811384

    saygılar..
  • VTEC motor hakkında en detaylı bilgi için buyrun

    http://www.hondapowerclub.com/?categoryID=152

    S2000 in sırrı nedir? :) Bu sorunun cevabını Amerikalılar bulamadı bence hiiiç yormayın kendinizi .. Litre başına 120 Ps güç üretmek her babayiğidin harcı değildir Hemde Atmosferik motordan..

    5 Yıldır Dünyanın en iyi 2.0 Motor ödülünü rakipsiz kazanan S2000 için fazla söze gerek yok sanıyorum .. Son Noktadır teknolojide..
  • işin sırrı mühendislikte 2 kere rafine...
  • SIRRI KAPUTUN ALTINDA SAKLI
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srkanu



    Dizelde en iyi motorları BMW yapıyo diye duydum. Hatta o sizim dediiniz 3.20d de bi sistem varmış motorun titreşimini azaltmak için. Bu sistem karşı yönde magnetic dalgalar göndererek motorun daha titreşimsiz çalışmasını sağlıyomuşş.

    Benzinli motorlarda da ferrari bilmemne falan dışında honda nın en iyi motorları ürettiğini biliyorum. Zaten sölemişsiniz 2.0 240 beygir die. Turbosuz olup da 1000 cc den 120hp güç alan araba bi ferraride var die biliorum(M3 de bile bu 106hp mi ne.. Turbo olmasına rağmen)

    VW de 1.4 lt 170 hp var. 1000 cc den 121.5 hp baya iyi bi değer. ama honda s2000 de atmosferik bi motordan 250 hp alıyo, takdire şayan. tebrik ediyorum tekrar aklıma gelmişken...
  • Ben hep şöyle söylüyorum ... Atmosferik motorlu bir araçla kıyasladığınız Turbo bir aracın Turbosunu sökersek ne olur acaba :) Veya o turbo sistemini Atmosferik araca koyarsak sonuç ne olur :)
  • bende bmw yi takdir ediyorum ozaman 3.0 motordan 343 hp güç alabliyor yani olayın özü budur mühendislik
  • Okancım sen tahmin ediyorumki mantığı tam çözemedin. Küçük Hacimli motordan Yüksek gücü Beslemesiz çıkartmak buradaki mantık ..


    quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    bende bmw yi takdir ediyorum ozaman 3.0 motordan 343 hp güç alabliyor yani olayın özü budur mühendislik
  • Bu çook çok yüksek devir çeviren motorların sırrı eylemsizliklerinin düşük olması. Eylemsizlik düşük olunca çok yüksek devir geliyor. Çok yüksek devir gelince de Güç= tork X devir formülünden yüksek beygir geliyor. Yani olay "motor" kısmının, başka deyişle, (piston + krank + eksantrik + volan) 'ın hafifliği. Örneğin bir dizel arabada boş viteste gaza aniden basın, motor birden sıçramaz yüksek devirlere. S2000'de denerseniz zırt diye bir çırpıda tırmandığını görürsünüz. Dizel motorda volan çok ağırdır, pistonlar çok kalın ve ağırdır. Yüksek devir çeviren Honda'larda bu parçalar çok hafif. Ayrıca pratikte VTEC'in etkisi TURBOyla aynıdır.
  • mazda rx 8 de 1.3 motorla 240 beygir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red a!ert

    mazda rx 8 de 1.3 motorla 240 beygir



  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.