Şimdi Ara

Peugeot = Yahudi Mercedes'i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pek çok yerde okumuştum. Peugeot eskiden böyle tanımlanırmış.


    İkinci dünya savaşı öncesi dönemlerde Peugeot otomobil endüstrisinin en iyi araçlarını üretirmiş.

    Almanya, Fransa yı işgal etti ve Fransa endüstrisi büyük darbe aldı. Gerçi daha sonra Almanya da darbenin büyüğünü aldı ama onlar endüstriyel anlamda çabuk ve daha iyi toparlandı.

    Son 4-5 yılda Peugeot hem tasarım hem de teknolojik anlamda çok iyi arabalar üretmeye başladı. Yahudi Mercedes'i geri dönüyor galiba. Peugeot = Yahudi Mercedes'i 




  • Peugeot kontrolü yumuşak arabaydı. Hafif direksiyon, yumuşak debriyaj, esnek şanzıman, çok iyi vites oranları... Avrupa içinde 1960 ve 70'lerde yormayan, kaliteli sürüşten geliyor bu Yahudi Mercedes'i lafı da. Peugeot'nun bu ayırt edici tarafını elinden alan otm. şanzıman, hidrolik direksiyon, radyal lastikler ve otoyolların yaygınlaşması. 1974'de Mercedes 230/4 ~15.000 Mark iken Peugeot 504 ~11000 Mark'tı. Ford Granada da ~13000. Peugeot 504'ün direksiyonu Ford'dan daha hafifti.


    Önden çekişli, stepnesi de önde olan Peugeot 304.


    Peugeot = Yahudi Mercedes'i
  • Mercedes diyerek çıtayı alçakta tutmayalım hocam, parayla değil ya Ferrari de gitsin.
  • İlk Peugeot arabam 2013 308 idi bende sosyal medyada gördüğüm şeylerden sonra çekinerek aldım ama sonra çok memnun kaldım


    Ben seviyorum Peugeot markasını parasına göre verdiği donanım , tasarım vs 10 numara


    Ne bileyim 2007 model 407 arabada diz hava yastığı gördüm , 2020 sıfır 308 1.5 blue HDI 240-250bin TL piyasada cam tavan , otomatik vites , elektrikli park freni , kararan dikiz aynası vs var

  • Afrika'nın bazı ülkelerinde 1970 model ve iliklerine kadar pas tutmuş Fransız araçları bolca bulunur. Bunlar Fransızların gerçekten ne kadar kaliteli araç ürettiklerinin canlı ispatları. Evet 2000'lerin başında bazı markalar gibi Fransızlar da mekanikten elektroniğe dönüş sürecinde büyük kan kaybettiler ama yine de Fransızlar otomobil konusunda oldukça tebrübeli bir toplum. Hele ülkemizde de onlarca yıldır her türlü krize rağmen üretim yapmaları ayrıca taktire değer.

    Not: Biri 14 yıllık diğeri yeni 2 Fransız aracı sahibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 7 Nisan 2021; 14:21:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Afrika'nın bazı ülkelerinde 1970 model ve iliklerine kadar pas tutmuş Fransız araçları bolca bulunur. Bunlar Fransızların gerçekten ne kadar kaliteli araç ürettiklerinin canlı ispatları. Evet 2000'lerin başında bazı markalar gibi Fransızlar da mekanikten elektroniğe dönüş sürecinde büyük kan kaybettiler ama yine de Fransızlar otomobil konusunda oldukça tebrübeli bir toplum. Hele ülkemizde de onlarca yıldır her türlü krize rağmen üretim yapmaları ayrıca taktire değer.

    Not: Biri 14 yıllık diğeri yeni 2 Fransız aracı sahibi.

    Doğrudur ama o dönem Citroen'lerde çok sağlamdı. 2000'lerde Peugoet'un 307'si biraz sorunluydu.


    1961 model anahtar değmemiş DS 21'ler hala sapasağlam geziyor.

  • 2.dünya savaşından önce de Almanyanın en büyük otomobil fabrikası opel idi. 2.dünya savaşı sırasında opelin fabrikaları ruslar tarafınfan bombalandı ve işgal edildi. Buna rağmen opel toparlasa da GM nin elinde ve şimdi de psa nın malı oldu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    2.dünya savaşından önce de Almanyanın en büyük otomobil fabrikası opel idi. 2.dünya savaşı sırasında opelin fabrikaları ruslar tarafınfan bombalandı ve işgal edildi. Buna rağmen opel toparlasa da GM nin elinde ve şimdi de psa nın malı oldu.

    Bombalanan Opel değil Gm fabrikasıydı. 1929 da satın aldı.

  • Yahudi Mercedes'i diyince aklıma eski 504'ler geldi. Zamanının güzel ve kaliteli araçlarından. 90lı yıllarda ise genel olarak Pejolar elektrik arızaları ile nam saldı. Son 5 yılda ise bunu biraz yendiler sanırım, imajları düzeliyor ki ben de yeni bir Peugeot aldım.

  • Peugeot kontrolü yumuşak arabaydı. Hafif direksiyon, yumuşak debriyaj, esnek şanzıman, çok iyi vites oranları... Avrupa içinde 1960 ve 70'lerde yormayan, kaliteli sürüşten geliyor bu Yahudi Mercedes'i lafı da. Peugeot'nun bu ayırt edici tarafını elinden alan otm. şanzıman, hidrolik direksiyon, radyal lastikler ve otoyolların yaygınlaşması. 1974'de Mercedes 230/4 ~15.000 Mark iken Peugeot 504 ~11000 Mark'tı. Ford Granada da ~13000. Peugeot 504'ün direksiyonu Ford'dan daha hafifti.


    Önden çekişli, stepnesi de önde olan Peugeot 304.


    Peugeot = Yahudi Mercedes'i




  • Pejonun on fari niye mercedese benziyor
  • 107994933280618409317 1 kullanıcısına yanıt

    Benzetmek istedikten sonra bir sürü arabanın farını başka arabaların farlarına benzetebilirsin. Sonuçta deltoid yapmayacaklar.

  • Yorumlar da bulunan 1 adet eklem bacaklı fanboy hariç, geri kalanlar + larını ve -lerini gayet objektif belirtmişler.


    Pejo'daki değişim göz ardı edilecek bir gelişim değil mutlaka ama geçmişteki olumsuz tecrübeler ise insanların hafızasında halen yer buluyor. 30 yıllık usta olan kayın pederim pejo kelimesini duyduğu zaman aklına gelen ''sorun, arıza, ve düşük kalite'' gibi başlıklardan son kasa 308 ile kurtulduğunu ve öncesinde pejo'nun çok çok kötü bir karnesi olduğunu söylüyor


    Pejo ucundan tuttuğu bu trendini kırmadan uzun yıllar devam ettirmeyi başarabilirse bizlerden sonra da hakkında olumlu konuşulan bir marka olabilir, aksi durumda ise hali hazırda tarihinde bulunan kötü tecrübelerle haşredilecektir.

  • Su an premium markalardan sonra en iyi araçları üreten marka bana göre.


    508, 3008, 308 (yeni), 2008, 208 segmentlerinin en iyi arabaları


    Tasarım, donanım, motor + şanzıman zenginliği, iç mekan malzeme işçilik kalitesi gibi birçok kriterde premium'lardan sonra en iyi marka. Hatta 508 1.6 GT 225hp premium'lardan bile daha çekici bir araba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 8 Nisan 2021; 15:4:37 >
  • Mühim olan kalitede sürekliliktir anlık sıçramalar değil. Yarın öbürgün maliyet kaygıları ile kaliteyi düşürürse anlamı yok kaldıki Pejonun geçmişi bu tip tecrüblerle dolu. Bakıyorsun bir model çok güzel çok iyi arkadan gelen model dökülüyor. Bu girdaptan çıkarsa yırtar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.